Johanna Tukiaisen lahko - VOI VITTU MITÄ PASKAA!

Tipi.voittoon

JohannaTukiaisen lahkolaisten kotihihhulointi Leivonmäellä heinäkuussa 2016: sairasta kiihkoilua satuolennoista, mikä kuvastaa lahkolaisten huonoa itsetuntoa, ja minäkuvan heikkoutta, kun pitää siis uskoa johonkin ihmisten mielikuvituksen tuotoksiin (Tunkki 11:40 - 27:25):

https://www.youtube.com/watch?v=7EUnpWfjIYo

102

4310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tipi.voittoon

      Tunkin saatesanat: "Todistukseni ja lyhyt puheeni 9.7.2016 Leivonmäellä, jossa pääpuhujana oli Pertsa Hannula. Hänen seuraava kokouksensa on 30.8 Matinkylässä alkaen klo 18.00.

      Btw: kauheassa kunnossa mun tukka on kun haluamani permanentti poltti sen, mutta ei tässä mitään muuta kuin uusi pidennys päähän, olen tottunut pitkään tukkaan 🙂 Näin naisena katsoin heti, että apua mikä tukka mulla on ja se on aina ollut mulle tärkeä! Redkenin tuotteilla olen sitä hoitanut, mutta ei näemmä auttanut.

      No PÄÄSIA tässä on nyt kaikkien sanoma, Hannula puhuu myös kielillä mikä on Raamatussa kerrottu armolahja. Tämä kotikokous oli hyvin siunattu ja kotikokouksia alkavat uskovat pitää yhä enemmän!" (Fb 19.7.)

      • Upea-sekoaminen

        Tukiainen muuttuu päivä päivältä sekavammaksi - upeeta!
        Hänen silmissään on eläinten kiduttajan ja murhaajan kova katse.


      • sekopaa-selittaja
        Upea-sekoaminen kirjoitti:

        Tukiainen muuttuu päivä päivältä sekavammaksi - upeeta!
        Hänen silmissään on eläinten kiduttajan ja murhaajan kova katse.

        Tuksu on erittäin huono puhuja. Sönkkää, sössöttää ja sekoilee. Hyppii asiasta toiseen eikä oikeestaan sano mitään järkevää. Vanha sairaalassa ollut mummokin osasi selkeemmin selittää asiansa kuin tuo "ammattiesiintyjä" Tuksu.


      • Kiirastulen.loimotus
        sekopaa-selittaja kirjoitti:

        Tuksu on erittäin huono puhuja. Sönkkää, sössöttää ja sekoilee. Hyppii asiasta toiseen eikä oikeestaan sano mitään järkevää. Vanha sairaalassa ollut mummokin osasi selkeemmin selittää asiansa kuin tuo "ammattiesiintyjä" Tuksu.

        Video on oivallinen esimerkki ihmisen uskomattomasta hulluudesta ja hurahtelutaipumuksesta. Ja tuollainen poppoo sitten voimaannuttaa itseään jossain Suomen korpisaloilla.


      • sönkötisönk
        sekopaa-selittaja kirjoitti:

        Tuksu on erittäin huono puhuja. Sönkkää, sössöttää ja sekoilee. Hyppii asiasta toiseen eikä oikeestaan sano mitään järkevää. Vanha sairaalassa ollut mummokin osasi selkeemmin selittää asiansa kuin tuo "ammattiesiintyjä" Tuksu.

        Ei mitään järkevää, ajatus pätkii, loogisuudesta ei tietoakaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=8-b9wAOeYmU (Leivonmäeltä 16:46)


      • Riemuruutana
        sönkötisönk kirjoitti:

        Ei mitään järkevää, ajatus pätkii, loogisuudesta ei tietoakaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=8-b9wAOeYmU (Leivonmäeltä 16:46)

        Tunkin hulluus senkun lisääntyy... hän on Pahan jatke, ja hänen katseensakin on jo valmiiksi tappajan...


      • Missä.lie.ilo.ja.pilke
        Riemuruutana kirjoitti:

        Tunkin hulluus senkun lisääntyy... hän on Pahan jatke, ja hänen katseensakin on jo valmiiksi tappajan...

        Tunkin silmistä huomaa kyllä, ettei ketään ole kotona eikä hissi kulje... mukaan on tullut myös hetkittäistä toljottamista; sellaista ei ole ennen näkynyt.


      • Riivattu-Sielu
        Missä.lie.ilo.ja.pilke kirjoitti:

        Tunkin silmistä huomaa kyllä, ettei ketään ole kotona eikä hissi kulje... mukaan on tullut myös hetkittäistä toljottamista; sellaista ei ole ennen näkynyt.

        Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa on RIIVAAJA!!!!


      • lihavahuora
        Riemuruutana kirjoitti:

        Tunkin hulluus senkun lisääntyy... hän on Pahan jatke, ja hänen katseensakin on jo valmiiksi tappajan...

        Mutta miksi tunkki surmaa koiriaan ? Heittelee raivoissaan kuulemma seinään. Suvaitsetko teot ?


    • Uskissontaa

      "Pertsa Hannulalla on kielilläpuhumisen armolahja",
      kts. videolta 1:02:20 - 1:03:20.

      • Ihme.lahko.korvessa

        Tunkki on löytänyt kaltaisiaan hulluja tuossa lahkossa.


      • Steven_Thomas

        Mikä auktoriteetti tämä Pertsa Hannula on? Joku vanha retale mutta kun se sanoo että tunkki on jumalan sanan lähettiläs niin tunkille se on sama kuin raamattuun kirjoitettu.


    • aurinkopaistaakohta

      Osallistuja Johanna Tukiainen


      Johanna Mia Tukiainen
      1 t · YouTube ·

      USA:ssa väittävät, että kaikki oikeat Hollywood laulajat ja tähdet ovat kuolleet jo ajat sitten ja heidät on paikattu ulkoavaruuden olioilla jotka voivat ottaa minkä tahansa muodon. Itse kyllä kristittynä uskon, että tässä videossa näytetyt henkilöt ovat kaikki myyneet sielunsa paholaiselle ja silmien muutos johtuu tästä. En täällä laittele näitä videoita pelotellakseni ihmisiä, vaan minua henkilökohtaisesti kiihottaa kaikki tällainen vaikka lännen elokuvia en katso.

      • huhhhhhhhuhhhh

        Tuksulle on ilmeisesti täysin käsittämätön ajatus, että toiset ne vaan tulevat superjulkkiksiksi LAHJOJENSA avulla. Ei ei, ei se voi mennä niin, koska kaiken osaava Tuksukaan ei siinä onnistunut. Kyllä ne muut julkkikset ovat paholaisen palvojia koska niin hyvää showta vetää ja Tuksun show:t ovat vain pilkkaamista ja näätimistä.
        Ihmiset eivät vain tajua hyvän päälle. *Läpsäys omalle pepulle*.

        PS: Jos Tuksu olisi "huomattavasti keskivertoa älykkäämpi", kuten on monet kerrat mainostanut, hän ottaisi itse selvää noista liskonsilmä videoista. Ne on muokattuja. Alkuperäisissä videoissa ei näy yhtään mitään. Olen itse niitä katsonut, oikein hidastettuna. Ei oo mitään liskonsilmiä.
        Ihmisen pitää olla oikein harvinaisen tyhmä, että uskoo tuollaisia muokattuja videoita, joita voi tehdä kuka tahansa, minäkin voisin tehdä Tuksusta samanlaisen.


    • dokaavapelle

      Johanna Tukiaisen profeetta Muhammed.

      Tuksu lisäsi Facebook-sivulleen uuden pyynnön tulla tapetuksi muslimien toimesta, kun häntä oli jo asiasta varoitettu.
      NYT KAIKKI MUSLIMIT OLISI TARJOLLA KUNNON UHRI,PASKAA 100KG EDESTÄ.

    • eilisääuskoa

      Uskosta puhuvinaan, mutta puhuu: minä, minä, minä, minä, minä, minä...........
      Mitähän "pikku enkeli" hörppäsi välillä mukista?

      • voisentään

        Josko kahviin lisätty salaa kossua, eihän tuo hassu porukka mittään
        huomaa, jos mä nyt hieman, he, hee.
        Ilme oli kyl sen näköne, et hapanta oli, tai karvasta kaffetta.


      • E20_paras

        Aikanaan ennen kuin tuota pätkää filmattiin ja kokousta pidettiin, The Tuksu kertoi menevänsä esiintymään Leivonmäelle. Sitä se on Tukiaisen evankeliointi: esiintymistä ja omasta itsestä kertomista ja helewatan omituista tulkintaa uskonasioista. Kyllä täytyy olla jotain puutosta, jos Tukiaisen uskon ottaa ihan tosissaan. Yhtä totta on tuo usko kuin Udin bemari, glamour, ammattitanssijan ura ym.


    • näyttäkääRailille

      Raili kun näkee tuon videon idolistaan Johannasta niin taatusti kusee viikon puhdasta hunajaa.

      • Mäniinodotan

        Liittyypi siltä istumalta joukkoon mukaan...kestää aikansa, ennenkuin saa sieltä suututettua ketään...
        Sitten joutuukin vaihtamaan taas piiriä....


    • hapansilakkaa

      Kinkereitten jälkeen Pertsa esitellyt "kielilahjoja" kahdenkeskisessä armojuhlassa ...

      • Oraalilahko

        Niinpä. Ja miten Johanna voi olla varma Pertsan ennen kielisessiota Tunkille julistamansa viestin alkuperästä? Paholainen kun on kiero, voi ottaa ihmisen muodon ja vääristää viestejä. Pertsa on ollut Paholaisen oma koko ikänsä.


      • rimjob-kansa
        Oraalilahko kirjoitti:

        Niinpä. Ja miten Johanna voi olla varma Pertsan ennen kielisessiota Tunkille julistamansa viestin alkuperästä? Paholainen kun on kiero, voi ottaa ihmisen muodon ja vääristää viestejä. Pertsa on ollut Paholaisen oma koko ikänsä.

        Lahkon jäsenyyden yhtenä kriteerinä on lahjakkuus kielellisesti.


    • narkkienkeli_Julkku

      Ihmetekoja Leivonmäellä. Uskisvideolla vanha ämmä valitti, että käsi oli kipeä. Lääkkeet ei muka auttaneet mutta Jeesusko oli vai faijansa, joka käski pötkölleen. Kun mummeli aamulla heräsi, käsi oli terve. Lepo siihen ei vaikuttanut vaan Korkeimman Siunaus. Mot.

      • mirakel

        Lahkoilijoiden tyhmyys tuolla videolla yllättää.


      • Korpikansa-Nouseva-Voima
        mirakel kirjoitti:

        Lahkoilijoiden tyhmyys tuolla videolla yllättää.

        Kylläpä olivat pippalot. Tällaistako Suomen metsien kätköissä on enemmänkin? OMG!!!


      • järkyttävää.kusetusta
        mirakel kirjoitti:

        Lahkoilijoiden tyhmyys tuolla videolla yllättää.

        Lahkolaiset ON tyhmiä, yksinkertaisia ja johdateltavissa olevia ihmisiä. Heillä on hyvin pienet elämänkuviot ja piirit. Heiltä puuttuu kyky kriittiseen ajatteluun. He eivät seuraa tai analysoi uutisia ja maailmantapahtumia. Heillä ei monella ole edes nettiä. Kotiin heillä tulee joku lähes ilmainen paikallislehti ja K- kaupan asiakaslehti Pirkka. Joka sekin nyt lakkaa sitten tulemasta. Heillä ei ole sellaisia ystäviä tai tuttavia, joiden kanssa pohtia asioita ja niitten taustoja. Monille kaupan kassa on ainut kodin ulkopuolinen ihmiskontakti.


      • hihihiiii
        järkyttävää.kusetusta kirjoitti:

        Lahkolaiset ON tyhmiä, yksinkertaisia ja johdateltavissa olevia ihmisiä. Heillä on hyvin pienet elämänkuviot ja piirit. Heiltä puuttuu kyky kriittiseen ajatteluun. He eivät seuraa tai analysoi uutisia ja maailmantapahtumia. Heillä ei monella ole edes nettiä. Kotiin heillä tulee joku lähes ilmainen paikallislehti ja K- kaupan asiakaslehti Pirkka. Joka sekin nyt lakkaa sitten tulemasta. Heillä ei ole sellaisia ystäviä tai tuttavia, joiden kanssa pohtia asioita ja niitten taustoja. Monille kaupan kassa on ainut kodin ulkopuolinen ihmiskontakti.

        Se on harmi heidän kannalta, ettei monilla ole edes nettiä. Tai jos on, niin katsovat sieltäkin vain omaa silmää miellyttäviä uskisjuttuja.
        Juuri tällaiset ihmiset ovat Tuksulle se viimeinen oljenkorsi, ne ainoat ihmiset jotka vielä voivat uskoa kaikki hänen höpinänsä, kun kukaan muu ei enää usko, ei edes oma perhe.
        Noissa piireissä näkyy olevan nuorempaakin porukkaa ja aivan takuulla ovat ottaneet selvää Tuksusta paremminkin, mutta ryhmäkurin pelossa eivät uskalla nousta häntä vastaan. Heidät haukuttaisi heti huonoiksi uskoviksi, jotka eivät siunaa ja rukoile "heikompansa" ja apua tarvitsevan puolesta.
        Säälittää jopa tuo uskisporukka, joka on saanut Tuksun riesakseen. Mutta toisaalta se on vähän huvittavaakin, phahaaah!


    • Hömppäläinen

      Hymy-näätä "rääkyjä" litteroi auki tuon yllä mainitun kohdan 1:02:20 - 1:03:20, jossa Pertsa puhuu Tunkille näin:

      *kielillä puhumista*
      "Saat olla evankelistana Jumalan tähtiin. Tähtisanomaa vielä."
      *kielillä puhumista*
      "Nyt juo, nyt juo. Saat viedä monelle sitä ja kymmeniä saapuu ava…"
      *kielillä puhumista*
      "Nyt aukee siteet."
      *kielillä puhumista*
      "Jotain katkee, jotain katkee kymmenen vuoden takaa. Jeessuksen nimessä väkevä Jumala puhuu. Se on henkivallat, jotka yrittäny raastaa sua irti. Nyt katkee siteet."
      *kielillä puhumista*
      "Ja nyt menee jalkoihin uudet autteret kengät, jotka ei hierrä. Iloitsek, iloitse.
      Sinä olet kuin pieni taimi minun kädessäni, savea olet, savea olet ja katso siipirikko saa nyt lentää. Toinen siipi on jo lähen kosketuksessa. Sillä katso, minun rakkauteni ympäröitsee sinut tulevina päivinä."
      --
      Tukiainen on julkisuudessa väittänyt, että Jumala Pertsa Hannulan välityksellä olisi tuossa ilmoittanut hänelle: ”Rakas pieni lintuni, siipirikkoni, teen sinusta uuden ja tulet evankelioimaan!”, TAI ”Pieni haavoittunut siipirikko lintuni, otetaan vahvasti Jumalan käyttöön.”
      --
      Mitään tuollaista EI OLE Pertsa Hannulan eikä kenenkään muun kautta ilmoitettu. Ts. Tukiainen on itse itselleen ilmoittanut alkavansa nyt evankelistaksi, kun muu bisnes ei vedä.

      • Steven_Thomas

        Ei jumalauta! Koko konkkaronkka kuuluisi lukittujen ovien taakse ja avain roskikseen. Nämähän on aivan täysin seinähulluja!


      • huiminää

        Minäminä se lehti minäminä ja taas suomalaiset jotain kauheeta noin yleensä..lukee sitten sieltä täältä jotain raamatusta ja kas kummaa, ulkokultaisuuteen ym juuri nekin osuivat ja taas kun minämiäsiellätäällä..silmät isoina!
        Ja näkyy sitten miten toisen saarnatessa ja puhuessa, matami oikealla kuvassa vaan kännyyn näpyttele koko ajan! Sellasta se on kun kaikenlaista alkaa näkemään!


      • Nutturapäämummo
        Steven_Thomas kirjoitti:

        Ei jumalauta! Koko konkkaronkka kuuluisi lukittujen ovien taakse ja avain roskikseen. Nämähän on aivan täysin seinähulluja!

        Uskomattoman koomista!! :D :D :D


      • kjeh_kjeh

        Kjeh kjeh, tarvitseeko tätä nyt edes postata, laitetaan kuitenkin:

        "DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:

        1.suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
        2.keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
        3.uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
        4.vaatii korostunutta ihailua;
        5.mielestään oikeus erityiskohteluun;
        6.muiden hyväksikäyttö;
        7.empatian puute;
        8.kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
        9.ylimielisyys ja röyhkeys."

        ...eli kun ITSE JUMALA tulee kertomaan asioita "vaikutusvaltaisen" miehen kautta (totuus: mies kertoo jotain, tunkki vääristää sanoo että "itse jumala..."), kilisevät hälytyskellot jo melko äänekkäästi.


    • siskoksetpuhuvatuskosta
    • 666-666-666

      Milloin kuulemme the suuren puhuvan kielillä,sisäpiiristä taas annettiin julki sellaista että kovasti on harjoitellut jotain vitun sammakko kieltä että voi sitten alkaa hablaa sitä paskaa tyhmille. Jännä kakka housuissa odottelemme tätä tulevaa tapahtumaa.

      • Johanna voisi opetella vis-svi-kielen uskottavuuden lisäämiseksi.

        Tässä esimerkkejä: Räsviikkään kosviurojani. Osvilen husvis-hösvirhö-usviskossa.

        Tosvita kisvieltä mesvii pusvihuttiin josviskus kasvikarana.


      • kielinerokas
        RailiSuominen kirjoitti:

        Johanna voisi opetella vis-svi-kielen uskottavuuden lisäämiseksi.

        Tässä esimerkkejä: Räsviikkään kosviurojani. Osvilen husvis-hösvirhö-usviskossa.

        Tosvita kisvieltä mesvii pusvihuttiin josviskus kasvikarana.

        Koliontti kyösmontti koelikintti


      • kielinerokas kirjoitti:

        Koliontti kyösmontti koelikintti

        Kontti-kieltä meillä ei puhuttu.


      • voisentään
        kielinerokas kirjoitti:

        Koliontti kyösmontti koelikintti

        Svoitinpash, heh.


      • kielinerokas kirjoitti:

        Koliontti kyösmontti koelikintti

        Äiti ja isosisko puhuivat keskenään kontinkieltä ja meikälikka ei pysynyt perässä, kun nopeesti puhuivat :)


    • Niiminerkki

      Tuksu on nyt tämän Armo-uutinen ry:n keulakuva.
      Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka monta jäsentä tuossa yhdistyksessä on?
      Onko tämä Pertsa samaa porukkaa vai onko hänellä ihka oma hengellinen yhteisö?
      Entäs se Jouko Piho, jonka kanssa Tuksu lähtee koko syksyn kestävälle kiertueelle evankelioimaan ja puhumaan; onko hänkin Armo-uutinen ry:n miehiä vai jonkin muun yhdistyksen?

      Eli, onko Tuksu vain tämän yhden hengellisen yhdistyksen keulakuva vai onko jo kolme yhteisöä valinnut hänet sanansaattajakseen ja julkisuutta tuomaan?

      • Selvitetään.taustat

        Armo-Uutinen -yhdistyksen jäsenmäärästä ei ole tietoa, mutta noiden hullujen seurakunta on varmaan aikas pieni, jos jotain voi päätellä tuosta kotikokouksesta; oliko 10 ihmistä kokouksessa hangaroundhomot päälle?


    • Steven_Thomas

      Millä todennäköisyydellä tunkki selviää Pihon kiertuuesta mikä edellyttäisi päivittäistä siirtymistä paikasta toiseen ja esiintymisestä? Viimeiset vuodet tunkki on esiintynyt korkeintaan kerran kuussa ja joka kerta jäänyt paikan päälle loisimaan moneksi päiväksi. Onkohan Piho tästä tietoinen? Etenkin nyt kun tunkki on taas päässyt viinan ja viihdenappien (salmiakki?) makuun, on aivan turha toivo että akka jaksaisi nousta sängystä ennen ilta klo 20, "ammattinukkuja".

    • fiuuuuu-poks

      Tunkki vetää edelleen punkkua ja pilsuja. Tämä huru ukko uskonto on paskaa ja tunkki luulee että pääsee tyhmiltä vedättämään rahat omaan liiviin ja kohta ollaan miljunäärejä. Nyt kovasti harjoittelee aku ankka langvistiä että tässä sitä puhutään kielillä ja rahhoo tulee. Tämä päästään sairas akka on saatava hoitoon ennen kuin saa enemmän pahaa aikaiseksi tyhmien uskovaisten joukoissa. Eläkeläiset, yksinäiset vedätettävissä olevat ovat näiden huijareiden suurinta saalista. Sinne se eläke sitten menee ja perinnöt. Rikollista touhua.

    • koetelkaahenget

      Lahkot syntyvät usein jonkun narsistin ympärille, joka esiintyy profeettana ja Jumalan edustajana. Tämä johtaja poimii Raamatusta muutamat asemaansa pönkittävät kohdat ja luo omat säännöt ja opit. "Lampaat" sitten seuraavat perässä vaikka vuoren rotkoon. Ja suhtautuisin hyvin varauksellisesti tämänkin videon "profetiaan", siinähän siis oletetaan itse Jumalan puhuvan tämän miehen kautta Johannalle. Mutta JOS sanoma tuli Jumalalta, niin sitten OIKEASTI näemme Johannan muuttuneen, kun hänestä seuraavan kerran kuulemme. Koetelkaa henget, sanotaan tuossa kokouksessa, ja tämähän on juuri se koe.

      • Enkeli.Humanoidi.Demoni

        Aivan totta. Ja tässä evankelistavouhotuksessa Tunkille käy huonosti...


    • yjnhtdfs

      Tuo Veitolan videopätkä oli vuodelta 2009. Kyllä Paxun alamäki on ollut jyrkkä, kun ulkomuoto tuhoutui täysin parissa vuodessa.

      • Tanniinivalas

        On se perkele ihmeellistä, jos Tunkilla ei kohta lanttu leikkaa kiinni.


      • Linnakundit.johtavat
        Tanniinivalas kirjoitti:

        On se perkele ihmeellistä, jos Tunkilla ei kohta lanttu leikkaa kiinni.

        "En ole lahkolainen! Olen uskoontullut. Muuten EV.Lut kirkossa on ainakin 100 vapaamuuraria, pääpiispa mukaan lukien." (Tunkki väitti Facessa 21.7.)
        --
        Tukiainen nimenomaan on lahkolainen, sillä hänet kastettiin järvessä Armo-Uutinen Ry -nimisen eristäytyneen sirpalelahkon jäseneksi. Tämä korpilahko on siis Suuri Eksytys, kavahtakaamme tuollaista lahkoa, sen harjoittamaa käännytystyötä ja harmaata taloutta!


      • 3-tärkeää.sanaa
        Linnakundit.johtavat kirjoitti:

        "En ole lahkolainen! Olen uskoontullut. Muuten EV.Lut kirkossa on ainakin 100 vapaamuuraria, pääpiispa mukaan lukien." (Tunkki väitti Facessa 21.7.)
        --
        Tukiainen nimenomaan on lahkolainen, sillä hänet kastettiin järvessä Armo-Uutinen Ry -nimisen eristäytyneen sirpalelahkon jäseneksi. Tämä korpilahko on siis Suuri Eksytys, kavahtakaamme tuollaista lahkoa, sen harjoittamaa käännytystyötä ja harmaata taloutta!

        Tunkki yksinkertaisesti on juoppo valehteleva sekakäyttäjä.


      • Lahko-EI-OLE-srk-yhteys
        Linnakundit.johtavat kirjoitti:

        "En ole lahkolainen! Olen uskoontullut. Muuten EV.Lut kirkossa on ainakin 100 vapaamuuraria, pääpiispa mukaan lukien." (Tunkki väitti Facessa 21.7.)
        --
        Tukiainen nimenomaan on lahkolainen, sillä hänet kastettiin järvessä Armo-Uutinen Ry -nimisen eristäytyneen sirpalelahkon jäseneksi. Tämä korpilahko on siis Suuri Eksytys, kavahtakaamme tuollaista lahkoa, sen harjoittamaa käännytystyötä ja harmaata taloutta!

        Tukiainen EI OLE uskossaan uskottava, sillä häneltä puuttuu srk-yhteyskin.


      • Rivolettu
        Lahko-EI-OLE-srk-yhteys kirjoitti:

        Tukiainen EI OLE uskossaan uskottava, sillä häneltä puuttuu srk-yhteyskin.

        Hän istuu Sielunvihollisen kanssa samassa pöydässä.


      • saa.käydä.pesulla.joskus
        Lahko-EI-OLE-srk-yhteys kirjoitti:

        Tukiainen EI OLE uskossaan uskottava, sillä häneltä puuttuu srk-yhteyskin.

        Tunkki on löytänyt sopivan sekopäisen ja naiivin ”kotiseurakunnan” etäältä Suomen saloilta.


      • Resiinalla-perään
        saa.käydä.pesulla.joskus kirjoitti:

        Tunkki on löytänyt sopivan sekopäisen ja naiivin ”kotiseurakunnan” etäältä Suomen saloilta.

        Niin, ja ehkä se kumminkin jollain tasolla tajuaa, että juna meni jo.


    • Laitapuolen-Pertti

      Tunkki on saanut Miamissa näkemältään Pyhältä Hengeltä kolme armolahjaa: henkien erottamisen kyvyn, profetoimisen kyvyn ja evankelioimisen kyvyn. Ja pelkkä yo-tutkinto ja maskeerauskurssi tämän kaiken kyvykkyyden perustana!!!

      Sitten joku Pertsa Matinkylästä valtuutti hänet evankelioimaan koko Suomessa.

      • Illuminaattinäätä

        Palstamme onneksi ovat olemassa Seppo ja Arja Nissinen, nuo hieman yksinkertaiset, vähälahjaiset lahkolaiset jossain Keski-Suomen korvessa. Siis Armo-uutinen ry (y-tunnus 2571636-3), harmaan talouden, hyväksikäytön ja pimeän uskonnollisuuden tyyssija.


      • dokaavapelle

        Pertsa pääsi painamaan jumalan nimessä katuhuoraa ja nyt huudetaan jessen verta terkkarissa kun löytyi herpes kropasta perkele.


      • Dipilä

        Voi jumalialauta kun nakrattaa "dokaavan pellen" teksti.


      • Minä-OLEN-evankelista
        Dipilä kirjoitti:

        Voi jumalialauta kun nakrattaa "dokaavan pellen" teksti.

        Evankelistaksi voi ilmoittautua kuka hyvänsä.


      • Kolokontaepaleen_Kiesus
        Minä-OLEN-evankelista kirjoitti:

        Evankelistaksi voi ilmoittautua kuka hyvänsä.

        Kyllä siinä tarvitaan myös vähintään parikymmentä hullua, jotka elättävät revankeljumin todistajan.


      • Nissiset-Herätkää
        Kolokontaepaleen_Kiesus kirjoitti:

        Kyllä siinä tarvitaan myös vähintään parikymmentä hullua, jotka elättävät revankeljumin todistajan.

        Mutta mikä on näiden Johanna Tukiaisen uskonkavereitten moraali?
        Miksi he eivät toimita häntä hoitoon, vaikka merkit ovat ilmiselvät?


      • EiNeHerää
        Nissiset-Herätkää kirjoitti:

        Mutta mikä on näiden Johanna Tukiaisen uskonkavereitten moraali?
        Miksi he eivät toimita häntä hoitoon, vaikka merkit ovat ilmiselvät?

        Siksi ettei suomessa kukaan toinen voi toimittaa toista hoitoon muuta kuin viranomaisten kautta. Sitten kun on niin sairas että paikalle on kutsuttava joko ambulanssi tai poliisi, nuo viranomaiset toimittaa vinksahtaneen hoitoon.

        Nää toiset uskonveljet ja siskot on ihan yhtä vinksahtaneita eivätkä hurmahenkisyydessään näe tunkin käytöksessä mitään outoa.


      • EiNeHerää kirjoitti:

        Siksi ettei suomessa kukaan toinen voi toimittaa toista hoitoon muuta kuin viranomaisten kautta. Sitten kun on niin sairas että paikalle on kutsuttava joko ambulanssi tai poliisi, nuo viranomaiset toimittaa vinksahtaneen hoitoon.

        Nää toiset uskonveljet ja siskot on ihan yhtä vinksahtaneita eivätkä hurmahenkisyydessään näe tunkin käytöksessä mitään outoa.

        Toi on ihan totta. Suomessa jokainen määrää/päättää omasta itsestään/elämästään miten tahtoo ja niin sen pitää ollakin. Eihän siitä tulisi yhtään mitään, jos joku toinen, olkoonkiin sitten kuinka läheinen tahansa, saisi päättää jonkun toisen elämästä ja elämäntavoista. Jos noin olisi, niin siinä olisi väärinkäytöksille "otollinen maaperä".

        Ei läheisiä myöskään pidä syyllistää siitä, että joku ei joudu/pääse hoitoon. Se hoitoon ohjaaminen ja pakkotoimenpiteet ovat viranomaisten tehtäviä.


      • kyllä-hoitoon-pääsee
        RailiSuominen kirjoitti:

        Toi on ihan totta. Suomessa jokainen määrää/päättää omasta itsestään/elämästään miten tahtoo ja niin sen pitää ollakin. Eihän siitä tulisi yhtään mitään, jos joku toinen, olkoonkiin sitten kuinka läheinen tahansa, saisi päättää jonkun toisen elämästä ja elämäntavoista. Jos noin olisi, niin siinä olisi väärinkäytöksille "otollinen maaperä".

        Ei läheisiä myöskään pidä syyllistää siitä, että joku ei joudu/pääse hoitoon. Se hoitoon ohjaaminen ja pakkotoimenpiteet ovat viranomaisten tehtäviä.

        Eipä pidä taas yleistää! Hoitoon pääsy riippuu ihan täysin paikkakunnasta ja sen resursseista. Olen kaksi tuttavaani toimittanut hoitoon. Molemmat pääsi tarvitsemansa avun piiriin. Molemmilla hoito kesti us. vuosia, välillä oli laitosjaksoja. Tällähetkellä molemmat ovat työelämässä ja asiat ovat hyvin.


    • TuksunArmo

      Uskon Arom eli ts. Seppo ja Arja eivät vain suostu myöntämään, että ovat lyöneet kätensä paskaan.

      Kukapa sitä tunnustamaan. Parempi pestä kätensä kuin Pontius konsaan.

      • Läpi-sormien

        Vielä löytyy hyväuskoisia uskishölmöjä, jotka eivät näe tai eivät myönnä Tukiaisen todellista tilannetta.


    • Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen olkoot autuaita uskossaan. Kaikella on aikansa ja kaikella on paikkansa.

      Ei toi toki tarkoita sitä, etteikö joku "vääräuskoinen" voisi nauraa ja hihitellä moiselle hihhuli-uskonnolle. Ainakin mua on naurattanu ihan sikana noi Johannan uskon hörhöilyt. Mä melkein voisin lyödä vetoa, että Johanna on löytänyt tuosta uuden ansaitakeinon muiden "röörien" mennessä tukkoon. Ei se oikeesti mikään tyhmä ole silloin, kun rahasta on kysymys.

      • PA-glamouristi

        Nimimerkki Raili Suominen, olet TAAS väärässä, sillä Johanna Tukiainen on oikeesti tyhmä, kun rahasta on kysymys.

        Todisteena tästä ovat esim. Tmi Dolls Dancersin poistaminen verottajan ennakkoperintärekisteristä elokuussa 2014 ja nykyiset yli 50 000 euron ulosottovelat sekä viimeisen vuoden sisään oikeusjärjestelmämme hänen maksettavakseen määräämät reilut 10 000 euron sakot korvauksia uhreille, koirien tilaaminen Veijo Lallin lompakolla koirien tapot, ym.


      • Rohkaistava-suljetulle
        PA-glamouristi kirjoitti:

        Nimimerkki Raili Suominen, olet TAAS väärässä, sillä Johanna Tukiainen on oikeesti tyhmä, kun rahasta on kysymys.

        Todisteena tästä ovat esim. Tmi Dolls Dancersin poistaminen verottajan ennakkoperintärekisteristä elokuussa 2014 ja nykyiset yli 50 000 euron ulosottovelat sekä viimeisen vuoden sisään oikeusjärjestelmämme hänen maksettavakseen määräämät reilut 10 000 euron sakot korvauksia uhreille, koirien tilaaminen Veijo Lallin lompakolla koirien tapot, ym.

        Johanna Tukiainen on ihan harmiton, vain hieman väkivaltainen alkoholisti, kaksinkertainen rattijuoppo ja puolivallaton sekakäyttäjä.


      • PA-glamouristi kirjoitti:

        Nimimerkki Raili Suominen, olet TAAS väärässä, sillä Johanna Tukiainen on oikeesti tyhmä, kun rahasta on kysymys.

        Todisteena tästä ovat esim. Tmi Dolls Dancersin poistaminen verottajan ennakkoperintärekisteristä elokuussa 2014 ja nykyiset yli 50 000 euron ulosottovelat sekä viimeisen vuoden sisään oikeusjärjestelmämme hänen maksettavakseen määräämät reilut 10 000 euron sakot korvauksia uhreille, koirien tilaaminen Veijo Lallin lompakolla koirien tapot, ym.

        Ei se välttämäti tarkoita tyhmyyttä, jos jättää laskunsa maksamati ja päätyy ulosottoon. Esim. verojen maksamati jättäminen on joksus hyvinkin kannattavaa, koska verovelkojen perintä kestää vaan viisi vuotta.

        Johannan ongelma lienee enemmänkin siinä, että päihteet vievät eukkoa. Rahan Johanna haistaa pitkän matkan päästä ja sen hän on myös todistanut sitkeilemällä milloin milläkin konstilla.


      • pöljää

        Jos ihminen olisi järjissään olkoon sitten uskossa tai ei, ei tuollaista sontaa kirjoittaisi ympäriämpäri nettiä, niin sitä josta hakee kaikenlaista ja näköjään uskookin juttuihin ja videoihin mitä siellä pyörii foliohattujen tekeminä!
        Ei ole terveen ihmisen juttuja ja touhuja ei!


      • Näädännäköinen.Fendi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei se välttämäti tarkoita tyhmyyttä, jos jättää laskunsa maksamati ja päätyy ulosottoon. Esim. verojen maksamati jättäminen on joksus hyvinkin kannattavaa, koska verovelkojen perintä kestää vaan viisi vuotta.

        Johannan ongelma lienee enemmänkin siinä, että päihteet vievät eukkoa. Rahan Johanna haistaa pitkän matkan päästä ja sen hän on myös todistanut sitkeilemällä milloin milläkin konstilla.

        Nimim. Raili Suominen ON VÄÄRÄSSÄ! Tukiaisen kymmenien tuhansien eurojen ulosottovelat kertovat hänen syvästä tyhmyydestään niin kuin kenen tahansa tyhmyydestä: maksamattomat laskut ovat varastamista muilta, luottokelpoisuus mennyt, elämää rajoitettu omin aktiivisin toimin lokkeiluksi, jne.

        Johanna Tukiaisen tyhmyys ilmenee myös viimeisen kuuden vuoden aikana hänen ottamistaan paristakymmenestä rikostuomiosta, keskimäärin 3 per vuosi. Hänen seuraava oikeudenkäyntinsä on syksyllä; eläinsuojelurikos!


    • Runkataankunnolla

      Tukiainen lukee raamattua .ja toimii itse päinvastoin haukkuu ja solvaa muita facessa. ylentää itsensä .mielisairas juoppo lääkkeiden sekakäyttäjä. Silmissä näkyy masennus sekä hulluus sekä pakkomielle

      • voisentään

        Tuo Matami luttana jonnekin hoitoon vaan, älkää nyt peräkamarin
        poijat vaan tän holistin juttuihin uskoko, tää lortto ei
        todellakaan elä eikä toimi niin kuin nöyrä ja tosiuskovainen.
        Herkkien ihmisten rahat on helppoa nyhtää, se on jo
        nähty erään ruman peräkämarisällin kohdalla, sekos täysin rääsy, voe.


    • kkkonen-on-ykkönen

      Saako pyhä henki nussia anaaliin evankelistaa?

      • otettulääkeauttaa

        Sä et ole Eero ottanut taaskaan lääkkeitäsi.


      • MummosoliEero

        Kukavitun Eero mummos oli Eero kun sinuasilitteli


    • Juoppohullun-näkyjä

      "Tuli mieleen sellainen kysymys, josta olen tosissaan huolissani, että mitä mieltä uskovaiset ovat tästä että pelastuuko koko perhekunta taivaaseen, jos vaikka vanhemmat ovat uskossa mutta lapset eivät?

      Entäs jos yksi sisar on uskossa, muut siskokset eivät ole?? 🙁

      Tajusin siellä lentokoneessa viime syksynä nähtyäni ne näyt, että nyt on todellakin KIIRE, nyt ei voi odottaa enää yhtään mitään! NWO:lla on oma aikataulunsa ja he ovat tähän asti pitäneet siitä kiinni! Luulen että demonit hyökkäsivät kimppuuni myös sen takia, etten olisi päässyt Suomeen julistamaan evankeliumia." (Tunkin Fb 25.7.)

      • Juoppohullun-horinat

        Jatkopostaus:

        "Miten taivaassa voi sitten olla iankaikkinen onni, jos siellä ei olekaan omat rakkaat sisarukset? Sisarusten välillä on erilaiset suhteet, koko Suomi tietää etten olen läheinen Jasmine Tukiaisen kanssa, mutta Julia oli minulle rakkaampi kuin yksikään mies jonka kanssa olen koskaan ollut yhdessä, en pystyisi nauttimaan taivaasta ollenkaan jos Julia ei olisikaan siellä????

        Paitsi siitä huolimatta että Jasmine ja Joel ovat mulle kaukaisia, niin haluaisin ehdottomasti, että he pelastuvat taivaaseen myös???? 🙁" (Fb 25.7.)


    • Tuksukinonihminen

      Onko nyt hyvä olo, kun oikein olette saaneet haukkua lähimmäistä.

      Aika paljon osoittaa tasostanne.

      Joidenkin reppanoiden vaan pitää muita haukkua, että turhalla elämällä olisi edes jotain sisältöä.

      • Nallemuori

        Jumalan Siunausta Johannalle hänen uudessa elämässään Jeesuksen kanssa.


      • Nutturapäämummo
        Nallemuori kirjoitti:

        Jumalan Siunausta Johannalle hänen uudessa elämässään Jeesuksen kanssa.

        Johannan evankeliumi on ainoa oikea, ja muut ovat vääräuskoisia kilpailijoita: valehtelijoita, varkaita, kaksinkäsinkuristajia ja etenkin näätiä!!!


      • Karmea-kaste-erehdys
        Nutturapäämummo kirjoitti:

        Johannan evankeliumi on ainoa oikea, ja muut ovat vääräuskoisia kilpailijoita: valehtelijoita, varkaita, kaksinkäsinkuristajia ja etenkin näätiä!!!

        Johanna Tukiaisen häijy luonne ja päihdeongelmat alkavat pian selvitä näille leivonmäkeläisille lahkoilaisille: kätensä paskaan iskivät ja sitä pötkylää järvessä lilluttivat. Hyvää kenties toivoivat, mutta kävi niin kuin Tunkin kohdalla aina käy.


      • Valtava-takaisku
        Karmea-kaste-erehdys kirjoitti:

        Johanna Tukiaisen häijy luonne ja päihdeongelmat alkavat pian selvitä näille leivonmäkeläisille lahkoilaisille: kätensä paskaan iskivät ja sitä pötkylää järvessä lilluttivat. Hyvää kenties toivoivat, mutta kävi niin kuin Tunkin kohdalla aina käy.

        Eipä seepra raidoistaan upotuskasteenkaan kautta...


    • Mikrosiru-666

      Käsittääkseni tällä Nissisen-Tukiaisen lahkolla ei ole mitään tekemistä evankelis-luterilaisen kirkon kanssa. Lahkolaiset siis hörheltävät omiaan.

    • Merilahko

      Tukiainen ja lahko suljetaan rekan konttiin ja työnnetään mereen

    • Kapselitissit

      Jee Johanna Mia Mari Tukiainen uusi naispuolinen Jeesus. Hänet ristiinnaulitaan kapselitisseistä Senaatintorilla irakilaisten turvapaikanhakijoiden toimesta

      • Kaikkien-aikojen

        Leivonmäkeläiset ovat saaneet joukkoonsa sellaisen paskanpuhujan, ettei hänelle löydy vertaista Suomen historiassa.


      • Juomat-ja-ruuat
        Kaikkien-aikojen kirjoitti:

        Leivonmäkeläiset ovat saaneet joukkoonsa sellaisen paskanpuhujan, ettei hänelle löydy vertaista Suomen historiassa.

        Tunkki yrittää vakuuttaa olevansa Herran uskossa ja harras kristitty, mutta ehtoollisviiniä menee yksi kanisteri ja bentsoja yksi levyke päivässä.


    • Runkataankunnolla

      Leivonmäen kvaakkuhoro kvaakjeesus sitä kvaakjeesus tätä kvaakkuhuulet läpsää toisiaan vasten ja hullun silmät seisoo kuin kyrpähäissä

    • MahtavaaJohanna

      Pullo ehtoollisviiniä opamoxeja ja pameja aamusta iltaan. Kaatuu Johanna Mia Mari Tukiainen siltaan

    • Steven_Thomas

      Riittävästi kun vetää bentsoja niin varmasti onnistuu kielillä puhuminen.

      • Sekistelyn-evankelista

        "Parannuksen" tehnyt sekakäyttäjä Armo-uutinen ry:n keulakuvana, ou jee!


      • Revankelista
        Sekistelyn-evankelista kirjoitti:

        "Parannuksen" tehnyt sekakäyttäjä Armo-uutinen ry:n keulakuvana, ou jee!

        Jeesus ylöstempaisee norsiamen itselleen Maan päältä:
        http://aijaa.com/tWM4gR


    • Voiko-tämä-olla-totta

      Johanna Tukiainen on löytänyt järkyttävän kulttilahkon kotiseurakunnakseen Keski-Suomen saloilta vuosia kestäneen etsinnän jälkeen.

    • Känni-Tuksu-evankelioi

      Leivonmäen Urheilutalolla piti olla Johanna Tukiaisen suuri hetki, kun siellä pidettiin hengellinen tilaisuus lauantaina 13.8. Tukiaista ei kuitenkaan päästetty todistamaan, sillä hän oli vetänyt alkoholi- ja lääkeöverit. Asiaa olivat paikalla todistamassa myös vanhemmat, Marja ja Markku Tukiainen.

      Tähän päättyi hänen vain muutamia viikkoja kestänyt uransa evankelistana.

      Sittemmin Tukiainen on haukkunut pystyyn tilaisuuden järjestäjät - Nissiset - tyypilliseen tapaansa ympäri nettiä.

    • Näätäperhe

      Ja uskovaiset, Pertsa Hannula, Seppo Nissinen ja muut sokeat perseennuolijat: hävetkää, kun tyrkitte sairasta Johanna Tukiaista yhä syvemmälle harhoihinsa!!!

      • Illuminaattidemoni

        Sepolla tuli suru puseroon, kun Illuminaatti tuhosi tietsikan:

        ”Koneeni ilmeisesti tuhottu. Näin hyvän tekijöitä vihataan Suomen maassa 🙂 jään pois täältä varmaan ja muistakaa armo-uutista ja meitä rukouksin. Eilen ja tänään paljon työtä, autoon sain velaksi renkaan, kiitos Herralle. 🙂 puhelimeeni saat yhteyden.


        Mutta jos kunnossa oleva tietsikka jollain ylimääräinen, iloiten otan lahjoituksena vastaan sen armo-uutisen työhön koska kokousilmoitukset ym voisi tänne julkaista. Mutta Herra näkee ja jos täältä katoan niin muistakaa rukouksin." (Fb 30.8.)


    • raharatkaisee

      Kaikki lahkot ovat paskaa.

      • Jaanaw2

        Mihin tuo katoaa? Sääliä etsii ja armotta heittää jokaisen ulos joka hiukankin erimieltä kanssaan. Sairasta heikkojen alistamista touhuavat. Sairastuttanut läheisensä ..on ihmiset sokeita sanon vaan! Jatkuva rahan pyyntö eikä siinä talossa eletä niukasti. Jatkuva kaupassa käyminen herkkujen perässä ja niistä leveillään Suomessa joka päivä..huh huh!


    • kissinen

      Yltääkö mittanauha emännyksen ympäri !? Eihän siel ole kuin yks kuppanen kauppa,sielläkö herkut luuraa ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe