Eikä tämä ole mutua, vaan faktaa. Kuten eräs täällä toisaalla epäilee
"Yksiöiden vuokrissa on pitkän hinnannousun jälkeen tapahtunut käänne pääkaupunkiseudulla. Suomen vuokranantajat kertoo, että yksityisten vuokranantajien vuokrapyynnöt ovat tippuneet alueella 5,4 prosenttia viime vuoteen verrattuna.
Suomen vuokranantajien toiminnanjohtaja Mia Koro-Kanerva kertoo, että Helsingissä on yksinkertaisesti saavutettu jo vuokrakatto yksiöiden osalta. Tulot eivät ole pysyneet samassa tahdissa vuokrien nousun kanssa.
Yksi syy hintojen laskulle on se, että vapaarahoitteisille markkinoille on tullut lisää tarjontaa asuntosijoittamisen takia, Koro-Kanerva kertoo.
– Rahastoja on noussut kuin sieniä sateella. "
http://keskustelu.suomi24.fi/t/uusi/koti-ja-rakentaminen/asunnot-ja-asuminen/asuntojen-hinnat
Vuokrat laskivat Helsingissä
6
71
Vastaukset 6
- ei.mutua
Tässä vielä oikea linkki aloitukseen.
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/418384-vuokrat-laskevat-helsingissa-espoossa-on-viela-kirivaraa - panopäälle
höpöhöpö opiskelijat maksavat mitä ilkeää pyytää
- garminja
Lukutaitoa ei ole pidetty välttämättömänä turhan takia. Tällastako porukkaa pääsee pois koulusta. Sitten vaan sossusta hakemaan vuokrarahat.
- lukutaidon.koe
Voisitko kertoa miten tämän ymmärrät sinun lukutaidolla
"Suomen vuokranantajat kertoo, että yksityisten vuokranantajien vuokrapyynnöt ovat tippuneet alueella 5,4 prosenttia viime vuoteen verrattuna." - yksjostoinen
lukutaidon.koe kirjoitti:
Voisitko kertoa miten tämän ymmärrät sinun lukutaidolla
"Suomen vuokranantajat kertoo, että yksityisten vuokranantajien vuokrapyynnöt ovat tippuneet alueella 5,4 prosenttia viime vuoteen verrattuna."No kun minä luin nuo jutut, huomasin että otsikossa väitetään kaikkien vuokrien alentuneen (vuokrat laskivat). Totuus oli kuitenkin, että vuokranlasku koski vain yksityisiä vuokranantajia ja jutussa puhutaan vain yksiöistä. Vuokrat siis nousi kaikilla muilla kuin yksityisillä vuokranantajilla ja yksityisilläkin vuokranantajilla vuokrat nousi muissa asuntotyypeissä paitsi yksiöissä. Yksiöidenkin vuokrat on tähän saakka nousseet rähähdysmäisesti eli ei tuo lasku siinä vielä kesää tee.
Tarvitseko muuta analysointiapua? - ei.mutua
yksjostoinen kirjoitti:
No kun minä luin nuo jutut, huomasin että otsikossa väitetään kaikkien vuokrien alentuneen (vuokrat laskivat). Totuus oli kuitenkin, että vuokranlasku koski vain yksityisiä vuokranantajia ja jutussa puhutaan vain yksiöistä. Vuokrat siis nousi kaikilla muilla kuin yksityisillä vuokranantajilla ja yksityisilläkin vuokranantajilla vuokrat nousi muissa asuntotyypeissä paitsi yksiöissä. Yksiöidenkin vuokrat on tähän saakka nousseet rähähdysmäisesti eli ei tuo lasku siinä vielä kesää tee.
Tarvitseko muuta analysointiapua?Niin, 0,3%!!!
"Kokonaisuudessaan vuokrissa näkyy kasvua 0,3 prosenttia, mikä johtuu yritysilmoittajien suuresta määrästä.
Koro-Kanerva kertoo, että keväällä yksityisellä puolella on ollut jopa haasteita löytää vuokralaisia, kun aikaisempina vuosina asukkaat ovat löytyneet nopeasti. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398