Mies on mies

Eiyhdentortuntakia

Jos haluat menettää elämäsi, elämänilosi ja rahasi sekä vapautesi, ota vaimo ja talovelka.
Jos jaluat olla onnellinen, elä yksin. Aina vapaa menemään, eikä kukaan vie rahojasi. Ei muija,kakarat eikä elatusmaksut.
Vaimo tekee miehestä elämänhaluttoman nahjuksen.
Samaa kälätystä aamusta iltaan, ja ainainen huoli kakaroista. Ei kiitos.
Menevä elämäntyyli. Näe ja koe. Tee mitä haluat, ei tarvitse selitellä. Eikä maksaa toisen elättämistä vastentahtoisesti kun suhteesta loppuu veto.
. Elämänilo on liian kallis haaskattavaksi yhden pillun takia. Kyllästyt kumminkin. Naista saa ja niitä on maailma täynnä.

15

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväjosyhdenkin

      Tai toinen vaihtoehto on, että katot vähän minkä "otat", jos siis sulla on mahdollisuus valkata. Todennäköisesti olet luuseri, joka ei oikein ole naisille kelvannut ja olet sitten nainut sen ainoan joka sinut kelpuutti. Ja hänkin vain, jotta saisi elättäjän.

    • neitsyenaloitus

      Aloittajan teksti on katkeran sinkkumiehen ulostetta.Mies joka saa pillua ei tuollaista kakkaa kirjoita.

      • levätäkinpitää

        Mies saa kyllä, ole huoletta.
        Itse asiassa juuri tarjottiin viimeksi 2.5 tuntia sitten, ja itse aktissa 6 tuntia sitten eri naisen ollessa kyseessä. Eikä miehen tarvitse valehdella. Poikaset valehtelee.
        Niin paljon on saumuria ettei jaksa millään jokaista.


    • Onnellisesti_naimisissa

      No joo, eiköhän siihen muksujen tekoonkin ole kahta tarvittu, vai onko se kälättävä muija senkin juonitellut? Kukaan OIKEA mies ei tollasta soopaa kirjoita. Jos noin asiat oiskin, niin suomalainen mies ei ruikuta!
      Joku nyt vaan tahtois saada kaikki palstan naiset takajaloilleen:D

    • huononainen

      Kyllä, siksi kannattaa plla varovainen kenen kakaraa sitä oikeasti elättää. Joskus lapsen tekoon tarvitaan useampi mies, mutta kukaan muu ei sitä tiedä kuin äiti.
      Aina pitää muistaa että vanhin keino epätoivoisella miehenmetsästäjällä on hankklutua raskaaksi. Vaikka kusettamalla. Ja tätähän tapahtuu.

      • Kylmäänyihmettelen

        Kusettamalla raskaaksi? Se on vissiin joku uus keino? Tarvitaanko siihen miestä ollenkaan?


      • vnh

        Kyllä mies pruikkaa siemenet sisään ihan omasta halusta. Vieläpä suuresta halusta.


    • Leipäluukku_

      Voihan ne siemenet heittää sinnekin missä ne ei idä. Miksi venäläistä rulettia?

      • mulon

        ota taikku ei tartte kuunella kälätystä


    • tyhjääpuhetta

      Thaikut ne vasta kälättääkin mutta sillä ei ole väliä kun ei sitä ymmärrä.

      • wdwdwd

        Sinulle "tyhjää puhetta" kävisi suomenkielinenkin, kunnet kuitenkaan ymmärrä.
        Tuskin kukaan kuitenkaan on niin elämäänsä kyllästynyt, että sinut huolisi.


      • uloskäynti

        Totta osaksi. Kyllä suomalaisen naisen puhumat sanat ymmärtää, mutta niitten jutut on niin tyhjänpäiväisiä ja perseestä ettei niitä pirukaan jaksa kuunnella.
        Hiljaisuus on paikallaan silloin kun ei ole mitään sanottavaa.
        Tämä ei ollut minulle, mutta omasta puolestani voin sanoa että olisin onnellinen jos minua ei kukaan suomalainen nainen "huolisi". Kunpa pysyisivätkin loitolla, olisin onnellinen mies. Mutta kun eivät perkele pysy. Suuhun änkeävät melkein, eivät saatana ymmärrä että ei kiinnosta.


    • Kierotie

      Turhapuurolla oli hyviä esim miten vaimo valitaan !

      Ainut perillinen ja oikeat vanhemmat !

    • vapauskoittaa

      Naimisiin ei kannata mennä eikä lapsia tehdä. Se tietää kärsimyksiä loppuelämäksi. Tietää mitä varten joutuu raatamaan lopun elämää.

      • tosio

        Parisuhde ja lapsien saaminen on tärkein asia ihmisen elämässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe