Läppäriyhdistää itse netteihin

vittukuei

Eli siis mun Asus ROG peliläppäri yhdistää kokoajan itsensä kaikkiin outoihin wifeihin mitä löytyy (esim. KS tieto visitor, joka ei saata olla turvallinen netti.) enkä saa sitä lopettamaan.
Käytän käyttöjärjestelmänä Windows 10 ja on kyllä ihan paska.

Eli mistä saan sen loppumaan et tää yhdistelee avatessa itsensä ihan randomeihin wifeihin (joihin ei tarvitse salasanaa), koska jumalauta en haluu olla missään tieto visitor netissä tai jossain Jannikan android netissä....)

Tarttisin step by step opastuksen

1

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asuksella on ilmeisesti joku Wi-Fi Connection Manager tjmsp. ääliökikkare käytössä, joka yhdistelee automaattisesti vahvimpiin havaitsemiinsa salaamattomiin verkkoihin.

Minulla ei onneksi ole Asuksen konetta, enkä muista, mistä tuo tarkkaan ottaen otetaan pois, mutta ihan viikon ja ammattilaisen vinkkinä kerrottakoon se, että jos otat hommaksesi poistaa Windowsista jokainen Asuksen tarpeeton ja vahingollinenkin "apuohjelma" et tule urakkaasi katumaan.

"kuluttajakannettavien" paha ongelma on, että ne tulevat ääriään myöten lastattuina valmistajan ja "kumppaneiden" toinen toistaan hyödyttömämpien ja hidastavien sovellusten kuormalla.

Ne pelitrailerit, demoroskat ja apuohjelmat, jotka sisältyvät jo Windowsiinkin voi riipiä kaikki helvettiin ja pitääkin, jos aikoo saada koneestaan kaikki irti.

Windowsin mukana tulee Wlaniin kytkentäsovellus, joka ei lupia kyselemättä liity muiden verkkoihin. Mitä sillä Asuksen kelvottomalla systeemillä tekee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3597
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3163
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      221
      2739
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2329
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1646
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1456
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13