Mikä blondeissa vetoaa?

Kysymyksenäkauhea

Usein kuulee miesten pitävän blondeja erityisen miellyttävinä, mistä tämä johtuu?

33

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekniikkasukeltaja

      Kuinka usein?

      (Hihitystä)

    • Gwegdflglödf

      Niillä on kivat hiukset.

      • Tekniikkasukeltaja

        Oi kiitos.

        Minusta on kiva aina tulla tänne kuulemaan päivittäiset komplimentit.

        (Naurua)


    • 4plus3

      Olen miettinyt tätä itsekin ja vaikka tykkään eniten punahiuksista niin blondeissa on jotain tietynlaista "herttaisuutta" ja valoisuutta. Tämä ei tarkoita, että he oikeasti olisivat sellaisia, mutta se on jokin alitajuinen juttu.

      Joskus on tutkittu, että vaaleahiuksisia pidetään vähemmän vaarallisen näköisiä kuin tummahiuksisia.

    • jännämies-

      No se tyhmyys joka on oikeastaan blondeissa viehättää.
      Erittäin helppoja jakamaan pimpsaa, tekevät mitä vaan kun niitä vähän vie.

      • mikäonkuneionnistu

        Mutta katkerat ätmit ovat toista mieltä? Ei irtoa millään, vaikka ätmi olisi mielestään älykäs, ovela ja juonittelisi mitä.


    • EhkäNäin

      Voisiko johtua siitä, että mies pyrkii biologiseti saamaan jälkeläisilleen parhaat mahdollisuudet selvitä hengissä ja menestyä?

      Hiusten blondaus korreloi korkean tulotason kanssa, koska kenellä vain ei ole varaa blondata hiuksiaan säännöllisesti. Edelleen se kertoo siitä, että naisella on varaa pitää hyvää huolta lapsistaan. Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan blondit ovat myös keskimäärin noin yhden ÄO-pisteen muita naisia älykkäämpiä, joten geeniperimäkään ei ole huonoimmasta päästä.

      • MrDarwwin

        Pohjoisissa olosuhteissa blondi myös maastoutuu parhaiten lumiseen maisemaan. Tätä kautta blondilla on ollut paremmat mahdollisuudet saada poikasensa jäämään henkiin myös ankarina talvina.


      • kylmäveitsenter
        MrDarwwin kirjoitti:

        Pohjoisissa olosuhteissa blondi myös maastoutuu parhaiten lumiseen maisemaan. Tätä kautta blondilla on ollut paremmat mahdollisuudet saada poikasensa jäämään henkiin myös ankarina talvina.

        Darwin kertoo myös että 2 sinisilmäistä eivät saisi pariutua, koska se aihettaa, tuolee huonoa jälkikasvua.

        Ensi treffit alttarilla, siinä muuten AIVAN räyhkistä pieleen, kun luulivat että "nämä olisivat kumppanit".

        Räyhäämällä pieleen psykologien analysoinnit.


      • hahaha-

        hiusten blondaus ei tod. korreloi korkean tulotason kanssa suurin osa naisista värjää hiuksensa itse ja jos on maantien väriset hiukset ei hiuksia edes ole pakko värjätä niin usein, kun juurikasvu ei näytä niin pahalta, ellei ole platinablondi. Itselläni on vaaleita raitoja joten raidoitan hiukset itse n. kerran 3:ssa kuukaudessa. Se, että minulla on varaa maksaa n. 4e kuukaudessa hiusväristä ei kyllä kerro minusta yhtikäs mitään, vaikka korkeakoulutettu olenkin.


    • mmmmmmmies

      Tyhmyys kaiketi. Suomalaiset eivät ole luonnostaan blondeja vaan ovat feikkinaisia keikella tapaa. Yleensä kuvioon kuuluu myös muut feikkivarusteet kuten tekoripset ja kynnet. Kilo meikkiä. Siinä tyhmyys tiivistettynä mauttomaan pukeutumiseen. Tyhmä=helppo saalis.

      • Onniitä

        Blondeja on luonnostaan, meillä suvussa yhtä lukuunottamatta kaikki naispuoliset on aitoja blondeja, heidän vanhempansa ovat brunetteja, hmm mistä silti blondius periytyy tyttölapsiin.


    • Fruifsujdhkjg

      Menee optiikan puolelle: Vaaleat hiukset läpäisevät ja sirottavat valoa. Tämä puolestaan pehmenää kasvojen ihon kontrastieroja riippumatta valaistuksesta ja häivytää varjoja joka saa kasvonpiirteet pehmeämmäksi joka puolestaan koetaan femiiniseksi. Lisäksi kokovaalea "tausta" lisää meikkien näkyvyyttä jolloin huulipunat, ripsarit ja muut tulevat pääosaan.

      Brunettien kannattaakin pitää hiuksensa letillä tai poninhännällä poissa varjostamasta kasvoja. Paitsi jos iho on kalmanvalkea, silloin kannattaa brunen luottaa kontrastiin.

      • fsdfsdfsf

        Tuon meikkihomman toinen puoli on sitten se, että vaalea ihminen näyttää ilman meikkejä melko valjulta ja oudolta. Ei ole oikein mitään selkeitä piirteitä ja pitää piirtää itselleen kulmakarvat, silmäripset jne.


    • erghr

      Tummuus tuo mieleen islamistit ja muut etelän mamut tai matut. Vaaleet hioukset kans tuntuu varmaan viileemmiltä ku ei ime aurinkon valoa niin kernaasti itseihinsä

    • mielipide2

      Viattomuus. Jos esimerkiksi pukeudut mustiin vaatteisiin niin olet julma, mutta valkoisissa vaatteissa olet lähestyttävä, ehkä. Sama pätee hiuksiin.

    • Brjrjrkttjh

      Blondit miehetkin on kivemman näköisiä.

    • 2323

      Mä en ainakaan pidä blondeista, mustat tai punaiset (mutta ei sellaiset öklö oranssit) hiukset on parasta.

    • miellyttävää

      Mun blondissa vetoaa terve itsetunto. On tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.

    • Hippiäinenn

      Kai blondit usein yhdistetään viattomaan olemukseen ja höpsöyteen. Osa tottakin, kai.
      Marilyn eräs ikimuistoinen blondi.. Fiksu sekin nainen oli todellisuudessa mutta julkisuus teki huonoa.

      Yks tykkää blondista, toinen tummasta ja sitten jotkut punapäistä. Makuasioita.

      Osa tykkää sitten yksinkertaisena pitää blondia. Noh jotkut itse vain lisäävät sen mielikuvan vahvuutta käytöksellään. Höpsö voi olla muttei nyt tyhmäksi tointais itseään tehdä. Vaikka se toki tuo helpotusta jos oikein osaa leikkiä. Uskoisin.

      Aitona blondina olen viimeksi pitänyt omaa väriä päässäni.. Hmm? Taitaa olla kohta 15 vuotta sitten. Silloin huomasi miten erilailla suhtaudutaan blondiin kuin bruneen.
      Värjäsin nopeasti hiukset takas tummiksi :D en pitänyt siitä "huomiosta" mitä sain osakseni. Kylmäverisenä otuksena tumma myös sopii paremmin mielestäni mitä luontoäiti ei näemmä älynnyt..

    • Onkohantottakaan

      Jaahas, empä ole itse asiassa koskaan kuullut, hehe

    • I2II

      Itse olen heikkona pisamaisiin punapäihin. Tai pisamakasvoihin ylipäätään. Sen jälkeen tulevat blondit mutta ponihännällä. Avoimet hiukset usein ovat hampun näköistä pehkoa koska niitä on värjätty niin paljon. Sellaisetkaan blondit eivät sytytä jotka ovat värjänneet juurensa mustiksi.

      Blondit ovat siis kakkos vaihtoehto. Mutta täytyy sanoa oman empiirisen kokemuksen mukaan että blondeilla on poikkeuksetta nätti pimppa. Ja niitä nuolee aina mielikseen.

      • Red-hairy

        Sama ittelläkin, 1: punapäät, ai että jos on vielä sheivaamaton alapää punaisella karvoituksella meikä on humasta ihan sekaisin. 2: brunetti jolla myös kaikki karvat tallella. 3: muut tummat.
        Blondit ei juuri sytytä.


    • Tahtoo.tietää

      Ei hiusten värillä ole väliä kunhan niitä ei ole värjätty. Muu olemus ratkaisee.
      Tulikin mieleen: Minkä väriset pillunkarvat on punatukkaisella? En ole ikäväkseni koskaan päässyt näkemään. Kuullut olen, mutta unohtanut. Kertokaa te jotka tiedätte!

      • Naturalred

        Mulla on vaaleanruskeat pienellä punertavalla twistillä. Auringonvalossa punaisuus korostuu. Helpottiko?


    • Brunetitrulez

      Ei minuun ainakaan mikään. En ole tavannut yhtään seksikästä tai edes hyvännäköistä blondia, kaikki samanlaisia haaleita, vaaleita ja jotenkin hissukan oloisia. Tosin ääripäässä on ne tyrkkyblodit irtoripsineen ja silikooneineen, sutturat, joita ei nauramatta katso.

    • Tekniikkasukeltaja

      Usein myös kuulee, että usein kuulee.

      Mjoo

      Siis meihin blondeihin suhtaudutaan avoimesti. Blondilla ei ole ympärillään barrikadia, jolla taiteilla, vaan voi aloittaa vaikka siitä, mihin ei koskaan jäänytkään. Blondit harvemmin esittävät muuta kuin sitä miksi ympäristön kokevat. Blondi itse on jollain tasolla siirretty blondin itsensä toimesta syrjään. Asiat innostavat ihmisten lailla.

      (Naurua)

    • PariPerusSyytä

      Ainakin se, että ei ole vartalossa jäykkiä pistelevia jouhia ja muutenkin ne karvat ovat siellä missä pitääkin.

      Sitten ne siniset silmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe