Irakin pakolaiset takaisin irakia rakentamaan!

SSSSSSFSFSF

Eiköhän tämä ole selvä juttu.... LAITETAAN TUO IRAKIN PAKOLAISARMEIJA TAKAISIN RAKENTAMAAN OMAA MAATAAN !!!

nYT JÄRKI KÄTEEN ...... MAAHANMUUTTAJAT TAKAISIN JA RAJAT KIINNI.

vOIMME VIELÄ PELASTAA PIENEN MAAMME SUVAKKIEN HALLINNOLTA !!

8

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elätittakaisinmaahansa

      Hyvä esitys ! Ovat tulleet tänne vaan elätyttämään itseään ja mielessä hankkia ajan kanssa tänne koko suku elätettäväksi.
      Lindström yrittää kaikkensa etsiä heille työpaikkoja vaikka omassa maassa on lähes
      puolimiljoonaa työtöntä. Sietäis tuollaiselle työ- ja oikeusministerille antaa kenkää,
      näkee että on taitamaton ja kyvytön tehtäväänsä, astunut liian suuriin saappaisiin.

      Turvapaikka-asioiden käsittelijätkin vitkastelevat että heillä riittäisi työtä kauemmin
      ja asuntobisnestä pyörittävät ovat hyvillään kun yhteiskunta maksaa vuokran
      saavat kiskoa korkeaa vuokraa.
      Eräs naishenkilö kertoi kuinka on ostanut velaksi 30 huoneistoa ja ne maksautuvat it-
      sestään kun ovat vuokralla, ilmanko on ilmestynyt suuri joukko irakilaisia, istuksivat
      tuossa pihassa ja keinuvat keinuissa, ei heistä tule vuosikausiin työvoimaa, ovat
      kielitaidottomia tuskin osaavat edes lukea ja kirjoittaa.
      Näin nämä soluttautuvat vähitellen eläteiksemme.
      Omalta kansalta viedään kaikki edut, jotta nuo elätit saavat hotellitason majoituksen
      ja marisevat vielä ruuasta.
      Paras kotoutus kun palautetaan takaisin maahansa ja pian !

    • olemme_mamuja_itse

      Tämä johtaisi myös siihen, että ne karjalaisevakot jälkeläisineen joita tänne tuli yli 400 000:tta sotiemme jälkeen palautettaisiin takaisin rakentamaan Venäjää. Ja kaikki suomalaiset siirtolaiset palautettaisiin muista maista ralentamaan Suomea.

      Luuletteko, että Venäjän herrat tykkäisi sadoista tuhansista suomalaisesta siirtoväestä? Tuskin nämä edes pääsisi Karjalaa rakentamaan, kyllä ne ohjattaisin aivan toiselle alueelle Venäjää rakentamaan. (Siperiassa on vielä työleirejä tarpeeksi, vaikak suuri osa on suljettu käytöstä pois)

      Ja mihin Suomi sijoittaisi palaavat siirtolaisensa? Mistä heille asunnot ja työpaikat kun nytkin täällä on työttömiä yli 300 000:tta? Tämähän vaatisi uusia pakkoasutuslakeja. Ei nyky Suomessa enää ole sellaisia politiikkoja kuin veljemme Vennamo ja Virolainen olivat joille sydänasiana oli karjalaisevakkojen asuttaminen.

      Te mamuista kiukuttelevat ette edes tajua mistä puhutte. Ei nyky Suomi ole enää valmis mihinkään suuriin väestönsiirtoihin, ei täältä pois eikä tänne tuloihin.
      Nyky politiikomme ei edes kykene hallitsemaan pieniäkään muuttoliikkeitä edes yhden kaupungin tai kunnan sisällä.
      Suomalaispolitiikoilta on järki surkastunut ja samaa näkyy olevan monilla muillakin suomalaisilla. Kansainvaelluksia Eurooppaan oli jo 300-400 luvulla. Historia on nyt vaan tälläistä väestön siirtymistä sinne ja tänne.

      Suomalais-ugrilainen väestö itsekin on ollut mamuporukkaa kun Suomi asutettiin joskus muinoin. Pitäisikö kaikki suomalaiset ajaa täältä pois mamuina?

      • mikäkusipäälie

        Olet täys höpsö.. Ma muilla ja karjalaisilla mitään yhteyttä.. Onko uusi pää ma mut sinusta suomalaisia?


      • ryhdy_mamuksi
        mikäkusipäälie kirjoitti:

        Olet täys höpsö.. Ma muilla ja karjalaisilla mitään yhteyttä.. Onko uusi pää ma mut sinusta suomalaisia?

        Etkö tajua, suomalais-ugrilaiset jotka asuttivat Suomen maan kamaran olivat tuona muinaisena aikana mamuja eli maahanmuuttajia.
        Älä kirjoita mitään jos et ymmärrä lyhennöksen "mamu" merkitystä. Tämähän merkitsee "maahanmuuttajaa" tai "maastamuuttajaa".

        Miksi et itse ryhdy mamuksi eli "maastamuuttajaksi" eli pois muuttajaksi? Ei täällä ole pakko rutista asiasta jota ei edes ymmärrä.
        Moni suomalainen on näin tehnyt ja lähtenyt täältä siirtolaisena pois. Ota heistä mallia. Näin voit itse kokea mitä "mamuna" eläminen on uudessa maassa.


      • onhantyperys
        ryhdy_mamuksi kirjoitti:

        Etkö tajua, suomalais-ugrilaiset jotka asuttivat Suomen maan kamaran olivat tuona muinaisena aikana mamuja eli maahanmuuttajia.
        Älä kirjoita mitään jos et ymmärrä lyhennöksen "mamu" merkitystä. Tämähän merkitsee "maahanmuuttajaa" tai "maastamuuttajaa".

        Miksi et itse ryhdy mamuksi eli "maastamuuttajaksi" eli pois muuttajaksi? Ei täällä ole pakko rutista asiasta jota ei edes ymmärrä.
        Moni suomalainen on näin tehnyt ja lähtenyt täältä siirtolaisena pois. Ota heistä mallia. Näin voit itse kokea mitä "mamuna" eläminen on uudessa maassa.

        Vioi vittu.Oksettaa tyhmyytesi! Olet pakosti loisimanu ,tai peräkylänidiootti! Kerro toope mihin voisin mennä toisten piikkiin loisimaan?


      • älä_enää_loisi
        onhantyperys kirjoitti:

        Vioi vittu.Oksettaa tyhmyytesi! Olet pakosti loisimanu ,tai peräkylänidiootti! Kerro toope mihin voisin mennä toisten piikkiin loisimaan?

        Eikö sulla ole varaa ostaa menolippua täältä pois? Vieläkö jaksat loisia siellä peräkylän peräkammarissa ?


    • LOISETKURIIN

      Juuri eilen kaupassa kaksi nuorta somalinaista näyttelivät puhelimiaan ja sanoivat maksaneen 780 euroa, olivat kylläkin saaneet ne ilmaiseksi, kysyivät:"Paljonko kellosi
      maksoi ja vastasivat saman tien varmaan 5 centtiä." Sanoivat soittavansa poliisille
      kun olen niin ruma.
      Eivät opi käyttämään rahaa kun kaikki on ilmaista ja se jatkuu sukupolvesta toiseen.
      Kohta ovat enemmistönä kun sikiävät niin nopeasti.
      Eivät elätä itseäänkään saatikka isoa perhettään.
      Lastemme ja nuortemme hartioille teemme velkaa elättääksemme tuollaisia työtä-
      vieroksuvia mustahuntuisia loiseläjiä.
      Moiset elätit KURIIN JA JÄRJESTYKSEEN, HYPPIVÄT KANTAVÄESTÖN SILMILLE.

    • sfsfsfsfswfsa

      MIKSEI SUOMEN HALLITUS ALA TOIMIMAAN `?

      Kyvyttömyydellään Orpo hommasi tänne 1000 paperitontakin ..... missä he ovat ``??

      eikös orpo-pojan pitäisi näitä etsiä ??? voi olla , että tulemme kuulemaan vielä näistä???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe