Missä ovat kunnon suomalaiset naiset?

MenetettyMaa

Ikävä kunnon suomalaista naista, koska suurin osa naisista on nykyisin kunnottomia.

24

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakysymys

Missä ovat kunnon suomalaiset miehet? Mutta ei viitsisi kyllä yleistää, meitä kun on niin moneen lähtöön. Se on tämä nykymaailma joka laittaa ihmiset sekaisin. Hirvittää..

• tai-ihan-miten-vaan

Mulla on hyvä kunto ja paranee koko ajan lenkkipolkuja juoksennellessa. Etsi harrastusten ym kautta, paljon on sinkkuja naisia uusia kieliä opettelemassa näin syksyn tullen.

• kielikurssille

Olen miettinyt tuota kieltenopiskelua. Mistähän olisi eniten hyötyä käytännössä? Jos nyt sulkee englannin pois, kun sitä välttävästi osaa. Varmaan ranska tai venäjä, kiina kenties? Espanjaa puhutaan myös paljon.

• bestkuntokoskaan

Mie oon tänä kesänä ollu elämäni kunnossa, vois mennä vaikka maratonin juoksasemaan.

• toinenjuokseva

hyvä sinä :)

• Elämä_kunnossa

:D Hieno juttu kun kunto on kohillaan!

• Muumaamansikka

Tässä ois yksi kunnon suomalainen nainen.
      Paitsi, en kylläkään asu suomessa.

• Vuodenpäästä

Ei jaksa juosta

• parhaatrrusloja

Ne ovat vokissa jakamassa revaa matuille... eli ei kunnon naisia täällä.

• handsuplover

Yksi on ihan just mun! Lälläslää :) :)

• olennainenjuttu

millaiset on sitten ne kunnon naisen mitat

• pälpäti

i mitoista ole kyse vaan ihmisestä! Ja kirjoitustaidostakin.

• mulleainaskinon

kyllä mä halua siron enkä läskii kolhoo amatzoniii. Hyvät kiinteet tissit ja persikka omenainen perse siihen niinon unelmanaiseni olemassa!!! oletko nainen ap?

• Huvittaviapossujaovat

Suominaiset ovat nykyään ihan täyttä paskaa.

Läskejä horoperseitä tai statushoroja.

Mitään muuta ne ei osaa paitsi lutkuttaa kullia jos sitäkään ja laskea pennosia miehen tililtä.
      Sitten he kertovat kuinka muiden maiden naiset ovat ostovaimoja vaikka itse ovat koko maailman spermaviemäreitä.

• Edellä

Kylläpä sä puhut nätisti.
        Katsos, sitä suomi perässä, mitä muut maat

• kyllänäinon

täällähän ne päivystää...

• En todellakaan ole minulla on niin kova tunne että en ole mitään. Enkä kykene mihinkään😖 ehkä joku muistaa siivota mut maton alle piiloon kun menen sirpaleiksi.

• En ole tehnyt pahaa muille mutta en kykene.😖

• söinsienen

Kattelin, ettei ne ainakaan täällä olleet. Sen sijaan löysin pokemonin.

• Ikäloppu_

Ne jäi sille vuosisadalle, jolla sä olet syntynyt.

• Minä_olen

Kunnon nainen olen. Toimelias, huonoa elämää karttava. Rakastan elämää, rauhaa, ymmärrän monenlaisia ihmisiä ja huomioin toisia ihmisiä voimavarojeni mukaan. Vihaan valhetta, totuus vapauttaa. En pidä kapakoista, en juomisjuhlista. Ärsyynnyn ihmisistä jotka haastaa riitaa ja pilaa elämän kiireellä. Rakastan rauhaa ja luontoa, kaupungissakin viihdyn tarvittaessa. Rakastan elämää sen eri muodoissa ja elän ihmisten kanssa ihmisenä, en yli-ihmisenä joka sietää kaiken pahan toisilta. En siedä elämää toisten kynnysmattona johon voi kuka tahansa jalkansa pyyhkiä. Annan arvon ensin itselleni ja sen myötä myös toisille. Kelpaisiko kaltaiseni? Elän jo parisuhteessa :)

• minullaeiole

minkäänlaista peruskuntoa takana. Läähätän puuskutan ja lopulta läkähdyn. Lisäksi olen työtön ja karttelen työn tekemistä viimeiseen asti. Olenko uelmiesi nainen. Oikeasti minussa on kaikki turnoff piirteet, mitä miehet eivät halua. Tällä hetkellä olen varattu ja ihmettelenki miten nykyiseni on jaksanut minua katsella.

• Kaikki_aikanaan

Mä en ole työtön, kävin juuri juoksemassa ja nykyiseni katselee mua enemmän kuin mielellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe