taas tapahtui

66667777

Eurooppalaiset kuuluisat sanat KYLLÄ ME HOIDAMME kohta suomessa!. Tuossa sanonnassa hoidetaan oma kansa ennen aikaiseen hautaan ja SYYTTOMÄT IHMISET!.

17

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeVihreämpiVissiin

      Munchenin uhreja ei vielä profiloitu, mutta tekijä vaikuttaisi valikoineen ulkomaalaisen näköisiä.

      Tekijä on paikallinen persu.

      Islamistiksi ei oikein istu: islam suhtautuu kielteisesti itsemurhaan, ja iranilaistaustaisena hän oli ilmeisesti shialainen, ISIS koostuu sunnimuslimeista.

      Joka tapauksessa pöpi mikä pöpi.

      • POLITIIKKO

        Niinpä persuthan ne joka paikassa, ei teillä ole yläkerrassa muuta kuin persut, natsit ym rasisitit. Menkäähän tuonne eurooppaan menkää sinne lässyttämään näitä juttujanne, siellä näätte ketkä ne todelliset rasisitit ja natsit ym. on. Itse olen kiertänyt pitkin eurooppaa ja tutustunut laidasta laitaan anarkismiin ja oikeistolaiseen toimintaan, niin siellä todelliset "natsit ym." ovat anarkistit, Ne siellä aloittavat kaiken uhoamisen ja provosoinnin. Jokaisella on oikeus ajaa omaa asiaansa eteenpäin, jokaisella se on se sananvapaus eikä pelkästään teillä huuhaat. Teillä nämä jutut täällä on viisi vuotiaan asteella.


      • so1ninveli
        POLITIIKKO kirjoitti:

        Niinpä persuthan ne joka paikassa, ei teillä ole yläkerrassa muuta kuin persut, natsit ym rasisitit. Menkäähän tuonne eurooppaan menkää sinne lässyttämään näitä juttujanne, siellä näätte ketkä ne todelliset rasisitit ja natsit ym. on. Itse olen kiertänyt pitkin eurooppaa ja tutustunut laidasta laitaan anarkismiin ja oikeistolaiseen toimintaan, niin siellä todelliset "natsit ym." ovat anarkistit, Ne siellä aloittavat kaiken uhoamisen ja provosoinnin. Jokaisella on oikeus ajaa omaa asiaansa eteenpäin, jokaisella se on se sananvapaus eikä pelkästään teillä huuhaat. Teillä nämä jutut täällä on viisi vuotiaan asteella.

        No oletpa silmät kiinni reissannut.. Enpä usko sinun keravaa kauempana käyneen..


    • so1ninveli

      Breivikin vuosipäivänä, mikä ihmisiä vaivaa..

    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Aivan varmasti oli Breivikin hengenheimolainen fasisti natsirasisti islamfoobikko. Koska islamilaisesta demokratiasta kuten iran ei tarvitse kenenkään rauhanomaisen vapaamielisen hartaan muslimin lähteä mihinkään.

      • so1ninveli

        No selaistakin on ollut ilmassa. Islamfoobikko ja ääri-islamilainen ovat niin samanlaisia arvoiltaan.


    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Ei euroopassa ole mitään ääri-islamilaisia, on vain pakolaisia ja turvapaikanhakijoita.

      • so1ninveli

        No sitten meillä on näitä polttopulloja heitteleviä ja kaasuiskuja tekeviä kotimaisia älyköitä.Ensin Norjassa sitten Saksassa ja pian täällä.


    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Aivan Suomalaisia, Norjalaisia, Ruotsalaisia, Saksalaisia, Ranskalaisa, Englantilaia, Belgialaisia jne fasisti natsirasisti tappajia tulee koko ajan lisää, suomessa on ollut jo kouluampuja fasisti natsirasisteja ja lisää tulee. Niin ja myyrmannin kauppakeskuksen fasisti natsirasisti Petri Gert.

      • jokapaikkaanne

        Kyllä ma mut tuo tositerrorismin..


      • so1ninveli

        Nyyh..Natsi uhriutuu, natsi nyyhkii..tulikin terrorismi taas breivik hengessä..
        Ääri-islam ja ääri-oikeisto tiukkaan liekaan. Molemmat vaarallisia euroopalle ja ihmisille..


    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Aivan kaikki euroopan iskut ovat fasisiti natsirasisti Breiviikkiläisten tekemiä. Ei euroopassa ole eikä tule muuta kuin rauhanomaisia vapaamielisiä hartaita muslimipakolaisia ja turvapaikanhakijoita. Niin ja todella korkeasti koulutettuja ja ahkeria lainkuuliaisia ihmisiä. Tämäkin Munchenin iskijä oli saksalainen joka ei ollut islaminkanssa missään tekemisissä kuten ei vanhempansakaan, eli oli fasisti natsirasisti Breiviikkiläinen ääri-oikistolainen, jotka ovat ainoa uhka euroopassa.

      • so1ninveli

        Nyyh, uhriudun olen natsi...


    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Aivan fasisti natsirasisitit oikeistolaiset valittavat kohtelustaan kaikissa mahdollisissa teidoitusvälineissä missä vaan voivat ja uhriutuvat, koska heidän osaamistaan ja tekemisiään ei tarvita missään eikä heitä ymmärretä yhteiskunnan kulttuurinrikkautena. Mutta sehän on totta että suomi tarvitsee maahanmuuttoa kipeästi ja tilaa olisi noin kuudelle miljoonalle helposti, kuten ystävämme Husu Hussein on sanonnut. Nyt vaan on niin ettei suomeen halua tulla muita kun rauhanomaisia vapaamielisiä hartaita ahkeria korkeastikoulutettuja muslimipakolaisia ja turvapaikanhakijoita, joita kyllä suomeen voidaan ottaa suuriakin määriä. Koska suomihan ei voisi ottaa elätettäväkseen mitään euroopan sisältä tulevia fasisti natsirasisteja, mistään muista maanosista tulevista fasisti natsirasisteista puhumattakaan. Mutta tämähän on ainoa ja paras konsti taata suomessa huippuosaaminen yhteiskuntarauha ja kehitys ylivertaiseksi monikulttuuriseksi ja demokraattiseksi yhteiskunnaksi. Muuten fasisti natsirasitien oikistolaisten iskut euroopassa tulevat jatkumaan näiden Breiviikkiläisten toimesta vaikka kuinka pitkään.

      • so1ninveli

        Joo mielummin mamuja kuin natsi rasisteja..


    • KoskaAllahillaOnSuuri

      Aivan koska islamilainen terrorismi on tilastollinen optinen harha koska liikenteessä kuolee enemmän ihmisiä kuin terroriteoissa, joita tosin tekevät fasisti natsirasistit rauhanomaisen suvaitsevaisen islamin nimissä.

      • Soin1nveli

        Natsia itkettää..Uhriudun, olen natsi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe