Onko ei masokistisia naissubeja olemassakaan?

Hei, onko teillä kokemuksia tai tietoa naissubeista, jotka eivät olisi masoksisteja? Oletko kenties jopa itse sellainen? :D

Olen (välillä) dominoiva, hyvin empaattinen kolmekymppinen mies. Yhdistelmä on varsin hankala, sillä onnistun löytämään joko täysvaniljasta tai SM-seksistä pitäviä. Jälkimmäisiä tuntuu löytyvään mm. OkCupidista, mutta ongelmanani onkin se, ettei sadismi ole ollenkaan minua. Tykkään enemmän ohjailusta tai korkeintaan toisen läpsimisestä. Ehkä kouluttamisesta (catgirl) tai vastaavasta.

Varsinaiset kiksit tulee toisen hallitsemisesta. Esim. parhaimmat muistot ekoista treffeistä olen saanut, kun tilasin ravintolassa jälkkärin yhdellä cocktail-lusikalla ja sitten syötin häntä. Yksi toinen kiva muisto liittyy naisen kävelyttämiseen kantakaupungilla kahvilaillan jälkeen, kätensä selän takana.

Live-tapaamiset ovat hankalia, koska ei siinä heti voi (no minä en voi, koska pitää käyttäytyä, hahaa) seksimieltymyksistä kysellä, kun taas treffiAppit tuntuvat tarjoavan lähinnä ääripäitä...

Olen ollut joskus naimisissa. Vaimoni vaihtelevasti (ja innottomasti) tyydytti suurimman osan roolileikkihaluistani, mutta vain vuokseni, mikä sai tuntemaan ajoittain syyllisyyttä. Enempää sellaista en halua vaan tavoitteenani onkin löytää kumppani, jonka eroottiset ja seksimieltymykset vastaisivat omiani paremmin. Osaan olla kyllä hyvinkin hellä ja vaniljaseksikin menettelee toista tyydyttäessä, mutta itse tarvitsen välillä muutakin! 😱😛

Kysymys kuuluukin: onko ei masokistisia subinaisia olemassakaan?!

13

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hert

      Kyllä on. Itseäni kiihottaa kontrolloiduksi tuleminen, mutta en nauti kivusta. Tukistaminen on ainoa, minkä tuottama (lievä) kipu tuntuu hyvältä, tosin siinäkään ei ole pointtina se kipu, vaan se, että mies hallitsee minua. Tuo kuvailemasi kadulla kävelyttäminen kädet selän takana on sellaista, josta itsekin voisin kuvitella nauttivani. Myös sängyssä käsistä kiinni piteleminen, kevyt "pakottaminen", käsi kurkulla jne. kiihottaa.

      Minä olen sinua kymmenisen vuotta vanhempi nainen, enkä ole tähän ikään mennessä onnistunut löytämään miestä, joka suostuisi näitä toiveitani toteuttamaan. Vaniljamiehet eivät suostu koviin otteisiin, ja kinky-miehille minä taas olen liian kesy. :(

      • Luontaista

        Komppaan Herttiä. Hallinta ja jonkinlainen alistaminen ja kontrollointi kiinnostaa ja kiihottaa, kipu ei. Samoin asia pitäisi tehdä molemminpuoleisella kunnioituksella. Hellyys ja hemmottelu ajoittain kuuluvat myös asiaan.
        Voisin kuvitella kaltaisiamme olevan enemmänkin, harva vain osaa tai kehtaa tuoda toiveitaan esille.


      • 50m09

        No hert,menisikö liian pitkälle😯,jos sängyssä ei pitelisikään käsillä kiinni,vaan ranteissa ja nilkoissa nahkakahleet, kurkulla ei olisikaan käsi,vaan nahkainen kaulapanta...😏


      • subbariko

        Kuin myös. Olen varsin passiivinen osapuoli ja siinä suhteessa mieheni olisi odottanut enemmänkin mutta hän nauttii hallitsevasta roolistaan.
        Usein mieheni sitoo minutesileikin ajaksi köysillä eri asentoihin ja monasti pitää minua sopivasti köysissä myös yhdynnän ajan.
        Minä nautin siitä avuttomuuden tunteesta joka antaa minulle täyden vapauden vastuusta. Olen vain objekti jollaisena saan rennosti irti aktista kaiken mahdollisen.
        Mieheni hankki ratsuraipan mutta siinä kulki minun rajani. Ei kipua mutta avuttomaksi sidottuna.


    • Juliet.H.R.C

      En tiedä yhtään mitään "virallisista" SM/dominoimis/ym piireistä, joten voi olla että ymmärsin kysymyksen väärin.. mutta luulisin tunnistavani itseni. Itse en pidä kivusta vaan, miten sen sanoisi, ehkä miehen valtaan alistumisesta, mutta alistumisesta niin että voin rauhassa myös kapinoida kun tiedän että mies ei peräänny vaan laittaa minut järjestykseen, ei piiskaamalla tai millään sellaisella tavalla (vaikka sekin on ok jos se on lähinnä nöyryyttävää eikä kipua tuottavaa), vaan ihan käskemällä. Tulin esimerkiksi ihan hulluksi joskus kun pukeuduin miehen valitsemiin vaatteisiin (ihan erityyppisiin kuin mitä itse yleensä pidän) ja ne ikäänkuin koko päivän muistutti miehen vallasta ja kontrollista. Tai joskus kun mies käskee ottamaan alushousut pois hameen alta kun lähtään jonnekin, vaikka kaupungille tai kylään. Silloinkin ne puuttuvat pöksyt muistuttaa koko ajan miehen vallasta, mutta monesti se vielä sormeilee minua jotenkin röyhkeästi jossain vaiheessa niin että käyn ihan kuumana ja sitten irvailee siitä kun taaperran sen perässä posket punaisina ja pimppi märkänä.

    • eevashh

      On! Oon nuori nainen ja tykkään kovasti tulla alistetuks, mutta kivusta en tykkää. Käsien painaminen alas, vehkeen työntäminen puoliväkisin suuhun, kevyesti käsi kurkulla, mies määrää asennot ja koska tehdään mitäkin. Vaikea löytää kaltaisiaan kun on liian kiltti BDSM-piireihin, mutta liian kinky tavisseksiin. :(

      • 50m09

        Käy se alistus ilman kipuakin...😘mites yhteys?


    • Kiitos teille vastauksistanne! Teitä siis on olemassa, huh. 😅👍

      Pidän siitä, että jokainen nauttii seksuaalisuudestaan juuri hänelle sopivalla tavalla, lokeroihin katsomatta. Huomasin tekemäni kinky-testin jälkeen (https://bdsmtest.org/resultpdf.php?id=2611899), että vastanneiden naisten tuloksista esim. alennettavien, orjien ja lemmikkien prosentuaalinen mieltymysosuus on pienempi kuin masokistien. Jokainen meistä on luonnollisesti omanlainen combo, mutta vaimealla masokismimieltymyksellä varustetun kumppanin löytäminen tuntuu arpapelilta, jos toivoo saavan samalla muita kinky-omnaisuuksia. 😜

      Ei muuta kuin eteenpäin! 😉

      • Juliet.H.R.C

        Tuo testi oli aika mielenkiintoinen, kävin kans tekemässä, kiitoksia linkistä <3


      • Huono-testi

        Vai että tuon tietämiseen tarvitaan oikein testi. Voi tuota uusavuttomuutta.

        Pikkasen katsoin testiä. Ei hyvä. Kysymyksistä paistaa läpi, mihin suuntaan tulos menee. Eli testin tulos voidaan ennakoida antamalla haluttuun tulokseen pääsemiseksi "oikeita" vastauksia.


      • Juliet.H.R.C

        Minusta testi oli lähinnä hauska, kyllä minä itse suunnilleen tiedän mistä pidän, mutta numeerinen tai graafinen tulos voi jeesata vaikka sen tiedon välittämistä toiselle. Olisin kans kaivannut vähän hämärämpiä/vähemmän itsestään selviä kysymyksiä, ja jotkut kysymykset oli kans aika inside kieltä niin että oli BDSM-jästinä hankala tajuta mitä niillä yritettiin tarkalleen kysyä, mutta ihan hauska silti. Sitäpaitsi, mitä väliä tuollaisessa testissä on "halutulla" tuloksella, en ihan ymmärrä.


      • Huono-testi kirjoitti:

        Vai että tuon tietämiseen tarvitaan oikein testi. Voi tuota uusavuttomuutta.

        Pikkasen katsoin testiä. Ei hyvä. Kysymyksistä paistaa läpi, mihin suuntaan tulos menee. Eli testin tulos voidaan ennakoida antamalla haluttuun tulokseen pääsemiseksi "oikeita" vastauksia.

        Saa toki tarjota linkkejä parempaan testiin.


    • Kun vaan moisen naisen löytäis Satakunnan alueelta, olis komiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe