Vieläkin vihainen

Vielkivihanen

Miten tästä pääsee eroon? Yli puoli vuotta jo mennyt. Muija valehteli ja eron jälkeen vielä yritti saada musta jotain varasuunnitelmaa, jos ei vakipanoltaan sattuisikaan saamaan tai baarista ketään löytään. Yritti vielä mua syyllistää ja kääntää omaa toimintaansa mun syyksi. Vieläkin yhä, jos sitä jossain nään tai se jollain tapaa tulee jotenkin esiin, tunnen ihan käsittämätöntä vihaa ja inhoa sitä kohtaan. Enkä todellakaan pysty siitä mitään hyvää ajatteleen. Ei nyt kuitenkaan kiinnostais katkeroitua, mut välillä tuntuu et tää vitutuksen määrä menee yli, mut en vaa voi sille mitään. Mitä tehdä?

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskojatoivo

      Ymmärrän vihasi nuo pettävät ihmiset yleensä sen pahan olon kohdistavat juuri sille jota ovat pettäneet. Syy on se ettei sitä voi muille osoittaa. Nyt kun tiedät niin osaat välttää tuollaisen ihmisen ja löytää aito rehellinen ihminen rinnallesi. Se on paras kosto kun pettäjä näkee sinun jatkaneen. Ole ja elä onnellisena se kyllä kirpasee juuri pettäjää. Pettäjä on muuten yleensä narsisti joka nauttii toisen kärsimyksistä. Näin se vain on.

    • vihasisälläni

      Yli viisi vuotta samasta tilanteesta miehen pettämänä ja hiillyn aihetta sivuavista aiheista. Kerroin just, että naimisissa oleva työkaverimies kävi juttelemassa mukavia, johon hyvä ystävä kepeästi totesi oliko hyvänkin näköinen ja että pitäis varoa, kun ukkomiehet ei jätä vaimojaan. Vedin sisäiset raivarit ja totesin, et minut on kyllä jätetty ja etten IKINÄ KUUNA PÄIVÄNÄ tekis samoja kenellekkään!! Niin et keskustelu on niin tarpeeton, ettei sanaakaan enää aiheesta, kun tiedän tarpeeksi siitä paskasta elämässäni. Se sit siitä keskustelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe