Miten suhtautuisit nainen

näinpäinsama

jos kaipaamasi mies huomioi muita naisia ja he tuntuvat pitävän siitä?

1. Itsetuntosi kärsii kolauksen, kärsit tilanteesta. Loukkaannut miehelle. Jätät hänet jatkossa huomiotta, muutut kylmäksi sekä etäiseksi.

2. Pidät siitä, että muutkin ihmiset ovat huomanneet miehesi ja osoittavat sen myönteisellä tavalla huomioimalla häntä. Tilanne ei muuta suhtautumistasi kaivattuusi.

3. Yrität esittää muut naiset kaivatullesi huonossa valossa ja nostaa itsesi ylitse muiden. Koet kilpailuviettisi heräävän ja haluat yhä enemmän voittaa miehen itsellesi.

4. Muu mikä?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSittenKiinnosta

Selkeä 1.

• Korjaus

Tai korjaus: ehkä kiinnostaisi mutta sitä en näyttäisi enää ikinä. Se olisi sitten siinä.

• RiippuuTilanteesta

Riippuu varmaan vähän miten. Jos se on ihan perus ystävällisyyttä joka kuuluu hyviin käytöstapoihin, niin pidän miestä vain hyvin kasvatettuna, hyvät käytöstävat omaavana kivana ja kohteliaana ihmisenä.

Jos se on taas sitä että mies menee läpsiin naisia perselle ja sanoon "annatko pusun" "mennäänkö paneen" "sulla on muuten hyvä perse" "hyvät tissin saanko kokeilla miltä ne kädessä tuntuu" tms. muuta pleijeri tyylistä panosettiä niin katson että hän ei ole mun tyyppiä oleva mies. Etsimme sitten pikkasen eri tyylistä suhdetta. Hän kevyttä seksiä ja minä taas vakavampaa jonka takia sellainen villiä ja vapaata fuckbuddy suhde-elämää elävä ei minulle sopisi eikä meillä oikeastaan löydettäis samaa aaltopituuttakaan. Joten turhaa sitä haaskata kummankaan aikaa sen enempää.

Mustasukkainen en olisi toteaisin vaan että tavoitteet ihmissuhteen suhteen menee ihan erilatuja joten ei toimi ja siksi suuntaisin oman katseeni muihin miehiin sekailija seksihurjastelijan sijaan. Hän ei ole valmis sitoutumaan ja siinä että on voi mennä aikaa vielä pitkään joten antaa villimiehen elää sitä seksihurjastelu aikaansa niin kauna kuin on tarve. Kukin kehittyy omalla vauhdillaan kohti sitoutuvaa parisuhdetta ja sitä ei saa oikein mennä esteleen millään vaatimuksilla. Ei sellaista ihmistä voi sitoa, se pitää antaa mennä vapaana.

• Simpleasthat_

Jos hän on kuuma kolli, se on ymmärretävää. Jos itsetunto ei kestä, vaikka hän olisi uskollinen ei kannata pariutua.

• iuytrtuiytiuyu

4) Revin nartuilta niskat irti, mun miestä ei vokotella!

• taas.vastaamassa

4) Muu
      Eli kärsisin siitä, mutten muuttaisi suhtautumistani mieheen. En myöskään alkaisi kilpailemaan. Jos on mennäkseen niin menköön ja takaisin ei ole tulemista. Olen jo yhden elämän tarpeiksi riittävästi kärsinyt salarakkaista (=äksän)

• neljäsanoisin

Se hieman sattuu, mutta en välitä siitä. Niin kauan, kun hän on vapaalla jalalla, en välitä muiden huomioinnista. Silloin haittaisi enemmän, jos hän olisi kanssani parisuhteessa. Eli tällä hetkellä en välitä, enkä muuta käyttäytymistäni.

• VastuuJaVapaus

Voi kauhistuksen kananhäkki noita vaihtoehtoja! Tottakai niin mies kuin nainen PITÄÄ HUOMIODA myös muita ihmisiä. Olisin tyytyväinen ja ylpeä hänestä, että hän osaa käyttäytyä ja osaa ottaa myös muut huomioon. Hikertelisin onneni kukkuloilla, kuinka hieno mies on kyseessä:) Pöksyt pyörisivät jaloissa:D (sekin vielä)

• aikuinennn

4. Jos mies huomio muita enemmän kuin minua, se kertoo, että he ovat kiinnostavia, en minä. Ei kestään tarvii väkisin olla kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      152
      2601
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1870
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1331
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe