Hävettää laiskojen kemijärveläisten puolesta!

Junttien.Pääkaupunki

Kyllä kemijärveläiset ovat laiskoja; torirasistit eritoten erittäin laiskoja.

Kävelkääpä peilin eteen veltot kemijärveläiset!

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/3-000-thaipoimijaa-kerää-enemmän-marjoja-myyntiin-kuin-kaikki-viisi-miljoonaa-suomalaista-1.160098

10

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri11

      Jätkä availee palstoja samanlaisilla aloituksilla! Lääkkeet näköjään yhä apteekissa! Olet pahin rasisti!

    • huithai

      Orjuus kaiketi pitäisi olla jo ohitettu, etenkin marjanpoimintaorjuus

    • Voihyvänenaika

      Jaaha, onpa taas ammatti suvakilta erikoinen aloitus. Mitä ihmettä thai poimijoiden marjastus liittyy Kemijärveläisiin, myös sinuun, paljonko olet itse poiminut. Toivottavasti pääset piakkoin laitoshoitoon, se on varmaan parasta niin sinulle kuin yhteiskunnalle. Pyydä heti vahvin mieliala lääkitys niin on edes jokin mahdollisuus päästä täysjärkisten joukkoon, mutta epäilen kyllä, että niin vahvoja lääkkeitä edes löytyy.

      • Kas, kas, tyhjäkin nuppi kiehahtaa yli. Ilmeisesti siellä rusina etsii paikkaansa pääkopan sisällä ja meinaa kadota tyhjyyteen.

        Säälittävää, etten sanoisi ja sanonkin: säälittävää!


    • säälittävää

      Onkohan Hällä kaikki Muumit laaksossa??

    • Toramo

      Viestin aloittaja ei ole kyllä mikään järjenjättiläinen.Aivan sääliksi käy,haukkuu kemijärviläiset ja sitten koko suomen kansan.Onko tämä ääliö käynyt itse marjassa,vaan taitaa olla niitä sossun vakiasiakkaita.minä ainakin olen kerännyt hilloja n.50kg,mustikoita 120kg ja puolukkasouvi alkaa nyt.En voi muuta kuin todeta että typerä ja laiska sossun syöttiläs on viestin aloittaja.

      • LäskitPaukkuu

        Tukihan läski turpasi!

        Ja ennenkaikkea lopeta valehtelu!


    • Sipilänlahkolaisia

      Italia kävi taas hakemassa 6500 laitonta siirtolaista Libyan rannikolta!
      Seuraavaksi Italia vaatiikin sitten taakanjakoa.

      Voisi olettaa, että rannikkovartiosto vartioi maan omaa rajaa, mutta Italian tapauksessa vartiosto vartioi Libyan rannikkoa ja poimii kyytiin kaikki halukkaat.

      Italian rannikkovartiosto teki 24 tunnin aikajaksolla 40 eri pelastustehtävää, joiden aikana se sai ilmoituksensa mukaan “pelastettua” noin 6500 laitonta siirtolaista, jotka ovat lähtöisin muun muassa Eritreasta ja Somaliasta.
      Refugees RL

      Afrikasta eivät tulijat kesken lopu.

      Italia uskaltautui peräti alle 20 kilometrin päähän Libyan rannikosta poimimaan matkalaisia kyytiin.

      Italia ei ollut “pelastamassa” laittomia siirtolaisia yksin, vaan apuja tuli muun muassa Euroopan rajavartiolaitokselta Frontexilta, joka oli myös innolla mukana poimimassa afrikkalaisia veneistä vietäväksi Eurooppaan, samoin kuin lääkärit ilman rajoja -organisaation alus.

      Pelkästään Italiaan on tänä vuonna tullut tai käyty Afrikan rannikolta hakemassa noin 105 000 laitonta siirtolaista.

      Lähde: Daily Express

    • kväävääk

      MIelialalääkkeet tuntuvat olevan tuttuja kaikille näillä palstoilla riekkuvilla.
      Hyvä se on, että neuvovat toisiaan lääkkeen otossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe