Ennen panin lihavaa naista ja olin onneton

ei.mulla.muuta_

Nykyään panen hoikkaa naista ja olen onnellinen

36

366

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen_vain_

      Ennen minulla oli pienimunainen mies ja olin onneton.
      Nyt minulla on isomunainen mies ja olen onnellinen

      • *Tirsk*

        *Läpsäyttää tassullaan yläfemman*


      • Niin, naisiahan kiinnostaa miehessä vain yksi ruumiinosa, kuten tuo kommentti taas osoittaa.

        Mies sensijaan on kiinnostunut koko ihmisestä kun on kiinnostunut naisen ulkonäöstä.


      • Naisasialooseri1

        Kun olet vanha rusina kohta niin et saa enää edes täysin munatonta miestä.


      • Onnellisiaihmisiä
        M1978 kirjoitti:

        Niin, naisiahan kiinnostaa miehessä vain yksi ruumiinosa, kuten tuo kommentti taas osoittaa.

        Mies sensijaan on kiinnostunut koko ihmisestä kun on kiinnostunut naisen ulkonäöstä.

        Aloittaja on onnellinen kun pääsee panemaan hoikkaa naista. Nainen on onnellinen kun pääsee panemaan miestä jolla varustus kunnossa. Kaikki voittavat.


      • Ujoatm27v
        Onnellisiaihmisiä kirjoitti:

        Aloittaja on onnellinen kun pääsee panemaan hoikkaa naista. Nainen on onnellinen kun pääsee panemaan miestä jolla varustus kunnossa. Kaikki voittavat.

        Kaikki muut voittavat paitsi ätmit.


      • kuinkaiso

        Minkä kokoinen oli eksän pieni kalu, entä nykyisen iso kalu?


    • yeaah

      Ennen minulla oli lyhyt ei niin komea mies ja olin onneton.
      Nyt minulla on pitkä raamikas komea mies ja olen onnellinenn.

      • Naisasialooseri1

        Lihava kurppa suuttui, pyyhi välillä hikeä kurttuisilta ohimoiltasi siellä. Sinulla oli ehkä nuorena jos kaunis olit mahdollisuus pitkään komeaan mieheen, mutta nyt joudut tyytymään lyhyeeseen ei niin komeaan miehen, kohta et saa enää sitäkään.


      • LuuletTaasOmiasi
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Lihava kurppa suuttui, pyyhi välillä hikeä kurttuisilta ohimoiltasi siellä. Sinulla oli ehkä nuorena jos kaunis olit mahdollisuus pitkään komeaan mieheen, mutta nyt joudut tyytymään lyhyeeseen ei niin komeaan miehen, kohta et saa enää sitäkään.

        Ei täällä kukaan muu ole ottanut itseensä kuin sinä. :D
        Taisi tuo huumorin ymmärtäminen olla niin ja näin, tai sitten vaan osui ja upposi .. ;)


    • kinkkusalsaa

      miten tää liityy sinkkupalstaan?

      • kuinkaniinn

        Miksi ei liittyisi? Sinkuthan usein vaihtelevat partneria, vakiintuneet toivottavasti eivät.


    • Naiset suuttuu jos ei hyväksy niiden lihavuutta. Hypergamisina läskinaiset vaativat itselleen pitkiä ja lihaksikkaita miehiä.

      Ihan vaan vinkiksi naisille: lihavuus on asia josta voi päästä eroon liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla.

      Mutta eihän siihen itsetietoinen nainen suostu, koska feministien mielestä nainen on aina hyvä ja miehen pitää hyväksyä se. Miehille feministit kuitenkin näkevät oikeudekseen listata äärettömän määrän vaatimuksia.

      Ne ulkonäölliset asiat, joita kritisoitte miehissä on usein sellaisia joihin mies ei voi millään tavalla vaikuttaa.

      • Naisasialooseri1

        Totta. Lihavuus on kuvottavin piirre naisessa, mies joka sellaista panee ei voi olla onnellinen.


    • viivijesse

      En oikein ymmärrä mistä syystä listaat feminismin lihavuuteen ? Lihavuusongelma esiintyy jo kaikkialla ikään ja sukupuoleen katsomatta Länsimaiset stressaavat elämäntavat ruokkivat lihavuutta Ylisuuret annoskoot ja valmisateriat ovat helposti käden ulottuvilla Piffi , pizza , hamburilais sukupolvet ovat nyt nähtävissä lasten lisääntyvällä lihavuusongemana Kaupallisuus on tavoittanut asiakkaat narratessa heidät ensin valmiiseen pöytään .Enää on jäljellä katastrofi sukupolvet joiden elinikä on lyhyempi mitä vanhempansa , jollei ravinto ympyrää saada toimimaan ihmisten eduksi .XXXL koot lisääntyvät sukupuoleen katsomatta . Kohdistat katseesi naisten lihavuuteen valikoidusti Miksi ? Etkö huomauttele lainkaan miehille lihavuudesta , vaikka kyse on sinua huolestuttavasta terveyshaitasta.Miesten lihavuuteen voi tosin mieskin itse vaikuttaa mikäli ongelma on sitä luokkaa .

      • feministiensyy

        Feministit saaranaavat että naisen ei pidä miellyyttää miestä ei siis tarvitse laihduttaa


      • mistäfemakontunnistaa

        Kaikkein rajuimmat feministit ovat myös kaikkein rumimpia ja selkeästi ylipainoisia.


      • lkijlkijlijlijlij

        Kyllä lihavuus on rumaa ja läski on kylmän ja nihkeän tuntuista verrattuna lihaksikkaaseen kehoon. Mutta todella tavallista.

        Tosin aika harva mies, ees parikymppisissä, voi puhua itsestään urheilullisen kehon haltijana, 30 miehistä puhumattakaan. Miehille läski kertyy lähinnä keskivartaloon ja useimmat jo melko nuoretkin miehet ainakin täälä pk-seudulla on vartaloltaan laihaläskejä, joilla on alkavan hyvinvointiraskauden pömppö. Ei tunnu käteen yhtään tosi läskiä paremmalta.

        Aidosti hyvän kehon ylläpito vaatii paljon, todella paljon ja mielestäni on ihan ymmärrettävää, jos duunari perheenäiti tai isä ei jaksa sellaista ylläpitää tai saavuttaa.

        Ite tässä laihduttelen, hyvin menee, mut helvetin raskasta on.


    • 1233215665

      Niinhän se on, että yksinkertaiset ihmiset tulevat helposti onnellisiksi.

    • get.real

      Todella ennalta-arvattava ketju siinä suhteessa että jos mies kritisoi naisen lihavuutta niin nainen nostaa esiin penis- ja ruumiinpituuskortin.
      Onko lihavuus asia johon voit vaikuttaa, on. Onko penis tai ruumiinpituus, ei.

      • läpy-läpy

        Jos lähtee läiskimään, pitää varautua siihen, että tulee takaisin.


      • Naisasialooseri1

        Nainen saa arvostella vain miehen painoa koska siihen pystyy vaikutamaan ja peniksen pituutta ei naisella ole varaa arvostella jos hänellä on pienet tissit, eikä ruumiinpituuttakaan jos nainen on itse persjalkainen alle 170cm kanttura, vain pitkät, pitkäsääriset ja kauniit naiset ovat oikeutettuja vaatimaan mieheltä pituutta.


      • totuuden.kertominen
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Nainen saa arvostella vain miehen painoa koska siihen pystyy vaikutamaan ja peniksen pituutta ei naisella ole varaa arvostella jos hänellä on pienet tissit, eikä ruumiinpituuttakaan jos nainen on itse persjalkainen alle 170cm kanttura, vain pitkät, pitkäsääriset ja kauniit naiset ovat oikeutettuja vaatimaan mieheltä pituutta.

        Kyllä totuuksia saa kertoa:D, jos on onneton lyhyen pienimunaisen miehen kanssa, niin silloin on onneton ja se on totuus, ja jos on onnellinen isomunaisen kanssa, sekin on totuus.


    • Säälittävä_kyhäelmä

      "jos mies kritisoi naisen lihavuutta niin nainen nostaa esiin penis- ja ruumiinpituuskortin."

      Niin. Mutta lyhyt , kalju, pienella pippelillä varustettu mies ei ole kaunista katseltavaa, edes asianomaiselle itselleen, ei edes peilin kautta.

    • LopultaTulemme

      siihen tulokseen, että et pane yhtään ketään, koska olet SINKUT palstalla. Joten se sitten siitä aiheesta. En usko kenenkään ihmisen onnellisuuden johtuvan hoikkuudesta.

    • valitse-mieleisesi

      Ihana että ihmiset löytää kumppanin, jonka kanssa onnellisia. Eihän kannata onnettomana suhteessa olla.

    • ex-sönkkö

      Olisin kuulemma sovinisti, jos olisin mies (olenhan sitä joskus naisenakin). Mutta kyllä tämä sinunkin aloituksesi tietyt kriteerit täyttää. :)

    • eioleeitule

      Ihan sama onko lihava vai laiha nainen kunhan olisi.

    • hahhaaahyväjuttu

      Munkin mielestä läskit naiset on siiiis niin kuvottaviiii. Siksi mun omakin on just sellainen.. heh.

    • Virheistä_oppii

      Minulla oli nuorena pitkä, komea ja tumma mies. Olin typerä, kun päästin hänet menemään. Vaihdoin hänet lyhyeen ei niin komeaan mieheen, ja olin onneton. Vieläkin kaipaan sitä pitkää ja komeaa miestä.

      • Virheistä_oppii

        Kaiken lisäksi lyhyt mies oli pienimunainen. Lopulta lopetin hänen kanssaan. Eihän sellaisen kanssa normaali nainen voi olla. Pitkällä miehellä oli kaikki kohdallaan.


    • Annuuu

      Minulla on rikas - siis oikeesti - mies, joka on mua 27 vuotta vanhempi. Olen onnellinen sillä saan kaiken tarvitsemani tavalla tai toisella.

      • saatana-

        HUAAAARRA!


      • hyvää-loppuelämää
        saatana- kirjoitti:

        HUAAAARRA!

        Kateellinen siellä taas huorittelee, kun ei itsellä ole ketään ja yksinäisen elämän saa viettää, kun on niin inhottava ulkoisesti ja sisäisesti.


    • onvalitettavaa

      Onhan se liikalihavuus epämiellyttävän näköistä. Oli se läski sitten mies tai nainen. Pitää olla kovat seksihalut läskivatsaisen miehenkin kanssa naisella samoin miehellä läskin naisen kanssa.
      Yrittäkää nyt läskit ryhdistäytyä ja vähentää syömistä.

    • einari-alakulo

      Ennen minulla oli nainen ja olin onneton. Nyt minulla on vene ja olen onnellinen.
      Nimim. "pienimunainen mies"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe