TUKIAINEN RIEHUNUT LOVIISASSA,POLIISIT PAIKALLA

kiinni-jäit-vitun-uskis

20.08.2016 21:19

Johanna Mia Tukiainen
1 t ·
Pahoittelen eilisiä päivityksiäni; mutta on todella julmaa keneltäkään sanoa, että itsemurhauhkaus olisi "huomionhakuisuutta." Minä en mitään huomiota tarvitse: olen ollut vuosikausia julkisuudessa ja nähnyt miten raadollisesti ja julmasti se kohtelee ihmistä!!!!! Julkisuus myös itse lyö leiman ihmiseen, joka on joko positiivinen (eräästä naisesta esimerkki; kyseessä on rehellinen, urheilullinen, kiltti, ammattitaitoinen ja huolehtivat äiti; vaikka TOTUUS on se, että hän on äärimmäisen itsekeskeinen, ilkeä, pahansuopa, väkivaltainen yhtä miestä kohtaan, narsisti jne) mutta ei siitä aiheesta enempää; ihmiset eivät oikein näytä ymmärtävän, miten media toimii; se valehtelee todella paljon! Eilen minulle Pyhä Henki näytti useita "uskovaisia" ihmisiä, jota he eivät ole. Se oli täysin käsittämätöntä, suorastaan pelottavaa! Veijo kävi fyysisesti minuun käsiksi niin kuin on tehnyt aiemminkin, jonka jälkeen hän soitti poliisit ja antoi heille väärän todistuksen, että "Johanna Tukiainen täällä riehuu ja hakkaa minua." Nimeäni on tuollaisessa yhteydessä hyvin helppo käyttää!!!! Hän käytti sitä tietysti tarkoituksella minua vastaan. Aiemmin hän kehui (siis 55-vuotias Veijo) yhdessä porukassa, että "vaikka Johanna painaa enemmän kuin hän, niin hänellä on enemmän voimaa." Hän on noin 68kg painava mies, joka mm. raapii minua, vääntää käsiäni, repii, tönii, laittaa ns.pakkopaitaan jne. Ulospäin hän näyttää muuta naamaa, tämä on varmasti tuttu tarina monellekin ihmiselle! Äsken hän päästi tahalleen rakkaan Max koirani karkuun eikä itkemisestäni ja rukoilemisestani huolimatta suostunut lähtemään autolla etsimään kyseistä koiraa; vaikka esim. isäni aina lähti karkureiden perään nimenomaan autolla, jolloin ne on helpompi löytää. Veijo soitti uudelleen raukkamaisesti poliiseille, "Johanna Tukiainen taas riehuu täällä." Otin puhelimen häneltä ja puhuin itse poliisin kanssa. Hän ymmärsi asian erittäin hyvin; kyseessä oli kiusanteko ja perätön ilmianto. Hän sanoi, että meidän pitää keskenämme ratkoa ongelmamme, mitä myös käskin Veijoa tekemään. V.nuoleskeli tätä toista, ja "kun kerran poliisisetä sanoo näin" niin sitten istumme olohuoneeseen!!!! IHAN HULLUA!!!!! Nyt hän lähti yhden exänsä luokse. Kumpaakaan meistä ei pidätetty eilen, sillä pääsin lähtemään pakoon erään ystäväni luokse. Itsemurha uhkailuni tuli tietysti pahasta hengestä, koska paha haluaa että ihminen kokee olevansa arvoton ja vaikka tappamaan itsensä. Minulla on hyvin tärkeitä amerikkalaisia kavereita, joista yksi sanoi eilisiltana, että minun pitää heti välittömästi lähteä asunnosta pois, jonka sitten teinkin. Näin; saatte joko uskoa mua tai olla uskomatta. Ja mitä muuten tulee kristinuskooni; niin Suomessa on uskonnonvapaus ja kehotan vaan kaikkia ottamaan Jeesuksen vastaan NYT koska elämme lopunaikoja. AMEN; HERRA ON HYVÄ!

***PS; Ei pidätetty kun pääsin karkuun ystävän luokse. Vuosia sitten lahohoro karkasi poliisiautosta kun riuhuivat juhannuksena siihen malliin että käärittiin mattoihin,kooma paljasti silloin amfetamiinin käytön tuksulla.

67

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54748946

      Ei ole poliisi vaivautunut paikalle.
      Kehottanut keskenään selvittämään riitansa....

      Jos velli ei ois velli, niin olisi yksinkertaisesti ilmoittanut, että vanhempien taloon on pesiytynyt sinne kuulumaton henkilö.
      Tunkio EI ole kirjoilla siellä, joten poisto olis ollut helppo homma!

      Velli taitaa olla masokisti!
      Tuo paha velli "päästi Maxin tahallaan karkuun, eikä lähtenyt (kännissä) autolla ajelemaan ja koiraa etsimään"
      Itse mätisäkki huudatti näppistä ja soitti poliisille kadonneesta koirasta!
      Ei tullut mieleenkään itse koiraansa lähteä etsimään....
      Poliisi ei koiria lähde metsästämään, korkeintaan ilmoittavat omistajalle, jos joku on koiran saanut kiinni ja infonnut poliisia.

      V*ttu, ranteet auki, tunkio!

      • Tässävastaus

        Johanna Mia Tukiainen tämä ei ole känniläisten tekemisiä; Veijo löi sormeeni puukolla. Selvitän tän itse.


      • saatananhoropaska

        Jos tappelussa käytetään kättä pitempää niin poliisi on aina paikalla koska pahoinpitely nimike menee silloin törkeäksi ja puukko jolla on lyöty niin satavarmasti poliisit tulevat paikalle. Eli tämä juttu on tunkin säälipiste yritys saada Veijo huonoon valoon. Se riittää kun ilmoittaa poliisille tunkin viestit niin joutuvat hakemaan Veijon kuulusteluihin ja matamin lääkäriin että vammat voidaan kirjata ylös. Ilmoitusta ei tehty koska vammoja ei ole. Tämä narkkari rasittaa koko ajan yhteiskunnan varoja näillä typerillä tempuilla. Hoitoon kuuluisi lukkojen taakse ja pitkäksi aikaa.


      • mytisvauhdissa
        saatananhoropaska kirjoitti:

        Jos tappelussa käytetään kättä pitempää niin poliisi on aina paikalla koska pahoinpitely nimike menee silloin törkeäksi ja puukko jolla on lyöty niin satavarmasti poliisit tulevat paikalle. Eli tämä juttu on tunkin säälipiste yritys saada Veijo huonoon valoon. Se riittää kun ilmoittaa poliisille tunkin viestit niin joutuvat hakemaan Veijon kuulusteluihin ja matamin lääkäriin että vammat voidaan kirjata ylös. Ilmoitusta ei tehty koska vammoja ei ole. Tämä narkkari rasittaa koko ajan yhteiskunnan varoja näillä typerillä tempuilla. Hoitoon kuuluisi lukkojen taakse ja pitkäksi aikaa.

        Ilmeisesti tunkki on ensin todellakin soittanut, kun Max otti ritolat ja sitten tarina onkin muuttunut tunksin päässä tälläiseksi.....mytomaanikko kun vain ei pääse tavoistaan, ei sitten millään.....


      • tikitpäjuuu

        tässä 2 min sitten tullut päivitys. Ei pyhäJohanna sitten lähtenyt itse kirkkoon, mutta Veijo läks.

        Johanna Mia Tukiainen No tämä Veijo Lalli on ihan täysi tampio!!!! Sorry nyt vaan, jos loukkaan uskovien tunteita, mutta hän lähti äsken kirkkoon, jossa käy joka sunnuntai vaikka hän on ateisti! Pelle koko äijä!!!! Ja sormeeni pitää laittaa tikit.
        2 min

        Tuksu, sormea EI VOI ENÄÄ TIKATA ! se pitää tikata 7 tunnin sisällä onnettomuudesta!


      • trfgbvf

    • kiinni-jäit-vitun-uskis

      "Kumpaakaan meistä ei pidätetty eilen, sillä pääsin lähtemään pakoon erään ystäväni luokse" Voi vittu ton pellen juttuja. Pääsin pakoon poliisía. Mahtaa virkavaltaa nyppiä kun horo lokkeilee Loviisassa ja aiheuttaa koko ajan harmia. Poliisille vinkki: Heittäkää akka viikoksi häkkiin ja sen jälkeen viekää Loviisan ulkopuolelle ja antakaa porttikielto Loviisaan. Joutuu menemään takaisin Albertille paskalta ja kuselta haisevaan luukkuun.

      • Hyifittan

        No kyl se haisee kuselta ja paskalta jo lallilakin tunkin ja sen koiralauman jäljiltä..... nyt matotkin kaikki veressä puukkohippasten jälkeen... arvatkaa peseekö mahoröllykkä mattoja tai edes lattioita?

        Kyl varmaan vellin äitiä veetuttaa ja kaduttaa että jättivät talon poikansa käyttöön kun röijäsi sinne heti tuon sekopäämuijan koiralaumoineen paikkoja paskomaan.


    • 4424507

      Tunkion logiikkaa:
      "nyt lähti (lalli) yhden eksänsä luo".

      Ja seuraavaks valehtelee, että on itse "päässyt pakoon".

      Nyt on Vellillä tuhansien, ei vaan KYMPPITONNIEN eurojen paikka palata Liljendalintielle, nakata tunkion romut tien varteen ja sillä selvä!
      Koirathan tunkio "paetessaan" on luonnollisestikin jättänyt yksin Liljendaliin, joten Velli pitäköön pomit ja pugi lähteköön tunkion matkaan,
      (Itse treffi"hakemuksissa" :D :D :D ilmoitti, että mukana tulee suloinen Bella. Ei sanaakaan pomeista).

      • järkikadonnut

        Narkkaripaska ei voi pomeista puhua mitään kun ovat Veijon nimissä ja Veijo myös maksoi ne. Kasvattaja kun ei myynyt tunkille koska tiesi tämän rääkkääjäksi ja tappajaksi. Tunkki on aina joutunut käyttämään bulvaania koirien ostoissa koska maine on ainoastaan kiduttajana ja eläinten rääkkääjänä. Tämän todisti MM: oma sisko Jasmine joka kertoi että repii ja heittelee koiriaan jos sattuu olemaan sillä päällä.


      • eiolesiisTOTTA
        järkikadonnut kirjoitti:

        Narkkaripaska ei voi pomeista puhua mitään kun ovat Veijon nimissä ja Veijo myös maksoi ne. Kasvattaja kun ei myynyt tunkille koska tiesi tämän rääkkääjäksi ja tappajaksi. Tunkki on aina joutunut käyttämään bulvaania koirien ostoissa koska maine on ainoastaan kiduttajana ja eläinten rääkkääjänä. Tämän todisti MM: oma sisko Jasmine joka kertoi että repii ja heittelee koiriaan jos sattuu olemaan sillä päällä.

        Jasmine kun menee väliin jopa poliisien kanssa, niin täältäpä tulee tuksun peesari suolinen kun taas väittää, että jassu ei tee tarpeeksi!!!
        Vois sekin lehmä jo päättää, mikä on tarpeeksi.
        jassu on saanut yhden erän koiria pois. ja nyt HUOMIO TAKAISIN EI OLE NIITÄ SAANUT....yhä jaksaa tää kaikentietävä kuitenkin väittää, että laittomasti viety!
        PERUSTUEN MIHIN???????
        Sitä se ei pysty millään selvittämään.

        Mikään ei ole suoliselle hyvä.
        Ei se, että saa koiralauman "potseineen" pois ja kutsuu virkavallan solleentuunan residenssiin ja sielläkään POLIISI ei saa koiria pois.
        Kaikkensa se on yrittänyt...mutta tuolle luuskalle ei mikään riitä.
        Hyvä on vaan räkyttää sieltä helvetinkuusesta.......

        MUTTA POIKANSA MUKAAN KOIRAT VOI HYVIN............
        voi vittu tuota akkaa.......


    • Jotski

      Ei kai Suomessa poliisille soiteta, vaan hätäkeskukseen. Vai onko Tuksulla joku henkkoht suoralinja poliisille?

      • toisellaniistä

        Veijolla on.


      • jjtfcbj

        Poliisilla oli oma numeronsa, hätäkeskuksen 112:en lisäksi vielä muutama vuosi sitten, mutta ei taida olla enää.


    • juopon-normipäivä

      Narsisti etsii ja valitsee uhrinsa taitavasti. Narsistin kynsistä on ERITTÄIN vaikea päästä pois. Tämän voivat vahvistaa kaikki joilla on kokemusta. Vässykkä-Vellille irrottautuminen on todella vaikeaa. Tuksu on kuin täi, jota et saa millään irti itsestäsi. Onko jo yli 10v "roikkunut" siinä Mikassakin. Kuka normi-ihminen roikkuu exässä 10v katkeruutta ja kaipuuta julkisesti sihisten?

      • 4567723

        Vetäshän se taas Artonkin paskan jauhamisiinsa kun sitä niin kirvelee, että Arto on onnellisesti naimisissa Liisansa kanssa....
        Postailee seinälleen ikivanhoja tv-haastatteluja ja kommentoi todella halveksivasti Artoa.

        Vai, että toi pääpiru pelastais vielä ihmisten sieluja taivaaseen!
        Päin vastoin taitaa tunkiota helvetti kutsua!


    • puhuipussiin

      Veijolla sama prawuuri kuin Aertolla. Pakkopaitaan pukeminen.,

      • 56374948

        Kai ton saatanan hullun kädet pitääkin jollain lailla pyrkiä sitomaan.
        Pakkopaitoja ei varmaankaan ihan joka huushollista löydy, mutt kaikilla tunkion exillä sellainen on :D


    • jatkakaaaaa

      Rakkauvesta se hevonenkin potkii.

      • ootellaasnytlisäää

        Ja puukottaa kans, vissiin....


    • hjjkhkjhk

      Kuristettiinko taas kahdella kädellä ja lyötiin kolmannella? Menikö tällä kertaa tekotukka ja tekokynnet pilalle?

      • monessaperheessä

        Kännisten tappeluja, jotka sovitaan, kun tunnekuohu on ohi.


    • lemposoikoon

      Ei pelkästään kännisten tappeluja, vaan samalla myös harhaisen ihmisen impulssien mukaan ohjautuvaa elämöintiä. Hyvin vaarallista.

      • sissussentään

        Samaa mieltä! Koirat karkaa, puukolla heilutaan, poliiseja soitellaan jatkuvasti! Ihan normi touhua vai?
        Koiraa ei lähdetä itse etsimään vaan soitetaan poliisille??
        Voi niitä koiria tuolla mitä nyt taas ollut ihan sekopäistä touhua jo paripäivää aivan huhaata harhaista!


      • tässänäinjanyt

        Hetkessähän sitä jokainen elää, oli harhainen, tai ei.


      • lemposoikoon

        Niinpä niin, mutta harhaisen käytöstä toisia ihmisiä kohtaan ei voi yhtään ennustaa tavallisen vuorovaikutuksen mukaan, koska harhaisen aivoista tulevat harha-aistimukset ohjaavat käytöstä ennalta-arvaamattomasti. Se on sinänsä totta, että hetkessä jokainen elää.


    • ettäsejaksaa

      Olli on jo paikalle pyyhältänyt ja nyt on eetterissä näin_
      Johanna Mia Tukiainen Lalli taitaa olla aika Velli........ei älykkyys päätä rasita ainakaan!!!!
      12 min
      Johanna Mia Tukiainen
      Johanna Mia Tukiainen Äitini mukaan olen "itsekäs" jos en osaa arvostaa kaunista omakotitaloa, suurta puutarhaa, sekä ruokaa ja Veijon lahjoja kuten koiria, turkkeja jne. jne. Mutta kaikella on hintansa! There is no free lunch!
      10 min

      • ToisenLapsellaEiOleArvoa

        Mamma Marja Tukiainen voisi miettiä tilannetta että hänen omalla pojallaan olisi yhtä harhainen sekakäyttäjä puoliso ehdokkaana, olisiko yhtä innolla painostamassa paria naimisiin kuin nyt tekee Veijolle.


      • vääristelyä
        ToisenLapsellaEiOleArvoa kirjoitti:

        Mamma Marja Tukiainen voisi miettiä tilannetta että hänen omalla pojallaan olisi yhtä harhainen sekakäyttäjä puoliso ehdokkaana, olisiko yhtä innolla painostamassa paria naimisiin kuin nyt tekee Veijolle.

        Eihän Marja naimisiin menoa ole painostamassa, vaan ainoastaan sanonut Tuksua itsekkääksi, kun ei anna Veijolle arvoa. Tuksu on vaahdonnut naimisiin menostaan jo vuosi sitten.


      • ToisenLapsellaEiOleArvoa
        vääristelyä kirjoitti:

        Eihän Marja naimisiin menoa ole painostamassa, vaan ainoastaan sanonut Tuksua itsekkääksi, kun ei anna Veijolle arvoa. Tuksu on vaahdonnut naimisiin menostaan jo vuosi sitten.

        Tunkin omin sanoin äiti ja isä tulivat ruotsista vaatimaan veijon ja hänen avioitumista... tunkin turvaksi muka.

        No ymmärrän kyllä että vanhempien on helpompi ottaa sekopäähän etäisyyttä jos sen virallisissa papereissa lukee lähiomaisen kohdalla puolison eikä äidin nimi, niin kuin tällä hetkellä on tilanne.


      • eikaisitten
        ToisenLapsellaEiOleArvoa kirjoitti:

        Tunkin omin sanoin äiti ja isä tulivat ruotsista vaatimaan veijon ja hänen avioitumista... tunkin turvaksi muka.

        No ymmärrän kyllä että vanhempien on helpompi ottaa sekopäähän etäisyyttä jos sen virallisissa papereissa lukee lähiomaisen kohdalla puolison eikä äidin nimi, niin kuin tällä hetkellä on tilanne.

        Ne Tuksun puheet on tähän päivään asti olleet palstalaisten mielestä valehtelua. Tämä juttuko ei ole?


    • KoiranMuonat

      Tunkin hetket kaksinaisia. Rääkyi toissayönä jonkun poistaneen hänen juttunsa seinältä. Niin on poistettu nytkin. Nakkisormi ei tiedä mitä haavoittunut nakkisormi tekee. Miten tuon ämmän kävisi, jos Velli heittäsi eukon pihalle. Persaukinen, kokonaan siis, millä eläisi. Koirat huostaan. Nauroi aikanaan Arton syöneen koirien ruuat, kun ei ollut rahaa ruokaan. Sama läskille, jospa laihtuisi. Koirat pois, muonat voisi armosta heittää perään. Ei Velli ole ateisti, jos kirkossa käy joka sunnuntai, ellei sitten napsuilla lähi ravintolassa. Itse sormensa satutti, muutoin olisi kuvaa netissä ja ruinuuta pahoinpitelystä 10 tonnia. Ninhän ämmä videolla silmät kiiluen uhosi, kaulassa ei näkynyt mitään ja oli kaksin käsin kuristettu. Linnaa uhosi 10 vuotta. Siinä videolla ämmä on oma itsensä. Hirviö ja saatanan sekasikiö. Tyhjän päälle laiska lorvake, jos sitten nöyryyttä löytyisi. Kuka käy pitämään haisevaa loista kuin Velli, ei kukaan. Ei edes seurakunta, kun hänet todettu riivatuksi ja valehtelijaksi. Yrittää olla taas kusi housussa, ettei Velli heitä tunkiolle. Sopimus murattien kanssa Vellillä tuon homerin huoltamisesta. Nin kyllä nuo ankkahuulet saisi repäistä tuosta irvikuvan turpavärkistä.

      • Loviisan-Pamela

        Tunkki on kusenhajuinen juoppo, joka ei muuksi muutu.


    • Hohhoijaataas

      No nyt on facessa sormi paketissa pitää väkisin kiinni sudenkorennosta...idiootti ei tajua, että ne puree ja lujaa.....
      Kohta vissiin huudetaan taas.....
      Mutta yksi kriisi siis nyt takana....

    • kolmas_miäs

      Lalli ollut Emeliellä yötä. No nukkunut vaan!

      • toinen_nainen

        Miten se on siellä yötä voinut olla kun yöllä on tapeltu????


      • kgfkdsg
        toinen_nainen kirjoitti:

        Miten se on siellä yötä voinut olla kun yöllä on tapeltu????

        no kunhan oli, aika mielenkiintoinen ilta eilen. Tuksu soitti Emelle ja huusi kuin hinaaja.(aika kimeä ääni muijalla)


      • kullinlutkutaja

        ja saanut edestä ja takaa.


    • 667-1

      Onko sitä veristä sormea kukaan nähnyt..
      Onko koko tapausta edes tapahtunut..kuvia en minä ainakaan ole nähnyt.
      Mä olen ihan mielenkiinnolla lukenut näitä Tuksu-juttuja ja välillä en tiedä itkiskö vai nauraisko..Ihmiset lähtee tosissaan mukaan ihan joka juttuun mitä Tuksu tekee ja postaa..ei voi kun ihmetellä.

    • tili-tuli-tili-meni

      Ja sillä välin kun tuksu sekoilee veijo käy uuden rakkaansa emelien luona hakemassa lohtua ja tuksu menee kymmenen nolla häviö emelielle. kohta veijo viety ja rahan tulo taattu emelielle, voi tuksu parkaa jää nuolemaan näppejä kun ukko menee ja rahat talot jne.

    • enkelikoirat

      Hei sen Tuksun vois nostaa pihalle, aidan ulkopuolelle ja jättää siihen. Mutta eiks joku siellä päin asuva voisi soittaa ovikelloa ja pelastaa NE KOIRAT, vaikka väkisin!!? Ajatelkaa, kuinka paljon ne pienet pelkää noitten hullujen mekastusta!!

    • Taalasmaanulla

      Mikä on Dollsien päiväkirja ja mistä se löytyy?

    • Taalasmaanulla

      Katselin Arton facebook—sivuja, on löytänyt Sen Oikean, ihan oikean rakkauden, ihana juttu :)

    • laulujen_lunnaat

      Tukiaisen kristillis-psykoottinen glamour-show jatkuu vain. Mutta kuinka kauan? Tollasta elämää kun viettää, niin mitä tahansa voi sattua milloin tahansa. Bonuksena tietysti viinan ja lääkkeiden aiheuttamat vauriot elimistölle, jotka alkaa tolla päihdehistorialla olla jo melkoiset. Vaikea kuvitella, että olisi kymmenen vuoden päästä enää elävien kirjoissa, jos ei meno muutu radikaalisti.

    • Karisman_herrasmies

      Tunkki on hyökänyt Vellin kimppuun ehkä veitsen kanssa. Veijo torjunut hyökkäyksen ja soittanut poliisille. Tässä tiivistys tapahtumista.

      Veijo toivottavasti ollut vällyn alla Emälien kanssa. Mikään ei sotanorsua vituta niin paljon kuin Vellin ja Emälien yhteenmeno.

      Porvoossa Tuhnu tänään istunut Möllin kanssa kokoomuspoliitikko Röllin kaljaproomussa. Tällä hetkellä löytynevät torin reunan kapakoista.

      • Karmea-kohtalo

        Veijo Lallin loppu tulee olemaan karmea: hän kuolee omassa asunnossaan Pyhän Hengen antamaan puukoniskuun, jonka välittää Johanna Tukiainen.


    • Runkataankunnolla

      Emelie antoi kunnolla pillua ja Veijo on yhtä hymyä häät tulee. Mutta morsian ei ole Johanna Mia Tukiainen.

    • Runkataankunnolla

      Emelie ja Veijo kutsuvat Johannan juomaan ja sit nussivataas livenaaassssssss ooohhhh aah ooh lits läts lits läts ja Eero nuolettaa kyrpänsä Johannalla

    • MariaSalome

      Ai te kirjoitatte oikeasti itse tälle palstalle??
      Miksi te elätte sellaisen miehen kanssa joka väkivaltainen?
      En ole seurannut teidän tarinaa julkisuudesta..Lehtiä lukenut en ole
      Muistanhämärästi jostain avioitumisesta.. jostain lehdestä kuvia..
      Oletteko kauan olleet yhdessä... Selvinneet kuitenkin..
      Kuinka ihmeessä voi siten fyysisesti käydä kimppuun että tulisi haava
      joka pitää tikata

    • MariaSalome

      TUKIAINEN RIEHUNUT LOVIISASSA,POLIISIT PAIKALLA
      ai miten te olisitte aloittaneet noin..

      Se kirjoitus kuulosti aidolta.
      Ja "Kiinni jäit v tun uskis"
      allekirjoituksena
      vai oliko se sille Veijo Lallille?????

      ettekö te itse olleet se uskis myös.. Jos Jeesukseen uskomisesta lopussa luki ??

      Oliko tuo otsikko lehdessä eilen????? Tuo alku isolla.. ?
      Niin te tahdoitte korjata sen ?

    • MariaSalome

      ai... lopussa lukee... että amfetamiinin käyttö paljasti silloin Tuksun
      niin ei kai itsestään niin olisi kirjoittanut. ? että kooma paljasti silloin amfetamiinin käytön Tuksulla.

      Omituista.
      Miksi te joku kirjoitatte niin aidon kuuloisesti kuin olisitte tosiaan Johanna Tukiainen
      ( kokemuksianne julkisuudesta..
      Ja sitten loppuun kirjoitattekin että kooma paljasti amfetamiinin käytön Tuksulla

      Niin kai ei Johanna Tukiainen kirjoittaisi.

      Mikä järki Mitä mieltä Mistä kyse?

      • tyhjäpää_____

        ÖÖÖÖÖÖÖÖ, ole vaiti ja mee vaikka nukkumaan!


    • MariaSalome

      Tuossa ollut tänään "Luetuimpina" kaksi kirjoitusta jonka aloittaja
      väittää itseään Johanna Tukiaiseksi .
      "Mä tarvitsen tikit sormeen heti!!! "
      ja tämä " Tukiainen riehunut Loviisassa, Poliisit paikalla"

      Jos aloittaa ei ole Johanna Tukiainen voisiko palstan pitäjä puuttua asiaan
      Mitäs järkeä huijarien kirjoitusten olla luetuimpina
      ja eikö Johanna Tukiainen ole rikoksen kohde
      jos hänestä kirjoitetaan,
      joku esiintyy hänenä

    • MariaSalome

      Tuossa ollut tänään "Luetuimpina" kaksi kirjoitusta jonka aloittaja
      väittää itseään Johanna Tukiaiseksi .
      "Mä tarvitsen tikit sormeen heti!!! "
      ja tämä " Tukiainen riehunut Loviisassa, Poliisit paikalla"

      Jos aloittaja ei ole Johanna Tukiainen voisiko palstan pitäjä puuttua asiaan
      Mitäs järkeä huijarien kirjoitusten olla luetuimpina
      ja eikö Johanna Tukiainen ole rikoksen kohde
      jos hänestä kirjoitetaan,
      joku esiintyy hänenä

      Eikä vain järjestä kyse vaan ei tunne elämälle ole hyvä myöskään.
      Sielun elämälle.

      • jaamiksikö

        bisnes se on kun kannattaa. Ketä kiinnostaa jos Tane käy töissä, hoitaa perheensä ja maksaa vielä yhteiskuntavelvoitteensa säntillisesti? Jengiä ei kiinnosta kun se jos jollain itsensä päihteillä kyykkyyn saattaneella "glamourhenkilöllä" menee asiat päin veetä. Yhteiskunta ja yhteisö,,, suoli24,,, on sairas.
        Nikkis perusteella säkin saatat olla syyllistynyt identiteettianastukseen:).


    • Mariasalome

      teistä maria salomen pitäisi olla Taivaassa?
      Mutta hän oli joka kysyi Jeesukselta saisivatko hänen pojat, Johannes ja Jaakob istua Jeesuksen vieressä taivaassa.. Oliko molemmin puolin Jeesusta... tai rinnalla Jeesuksen

      Oliko hän hirveän viisas? Kalastajan vaimo..
      minusta se oli kauhea kysymys...
      Miksi hänen sellaisena olisi pitänyt mennä taivaaseen ikuisesti ja olla siellä
      Kyllä hän syntyi uudestaan kehittymään viisaammaksi ,
      olemaan viisaammassa tilassa

      Jumala on tärkein

      Minunkin on vaikea
      kuvitella sitä täydellistä Jeesusta Kirkossa Jumalanpalveluksess atai muuten
      ( mutta koska minua raiskattiin tyhjästä ilmasta n 20 vuotta on joka tapauksessa vaikea. Vaikka en tahtoisi.
      Itken siitä että viaton Jeesus.. ja ne laulut
      Ja ihanat Jumalanpalvelukset...

      ( Jumalalle ne kuitenkin menevät!
      Ja Jumala varmasti pitää Jeesuksesta huolen.
      Hän on parantanut miljoonia? tms tuhansien vuosien aikana..
      ( Luin juuri eilen Raamattua.. ja koin että se ON niin ihana...

      ( emme tiedä mitä Hengen elämä on ( minä en ainakaan... )
      Unet esimerkiksi.. voivat olla ihmeellisiä

      ( Parantanut.. suojellut... Antanut vapauden! myös uskoa ja tulkita miten tahtoo..

      Opetus Raamatussa.. ei siinä ole vikaa..
      ( ja eikö Jumala suojele.. jos jotkin persoonat.. persoonalliset henget ovat hankalia tms

      • lähimmäisesi

        Hei Mariasalome,
        olen huolissani sinusta! Lupaatko minulle, että menet huomenna käymään lähimmällä terveysasemalla tai omalla lääkärilläsi, jookos?


    • Mariasalome

      mutat minua ei saisi kunnioittaa... Pitäisi tunne tilani parantua ensin. Näyttääe tt ihmisten pää kutistuu jos kunnioittavat
      ksoka minut pakotettiin kehittymättömien kansojen tasolle??
      ne sekaantuvat kirj virheitäkin aiheuttaen ne energiat

      Minulla on nyt vaihe 3 Huone.. ( mutat en teidä paljoa en tarpeeksi astrologiasta
      ( Tiedän että en tahdo tulevaisuutta ennustavaa astrologiaa tutkia..
      En oole varma onko se Astrologia hyvä
      mutta tarvitsin kun ne ismo ja Toni oli niin mahdottomia
      selityksen se auttanut siinä se astrologia ( että Ville 1 huone
      ja suuntautuminen 6 ja muutoin 10-12 on liian erilainen esimerkiksi
      En enää vaivannut päätäni.. siis en enää ajattele häntä enkä pety
      ymmärrän ett emme vaan ymmärrä toisiamme ( ksoka minulal ei ole sitä 6 ollenkaan

      ( minusta s etarkoittaa siveettömiä ( 6 alapainotteinen...
      jotka ovat tavallaan vahvempia 6 kuin 3...
      Mutta en halua olla mikään 6
      Inhoan sandran seksipuku kuvia
      en ikinä tahtoisi olla pinnallinen tyhjänpäiväinnen
      sellainen Ville ei tajua, että se seksipuku tyttö joka on vahvakin, 6 ihan

      ( odotan alkeellisessa elämässä mieluummin sitä jotakin tulevaa elämää
      jossa menisi paremmin
      ( monet tekevät niin tekevät työnsä ovat kilttejä yms.

      siis se mikä hänelle oli mielenkiintoista
      on minulle tyhjyys ja ala arvoisuus
      ( olen 8 paremminkin.... ) oikeasti
      ja 10.. ja 11-12

      Mutta se on liian sekavaa!! Tiedän henkilön joka oli niin yksinkertainen ett olin varma että alhaalla..
      joku 1-3
      mutta hän olikin 9 tai 10!!!!!!!!

      en ehkä kannusta astrologiaa tutkimaan...
      Minun vaan täytyi ( Ismo myös oli 1 tajusin hän liian itsekeskeinen ja alkeellinen
      ( juuri siveettömiin sitoutunut... )
      ( Hänen käytös oli ALAARVOinen kohdatessamme. ( oli myös kiltti.. Sopi kerran tapaamisen kellonaikaan... Mutat ei hän sitten keskustellut kanssani
      vaan koetti kohdella minua kuin olisin iidiootti ( esim toisti sanomansa lauseen kahdesti. ) Hän naurahti vain kun olisin Yrjänää mennyt tapaamaan

      hän on liian erilainen Minulal on normaalit käytös tavat ymmärrys kohteliaisuus
      Nuo liian nuorena rock tähdiksi päässeet ovat sairaita.
      He ei tajua että ihminen tarvitsee normaalia kohteliaisuutta
      Sielu tarvitsee Että he loukkasi pahoin kun he tähteytensä takia
      esimerkiksi sanovat vain yhden lauseen.. ja häipyvät takahuoneen ovesta sisälle


      se on törkeää käytöstä sellaiselle joka tuli satojen kilometrien päästä, maksoi
      kolmasosan tuloistaan matkoista
      saa kuulla yhden lauseen.. ( ja se on tärkeä.. että sen sai kuulla..
      Nähdä henkilön ( sen voimin .,niiden muistojen on järjissään
      Mielikuvitus menisi laidasta laitaan jos ei olisi mitään kuullut ja nähnyt
      ( Julian totuuksissa Toni ymmärsi sen..
      "Pahinta on epätietoisuus "
      ( sielu ei voi elää ajatus, tunne jos ei saa jotain
      ( valaistunut on sellainen joka tykkää valaista..
      Ja joka ansaitsi sen .. joka saa tehdä sitä että valaisee
      mut en minäkään ole kunnossa sitä tekemään

      • enossamuutasanoa

        Ystävä hyvä olet väärällä palstalla.


      • Yötyötön

        Tuksu parka niin sekaisin taas olet.


      • käypä-hoito
        Yötyötön kirjoitti:

        Tuksu parka niin sekaisin taas olet.

        Kirveenhamaralla otsaan niin paranee.


      • määmäämää
        enossamuutasanoa kirjoitti:

        Ystävä hyvä olet väärällä palstalla.

        Mikä tää nyt sit on Mariasalome apua?
        Eikös Tuksun oikee nimi ole Mia Mari
        Johanna Tukiainen, käyttää nimeä Johanna.
        Nyt en ymmärrä mikä? tää Mariasalome on.


    • Kyrpäjohanna

      Mariasalome nuolee paskaista pyllyani. Mokomakin mato lumppumato. Kusen hanen paallensa (Fb.28.8 Veijo Lalli )

    • panopete

      hoh, hoijaa en olisi emelie aderssonista uskonut millainen huora on kyseessä. mutta on se vaan uskottava. kaikki ukot ketkä käyvät sateenkaaressa hän antaa pillua jokaiselle yäk mikä tautinen ämmä, ja H isolla tytär vielä mukana joka asuu sielä, ei helvetti en olisi uskonut mutta edellämainitut kertomukset kertovat jo aika paljon tästä miesten nieliästä hyi vittu.

    • Haudihoo

      Hitto että on ihminen sekaisin, hetki sitten muutti Helsinkiin jonkun tyypin luo ja ryypättiin Tornissa, nyt sitten kuitenkin majaillaankin Loviisassa, on mukamas kihloissa narsistin kanssa joka välillä laittaa pakkopaitaan mutta silti samaan aikaan haetaan uutta miestä, kyseessä ilmeisesti alkoholin aiheuttama aivovaurio kun ei muista mitä on just hetki sitten touhuillut. Eikä edes vanhemmat tee mitään tai puutu asiaan vaikka muija psykoottisena paasaa uskonnosta ja muusta facebookissaan. Voi huokaus sentään.

      • Johtohukassa

        Ei mitään johdonmukaisuutta Tunkin touhuissa. Ilmeisesti jutut ja niiden muistaminen riippuu päivän tabuista ja viinan määrästä. Ja sit halua vielä aivovaurioisen lapsen!!


      • Haudihoo

        Tosiaan, tuokin vielä että haluaa lapsen, ei hitto, toivottavasti niin ei tule koskaan ikinä milloinkaan käymään. Minusta ei ikinä pystyis tulemaan sekakäyttäjää joka on joka päivä enempi tai vähempi päihtyneessä tilassa, pelkkä ajatuskin kuinka huono olo on aina kun heräät tekee pahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe