Piss piss piss

Pervopäivi

Minusta on kiihottavaa pissiä miehen päälle ,kun nään miehen kiimasta sumentuneet silmät ja himosta sykkivän kullin. Olenko liian pervo.

39

536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäpäin olet?
      Kiihottavaa

      • Paikalla-ei-väliä

        Eikös nettikeskustelussa ole ihan sama, missä päin maailmaa ollaan? Toinen voi olla vaikka Australiassa ja toinen Ivalossa.


    • Pervopäivi

      Pissassa on paljon sukupuoliferomoneja jotka alitajuisesti lisää vastakkaisensukupuolen kiimaa ,ja sen kyllä huomaa, monet miehet mielellään katselee naisen pissaamista ja kysyttäessä hyvin moni mies antaa mielellään vähän lirauttaa esileikkien aikana joko munilleen tai alavatsalleen ja helppo huomata että he kiihottuvat siitä lisää ,minusta se on äärimmäisen kiihottavaa ja kiimaista.

    • Ollioravainen

      No onhan se ihan älyttömän kiihottavaa kun nainen vähän lirauttaa pissaa munille ,ja vallankin kun voi itse katsella sitä. Tottakai himot nousee jos pääsee salaa katselemaan naisia kyykkypissalla.

    • MAKETEE

      Haluaisko Päivi tulla heti pissimään komean miehen suuhun?

    • m37häme

      Päivi olet oikeassa, myönnän itse siitä haaveilevani mutta vaikea naisilta kysyä suoraan pissaisitko mun päälle..kiihottaa kyllä todellakin pissa ja jopa ajatus mistä se tulee ;) olet hieno nainen

    • Pervopäivi

      Minä kysyn monesti varovasti että: "mitäs tykkäät jos ihan vähän lirahtaa pissaa sun pippelille"? Kyllä sen reaktiosta heti huomaa tykkääkö vai ei , suurinosa ainakin mun mukaan lähteneistä kundeista pyytää että jeeees! Pissahan on muuten steriiliä ,eli normaali pissa on bakteeritonta, tiesittekö.

      • m37vhäme

        Olisipa mulla sun lainen nainen jota vois tavata..tssan ei käy onnen lahjat..et ole ainakaan ahdasmielinen..tosi kiihottavaa:)


      • turvaseksi

        Siitä voi saada sukupuolitaudin. Melko puhdasta se on vain jos se ei osuisi mihinkään ulostullessaan, eikä ole virtsarakontulehdusta, mutta ainahan se osuu jonnekin. Vaarallisia leikkejä, ei kuulu turvaseksiin.


      • naturalbush2016

        Idiootti pissasta ei saa sukupuolitautia


    • No jo, olen tavannut pari naista joilta on ruiskahtanut pissaa rakastellessa, enkä kyllä pahastu ollenkaan....... mutta päälle
      kuseminen, no jaa, olisi hauska kokeilla.......

    • Pervopäivi

      Mun mielestä naiset on monesti kokeilunhaluisempia kuin miehet ,rohkeasti vaan hienovaraisesti ja pikkuaskelin ohjailee haluttuun suuntaan niin sieltä se kiltin tytön kuoren alta hyvin usein löytyy pikkupervo ja kun pään saa auki niin sieltä voi löytyä vaikka kuinka rohkea kokeilija. Tuhmuus seksissä on vaan niin koukuttavaa😈💅👅

    • Penaalipentti

      Minusta kiihottavinta on kun nainen ei vain kostu vaan on niin märkä että valuu ,ja hankaa pillulimoja reisiini ja mahaani.

      • kyrpyri

        Kyllä kiimassa oleva nainen on kova pideltävä, itsellä sellainen ja jatkuvasti kiimassa.
        Sitä kyrpää pitää saada kaiken aikaa, ja kun en itse jaksa nussia, niin lähdetään sitten kaverille kylään.
        Kyllähän sonnimullikat köyrii, jos on perälauta tarjolla. Sit tullaan kotiin vittu paisuksissa ja pikkarit spermassa huilaamaan.
        Annan kaiken tapahtua jos on noin kyrvän kipeä, itse saan joskus tuikkia pesemättömään puhkinussittuun spermaseen römpsään, silloi antaa kaiken taas anteeksi.


    • kiihottavaatodella

      Internetissä on paljon videoita joissa aikuinen nainen pissaa kyykyssä kunnon suihkun. Kyllä siinä pikkuveitikka herää äkkiä eloon kun katsoo noita filmejä. Naiset vaan ymmärtäisi, että jos haluavat äkkiä kovaa, niin ei muuta kuin kylppääriin ja suihkunurkkaan pissalle. Siinä voi katsella kuinka kuinka miesystävän kulli herää eloon ja sitten sänkyyn.

    • Pissapoika

      Joo,minäkin katselen mielelläni kun vaimo pissaa kyykyssä pesuhuoneen lattiakaivon päällä ,kun suihku loppuu niin saan kuivata pillun kämmenelläni kiihotun kovasti lämpimän pissan kastelemasta pillusta ,näkyyhän tuo vaimoakin kovasti kiihottavan kun hänen pissaamistaan katsellaan ,vielä en ole saanut häntä päälleni pissaamaan ,tosin pesuhuoneessa hän joskus suuntaa suihkua jaloilleni ja nään että kiihottuu siitä. Poikkeuksetta tämän pissaamisen jälkeen suunnataan aina sänkyyn ja jokakerta vaimo on märkänä ja pillu jo hieman turvoksissa, eikä hän halua juurikaan enempää esileikkejä vaan tahtoo että hänet otetaan heti kovasti.

    • Pervopäivi

      Hyvä,hyvä pissapoika ,siitä se alkaa ,anna vaan vaimon totutella ajatukseen ja voithan joskus viedä kätesi pissasuihkuun ja katsoa vaimosi reaktiota ,menet makuulle pesuhuoneenlattialle ja pyydät häntä pissaamaan vähän päällesi ,kun hän huomaa kiihkosi niin ei voi olla suihkauttamatta ,minä menen parhaan pissakaverini päälle pimppi vasten vatsaa ja hankaan pimppiäni häneen ja samalla pissaan, se on valtavan pervosti liihottavaa.

      • telewelli

        Minä tykkään ku nainen pissaan nektariaan suoraan suuhun! Oon käynny juomassa muutaman kerran lady dominan pissaa. Lähtee samalla räjähtävä orgasmi!!!!!


    • pelittäää

      On sattunut muutaman kerran että naiselta on valunut lämpimät pissat pitkin reisiä kun on saanut kunnon orkut . Mutta sekös vaan kiihotti lisää. Joskus on menty sitä varten kylppärin lattialle paneen että sänky ei kastuis.
      Ei huono

    • Fetistityttö

      Mä tuun kiimaan kun mies pissaa mun pyllylle ja pimpille mun ollessa kontallaan pylly pystyssä lattialla ,sit eikun huuhtelu ja sänkyyn touhuumaan.

    • Kyllä juttua riittää naiset, missä te oikeesti olette, kaikki taitaa olla karvasia ukkoja jotka kirjoittaa fantasioistaan. Mutta satakunnasta yks nainen mulle näitä leikkejä leikkimään. Meili nim. Merkin takaa.

    • No onko teitä naiset olemassa, odotan innolla ehdoituksia.

    • Pissfun

      Onkos pervopäivi joskus pissannut suoraan suuhun tai antanut miehen pissata sisälle?

    • Jukka27

      Minusta taas on kiihottavaa pissata naisen puseron tai mekon kaula-aukkoon... Pitää vaan etukäteen hiukan sopia asioista...

    • Pirholainen

      Jukka ,tosiaan on ihan hyvä vähän vihjaista jos meinaa kaula aukkoon kusasta , saattaz muuten yllärinä hiukan latistaa romanttista tunnelmaa.

      • Jukka27

        Joo pienessä mäiskeessä on tosiaan tullut joskus töpeksittyä...


      • Märkäpusero
        Jukka27 kirjoitti:

        Joo pienessä mäiskeessä on tosiaan tullut joskus töpeksittyä...

        Tuon olen kokenut! Ensin vähän suutuin mutta sitten se tuntuikin ihan kiihottavalta kun poikaystävä loppukesästä kotimatkalla lavatansseista lorautti kiiltävälle vaalealle silkkipuserolleni kun olin tien ohessa kyykkypissalla. Koko rintamus kastui ja hamekin vähän, mutta loppumatkasta jo rakasteltiin puunrunkoa vasten. Kyllä pesukone hoitaa. Ehkä joskus uusiksi...


    • Tarmoantero

      Minä kiihotun ja nousen semmoseen kiimaan että oksat pois kun tyttöystävä pissaa mun munille ja reisille ,en ollut ennen tyttöystäväni tapaamista edes osannut ajatella koko pissajuttua ,en tiedä mikä siinä on muka niin älyttömän kiihottavaa ,mutta on vaan.

    • Pervopäivi

      Sehän hoituisi hyvä tarmoantero ,hankaisin vielä pissasta kosteaa karvatonta pilluani vartaloosi.......vai haluatko että hinkkaan sen kuivaksi naamaasi...tosin sehän kastuu tai limottuu siinä vaan lisää. Pissaleikki on ihan parhautta.

      • telewelli

        Tuo ois ihan huippu hyvää eli pirun kiihottavaa!!! Erittäin makiaa ei muuta kun suoraan naamalle vain!!!


    • Mistähän tää mies löytäis moisen naisen.... Olis kiihottavaa päästä kokeilemaan.... Nim Merkin takaa löytyy meiliä.

    • se on todella kiihottavaa kun nainen pissaa kullin päälle tai suuhun, voi kun löytyisi nainen joka pissaisi päälleni, ottakaa naiset yhteyttä, [email protected]

    • Miksu67tku

      Haluaisin edes kerran elämässä saada leikkiä pisuleikkejä naisen kanssa. Haluaisin olla ottava osapuoli ja myös ihan vain nautiskella katselusta naisen pissaillessa.

    • Miksu67tku

      Pervopäivi ja fetistityttö ootte ihan parhaita. Jess

    • Anniina27

      On se toisinpäinkin! Kun mies nussimisen jälkeen silmät pullottaen pissaa nänneille ja häpyhuulille...

      • oijoiii

        tuokin olisi todella kiihottavaa tehdä.. en vain pysty pissaamaan orgasmin jälkeen


    • Onnellinenleskeäsaanut

      Olin about 65 vuotiaan leskirouvan jalkojen välissä polvillani ja katselin kullini ja naisen vitun yhtymäkohtaa. Pikkuisen hieroin klitorista ja naisen kiljaistessa orgasmiaan samalla lirahti aidot suolaiset pisut vehkeilleni. Naiselle tuli kiire suihkuun. Enhän minä häntä sinne yksin päästänyt mutta luulen että hän pissasi suihkussa ennen kuin työnnyin häneen uudestaan seisaaltaan suihkun seinää vasten.

    • drinkwomenspee

      No et todellakaan ole . Se on ihan älyttömän upeeta katsoa kun pissa tulee ja saada se suuhun ja juoda kaikki. Tule pissimään mun suuhuni . voin jopa korvata jo se auttaa. [email protected]

    • pissingisfun

      Toissapäivänä oli kiva sessio miehen kanssa. Hän makas ohvalla kylpytakki päällä, kun kiipesin päälle istumaan. Aloin suudella intensiivisesti ja samalla aloin pissata munan päälle. Hetken siinä hierottuani itseäni häntä vasten nousin ylemmäs ja tarjosin pissaisen pilluni nuoltavaksi. Välissä päästin aina pieniä suihkuja hänen rinnalleen, että pääsi katselemaan läheltä. Nuoltuaan mulle orgasmin, otti mut takaapäin kylpyhuoneen vessanpöntön päällä...

      Toi sylissä pissaaminen on todella kiihottavaa, molempien mielestä! Onneksi kumppani viehättyi, joten ei tarvi koskaan nolostella tätä fetissiä :-)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe