Phukettiin

MennäköVaiei

Onko Phuketista edelleen palJon venäläisiä?

10

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soikasinkingi

      Phuketista on paljon venäläisiä tullut Pattikselle.

    • pulaaniistäon

      Parhaista vuosista pudonnut 70 %:a

      • Täältätullaan

        Kuulosto hyvältä. Nyt alan tosissani suunnittelemaan reissua Phukettiin kahdeksatta kertaa


      • VenakotPienenpieniHarmi

        Ihan sama, jos on vanakoita tai sitten ei ole. Venäjä on suuri valtio ja vain vauralla venakoilla on varaa matkustella. Asianlaita on nyt niin, että kyllä muut asiat vaikuttaa siihen, että onko sulla hyvä loma vai ei. Venäläiset ei vie pommeja Thaikkuihin tai kanna aseita.


      • VenakotPienenpieniHarmi

        Em. viesti jatkuu. Eli on Phuketissa yhä venäläisiä, mutta venäläisten määrää en osaa arvailla. Biitsit ovat melko leveitä ja meri suurehko, joten em. alueella ei venäläisiin suoranaisesti törmää. Hotellin yleisöveeseessä törmäsin ja ko. oli äiti, lastenrattaiden ja tenavansa kera. Tenavan kuulin, mutten nähnyt. Venakkoäiti vei rattaidensa leveydeltä tilaa, käyttäytyi röyhkeästi ja puhui kovaa. Ja, vaikka vessassa oli useita ovellisia yksityiskoppeja, niin ei ko. äiti tätä ymmärtänyt. Äiti ymmärsi sen, että oli yksi Phuketissa ja yksin ko. hotellin veeseessä. Kurja olo tuli joksikin aikaa, mutta, kun hotellin henkilökunta oli osaavaa, niin ko. tapaamisen aiheuttama harmitus pieneni päivä päivältä. En ole joutunut venäläisten kanssa käsirysyyn ja sen varan pidän, etten joudukaan. Karvas tappio on nieltävä juuri siksi, kun en ole itse venäläinen.


    • Harmihanse

      Kyllä se varmasti vie venäläisiltä useamman sukupolven tottua sivistyneeseen matkailuun

    • tonno

      Ryssät on niin junttia porukkaa ettei mitään rajaa!

      • rysätonihanmukavia

        Ruotsalaiset ovat ärsyttävimpiä, norjalaiset täysiä juoppoja


    • smoltookkia

      Minulla ei venäläisistä ole koskaan koitunut haittaa Thaimaassa. Yleensä valitsen rauhallisen ja hyvätasoisen hotellin.
      Ruotsalaisille ja eestiläisille saanut joskus nauraa. Ei niistäkään itselle haittaa tai häiriötä ole ollut.
      Saksalaisista itselle eniten ollut häiriötä. Tai saksaa puhuvista. Ne kun tuppaavat kerääntymään ryhmiin, ja alkaa helposti helvetinmoinen meteli. Huutavat toistensa päälle, niin pitää entistä kovempaa huutaa jotta saavat äänensä kuuluville. Saksalainen malli small talkista

      • hjklop

        Saksalaiset ovat huomattavasti vähemmän ryhmissä kuin ryssät tai vaikkapa suomalaiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe