Laiton maahantunkeutuja syytteessä kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja yhdestä ahdistelusta
Kaikki syytteessä mainitut tapaukset tapahtuivat eläteläkymenlaaksolaisessa uimahallissa. Lapset eivät ole enää edes valvotussa ympäristössä turvassa rauhan uskonnon lähettiläiltä!
16.08.2016 14:35, 1013 lukukertaa
Osta päivän MV-lehti tästä
uimahalli ahdistelua feature
Lapset ja nuoret eivät ole enää matuilta turvassa edes uimahalleissa. Viitekuva.
Kouvolansanomat.fi uutisoi, että miestä syytetään kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Syyttäjä vaatii Kymenlaaksossa asuvalle Atiyah Majid Abdulabbas Atiyahille rangaistusta yhdestä seksuaalisesta ahdistelusta ja kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Syytteen mukaan teot ovat tapahtuneet eteläkymenlaaksolaisessa uimahallissa tänä vuonna tammikuun ja huhtikuun välisenä aikana.
Seksuaalisen ahdistelun ja seksuaalisen hyväksikäytön uhrit ovat olleet tapahtuma-aikana 12—17-vuotiaita.
Haastehakemuksen mukaan Atiyah oli koskettelemalla tehnyt 12-vuotiaalle tytölle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä.
Lisäksi hän oli kosketellut viittä 13- ja 12-vuotiasta uimassa ollutta tyttöä.
Atiyah oli koskettelemalla loukannut lievästi kehitysvammaisen 17-vuotiaan seksuaalista itsemääräämisoikeutta.
Lähteet: kouvolansanomat.fi ja vanhemmat.com
mamu ahdistelee lapsia uimahallissa
mmmmmmppppaaa
1
147
Vastaukset
- kymeenlaaksonmies
Mikä halli???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368024
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455700- 594872
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564262- 893764
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311889
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727