Mikä tekee kaivatustasi erityisen?

vaionkomelkotavis

Löytyykö jokin erityinen ominaisuus?

54

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto85_

      Normaalia pienemmät tissit......
      <3
      :D

      • Anorexia_nervosa

        Onks sillä anorexia? Tosi laihoilla ei ole tissejä ollenkaan. Ei täytä edes 65AA-ta tai harjoitusrintsikoita..

        Mullakin on mielestäni pienet mutta virallisen taulokoinnin mukaan Beet, mut jos on tosi pienet niin on varmaan sitten syömishäiriö ja tosi lauta muutenkin. Onko sillä persettäkään tai edes rintojen nousua vai vaan tasainen tissi ja pieni nännin nypykkä muuten tasaisessa rinnan alusessa kiinni?


      • AAA65_____

      • näihineitulevastata

        Taas näitä Riston tissi-juttuja.


      • Rintaliivitietous

        Rintaliivi koothan lasketaan niin että mitataan rintojen alta mitta ja sitten rintojen päältä ja sitten niiden erotus kertoo sen Kirjaimen eli onko se AA, A, B,C,D ja sitten sen numero on se "ruhon" paksuus sieltä rintojen alta. 95 C siis on rintojen alta ruhon paksuudelta 95 cm ja rinnat on ruhosta noin 17 cm koholla.


        Taulukointi menee näin kupeissa (eli kuinka paljon ruhon paksuudesta (se numero 65, 70, 75.80,85 cm ..jne...) nousee nyppylää ylöspäin eli rinnan alapuolelta otetun mitan ja rinnan päältä otetun mitan erotus...

        AA= 11 cm

        A= 13 cm

        B= 15 cm

        C= 17 cm

        D= 19 cm

        E=21 cm

        F=23 cm

        G=25 cm

        H=27 cm

        I=29 cm


        AA:ssakin tarvii ruhosta nousta 11 cm nyppylää, noilla malleilla ei täyty edes AA-kuppi.

        Mitä suurempi on numeroluku sitä "isompi" eli läskimpi eli ruho on hyvin paksu rintojen alta on. 65-75 cm ympäryksellä oleva on aika hoikka ihminen. Kapea ruhon ympärysmitta rintojen alta. Kirjain sitten kertoo enemmän. Erot ei silti suuret ja lihominen ja laihtuminen nostaa ja laskee sekä kuppia että ympärysmittaa.

        Läskillä kuitenkin todennäköisemmin myös suurempi kuppi koska massaa on enempi joka puolella.

        http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri


      • KukahanOpettaisiNiille

        Rintaliivien valmistajilla on usein toi taulukko hukassa koska kuppien koot on ihan miten sattuu, isoissa koissa voi olla tosi pieni kuppi ja pienissä tosi iso.


      • oppipoikanen
        Rintaliivitietous kirjoitti:

        Rintaliivi koothan lasketaan niin että mitataan rintojen alta mitta ja sitten rintojen päältä ja sitten niiden erotus kertoo sen Kirjaimen eli onko se AA, A, B,C,D ja sitten sen numero on se "ruhon" paksuus sieltä rintojen alta. 95 C siis on rintojen alta ruhon paksuudelta 95 cm ja rinnat on ruhosta noin 17 cm koholla.


        Taulukointi menee näin kupeissa (eli kuinka paljon ruhon paksuudesta (se numero 65, 70, 75.80,85 cm ..jne...) nousee nyppylää ylöspäin eli rinnan alapuolelta otetun mitan ja rinnan päältä otetun mitan erotus...

        AA= 11 cm

        A= 13 cm

        B= 15 cm

        C= 17 cm

        D= 19 cm

        E=21 cm

        F=23 cm

        G=25 cm

        H=27 cm

        I=29 cm


        AA:ssakin tarvii ruhosta nousta 11 cm nyppylää, noilla malleilla ei täyty edes AA-kuppi.

        Mitä suurempi on numeroluku sitä "isompi" eli läskimpi eli ruho on hyvin paksu rintojen alta on. 65-75 cm ympäryksellä oleva on aika hoikka ihminen. Kapea ruhon ympärysmitta rintojen alta. Kirjain sitten kertoo enemmän. Erot ei silti suuret ja lihominen ja laihtuminen nostaa ja laskee sekä kuppia että ympärysmittaa.

        Läskillä kuitenkin todennäköisemmin myös suurempi kuppi koska massaa on enempi joka puolella.

        http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri

        Tämä oli ehkä opettavaisinta, mitä koko S24-sivustoilla on koskaan kirjoitettu, kaikki palstat mukaan lukien. Kiitos tästä :)


      • MuutentottA
        Rintaliivitietous kirjoitti:

        Rintaliivi koothan lasketaan niin että mitataan rintojen alta mitta ja sitten rintojen päältä ja sitten niiden erotus kertoo sen Kirjaimen eli onko se AA, A, B,C,D ja sitten sen numero on se "ruhon" paksuus sieltä rintojen alta. 95 C siis on rintojen alta ruhon paksuudelta 95 cm ja rinnat on ruhosta noin 17 cm koholla.


        Taulukointi menee näin kupeissa (eli kuinka paljon ruhon paksuudesta (se numero 65, 70, 75.80,85 cm ..jne...) nousee nyppylää ylöspäin eli rinnan alapuolelta otetun mitan ja rinnan päältä otetun mitan erotus...

        AA= 11 cm

        A= 13 cm

        B= 15 cm

        C= 17 cm

        D= 19 cm

        E=21 cm

        F=23 cm

        G=25 cm

        H=27 cm

        I=29 cm


        AA:ssakin tarvii ruhosta nousta 11 cm nyppylää, noilla malleilla ei täyty edes AA-kuppi.

        Mitä suurempi on numeroluku sitä "isompi" eli läskimpi eli ruho on hyvin paksu rintojen alta on. 65-75 cm ympäryksellä oleva on aika hoikka ihminen. Kapea ruhon ympärysmitta rintojen alta. Kirjain sitten kertoo enemmän. Erot ei silti suuret ja lihominen ja laihtuminen nostaa ja laskee sekä kuppia että ympärysmittaa.

        Läskillä kuitenkin todennäköisemmin myös suurempi kuppi koska massaa on enempi joka puolella.

        http://www.merittabra.fi/Kokolaskuri

        Vaikka "ruhon" ympärys olisi enemmän kuin 75cm ei välttämättä läskistä kyse, vaan rakenteesta. Joku hoikka voi olla atleettisempi, vrt uimarit, taikka harteikkaampi tms, joku taas päärynätyyppiä jolla rimpula ylävartalo. Nimimerkki rasva% alakantissa, ympärys 80...


    • Miehestä

      Kaunis sydän ❤

    • Tissit.on

      Näköjään kaivatustani tekee erityisen se että herrasmiehenä hän ei keskustele tissien koosta yleisellä palstalla.

      • HyväPointti

        Olet kyllä onnekas. Ihmisillä täytyy olla jotain tapoja ja arvoja.


      • Risto85_

        Olen vain ikävöivä...........
        <3

        Se haluaa mut mullan alle........


      • Risto85_ kirjoitti:

        Olen vain ikävöivä...........
        <3

        Se haluaa mut mullan alle........

        Minun orja jo puoliksi 😍


    • jokutyhmämies

      se hymy ! ikinä ole nähnyt niin ihanaa hymyä nuorella naisella, aivan taivaissa olen kun hän hymyilee minulle, sulattaa sydämen, lämmittää mieltä ja pelastaa muuten huonon päivän aina se hymy ja koko ihana nuori nainen :)

      • suunpieletylös

        Voisitte hymyillänne pelastaa toinen toistenne ikävät päivät. Tämä viesti ainakin piristi omaani. :)


      • jokutyhmämies

        katsotaan nyt huomenna josko näkisin tämän ihanan nuoren naisen :), koska viimeksi olisin näin ihastunut, ja vielä huomattavasti nuorempaan :)


      • suunpieletylös
        jokutyhmämies kirjoitti:

        katsotaan nyt huomenna josko näkisin tämän ihanan nuoren naisen :), koska viimeksi olisin näin ihastunut, ja vielä huomattavasti nuorempaan :)

        Sitä sattuu..Itsekin menin ihastumaan itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen. Me tosin tuskin enää tapaamme.


      • jokutyhmämies

        harmi tuon sinun tapauksen kanssa :( , itse olen ollut Facebook yhteyksissä tämän ihanan nuoren naisen kanssa sentään kun ei olla kasvotusten pystytty puhumaan. Vähän mietityttää, että miksi noin kaunis nuori nainen jolla on noin kaunis ja sydämet sulattava hymy hymyilisi minulle, tämmöiselle rumalle miehelle, en minäkään kyllä ole kuin vasta 26v täyttänyt :D


      • suunpieletylös
        jokutyhmämies kirjoitti:

        harmi tuon sinun tapauksen kanssa :( , itse olen ollut Facebook yhteyksissä tämän ihanan nuoren naisen kanssa sentään kun ei olla kasvotusten pystytty puhumaan. Vähän mietityttää, että miksi noin kaunis nuori nainen jolla on noin kaunis ja sydämet sulattava hymy hymyilisi minulle, tämmöiselle rumalle miehelle, en minäkään kyllä ole kuin vasta 26v täyttänyt :D

        Nuoria siis molemmat. Anna palaa vain. En ymmärrä miksi tuo nuori nainen ei sinulle hymyilisi, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Kirjoitat hänestä kauniisti ja varmasti tuo nuori nainen on huomannut hyvän sydämesi. :)


      • jokutyhmämies

        toivottavasti on, osaan olla vaikea ihminen jos sille linjalle satun :( , pistin kyllä viestiä hänelle että kiinnostaisiko esim. kahvi huomenna kun olen tulossa ehkä samaan paikkaan töihin jälleen, nähtäväksi jää miten tässä käy :), sanoin myös että ei sen mitään vakavaa tarvitse olla, toivottavasti saan edes vastauksen


    • Taskussa

      Näkee mun hyvät puolet

    • luovuusjasilmäT

      Älykkyys, ajatukset, sydän.

    • Tämmösiäsiinäois

      hymysilmäthymysilmätjasielunkauneuskertakaikkiaantäydellinennainenjokaeiaina taidaitsekäänymmärtääolevansaaivanihana

    • Kaunisherkku

      Hyvin hoidetut hampaat ja iso kyrpä.

    • ihanaJmies

      Huomaavaisuus, katse, älykkyys, suloisuus.. Miehen koko olemus ylipäätään.

    • ihanajnainen

      Huomaavaisuus,katse,älykkyys,suloisuus,huumorintaju,tuoksu,varpaat,kädet,hiukset...naisen koko olemus ylipäätään.

      • munomallanion

        Onko jnaisellatänää nimpparit?


    • eikökellään

      Kaikki hokee kliseitä: silmät katse plaa pla plaa. Kaikilla samat. Ekö kenelläkään ole mitään erikoisempaa? Nuo on jokaise ihastuneen ensimmäinen "erityinen" asia eikä ole erityisiä. Mitään oikeesti erityistä?

      • Eilöydy

        Ai niinku kolme tissiä esim


      • kolkytvnainen

        Et ole kokenut tällaista Rakkautta ensi silmäyksellä -katsetta vielä. Kyllä se sieltä vielä tulee!


      • plaahplaaj

        Kaikki ihastuneet sanoo että ihastuksellaan on iqu katsel ja ihqut silmät. Mitä siinä on erikoisempaa kuin yleensä? Varmaan ootte jokaisesta eksästäki samat sanat luritelleet joskus kun siihen ihastuneita olitte?


    • onse_hurja

      Sillä on neljät pallit ja 2 penistä.

    • kolkytvnainen

      Mies on kivannäköinen ja ikuisuuden kestänyt katse vei tältä naiselta jalat alta. Tapahtuneesta jo varmaan puoli vuotta mutta silti kaipaan yhä.

    • KyllähänSeSeOn

      Hän on oma itsensä, eikä esitä jotain muuta, kuin on.

    • sopivatvaiepäsopivat

      Voi teitä, olen huomannut tätä elämää eläessä että naisen järki/mukavuus/sivistys/jne jne eivät olekkaan tisseissä eikä perseessä....luojan kiitos! Mitä hiton väliä sillä on minkäkokoiset tissit naisella on, meillä kaikilla on kuitenkin omat mieltymykset ja kuka on sanomaan onko pienet, isot, eri paria tai muuta.
      Tärkempää on se onko nainen sinut oman itsensä kanssa, ulkonäkö ja korvienväli, sillä on merkitystä parisuhteen näkökulmalta.
      Oli miten oli, kaikilla on itselleen sopivat tissit ja perse ja sillä siisti!

      Ugh, päällikkö on puhunut!

    • KylläPanisin

      Hän esittää itsevarmaa ja kovaa, mutta kelaa tämänkin ketjun alas asti, jotta löytäisi jotain itseensä sopivaa. Menee salaa sekaisin jos kehun sitä. Hän on vaan aivan ihana. Ihanin kaikista.

      • ghfhfhfhdhdhdh

        ehkä hän ei esitä vaan on itsevarma :) kerro suoraan hänelle,täällä olevia kirjoituksia ei oteta


      • Ukäväihminrn

        Et tahallaan laita mitään :(


    • mänvähäohi

      Juuri näin,harva nainen on sinut itsensä kanssa ja se jos mikä ON ISO ONGELMA.Miehelle vois olla vaikka kuin täydellinen.

    • tiivistetysti

      Hänellä on erityisen hyvä ihmistenlukutaito. Hän surffaa kanssani samalla aaltopituudella. Hän on osaava, vastuuntuntoinen ja lahjakas. Elämänasenne kohdillaan, sinut itsensä kanssa. Älykäs, komea, tunteikas, rakas.

    • Kuoppamäki

      Lapio

      • ahkerassakäytössä

        Näinpä :)


    • kauhistuttavaa

      On, hän pystyy järkyttämään minua kerta toisena jälkeen.

      • kaameaako

        Millä tavoin?


      • TiuTauTiuTau

        Joka tavalla.

        Pelkät hänen esottämänsä ajatukset pistävät pienet linnut päässä laulamaan tiutauta määräämättömän ajan. Et ehkä ole kokenut koskaan mitään sellaista, ei sitä voi sanoi kuvata.


      • kaameaako
        TiuTauTiuTau kirjoitti:

        Joka tavalla.

        Pelkät hänen esottämänsä ajatukset pistävät pienet linnut päässä laulamaan tiutauta määräämättömän ajan. Et ehkä ole kokenut koskaan mitään sellaista, ei sitä voi sanoi kuvata.

        Kuulostaa pahalta. Oletkohan siis rakastunut? Ettet vain olisi muuten vaan vinksahtanut? Kaikella kunnioituksella. :)


      • näinseolovarmaan
        kaameaako kirjoitti:

        Kuulostaa pahalta. Oletkohan siis rakastunut? Ettet vain olisi muuten vaan vinksahtanut? Kaikella kunnioituksella. :)

        Olen ihan varmasti hullusti rakastua vinksahtanut.


    • yksinäisyyssyveni

      melkein muutaman minuutin tuttavuus iski kehiin runon, joka osui mua johonkin kohtaan sielun syövereissä, ei sitten muuta kun kohta kaksi muuta runoa, toinen oli aihe, jota olin paljon miettinyt ja siihen oli kitetytetty elämässä tosi tärkeitä arvoja hienosti ja ne eivät olleet sellaisia yleisiä, vaan jotenkin kuvittelin, että ne olisi mun omia jollakin tavalla -miten kaveri on tehnyt niistä runon, jotka liittyivät hänen siskoon ja sitten vielä se viimeinen...hyvä että en parahtanut itkuun, mistä ihmeestä tuo ihminen tuli?

      Ja miksi tapasin tilanteessa / paikkakunnalla, että en voi häneen tutustua. En saa häntä mielestäni. Oli siinä erityinen mies. En siis varsinaisesti kaipaa, mutta en ole aikoihin tavannut ketään vastaavaa.

    • omahattivattinassukka

      Luonnonlapsi koko mies. Niin kuin joku hattivatti tässä todellisessa maailmassa, kuin satuolento. Liian hyvä ihminen kovassa yhteiskunnassa. Tarvii minut, pehmeän naisen pumpulikseen.

      • Kiitollinenystävä

        Kuin myös hän nanen,luonto jaluonnonläheiset harrastukset yhdistää meitä.


      • omahattivattinassukka

        Niin yhdistää. Tämä mies puhuu metsien, lintujen, vetten kieltä ja katse on jonnekin niin kauas, että harva nainen sitä tavoittaa -tai kukaan. Jotain niin vapaata ja aitoa harvoin kohtaa. Luonteessa liikuttavan kaunista ja koskettavaa, ja olen oppinut ymmärtämään sitä. Huoneesta häviää maailman melske kun hän siihen astuu. Miehen seurassa kellon viisarien ääni ja heinänkorren heilahdus pellossa kuuluvat kovempaa, räsymaton raidat näyttäytyvät kirkkaammin, taivas on sinisin, ukkosilman salama sähköisin ja ilma tuntuu kevyemmältä hengittää. Sydämen sopukassa syvin tunne naisella. Hän vie minut sellaiselle taajuudelle etten uskonut sellaista olevan olemassakaan.


      • omahattivattinassukka
        omahattivattinassukka kirjoitti:

        Niin yhdistää. Tämä mies puhuu metsien, lintujen, vetten kieltä ja katse on jonnekin niin kauas, että harva nainen sitä tavoittaa -tai kukaan. Jotain niin vapaata ja aitoa harvoin kohtaa. Luonteessa liikuttavan kaunista ja koskettavaa, ja olen oppinut ymmärtämään sitä. Huoneesta häviää maailman melske kun hän siihen astuu. Miehen seurassa kellon viisarien ääni ja heinänkorren heilahdus pellossa kuuluvat kovempaa, räsymaton raidat näyttäytyvät kirkkaammin, taivas on sinisin, ukkosilman salama sähköisin ja ilma tuntuu kevyemmältä hengittää. Sydämen sopukassa syvin tunne naisella. Hän vie minut sellaiselle taajuudelle etten uskonut sellaista olevan olemassakaan.

        Läsnäolonsa saa joskus minut tiedostamattani liikuttuneeksi. Katselen vaivihkaa hänen touhujaan, tapaa toimia, puhua, kaikkea ja minulla tulee kyynel silmään positiivisessa mielessä. Yritän seurata hänen katsettaan ja opetella sitä maailmaa, mitä hän näkee, missä hän elää. Hän on opettanut minulle, että meillä on tässä kaikki ja nyt. Aito suomalainen mies, jolla on joskus reikäinen sukka ja takkuinen tukka kuin tornipöllöllä enkä voi muuta kuin nauraa sille, en ainakaan olla vihainen.


    • Poikienehdoillako

      Se että hyväksyy vähät harrastukseni,on mukana samoissa jutuissa täysillä.
      on kiva,kun yhdessä tekee ja harrastaa,puuhailee ja mukamas pomottaakin.
      Tupsahtaa joskus,mutta leppyy pian ja on entistä rakkaampi.

    • ihastuneenrakastunut

      Erityisen hänestä tekee ehdottomasti älykkyys ja kehittymisen halu. Sitten on vielä sata muuta ihanaa ominaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe