Nainen kumman valitset?

Arto18cm

Mies 1: Komeakasvoinen, atleettisvartaloinen käytökseltään miellyttävä keskikokoisen kalun omaava mies (olkoon keskikoko tässä 11-15cm pitkä ja 10-12cm ympärysmitaltaan).

Mies 2: Keskivartalolihava, ei liikunallista olemusta omaava plösö eli pullamaha tissiposki jolla iso kalu ja käytökseltään miellyttävä mies (olkoon iso tässä sen kokoinen mitä kukin pitää isona, kuitenkin yli 15cm pitkä ja yli 12cm paksu)

Miehillä samanlaiset taustat ja arvomaailma.

Nainen, kumman ottaisit:

a) Satunnaiseksi seksikumppaniksi tai vakituiseksi seksiystäväksesi

b) Seurustelukumppaniksesi tai aviopuolisoksesi

Tässä kuvitellussa tilanteessa et voi valita molempia. Ne jotka ottaisivat komean miehen ja kävisivät isokaluisen kanssa naimassa voivat kirjoittaa viestiksi pelkästään PETTÄJÄ.

41

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metodioppia

      Valintatilanne ei täytä tieteellisen tutkimuksen ehtoja. On voitava verrata samanlaisia, joilla on vain yhdessä ominaisuudessa eroa, tässä tapauksessa kyrvän koossa.

      Tutkimustulos ei ole kahdella henkilöllä edes mahdollinen, sillä tulos ei ole tilastollisesti merkittävä. Se saavutetaan vasta useammilla kymmenillä valittavilla henkilöillä.

      • VäinöViljonpoika

        Voi poika, tieteentekijät käyttävät hyvin paljon mielikuvitusta. Olet lukenut jonkun tieteelliset tutkimusmenetelmät kirjat ja nyt vähän pyörällä päästäsi. Jos aloittajan kuviteltua tilanne osaa päässä muodostaa niin kovin on kehnosti asiat ja ajattelu lapsosen tasolla. Ei puhuta myöskään mitään tieteellisestä testistä joten onko asia nyt niin, että tiede-palstaa lukeva erehtyi vahingossa tänne vastaamaan? Olisikin hauska nähdä se rahoittaja joka löisi lanttinsa tieteelliseen tutkimukseen kalun koon vaikutuksesta seksiin. Kaikki tähän mennessä ja hamassa tulevaisuudessa kyseistä asiaa tutkivat tutkimukset ovat pseudo-tieteellisiä. Ainoastaan penisten todellista kokoa tutkivat tutkimukset ovat tieteellisiä tutkimuksia. Toivottavasti opinnäytetyösi jälkeen viimeistään tajuat ettei lähes mikään tutkimus täytä tieteellisen tutkimuksen kriteereitä.


      • metodioppia
        VäinöViljonpoika kirjoitti:

        Voi poika, tieteentekijät käyttävät hyvin paljon mielikuvitusta. Olet lukenut jonkun tieteelliset tutkimusmenetelmät kirjat ja nyt vähän pyörällä päästäsi. Jos aloittajan kuviteltua tilanne osaa päässä muodostaa niin kovin on kehnosti asiat ja ajattelu lapsosen tasolla. Ei puhuta myöskään mitään tieteellisestä testistä joten onko asia nyt niin, että tiede-palstaa lukeva erehtyi vahingossa tänne vastaamaan? Olisikin hauska nähdä se rahoittaja joka löisi lanttinsa tieteelliseen tutkimukseen kalun koon vaikutuksesta seksiin. Kaikki tähän mennessä ja hamassa tulevaisuudessa kyseistä asiaa tutkivat tutkimukset ovat pseudo-tieteellisiä. Ainoastaan penisten todellista kokoa tutkivat tutkimukset ovat tieteellisiä tutkimuksia. Toivottavasti opinnäytetyösi jälkeen viimeistään tajuat ettei lähes mikään tutkimus täytä tieteellisen tutkimuksen kriteereitä.

        Luonnontieteelliset tutkimukset yleensä täyttävät tason, mutta humanistiset tutkimukset ovat heikompia. Se, että kyrvän koon vaikutuksesta valintaan ei ole tehty kunnollisia tutkimuksia, ei oikeuta siihen, että kunnollisia menetelmiä ei noudatettaisi jatkossakaan.

        Käsillä oleva asia kuuluu psykologian alaan. On noudatettava kunnollista tutkimusryhman ja vertailuryhmän otantaa. Humanistisilla tutkimuksilla, vaikka niillä saavutetaankin pienempi todennäköisyys, ei ole oikeutta poikkeusmenettelyyn.

        Olen luonnontieteellisesti orientoitunut, kahden tiedekunnan maisteri, molemmista graduista korkea arvosana, ikää jo kahdeksannella kymmenellä. En ole "poika" niin kuin luulet.

        Aloittaja asetti kysymyksen kehnolla tavalla. Kerroin, että sillä ei saada validia tietoa, koska otos on liian pieni ja valinta tehdään sellaisten henkilöiden välillä, joiden useat ominaisuudet eroavat.

        Tiedän hyvin, että humanistisilla aloilla esitetään tietona milloin mitäkin. Nyt pyrkimyksenä on saada OIKEATA tietoa. Sitä ei saada, jos metodeissa tehdään karkeita virheitä.


      • Jalmari55
        metodioppia kirjoitti:

        Luonnontieteelliset tutkimukset yleensä täyttävät tason, mutta humanistiset tutkimukset ovat heikompia. Se, että kyrvän koon vaikutuksesta valintaan ei ole tehty kunnollisia tutkimuksia, ei oikeuta siihen, että kunnollisia menetelmiä ei noudatettaisi jatkossakaan.

        Käsillä oleva asia kuuluu psykologian alaan. On noudatettava kunnollista tutkimusryhman ja vertailuryhmän otantaa. Humanistisilla tutkimuksilla, vaikka niillä saavutetaankin pienempi todennäköisyys, ei ole oikeutta poikkeusmenettelyyn.

        Olen luonnontieteellisesti orientoitunut, kahden tiedekunnan maisteri, molemmista graduista korkea arvosana, ikää jo kahdeksannella kymmenellä. En ole "poika" niin kuin luulet.

        Aloittaja asetti kysymyksen kehnolla tavalla. Kerroin, että sillä ei saada validia tietoa, koska otos on liian pieni ja valinta tehdään sellaisten henkilöiden välillä, joiden useat ominaisuudet eroavat.

        Tiedän hyvin, että humanistisilla aloilla esitetään tietona milloin mitäkin. Nyt pyrkimyksenä on saada OIKEATA tietoa. Sitä ei saada, jos metodeissa tehdään karkeita virheitä.

        AP teki mielipide kartoitusta eikä se liity millään tavalla tieteelliseen tutkimukseen. Mistä keksit, että sen pitäisi täyttää tieteellisen tutkimuksen kriteerit? Suurin osa ihmisten tekemistä kysymyksistä arkielämässä on kysymyksiä joiden ei tarvitse olla millään tavalla tieteellisiä. Ihme höpötystä =)


      • metodioppia
        Jalmari55 kirjoitti:

        AP teki mielipide kartoitusta eikä se liity millään tavalla tieteelliseen tutkimukseen. Mistä keksit, että sen pitäisi täyttää tieteellisen tutkimuksen kriteerit? Suurin osa ihmisten tekemistä kysymyksistä arkielämässä on kysymyksiä joiden ei tarvitse olla millään tavalla tieteellisiä. Ihme höpötystä =)

        Jos arkielämän kysymyksillä ei ole järkevää muotoa, niiden merkitys on vain sosiaalisessa kanssakäymisessä, ei tiedon sannissa. Järkevät kysymykset ja niihin järkevät vastaukset täyttävät AINA tieteelliset kriteerit, vaikka olisi kuinka arkipäiväisestä kyse.

        Samassa keskustelussa on tapana käyttää samaa nikkiä, vaikka kuinka olisi munannut edellä.


      • Homo-vituttaa-perkele
        Jalmari55 kirjoitti:

        AP teki mielipide kartoitusta eikä se liity millään tavalla tieteelliseen tutkimukseen. Mistä keksit, että sen pitäisi täyttää tieteellisen tutkimuksen kriteerit? Suurin osa ihmisten tekemistä kysymyksistä arkielämässä on kysymyksiä joiden ei tarvitse olla millään tavalla tieteellisiä. Ihme höpötystä =)

        Homo-häxylle kaikki pitää olla tieteellistä paskaa eli vanhan tiedon ja Persemittaamisen jakamista. Rationalismi ei ole hänen alaansa.


    • Huono_vertaus

      Ulkonäkö on aina makuasia. Lerssikoko ei.

      • rgregreg

        Aika idiooti olet jos et tajua tuosta että se tarkoittaa katsojan mielestä komeaa miestä. Lerssikoko taas on aina makuasia. Harvoin noin idioottia kommenttia tulee vastaan jossa on molemmat asiat väärin.


      • HAA--HAA
        rgregreg kirjoitti:

        Aika idiooti olet jos et tajua tuosta että se tarkoittaa katsojan mielestä komeaa miestä. Lerssikoko taas on aina makuasia. Harvoin noin idioottia kommenttia tulee vastaan jossa on molemmat asiat väärin.

        "Bimbo Oy -tv-sarjasta tuttu Alina Välimäki puhuu blogissaan suoraan peniksen koosta ja siitä että sillä on väliä.

        Nainen kertoo nähneensä paljon peniksiä: käyriä peniksiä, mikropeniksiä, kohtuporia, tummia ja vaaleita, esinahkalla ja ilman.

        -Valitettavan pinnallinen fakta on se, että liian pieni penis on saattanut olla syy siihen miksi olen lopettanut tapailun joidenkin miesten kanssa, hän pamauttaa."


      • Tärkeä-pointti
        HAA--HAA kirjoitti:

        "Bimbo Oy -tv-sarjasta tuttu Alina Välimäki puhuu blogissaan suoraan peniksen koosta ja siitä että sillä on väliä.

        Nainen kertoo nähneensä paljon peniksiä: käyriä peniksiä, mikropeniksiä, kohtuporia, tummia ja vaaleita, esinahkalla ja ilman.

        -Valitettavan pinnallinen fakta on se, että liian pieni penis on saattanut olla syy siihen miksi olen lopettanut tapailun joidenkin miesten kanssa, hän pamauttaa."

        Huomaa "Bimbo Oy"


      • ergergerg
        HAA--HAA kirjoitti:

        "Bimbo Oy -tv-sarjasta tuttu Alina Välimäki puhuu blogissaan suoraan peniksen koosta ja siitä että sillä on väliä.

        Nainen kertoo nähneensä paljon peniksiä: käyriä peniksiä, mikropeniksiä, kohtuporia, tummia ja vaaleita, esinahkalla ja ilman.

        -Valitettavan pinnallinen fakta on se, että liian pieni penis on saattanut olla syy siihen miksi olen lopettanut tapailun joidenkin miesten kanssa, hän pamauttaa."

        Ja huomaa "saattaa", bimbo ei ole varma edes omista ajatuksistaan.


      • lets_be_honest

        Haluatko sä sladdillesi siis keskusteluseuraa vai mitä?


    • Kysymys oli aika helppo. Pari miestä siihen jo jotain vastasi.

      Se kuitenkin kuului: NAINEN, KUMMAN VALITSET?

      Kysymys ei kuulunut: TÄYTTÄÄKÖ VALINTATILANNE TIETEELLISEN TUTKIMUKSEN EHTOJA.

      Minä voin vastata siihen. Ei sen tarvitse täyttää tieteellisen tutkimuksen ehtoja. Kysyttiin mielipidettä. Ja sitä kysyttiin naisilta. Nyt naiset vastaamaan. (täällähän heitä pyörii pilvin pimein)

      • ewsda

        vastaisin A-vaihtoehdon, jos kikkeli on 14-15cm pitkä ja 12cm paksu. sellainen koko on ihan ok.


      • ewsda kirjoitti:

        vastaisin A-vaihtoehdon, jos kikkeli on 14-15cm pitkä ja 12cm paksu. sellainen koko on ihan ok.

        Keskikokoinen sai äänen. Niitä onneksi eniten jostain syystä onkin.


      • metodioppia

        >>Se kuitenkin kuului: NAINEN, KUMMAN VALITSET?>> Satunnaisilla kysymyksilla saavutetaan vain merkityksetöntä tietoa. Vastaava esimerkki olisi: Virkamies, kumman valitset voileivän vai salkun.

        Oikein tehty kysymys, oli sitten kyse "arkikeskustelusta" tai tieteellisestä tutkimuksesta, tulee olla relevantti tuodakseen relevanttia tietoa.


      • Keskikoko-135-110
        h-x kirjoitti:

        Keskikokoinen sai äänen. Niitä onneksi eniten jostain syystä onkin.

        15 x 12 on kylläkin isohko vähintäänkin.


      • Keskikoko-135-110 kirjoitti:

        15 x 12 on kylläkin isohko vähintäänkin.

        Normaali se on.


    • keskikokoisen

      Eikös tuollainen ”Mies 1” ole yleensä impotentti?

    • Häxy-Väljäperse

      Kyllä kyrvän pitää olla giganttisen iso!

    • vasenius

      "15 x 12 on kylläkin isohko vähintäänkin."
      -niinhän se todellakin on, omaasi verrattuna.

      • Pidä-homo-pää-kii

        Se on isohko, kun kokotutkimuksiin vertaa eikä omiin perseestä mitattuihin tuloksiin.Omaani en ole edes mitannut.


    • Kemiastakiinni

      Tulin siihen tulokseen, etten voisi valita kumpaakaan, sillä olen jo rakastunut miesystävääni ja jos häntä vertaa esimerkkeihin 1 ja 2, ei hän ole täysin kumpikaan- Luonne ja kemia ratkaisee, ei ne ulkoiset piirteet. Mun mielestäni kysyjä lyttää esimerkkiä 2 sanomalla ''plösö eli pullamaha tissiposki.'' Monesti on käynyt baarissa niin, että ne atleettiset eivät ole vedonneet minuun muskeleillaan ja olen päätynyt sänkyyn tukevamman miehen kanssa, koska meillä on ollut enemmän yhteistä juttua ja kemiat ovat pelanneet paremmin. Itse olen hoikka ja olen myös seurustellut tukevampien henkilöiden kanssa. En kertaakaan lihaskimpun kanssa. En osaa sanoa miksi minua ei yleensä kiinnosta lihaksikas mies.

      • Kemiastakiinni

        Kullin koolla on kyllä kohdallani jonkinlainen merkitys. Miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet keskikokoisia varustukseltaan. Hyvin pieni tai liian iso penis voi pidemmän päälle haitata. Varsinkin silloin, jos suuseksiäkään ei ole. Seisovaa moloa on ilo katsella ja imuttaa, kun tietää saavansa sen kohta pimppaan :) Kyllä se harmittaa, jos kalu on niin pieni, että se ei syvälle yllä. 20cm pitkä kulli taas on turhankin pitkä. 14-16cm pitkä ja paksuhko kyrpä on vaan paras mun pimpalle :) Aah, saisinpa miesystävääni pian.


      • hehhehh

        ^ pienipilinen feikki"nainen"


    • Pieniotos

      En minäkään osaa vastata. Yleensä mahakkailla on lyhyt muna ja hoikilla isompi.

      • Errrrrrno

        On ongelma jos ei osaa vastata annettuun kysymykseen. Vastauksesi oli vähän sama kuin jos joku kysyisi, että otatko vihreän vai punaisen auton ja sanoisit, että pidät sinisistä ja jäisit ilman. Kyllä annettuun kysymykseen pitää osata vastata vaikka olisi kuinka paljon muitakin vaihtoehtoja Jos ei osaa niin on syytä olla vastaamatta mitään.


    • obklhg

      ottaisinko A vai B vaihtoehdon? ottaisin sen auton, oli väri mikä hyvänsä,

    • nuorinainenn__

      Mies 1, ehdottomasti! Edes yhdeksi yöksi en ottaisi miestä nro 2.

    • kokenutnainen__

      Ottaisin sen miehen, kumpi osaa tyydyttää minut paremmin, kumman kanssa saan enemmän orgasmeja ja kumman kanssa synkkaa sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Sama mies sekä rakastajaksi että aviomieheksi.

      Omalla kohdallani olen todennut, että tärkeintä on KOVA kalu. Paras mitta pituudelle on 10-17 cm. Paksuutta saa olla reilusti, mutta ohutkin on ihan ok, kunhan osuu sopivasti g-pisteeseen. Ylöspäin käyrä on ihana herkku ratsastaessa.

      • Oletpa sinä kokenut. Ja vielä nainenkin. Hih.

        Kyllä sinä ihan mies olet. Vinkki: Askolla on pikkuinen yläkäyrä. Ylettyisiköhän se anukseesi?


      • KulliTohtori

        Hahaha taisi olla Askon oma kehu :D Monesti nimittäin nähnyt naisten kehuvan isoa muttei helekutin kovaa kalua parhaaksi.


      • En-usko

        Oletko Asko?


    • SexyRiikka

      otan kohdan 3. Viisas, rikas, ei läski ja tietysti iso kulli. Pitkä ja tumma komea ja rikas ja iso kalu. Toimii aina. Kelpaa myös panemiseen vain jos on tyhmä. :) jos jotain karsitaan viimeisenä rikkaus seurustelussa ja iso kalu panemisessa. Girl power rules. eli kitiskää miehet meillä on vara valita vaikka olisi itse vähän jo räjähtänyt aina löytyy hyviä isoja kulleja baareista.

      • Välillä_isopilluistakin

        Tykkään teistä isopilluisista elähtäneistä yh:sta kun olette niin helppoja ja iso kaluni saa jauhaa siellä luolassa missä seinä ei ole toista nähnyt. Sitten on taas ihana palata kauniiden tiukkapeppuisten naisten pariin kun laatu kohoaa nelosesta kymppiin.


      • Välillä_isopilluistakin kirjoitti:

        Tykkään teistä isopilluisista elähtäneistä yh:sta kun olette niin helppoja ja iso kaluni saa jauhaa siellä luolassa missä seinä ei ole toista nähnyt. Sitten on taas ihana palata kauniiden tiukkapeppuisten naisten pariin kun laatu kohoaa nelosesta kymppiin.

        Olen ihmetellyt tätä aiemminkin. Mikä saa yh-naisen pillun poikkeamaan naimisissa olevan naisen pillusta? Avioeroko? Leskeys?

        Nuo yh-naisia haukkuvat miehet eivät ole saaneet edes yh:lta pillua. Sen verran katkeraa kitinää pukkaa.


      • Painu-homo-perseeseen

        Älä homo puutu ihmisten keskusteluihin!

        Itse en ole väljää saanut, liekö mulkkuni iso?


      • Elmooooo
        h-x kirjoitti:

        Olen ihmetellyt tätä aiemminkin. Mikä saa yh-naisen pillun poikkeamaan naimisissa olevan naisen pillusta? Avioeroko? Leskeys?

        Nuo yh-naisia haukkuvat miehet eivät ole saaneet edes yh:lta pillua. Sen verran katkeraa kitinää pukkaa.

        Sä se jaksat todistella (vahingossa) ettei sinulla ole juurikaan kokemusta naisista.


      • Elmooooo kirjoitti:

        Sä se jaksat todistella (vahingossa) ettei sinulla ole juurikaan kokemusta naisista.

        Voi kuitenkin olla enemmän kuin muutamalla palstalaisella.

        Kertoisiko joku, miksi naisen pillu väljenee avioeron tai leskeksi tulon jälkeen? Sinkkunaisen saatua lapsen? Siis silloin, kun nainen muuttuu yh:ksi?
        Se on varmaan aika veikeä mekanismi, kun siitä kovin usein tällä palstalla kirjoitellaan.


      • Painu-homo-perseeseen kirjoitti:

        Älä homo puutu ihmisten keskusteluihin!

        Itse en ole väljää saanut, liekö mulkkuni iso?

        Et ole saanut väljääkään, sinun piti kirjoittaa. Huolellisemmin sitten ensi kerralla ;)

        Mulkkusi ei ole iso. Huoli pois.


    • KokoRatkaisee

      Jos mies kiinnostava niin en kyllä sen vertaa kanniskele viivoitinta käsilaukussani että alkaisin mittailla. Kokemus ratkaisee. Sinänsä jos ei vastapuolella juuri aikaisempaa kokemusta ole niin jo mittailukin voi riittää esileikiksi (hänelle).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe