Ikävä kunnon suomalaista naista, koska suurin osa naisista on nykyisin kunnottomia.
Missä ovat kunnon suomalaiset naiset?
24
406
Vastaukset
- vastakysymys
Missä ovat kunnon suomalaiset miehet? Mutta ei viitsisi kyllä yleistää, meitä kun on niin moneen lähtöön. Se on tämä nykymaailma joka laittaa ihmiset sekaisin. Hirvittää..
- tai-ihan-miten-vaan
Mulla on hyvä kunto ja paranee koko ajan lenkkipolkuja juoksennellessa. Etsi harrastusten ym kautta, paljon on sinkkuja naisia uusia kieliä opettelemassa näin syksyn tullen.
- kielikurssille
Olen miettinyt tuota kieltenopiskelua. Mistähän olisi eniten hyötyä käytännössä? Jos nyt sulkee englannin pois, kun sitä välttävästi osaa. Varmaan ranska tai venäjä, kiina kenties? Espanjaa puhutaan myös paljon.
- bestkuntokoskaan
Mie oon tänä kesänä ollu elämäni kunnossa, vois mennä vaikka maratonin juoksasemaan.
- toinenjuokseva
hyvä sinä :)
- Elämä_kunnossa
:D Hieno juttu kun kunto on kohillaan!
- Muumaamansikka
Tässä ois yksi kunnon suomalainen nainen.
Paitsi, en kylläkään asu suomessa. - Vuodenpäästä
Ei jaksa juosta
- parhaatrrusloja
Ne ovat vokissa jakamassa revaa matuille... eli ei kunnon naisia täällä.
- handsuplover
Yksi on ihan just mun! Lälläslää :) :)
- olennainenjuttu
millaiset on sitten ne kunnon naisen mitat
- pälpäti
i mitoista ole kyse vaan ihmisestä! Ja kirjoitustaidostakin.
- mulleainaskinon
kyllä mä halua siron enkä läskii kolhoo amatzoniii. Hyvät kiinteet tissit ja persikka omenainen perse siihen niinon unelmanaiseni olemassa!!! oletko nainen ap?
- Huvittaviapossujaovat
Suominaiset ovat nykyään ihan täyttä paskaa.
Läskejä horoperseitä tai statushoroja.
Mitään muuta ne ei osaa paitsi lutkuttaa kullia jos sitäkään ja laskea pennosia miehen tililtä.
Sitten he kertovat kuinka muiden maiden naiset ovat ostovaimoja vaikka itse ovat koko maailman spermaviemäreitä.- Edellä
Kylläpä sä puhut nätisti.
Katsos, sitä suomi perässä, mitä muut maat
- kyllänäinon
täällähän ne päivystää...
En todellakaan ole minulla on niin kova tunne että en ole mitään. Enkä kykene mihinkään😖 ehkä joku muistaa siivota mut maton alle piiloon kun menen sirpaleiksi.
- söinsienen
Kattelin, ettei ne ainakaan täällä olleet. Sen sijaan löysin pokemonin.
- Ikäloppu_
Ne jäi sille vuosisadalle, jolla sä olet syntynyt.
- Minä_olen
Kunnon nainen olen. Toimelias, huonoa elämää karttava. Rakastan elämää, rauhaa, ymmärrän monenlaisia ihmisiä ja huomioin toisia ihmisiä voimavarojeni mukaan. Vihaan valhetta, totuus vapauttaa. En pidä kapakoista, en juomisjuhlista. Ärsyynnyn ihmisistä jotka haastaa riitaa ja pilaa elämän kiireellä. Rakastan rauhaa ja luontoa, kaupungissakin viihdyn tarvittaessa. Rakastan elämää sen eri muodoissa ja elän ihmisten kanssa ihmisenä, en yli-ihmisenä joka sietää kaiken pahan toisilta. En siedä elämää toisten kynnysmattona johon voi kuka tahansa jalkansa pyyhkiä. Annan arvon ensin itselleni ja sen myötä myös toisille. Kelpaisiko kaltaiseni? Elän jo parisuhteessa :)
- minullaeiole
minkäänlaista peruskuntoa takana. Läähätän puuskutan ja lopulta läkähdyn. Lisäksi olen työtön ja karttelen työn tekemistä viimeiseen asti. Olenko uelmiesi nainen. Oikeasti minussa on kaikki turnoff piirteet, mitä miehet eivät halua. Tällä hetkellä olen varattu ja ihmettelenki miten nykyiseni on jaksanut minua katsella.
- Kaikki_aikanaan
Mä en ole työtön, kävin juuri juoksemassa ja nykyiseni katselee mua enemmän kuin mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809