Koska en koe olevani riittävä sinulle mies. Ulkoiset tekijät, asiat joihin en voi vaikuttaa veisivät varmasti minusta henkiset voimat. Uskon että meillä molemmilla olisi menetettävää, mutta sinulla varmasti enemmän. Ei elämää kannata elää muille (yrittäen mielyttää kaikkia), mutta ottamalla yhteyttä sinuun olisin todella itsekäs.
Toisaalta välillä vaikea uskoa että kaikkien näiden tunteiden ja sattumien jälkeen millään ei ollutkaan mitään merkitystä. Sydän on pakahtua, mutta en aidosti tiedä miten toimia/olla toimimatta. Siksi vetäydyinkin tilanteesta.
En ota yhteyttä
20
862
Vastaukset
- etteijääkaivelemaan
Ehkä kannattaisi ottaa yhteyttä!
- ap--
Olen kirjoittanut toinen toistaan hölmömpiä viestejä mutta lähettämisen sijaan aina päätynyt poistamaan ne. Ajan kuluessa kynnys yhteydenottoon vain kasvaa kasvamistaan. Tuntuu falskilta laittaa viestiä ja välillä nousee epäilys että olenkin ihastuksissani kuvitellut vain kaiken eikä mies edes muista minua. Ei sillä että "kasvojen menettämiselläkään" olisi enää merkitystä, vaan taustalta löytyy monia muitakin tekijöitä.
- Näintoimisin
ap-- kirjoitti:
Olen kirjoittanut toinen toistaan hölmömpiä viestejä mutta lähettämisen sijaan aina päätynyt poistamaan ne. Ajan kuluessa kynnys yhteydenottoon vain kasvaa kasvamistaan. Tuntuu falskilta laittaa viestiä ja välillä nousee epäilys että olenkin ihastuksissani kuvitellut vain kaiken eikä mies edes muista minua. Ei sillä että "kasvojen menettämiselläkään" olisi enää merkitystä, vaan taustalta löytyy monia muitakin tekijöitä.
Ei varsinkaan tämän palstan kehoituksien perusteella pidä tehdä mitään ratkaisevia liikkeitä. Ota irl selvää hänen tunteistaan, tai sitten vaikene.
- munyb5f
Minulle ainakin riittäisi yksi hölmö ruskeasilmä ja sitten yhdessä ihmeteltäisiin että mitä vittua meidän nyt pitäisi sitten tehdä?
Toisaalta vituttaa tämä maailma ja sen komentoketjut ehkä kuitenkin olisi parempi ettei minun kauttani mikään jatkuisi koska kaikki näyttää olevan ennaltasovittua. Ei edes kysytä mitä ollaan mieltä ja jos kysytään niin tehdään kuitenkin päinvastoin ihan vaan vittuuttaan...- yksihölmöruskeasilmä
Yhdyn tähän.
- NiinkuinMinäkin
Kirjoita vain, vaikka olisi omasta mielestäsi hölmöä. Koska sisimmässäsi tiedät että hän odottaa sitä!
- KiitosPaljon
Toivon mukaan olet tosiaanki ottamatta yhteyksiä.
- teepäätösjajatkaeteenpin
Et ole ainut, joka ajattelee olevansa riittämätön. Sen on tämän apinayhteiskunnan tulosta! Helvetti soikoon... Millään muulla ei ole merkitystä, kuin että teillä on yhteys sydämestä sydämeen. Se riittää. Siinä on enemmän kuin tarpeeksi. Se on lahja. Heitätkö kaikki muutkin lahjasi menemään? Mitäs jos saisit miljoona euroa joululahjaksi, heittäisitkö? Jos et, niin onko raha sinulle rakkautta tärkeämpää? Mieti sitä, mutta vain aamunkoittoon asti ja sitten tee päätöksesi, että mikä on sinulle tärkeintä:rakkaus, raha vai riittämättömyyden pelkosi.
- Mietitääsnyt
Jos ette kerran tapaa enää niin mitä menettämistä sulla on?
Katsos kun:
1. laitat viestin -häntä ei kiinnosta/ei muista => menetät hänet
2. et laita viestiä -häntä ehkä kiinnosti/muistaa => menetät hänet
3. laitat viestin ja katsot mitä tuleman pitää => ehkä menetät hänet- ap--
Eiköhän nämä seikat ole jo aika selviä.
Eniten ehkä ahdistaa tuo kolmonen, koska en tosiaan tiedä miten siitä sitten etenisi. Voisi siis sanoa että en tiedä mitä aidosti haluan tai sitä onko se mitä hakuan loppupeleissä oikein. Olen siis kovin ristiriitojen repimä joten parempi varmaan jättää sikseen.. - jonkunyhdenkanssakyllä
Ainoastaan voisin puhua, en muuta. Mutta se ei ole tarpeellista omasta näkökulmasta katsottuna.
- EiTarvettaHänelläkään
jonkunyhdenkanssakyllä kirjoitti:
Ainoastaan voisin puhua, en muuta. Mutta se ei ole tarpeellista omasta näkökulmasta katsottuna.
Sinun kanssa ei ole kukaan aikeissa puhua. Turhaan notkut täällä varattuna ja haikailet toisen perään.
- Meinaatko
Kannattee kuitenkin laittaa se viesti,ei jää sitten kaivamaan loppu elämäksi tämä asia.
- aivantaatusti
se toinenkin kokee riittämättömyyttä ja häpeää itsessään mutta ei asioita kannata vain sille tolalleen jättää..
- riitättäysin
En ole koskaan valinnut ystäviä ulkoisten tekijöiden perusteella. Huomannut vuosien
varrella sellaisen seikan, että mitä kauniimpi on toinen sukupuoli sen tyhmempi.- ap--
Ulkoisilla tekijöillä en niinkään tarkoita ulkonäöllisiä seikkoja, vaan enempi eroavaisuuksia elämäntilanteissa yms. Kuulen usein olevani kaunis nuori nainen. Sinulla on kovin kapeakatseinen tapa katsoa ihmisiä jos kerta kaikki hyvännäköiset ihmiset ovat mielestäsi typeriä. Asia erikseen jos sattuu pitämään ainoastaan silikoni bimboja hyvännäköisinä.
- jiimies
Hyvä.
- parempiniin
Mitäs tuota ottamaan jos on ryssinyt elämänsä.
- näinnäen
Ottamalla yhteyden saat vastauksen sinua vaivaavaan kysymykseen. Oletko riittävän hyvä hänelle? Haluaako hän olla sun kanssa? Vai olisitteko onnellisia yhdessä? Epävarmuus ja tietämättömyys repii pahasti.
- kiinnostunut_mies
Ei ole olemassa asioista, josta ei voisi puhua. Minulle voi laittaa pelkkä "Moi" viesti, niin jää yhteystiedot lähettäjältä. Aijon selvitellä tämän asian ihan rennosti. Tunteista voi tarvittaessa puhua erikseen.
Itsekästä olisi ei kunnioita toisen ihmisen tunteita tietäen, että jotakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798