Laiton maahantunkeutuja syytteessä kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja yhdestä ahdistelusta
Kaikki syytteessä mainitut tapaukset tapahtuivat eläteläkymenlaaksolaisessa uimahallissa. Lapset eivät ole enää edes valvotussa ympäristössä turvassa rauhan uskonnon lähettiläiltä!
16.08.2016 14:35, 1013 lukukertaa
Osta päivän MV-lehti tästä
uimahalli ahdistelua feature
Lapset ja nuoret eivät ole enää matuilta turvassa edes uimahalleissa. Viitekuva.
Kouvolansanomat.fi uutisoi, että miestä syytetään kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Syyttäjä vaatii Kymenlaaksossa asuvalle Atiyah Majid Abdulabbas Atiyahille rangaistusta yhdestä seksuaalisesta ahdistelusta ja kuudesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Syytteen mukaan teot ovat tapahtuneet eteläkymenlaaksolaisessa uimahallissa tänä vuonna tammikuun ja huhtikuun välisenä aikana.
Seksuaalisen ahdistelun ja seksuaalisen hyväksikäytön uhrit ovat olleet tapahtuma-aikana 12—17-vuotiaita.
Haastehakemuksen mukaan Atiyah oli koskettelemalla tehnyt 12-vuotiaalle tytölle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä.
Lisäksi hän oli kosketellut viittä 13- ja 12-vuotiasta uimassa ollutta tyttöä.
Atiyah oli koskettelemalla loukannut lievästi kehitysvammaisen 17-vuotiaan seksuaalista itsemääräämisoikeutta.
Lähteet: kouvolansanomat.fi ja vanhemmat.com
mamu ahdistelee lapsia uimahallissa
mmmmmmppppaaa
1
143
Vastaukset
- kymeenlaaksonmies
Mikä halli???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177