Mitä tekee Timonen

Kuinkakäy

Rkp:n valtuustoryhmä vaatii Marlene Timosta eroamaan kaupunginhallituksesta. Ryhmän vaatimus ei yllätä mutta mitä tekee Timonen...? Siirtyykö persuihin koska kuitenkin avoimesti flirttailee heidän kanssa ja Boris Nygård on hänkin oman liikkunsa jo tehnyt.

18

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestopolitiikkaaa

      Miksi Mallen pitäisi erota?Hänet on sinne suurella äänimäärällä valittu joten pulinat pois.Ja mikä on politikon luottamusmittari.Jos paljastettaisiin hieman muiden valtuutettujen tekemisiä..olisi valtuusto aika harvalukuinen.

    • Gotohellfromthere

      On se ihme ettei tuo ämmä ymmärrä lähteä.Täytyy olla täysi idiootti kun ei ymmärrä,että kaikki ovat häntä vastaan.
      Narsistin syndrooma,muut on kaikki väärässä,minä olen oikeassa.
      Onko tehty mielentilatutkimusta ko. henkilölle koskaan?
      Nyt tuntuu et tarvitsis tehdä.

      • johannytonjuttu

        Ja mitä sitte vaikka koko kokkola olisi häntä vastaan? So what! Politiikka on politiikka.Malle on valtuustoon valittu,eikä mikään taho häntä sieltä kykenen laillisesti irtisanomaan.Jos ei pikkuherrat kestä sanomisia,on syytä poistua politiikasta.


    • GrillilautasellaJaksaa

      Eihän Mallea ole kukaan valtuustosta erottamassakaan , vaan kaupunginhallituksesta hänen toivotaan itse eroavan jonka toimintakyvyn hän on kuulemma halvaannuttanut.

      Mitä ihmettä tämä Malle on tehnyt kun on saanut kaikki muutbvastaansa, jopa oman valtuustoryhmänsä?

      • pottuviljelijä

        Pöh ja hah,on hyvä että kaupunginhallituksessa on yksi räväkkäe osteluhenkilö.Päännyökyttäjiä kyllä riittää.Miksi pitäisi erota?Palaute ja arvostelu on käypää politiikassa,näin saadaan aikaan keskusteluja.Ihme itkupillejä kun valitetaan naisen sanomisista,olisko herkkähipiäisten aika poistua politiikasta.


    • EROA

      Älkää nyt viitsikö puolustella tuollaista. Tuo ihminenhän on aivan itseään täynnä ja halvaannuttaa kaikki organisaatiot missä on mukana. Koko muu maailma ei ole väärässä. Sääli, ettei aamulla peiliin katsoessaan tule ajatelleeksi , että josko sittenkin syy löytyisi sieltä, kun ei tahdo oikein missään tulla muiden kanssa toimeen. Ja tännekin on tainnut itse kirjoitella ja puolustella tekemisiään, kysehän on vain siitä, että toimii SOVITTUJA PELISÄÄNTÖJÄ VASTAAN, se ei valehtelemalla ja selittelemällä muuksi muutu

    • Eikäkömää

      Tietääkö joku mitä tämä Malle on tehnyt ansaitakseen koko muun kunnallispoliitikkoköörin vihat niskaansa ?

    • Sisäpiiriläinen

      Huvittavintahan Tässä on se että suuri osa muusta kaupunginhallituksessa V.Laitila etunenässä on rikostutkinnan kohteena.

    • SilppuriSakari

      Oliskohan se ainoa joka ei ole rikostutkinnan kohteena itse käynnistänyt tuon tutkintaprosessin ? Ihan arvauksena vain heitän...??

      • yestoimistoa

        Mallella on munaa, aidosti olla oma itsensä.


      • Sisäpiiriläinen

        Rikostutkinnan on aloittanut aluehallintavirasto. Kyllä asia on ollut esillä mm. Ylen alueellisissa nettiuutisissa. Paikallismediat kepari etunenässä vaikenevat koko asiasta..


    • Knulla-nu

      ooh,mikä nainen...omat hampaat,ja kaikki.

    • Veroäyri

      Keskittyis taas vaan verohallinnon hommiin, ensimmäiseks asiakaspalvelukurssille

    • hejasfphagvin

      tuleeko timosesta valtuuston uusi pj

      • Hghj

        Toivottavasti tulee


    • äänestäjät

      Kansa on äänensä antanut,selkeä viesti että Marlen on asiansa osaava!

    • Khyui

      Hyvä Marlen, olet jokaisen äänesi ansainnut. Luotamme siihen, että olet puolellamme aidosti ketään mielistelemättä, kuten me lukuisat äänestäjäsi olemme huomanneet. Erityisesti kyläkouluasioissa pidä pintasi, äläkä hyväksy typerien syiden takia valmiiksi sovittuja päätöksiä. Siksi sinua äänestämme. Tosiasiat esiin, kuten tähänkin asti olet vaatinut vaikka se ei kaikkia miellytä.

    • Anonyymi

      skog tunteeko kukaan tätä kuljetusyrittäjää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe