Olen älykkäämpi kuin A. Einstein

MegaÄlykkö

Albertin (Einstein) IQ oli parhaimpien arvioiden mukaan korkeintaan 160. Oma IQ:ni on 170 maisemissa, olen siis älykkäämpi kuin historian yksi suurimmista neroista. Olen mitä voidaan kutsua HyperÄlykäs henkilö.

Yksi 1900-luvun tunnetuimmista neroista, R. Feynman, omasi lapsellisen alhaisen IQ:n - vaivaiset 125 - mitätön ötökkä älyllisesti minuun verrattuna.

Olen lukenut elämäni aikana about 5 kirjaa, ja olen sitä mieltä että olen lukenut liikaa. SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin.

8

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1215

      "SuperÄlykäs henkilö nimittäin ymmärtää ilman lukemistakin"
      Superälykäs ymmärtäisi olla trollaamatta täällä palstalla.

      • pseudo_god_dreams

        Näyttelijä James Woods on vieläkin älykkäämpi - hänen älykkyysosamääränsä on yli 180. Siis paljon ap:ta tai Einsteiniä älykkäämpi.


    • NoinhanSeOn
      • ReiluRotta

        Feynman oli todellisuudessa erittäin huippuälykäs polymatikko, laaja-alainen ja hyvin syvällinen nero, jonka aivotoiminta oli erittäin nopeaa, jolle jokainen "huippuälykäs" - kengännumeroni on muuten 49 - mitä se kertoo minusta? - voi vain olla kateellinen. Voi kuinka kateellisia ihmiset voivat olla ...

        Feynmanin puhetta kannattaa oikeasti kuunnella- kuinka terävää, syvällistä ja oivallista BTW se on.

        Sorry mensalaiset teistä ei ole mihinkään. Olette surkimuksia. Oikeasti.


    • seiväshyppääjä

      Albertti osasi laskea, toisin kuin stubbi.
      Stuppi osaa kieliä, albertti ei osannut.

    • älyäläjätä

      Minun älyäni ei ole mitattu joten voin vai tyydyttää uteliaisuuteni
      esittämällä tyhmän kysymykseni näille älykkäille:

      Missä on avaruuden loppu raja ja mitä tulee sen jälkeen???????

      Tyhmyydestä ei sakoteta joten älkää ampuko kysyjää.

    • Jos trollius (T) jaetaan ikäsi käänteisluvulla (1/ikä), niin olet todennäköisesti palstan huippujen joukossa

      • nauratti

        Oletpa ÄLYKÄS.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe