Petosella alkoi taas varastelu öitten pimetessä, kelpaa näköjään kaikki kukista polkupyöriin(lukittu). Kannattaa siirtää tavarat pihoilta ja terasseilta lukkojen taakse. Onko vastaavaa tapahtunut?
PETOSELLA ALKOI TAAS VARASTELU
11
87
Vastaukset
- Mitälienevät
Siellä pyörii sellaisia epämääräisiä mustahupparisia hiippareita, samaa porukkaa on nähty lähiaikoina kuulemma myös Iisalmessa!
- torikamaa
Paikalliset nistit ja puliveivarit ettii myytäviksi kelpaavaa tavaraa luukuttajille ja kirppareille.
- helkutinnistit
Citypörssistä varastelevat jatkuvasti.
Usein pidätyskahakka ovella!!
- PetosenSaaristokaupunki
Ei kai nyt Petosella sellaista? Sehän on niin rauhallinen ja turvallinen alue.
- vokvokvok
Leväsen vastaanottokeskuksen vaikutus ulottuu Petoselle saakka.
- Pesäpaikka
Aivan, sama "jaosto" mikä on käynyt maleksimassa Leväsen ja Siilinjärven vastaanottokeskusten lähistöillä, on nähty kuljeksimassa myös Petosella!
- VELMIESJABRU
MINNEKÄÄS AUTORADIOT MENEE ? VITTU... KIRPPAREILLA NÄKEE PASKAA, JOTA KUKAAN EI TARVII . NÄÄ STUBIT YM. TIETÄÄ KYLLÄ ASIAN...YRITTÄÄ PELASTAA OMAN NAHKANSA.... SUOMI ON ITIKKA VIEMÄRISSÄ !
- VELMIESJABRU
KOHTA ALKAA KUULKAA RIKKAIDEN ALUIEDEN AITAUS.VARTIJA OVELLA?..PIRTTINIEMI (kävin juoksemassa ihan lenkillä)HELVETIN HIENOJA TALOJA AMERIKKALAISINE PARVIKKEINEEN...MUKA TÖITÄ TEHNEENÄ.VITUT.PERINEET ENSIN JOTAIN MAATILOJA JA METSIÄ,JA NYT TÄÄLLÄ ELVISTELLÄÄN... PAPERINPYÖRITTELY, TIETOKONEELLA VIISAANNÄKÖSENÄ ISTUMINEN JA RUPATTELU,EI OO TYÖTÄ !!
- VELMIESJABRU
JOKU MAKSAA SULLE PALKKAA,ON MAKSAVINAAN.SÄ TEET TYÖTÄ,OOT TEKEVINÄÄN... SUOMI ON NIIN PIENI MAA,ETTÄ TÄÄ ON JO IHAN OIKEEESTI LÄPINÄKYVÄÄ...JOKAISELTA RAPORTTI PÖYTÄÄN JUMALAUTA PÄIVÄN PÄÄTTEEKSI, MITÄ ON TÄNÄÄN TEHNY.MUUTAKIN KUN AJANU MUSTALLA AUDILLA TYÖPAIKAN PIHAAN !
- on-jo-odotettukin
Vihdoinkin joku kirjoittaa asiaa!
- Liämähurja
Ja isoilla kirjaimilla vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802