Onko homoksi tekeytyminen reilua peliä?

huivikaula

Olen huomannut, että naiset tulevat paremmin juttuun homomiesten kanssa.

Alkuhan on aina hankalaa, joten jos sujuvoittaisi ensikontaktitilanentta homoroolin avulla, niin suuttuukohan nainen, jos sitten paljastuu myöhemmin umpiheteroksi?

13

75

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfaps

      Ei ole pakko sanoa, että olet homo. Annat vain ymmärtää niin. Sitten et joudu valehtelijoiden kirjoihin, kun totuus selviää...

    • trsfdghsrg

      Mutta eihän tuossa ole järkeä, jos joudut friendzonelle niin sieltä tunnetusti ei tulla ulos.

      • tac.tic

        Sopivasti painostamalla voi päästä maaliin. Osa naisista tekee mitä vaan oikeista naruista vetelemällä.

        Järjenkäyttöähän se vaan on.


      • etjow

        Ei friendzonelle jouduta siksi, että nainen luulee miestä homoksi, vaan siksi, että nainen ei itse ole kiinnostunut miehestä muuna kuin ystävänä.


      • eimitäänjärkee
        etjow kirjoitti:

        Ei friendzonelle jouduta siksi, että nainen luulee miestä homoksi, vaan siksi, että nainen ei itse ole kiinnostunut miehestä muuna kuin ystävänä.

        Mitä semmoisella miehellä tekee joka on pelkkä kaveri? Ja mitä mies tekee semmoisella naisella joka ei anna?


      • jsdfssee

        Mitä kavereilla ylipäänsä tekee?


    • toisinpäin

      Naisena on erittäin hyvä ja helppo konsti pitää tunkelijat loitolla jos miehet kuvittelevat toisen tykkäävän naisista. Se on miehille ja heidän luuloilleen aika jäätävä kylpy. Voi rauhassa naureskella heidän luuloilleen.

    • lskdfjgdkslfjg

      Miten ajattelit sen homoroolin tehdä ensikontaktitilanteessa? Ihan käytännössä? Kiinnostaisi tietää.

      • 25q2qjfd

        Homon roolin voi vetää avaamalla paidan ylänapin ja puhumalla falsetissa.


      • keittiöekspertti
        25q2qjfd kirjoitti:

        Homon roolin voi vetää avaamalla paidan ylänapin ja puhumalla falsetissa.

        Etkö pelkää että homot ottavat sinut maalitaulukseen?


    • ebeliinasto

      Luuletko, että perusjuntti hetero on uskottava esittäessään homoa :D Arvaappa näkyykö se läpi, kun mikään ei tule luonnostaan, vaan koitetaan ylläpitää uskottavaa rolia, salli mun nauraa :D

    • Lörppähuuli

      Mielenkiintoista, tunnen yhden reilun viiskymppisen aviossa olevan naisen joka muhinoi homon kanssa säännöllisesti on salarakas, ilmeisesti on käännyttänyt pikkuhiljaa homon heteroksi.

    • pikkusiukku

      Voi yhyren kerran! On siinäkin oikein Herra Yksinkertaisuus!
      Luuletko tosiaankin pystyväsi huijaamaan naista luulemaan sinua homoseksuaaliksi!?
      Pelkkä pukeutuminen äänen vääristäminen ei mene läpi! Homoseksuaaleilla on aivan oma karismansa, eleet, liikkuminen, puhetavat niin paljon paljon muuta.
      Useita naisia kiehtoo homot, niin minuakin, ja tunnenkin joitakin. En osaa sanoa mikä heissä vetää, yksi asia varmaan se, että ei tarvitse vetää mitään supernaisellista roolia eikä sietää kähmimistä. On jotenkin vapauttavaa olla homoseksuaalin seurassa, en osaa sitä selittää.
      Ja tosi asia on, että jos niin pirun hyvä näyttelijä olisit, että jonkun saisit huijattua, niin luulenpa vaan että saisit kengän kuvan persiisiin vähän äkkiä kun asia paljastuisi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe