Innofactor, tiedossa arvonnousua.

vinkkivinkki

Osake on lievässä nousussa kokoajan, sitä ostetaan perustuen tuleviin tuottoihin. Seuraavassakin osarissa ja vuosi mikä päättyy lussalle osake on noususuhdanteinen. Vaikka osingonmaksusta ei tiedetä ja kuinka sen käy, tässä on nyt pienemmälläkin rahalla saatavissa arvonnousua ensin. Mitäpä kuvittelette, jos maksetaanosinkoa? Jokatapauksessa, tämä osake on arvokkaampi kuin tällä hetkellä moni muu pörssissä oleva jotka ei tuota juuri nyt mitään. Eli luvassa on isompia potteja.

http://www.innofactor.fi/sijoittajat/tiedotteet_julkaisut_ja_selvitykset/0/0/innofactor_oyj_n_osavuosikatsaus_1_1_30_6_2016_ifrs

Historian paras toinen vuosineljännes liikevaihdolla ja käyttökatteella mitattuna

Huhti–kesäkuu 2016 lyhyesti:

· Liikevaihto oli noin 15,2 miljoonaa euroa, jossa kasvua 34,1 %

· Käyttökate oli noin 1,1 miljoonaa euroa (7,0 % liikevaihdosta), jossa kasvua 119,1 %

· Liikevoitto oli 446 tuhatta euroa (2015: 139) ja kasvoi 220,9 % (liikevoittoon vaikuttivat lisääntyneet IFRS 3:n mukaiset yrityskauppoihin liittyvät poistot 455 tuhatta euroa (2015: 120) liikevoittoa alentavasti)

Tammi-kesäkuu 2016 lyhyesti:

· Liikevaihto oli noin 29,8 miljoonaa euroa, jossa kasvua 32,3 %

· Käyttökate oli noin 2,0 miljoonaa euroa (6,6 % liikevaihdosta), jossa kasvua 64,1 %

· Liikevoitto oli 752 tuhatta euroa (2015: 510) ja kasvoi 47,5 % (liikevoittoon vaikuttivat lisääntyneet IFRS 3:n mukaiset yrityskauppoihin liittyvät poistot 910 tuhatta euroa (2015: 241) liikevoittoa alentavasti)

· Innofactorin liiketoiminnan rahavirta pysyi katsauskaudella vahvana ja oli noin 2,9 miljoonaa euroa


Innofactorin tulevaisuuden näkymät vuodelle 2016 ennallaan

Innofactorin vuoden 2016 liikevaihdon ja käyttökatteen (EBITDA) arvioidaan kasvavan merkittävästi edellisestä vuodesta 2015, jolloin liikevaihto oli 44,5 miljoonaa euroa ja käyttökate 3,7 miljoonaa euroa.

12

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkivinkki

      Osake on 1,01, myöhästyittekö?

      • r.ankka

        Empä tiedä myöhästyinkö, mutta tänään ostin. Parempi myöhään ku ei milloinkaan ;) ?...


    • Vanhaparta_

      Minäkin ostin vasta tänään ja 1,00 hinnalla 3000kpl. Eli 3000€ on hintalappu ja 3 euroa kaupankäyntikulu. 3003€

      • Zifols

        Mistä noin alhaiset välityspalkkiot?


      • Vanhaparta_

        Nordnetista. Siksi ihmettelenkin miksi porukka käyttää jotain pankkien kankeita palveluita.


    • Vanhaparta2

      Nordned

    • vinkkivinkki
    • Tero_Tee

      Kiitos vinkkivinkille! 24,87% jo! Olet saanut minulle, opiskelijalle opintolainarahat maksettua "kahteen kertaan" periaatteessa ja lisäksi tassuun jäämään käteistä tänäaikana kun olen sinut tiennyt. Otin ohjeittesi mukaan lainaa maksimimäärät ja sijoitin. On Bittiumit, Nom ja kaikkea nähty tänäaikana. Olet antanut täsmällisempiä ja tarkempia sijoitusvinkkejä kuin Inderess tai mikään muu. Kiitos!

      • r.ankkka

        Hyvin natsasi eiliset myynnit, nyt vaan ootellaan että osake taas vaipuu unholaan... Sitten taas alta euron salkkuun :)


    • Vanhaparta__

      Nyt on Inderess tehny mallisalkkuun hankintoja Innofactorista, siksi kurssi nousi hetken. Mahtava homma, taitaao lla niin hyvä lappu, että tähän myös liikenee minulta reilumpi satsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe