Mitä sä teit mulle mies?!

Julmapeli

Miksi sä teit sen kaiken? Miksi tahdoit ,että mun tunteet sua kohtaan herää ja sitten sä jätätkin huomiotta?
Miksi sä tahdot , että mun elämä menee sekaisin?
Just sulle eilen sanoin ,että on ollut hankalaa jo jonkin aikaa ja stressiä....
Oon niin kuoleman väsynyt ja vaan itkettää kokoajan :'(

22

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietippäsitä

      Ei kai kukaan sellaista tahdo. Onhan pieni mahdollisuus, että ne tunteet on molemminpuoliset. Toinen ei vaan saa sanotuksi niitä tärkeitä sanoja.

    • Julmapeli

      Se mahdollisuus on hyvin pieni...
      Ehkä mä sotkin itse asiat kuvittelemalla asioita joita ei ole olemassakaan...
      Mutta miksi toinen antaa ymmärtää jotain mitä ei ole?
      Kuinka kauan on korrektia katsoa toista suoraan silmiin? Tai kosketella? Mitä hittoa tässä nyt oikein tapahtuu?

    • tuskin_se_leikkii

      Vältteletkö häntä ?

    • Julmapeli

      En välttele. Me vaan ei asuta samassa kaupungissa ja koko tämä "sotku" alkoi erikoisessa tilanteessa ja paikassa.
      Nyt mä kärsin kun annoin itseni tuntea.
      Mutta mietin , että kuvittelinko tosiaan jotain mitä ei ollut?

      • jogurtistaentykkää

        Olen sitä mieltä, että ihminen joko tuntee tai ei. Ei sitä paljon pysty itse säätelemään. Sille ei voi mitään, jos ihastuu, rakastuu...
        varmaan selviää, kun kysyt mieheltä itseltään. Suosittelen lämpimästi.


      • Julmapeli
        jogurtistaentykkää kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että ihminen joko tuntee tai ei. Ei sitä paljon pysty itse säätelemään. Sille ei voi mitään, jos ihastuu, rakastuu...
        varmaan selviää, kun kysyt mieheltä itseltään. Suosittelen lämpimästi.

        Menet kysymään ventovieraalta , että kiinnostaako? :) Just!
        Otsaan leima: tyrkky ,joka luulee itsestään liikoja.
        Me ollaan kyllä AIVAN eri maailmoista tämän miehen kanssa....


      • mielummintykkäys

        Ihmiset ovat kautta aikojen tutustuneet ja pariutuneet kertomalla jollekin alkuun vähän tuntemattomallekin olevansa kiinnostuneita. Minulle saa ainakin kertoa ja itse asiassa minua ainakin itseäni ilahduttaisi se. Mielummin niinkuin joku sairas kyräily, kun ei se nyt minuakaan huomaa eikä osaa lukea ajatuksiani.


    • itsestäänselvyys

      Vastaavassa tilanteessa suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä ei olisi ottanut yhteyttä toiseen irrationaalisen pelon takia, pelon menettää kasvonsa. Toivottavasti et kuulu tähän enemmistöön.

    • Julmapeli

      Itseasiassa mä en ole ottanut häneen mitään yhteyttä. Me nähtiin maanantaina , koska oli "pakko". Hoidettiin virallista asiaa...
      On vaan ollut vähän erikoisen oloisia nämä meidän tapaamiset ja se miten hän käyttäytyy mun läsnäollessa.
      Nyt sitten ihmettelen oliko se minun vilkas mielikuvitus vai oliko siinä jotain muutakin....

    • Narskunuhri

      Eikö tuo ole typerää jos olet kertonut sille tunteistasi eikä se vastaa niihin oikein silloin sillä ei ole tunteita sua kohtaan. Narsisti on jos ei selkeästi kerro ettei ole kiinnostunut sinusta. Nauttii sinun kiusaamisesta. Näethän että narsisti kyseessä?

    • Julmapeli

      Ei kukaan ole tunnustanut mitään kenellekään.
      Tää on on outo kuvio...miksi sitä pitäis kutsua? Kevyeksi puolihuomaamattomaksi flirtiksi?

    • Dghll

      Kuulostaa tutulta ja tyypilliseltä miehen käytökseltä, ja mitään vastuuta mistään ei oteta. Mutta sitten jäin ihmittelemään että kirjoitatkin jostain ventovieraasta?

    • Julmapeli

      No me ei tunneta kuin pinnallisesti. Tavattu muutaman kerran.

    • mitäsläksitsiihen

      Varattu mikä varattu

      • pikasenkosärähti

        Eli varatun tunteilla voi vapaasti leikkiä ja pelailla? Onneksi osa pystyy ajattelemaan laajemminkin kanssaihmisiään.


    • Julmapeli

      Voihan se olla ,että on varattu , mutta ei sillä sormuksesta oo jälkeäkään...

      • tähhäh

        Nykypäivänä taitaa ollakin niin, että vain naimisissa tai kihloissa olevat ovat varattuja.


    • Julmapeli

      Mä toivon että karma kostaa hänelle jokin päivä ja antaa näpeille just niinkuin hän mulle teki...

      • varositä

        Noniin älä ais mene lähelle älä katso päinkään kostaja voi olla jos tekee paskasti.


    • beethooven

      Mulla ei ole enää vuosiin mahtunut mikään sormus sormeen ja ihan hyvä vielä niinkin. Vissiin sama vika vaimolla vai onko sittenkään jokin muu syy kenties?

    • hkkitff

      Väsyttää sinua. Kiusaamista jos ei lämpene kun jutustelet vaan heittää läppää ja kiertelee älä mene lähelle saattaa kostaa jos tulee konflikti.

    • aikaoutoaminusta

      Ap:hän mainitsi, että kumpikaan ei ole kertonut tunteistaan. Jos toisen tunteista ei tiedä niin miten niitä pitäisi voida huomioida saatikka sitten jotain kostaa. Eri asia, jos tietää jonkun rakkaudelliset tunteet ja pelaa niillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe