Rekatut niket kadoksissa

tulkaa.takaisin

Kaikki rekatut niket näyttää kadonneen paltalta. Kun monet heistä ovat selvästi korkeasti koulutettuja (kiinnostavaa sinänsä, miksi vain he eniten rekkaavat nikejä) on keskustelun taso ja aihepiiri taas supistunut.

Toivoisin taas paikallisia juttuja ja tuttuja nikejä!

118

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoremmalta

      Saman puutteen olen havainnut. Tulee aina viikonlopulla lueskeltua lähinnä murreketjuja ja hissanjuttuja.

    • clein

      En ole koskaan rekannut nimimerkkiä tänne vaikka olen ehdottomasti yksi älykkäimmistä ellen peräti älykkäin kirjoittaja täällä. Tuosta mainitsemastasi korkeasti koulutettujen rekkauksesta sanoisin, ettei ole mitään takeita tai näyttöä heidän koulutustasostaan. Riippuu vastaanottajasta - siis lukijan kyvystä, halusta ja mieltymyksistä - millaisia kirjoituksia hän pitää korkeasti koulutettujen kirjoittamina. Tällä palstalla melkein kuka tahansa kirjoittaja joka poikkeaa palstan massasta vaikuttaa korkeasti koulutetulta. On syytä tiedostaa ettei koulutus lisää älykkyyttä. Ei täällä edes ole montaa hyvää kirjoittajaa, korkeintaan 2-3.

    • ite.en.ole

      Ketkä on hyviä minusta täällä on ainakin 10 - 20 tosi hyvää

    • wanhaliksainen

      Kamun poissaolo tekee iloiseksi wanhanlieksalaisen ja monet muut.

    • tulkaa.pian.takaisin

      Vastatkaa nyt edes joku teistä miksi katositte ja milloin palaatte???

      • sokkeekin.näkkee

        Olen sen verran paljon seurannut heidän kirjoitteluaan, että tiedän minäkin heidät paljon opiskelleiksi. Ovat myös kirjoittaneet koulutuksistaan ja töistään. Siis vain positiivisena kommenttina tämä, heillä ei ole selvästikään tarvetta valehteluun.


      • clein

        Teille pelkkä ylioppilaskin on "korkeasti koulutettu" ja "paljon opiskellut". Koulutus on hyväksi, mutta ei se pelkästään tee kenestäkään vielä yhtään mitään. Saamme lähes päivittäin lukea ja seurata uutisista "korkeasti koulutettujen" tyhmyreiden suoltavan lähes täydellistä idiotismia.


      • Lippi.Risto
        clein kirjoitti:

        Teille pelkkä ylioppilaskin on "korkeasti koulutettu" ja "paljon opiskellut". Koulutus on hyväksi, mutta ei se pelkästään tee kenestäkään vielä yhtään mitään. Saamme lähes päivittäin lukea ja seurata uutisista "korkeasti koulutettujen" tyhmyreiden suoltavan lähes täydellistä idiotismia.

        Tahdotko sanoa noin Niinkuin Rivien Välissä että sinulla jäi peruskoulun kesken?


      • clein
        Lippi.Risto kirjoitti:

        Tahdotko sanoa noin Niinkuin Rivien Välissä että sinulla jäi peruskoulun kesken?

        Se ei ole tarkoitukseni ja se joka toisin tulkitsee kirjoitukseni, ei taida itse olla kovinkaan sivistynyt. Enhän millään tavalla väheksynyt koulutusta ja sanoinkin sen oleva hyväksi kaikille. Suosittelen ehdottomasti kouluttautumista muillekin, mutta se ei vielä tee kenestäkään hyvää kirjoittajaa tai älykköä. Osasin odottaa tuollaista tyhmää kysymystä.


      • malkaomassa
        clein kirjoitti:

        Teille pelkkä ylioppilaskin on "korkeasti koulutettu" ja "paljon opiskellut". Koulutus on hyväksi, mutta ei se pelkästään tee kenestäkään vielä yhtään mitään. Saamme lähes päivittäin lukea ja seurata uutisista "korkeasti koulutettujen" tyhmyreiden suoltavan lähes täydellistä idiotismia.

        Ja tämän kirjoittaja vikkuuttelloo muita tulkinnoista ja sivistymättömyydestä. Suattasi peilliin kurkistaminen olla ihan nokko!


      • clein
        malkaomassa kirjoitti:

        Ja tämän kirjoittaja vikkuuttelloo muita tulkinnoista ja sivistymättömyydestä. Suattasi peilliin kurkistaminen olla ihan nokko!

        Vertailtuani kirjoituksiamme otahan itse se peili käteesi ja järjestä hyvä valaistus, niin näet tarkemmin.


    • jhmlgkj

      Gunnarpässi oli yksi kaikkien aikojen parhaimmista kirjoittajista tällä palstalla. Hänkin on kadonnut täältä, niin kuin kaikki muukin hyvä katoaa.

    • arvostan.suuresti

      Aloittajan toiveeseen yhdyn täysin.
      Useimmat rekisteröityneet kirjoittajat täällä erottuvat paitsi asiallisuudellaan myös laajalla perehtyneisyydellä omiin käsittelemiinsä aiheisiin. Useiden näkökantojen huomioiminen ja kunnioittaminen ja analyysien rakentaminen on heille tyypillistä. Näistä syistä heidän kirjoituksiaan on niin mukava lukea.

    • nuori.lieksalainen

      Minulle on auennut aivan uusia näkökulmia alueen historiasta ja murteesta joita olen suuresti hämmästellyt.

    • taitaa.olla

      Onkohan tuo clein vanha kaikkien tuntema häirikkö joka yrittää tulla uudella profiililla?

      • clein

        Eipä taida olla koska en ole pitänyt tapana häiriköidä vaan puhua asiaa. En häiriköi tässäkään ketjussa. Tulemiseni tai menemiseni eivät myöskään jää yritykseksi. Joko tulen tai menen aivan miten huvittaa.


      • oletääliö
        clein kirjoitti:

        Eipä taida olla koska en ole pitänyt tapana häiriköidä vaan puhua asiaa. En häiriköi tässäkään ketjussa. Tulemiseni tai menemiseni eivät myöskään jää yritykseksi. Joko tulen tai menen aivan miten huvittaa.

        Olet aivan selvästi pahin ajateltavissa oleva häirikkö itse KAMUTTAJA


      • clein

        Pidän palstanäyttöjen perusteella itseäni täysin erilaisena kirjoittajana mainitsemaasi kirjoittajaan verrattuna. Sen vähän perusteella mitä hänen juttujaan olen lukenut, niin en pidä hänen tavastaan kirjoittaa, en kirjoituksien aihepiireistä enkä juuri sisällöstäkään. Jostakin syystä monet täällä hurmaantuvat niistä täysin sokealla ihailulla. Hyvä kun tykkäävät. Olen hyvin kriittinen lukemaani tekstiä kohtaan enkä myöskään pyri hellimään omia lukijoitani. Paitsi jos lukija sattuu tykkäämään totuuksista. Omalla vinksahtaneella tavallaan tuo arvauksesi on hupaisa.


    • veltti

      Ei tuo ole kamuttaja ei se ole koskaan kehunut olevasa älykkäin vaan arvostaa kaikkien tietoa. Tää cleini näköjään pitää itseään kaikkein viisaimpana. Mikähän se on olevinaan.

    • clein

      Olen minäkin joskus ihan testimielessä ja huvikseni kirjoittanut sellaista minkä palstaväki on niellyt viimeiseen tippaan saakka kuola valuen. On ylistetty ja imarreltu ja niin tapahtuisi vastakin, kunhan vain tarjoilee sopivasti höystettynä vaikka minkälaista visvaa hopealautaselta kultareunuksin. Ylistäisitte edelleen suupielet vaahdossa se on varmaa. Olen tuollaisen yläpuolella eikä se oikeasti kiinnosta, koska se ei johda mihinkään. Mielestäni on parempi sivistää lukijoita laukomalla tosiasioita, vaikkakin sitten vähän kovemmalla tyylillä. Vaikka tollo lukija ei heti tai koskaan tajuaisikaan mitään, niin joutuessaan käyttämään aivojaan hän väkisinkin kehittyy jonkin verran. Minusta lieksalaisten ja tämän palstan väen etu olisi, jos se sivistyisi ja kehittyisi henkisesti. Teen tahallani itsestäni persona non gratan, koska en ole riippuvainen ihailustanne eikä teidän mielipiteenne kiinnosta minua lainkaan. Työsarkaa riittää ja ettehän te tietysti tätäkään ymmärrä.

    • huutonaurut

      Tää clein on huippu!!! :-D Jatka samaan malliin!!!

    • leinikkinen

      Tuo leini on taas yksi uusi häirikkö ja provo ei muuta Öitä kaikille

    • mie.tiijä

      Kamu on banissa

    • näkee.sen

      Leini on yp.n provokaattori

    • clein

      Faneja alkaa jo olla ja osa on meni päästänsä sekaisin näin vähästä. Sain nimittelyä osakseni häiriköstä provokaattoriin, vaikka olen ihan asiallisesti esiintynyt. Mikä teitä vaivaa, tuliko liian paljon sivistystä liian nopeasti? Ettekö hyväksy sitä ettei kaikki kulje päät painuksissa kengän kärkiään tuijotellen kuten te?

    • paljon.lukenut

      Ei tämä clein ole mikään älykkyyden esimerkiksi kelpaava. Koulutkin on jääneet vähiin. Jos olet läheskään niin älykäs kuin mahtailet niin tajuat mistä heti näkee. Jos et tajua niin voi voi.

      • clein

        "Paljon lukenut".... hahaha huutonaurua :-D Mistä sinäkin mitään tajuat älä unta nää. Ällöttää ihan oikeasti nämä "paljon lukeneet" jotka kuvittelevat voivansa päätellä toisen koulutuksen määrän tai laadun tuntematta tai tietämättä hänestä yhtään mitään. Sitten vielä peukuttaa omaa kirjoitustaan, vai oliko se joku pelle jota kenties hieman kolhaisin. Ihan sama minulle mitä joku palstatollo täällä luulottelee. Voitte pitää minua apukoululaisena, maisterina tai ihan minä vaan, ei kiinnosta.


      • heippaSinulleNero
        clein kirjoitti:

        "Paljon lukenut".... hahaha huutonaurua :-D Mistä sinäkin mitään tajuat älä unta nää. Ällöttää ihan oikeasti nämä "paljon lukeneet" jotka kuvittelevat voivansa päätellä toisen koulutuksen määrän tai laadun tuntematta tai tietämättä hänestä yhtään mitään. Sitten vielä peukuttaa omaa kirjoitustaan, vai oliko se joku pelle jota kenties hieman kolhaisin. Ihan sama minulle mitä joku palstatollo täällä luulottelee. Voitte pitää minua apukoululaisena, maisterina tai ihan minä vaan, ei kiinnosta.

        Ai sinä olit tuo huutonaurua joka kehui sinua. Näin on kun itse kehuu itseään saa parhaat kehut. Olet todella lapsellinen.


      • clein

        Ei tarvitse kehua itseäni joten enpä ollut. Kielessämme on sanoja, sanontoja ja termejä joita ei voi monopolisoida. Anteeksi vaan, mutta edellinen kirjoituksesi kirvoitti oikeasti todelliset huutonaurut. Oli se niin hauska. Toisaalta voisin kyllä kehuakin itseäni, jos olisi ihan pakko jotain kehua tässä ketjussa. Ei täällä oikein muita taida minun lisäkseni olla jota voisi harkita kehuvansa, paitsi tuo yksi fani tietysti. Heipat sinulle itsesi peukuttajalle.


      • clein

        En minä halua moittia sinua "paljon lukenut". Välillä vain on vähän ravisteltava teitä arvoisia kommentaattoreita, kun on niin vastenmielistä seurata kuinka ihmiset täällä tuomitsevat, arvostelevat ja suorastaan lynkkaavat toisiaan sanallisesti. Meitä on niin moneksi, että on hyväksyttävä erilaisia mielipiteitä. Minunkin virtuaalisille silmilleni on syljetty vaikka mitä, vaikka ihan hyvässä hengessä ja perustellen olen ilmaissut mielipiteitäni. Minä kyllä kestän sen, mutta kuten sanoin, niin on vastenmielistä seurata räksyttäviä ja tuomitsevia ihmisiä, jotka jakelevat nettioikeuttaan vailla mitään todellista tietoa toisistaan. Anteeksi jos pahoitin mielesi, mutta itse tuppauduit sektorille. Olet varmasti ihan hyvä ihminen ja hyvä kirjoittajakin, älä pahastu sanomisistani, enkä sitä uskokaan. Ei minusta tarvitse muuttaa käsitystään tämän kirjoituksen perusteella, sillä en tahdo olla kenenkään virtuaalikaveri. Haukkukaa ja tuomitkaa vaan jatkossakin. En minäkään teitä aio helliä, jos ette kerran osaa käyttäytyä.


    • Hutkimaton.tutkija

      Hei clein! Teillä on varmaan jotain vastaavaa tapahtunut, alitajunnassa.

      Jotain paradoksaalista on saattanut tuntuakin.

      Huomasin toisesta ketjusta tämän. Sinut on humioitu ainakin. mitäs mieltä olet?

      "Tällä Lieksa palstalla on ollut mielenkiintoisia kirjoituksia eräältä clein nimimerkiltä. Hänessä on "terveen narsismin tyyliä".

      Ei pidä muita itseään parempana, kirjoittaa suhteellisen virheetöntä tekstiä, ja on muutenkin lauserakenteiltaan kykenevä kirjoittelija, sieltä selkeämmästä päästä.

      Olisi mielenkiintoista lukea hänen mielipiteitään maahanmuutosta tai jostain muusta yhteiskunnallisesti häntä kiinnostavasta relevantista, ajankohtaisesta ilmiöstä ja seikasta. Häntä kun ymmärtääkseni eivät murre ja Karjalan historia kiinnosta;)

      Huomasin sinut huomatuksi seuraavan ketjun linkistä erään kyselijän taholta;)
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14497206/muslimit-siis-tappaa-suomalaisia

      • clein

        Kiitos linkistä ja viestistäsi Hutkimaton.tutkija! Vaikka itse sanonkin, niin aika osuvan kuvauksen - ellei peräti täydellisen sellaisen - on joku onnistunut minusta laatimaan :-) Kiitoksia vain kovasti analyysin antajalle ja toivottavasti viime aikainen ja hieman räyhäkkäämpi esiintymiseni ei tuottanut pettymystä. Tiedän sinun Hutkimaton.tutkija olevan vilpitön ja tiedän sinun tietävän senkin, että olemme eri henkilöitä - asia jota melko varmasti tässäkin ketjussa mitä suurimmin epäillään ja varmaksi todetaan :-D Mutta eipä anneta sen haitata. Katsotaan tuleeko annettua mielipidettä pyydettyyn aiheeseen ja jos tulee, niin luvassa on tietenkin erittäin viisaita, isänmaallisia, humaaneja ja terveitä mielipiteitä. On selvää, että rasistiksihan moni täällä minut tuomitsee jo tuon vähäisen sanomani perusteella (ollen luonnollisesti väärässä). On tämä niin sairas foorumi.

        Kiitos sinulle joka palstapersoonaani niin osuvasti luonnehdit. Tottahan toki se olinkin minä itse, jos näiltä muilta kysytään, mutta me kaksi tiedämme totuuden ja vain sillä on merkitystä. Ylipäätään totuus on se sana tässä maailmassa jota soisi kaikkien kunnioittavan ja elävän sen mukaisesti.


      • älä.enää.teeskentele
        clein kirjoitti:

        Kiitos linkistä ja viestistäsi Hutkimaton.tutkija! Vaikka itse sanonkin, niin aika osuvan kuvauksen - ellei peräti täydellisen sellaisen - on joku onnistunut minusta laatimaan :-) Kiitoksia vain kovasti analyysin antajalle ja toivottavasti viime aikainen ja hieman räyhäkkäämpi esiintymiseni ei tuottanut pettymystä. Tiedän sinun Hutkimaton.tutkija olevan vilpitön ja tiedän sinun tietävän senkin, että olemme eri henkilöitä - asia jota melko varmasti tässäkin ketjussa mitä suurimmin epäillään ja varmaksi todetaan :-D Mutta eipä anneta sen haitata. Katsotaan tuleeko annettua mielipidettä pyydettyyn aiheeseen ja jos tulee, niin luvassa on tietenkin erittäin viisaita, isänmaallisia, humaaneja ja terveitä mielipiteitä. On selvää, että rasistiksihan moni täällä minut tuomitsee jo tuon vähäisen sanomani perusteella (ollen luonnollisesti väärässä). On tämä niin sairas foorumi.

        Kiitos sinulle joka palstapersoonaani niin osuvasti luonnehdit. Tottahan toki se olinkin minä itse, jos näiltä muilta kysytään, mutta me kaksi tiedämme totuuden ja vain sillä on merkitystä. Ylipäätään totuus on se sana tässä maailmassa jota soisi kaikkien kunnioittavan ja elävän sen mukaisesti.

        Ei riitä edes kahden käden sormet laskemaan pahoja virheitä, puhumattakaan pienistä virheistä.
        Ei taida kielioppi olla hanskassa yliälykkäällä. Älä yritä esittää sellaista mitä et ymmärrä.


      • clein
        älä.enää.teeskentele kirjoitti:

        Ei riitä edes kahden käden sormet laskemaan pahoja virheitä, puhumattakaan pienistä virheistä.
        Ei taida kielioppi olla hanskassa yliälykkäällä. Älä yritä esittää sellaista mitä et ymmärrä.

        Kielioppi ja älykkyys ovat kaksi eri asiaa. Hyvin moni huippuälykäs on surkea kieliopissa ja päinvastoin. Myönnä itsellesi olevasi pöljä äläkä ota liian suuria urakoita ajattelun saralla. Pääset vähemmällä henkisellä ponnistelulla kapasiteettiin nähden. Vai että ihan virheitä laskeskelet ja vieläpä erottelet niitä isoihin ja pieniin... ;-D

        Ymmärrän oikein hyvin, että eilen illalla sinulle saattoi tulla too much too soon ajattelemisen aihetta. Siinä ruosteinen kone leikkaa helposti kiinni ja jännitepiuha ottaa kuoreen kiinni...

        Olen minä sitten tosi hyvä, aivan erinomainen suorastaan.


    • sinkomies

      No täytynee tunnustaa. Tuli käytyä Virossa, mennä viikolla ja kuten kaikki huomasitte, Rotestimökinpoika, Kamuttaja, Wanhalieksalainen sekä yx muu hiljeni. Hoito oli hyvää Virossa ja nyt jatkan kirjoittelua ihan uusilla nikeillä. Tai nikellä. Ne ei ole sinisiä. Kuten huomaatte.
      Tämä clein on uusin nikeni ja nyt kun unohdin lääkkeeni ottaa, tämä Hutkimaton.tutkija tuppaa tunkemaan koneelleni.
      Minun oikea nike on sinkomies,,,, ( varamoottoori ) sinkomies

      • Jälleen tuo henkilö käyttää toisen identtiteetiä
        Tuo nimeimerkki todella on luuloepäily joka epäilee kaikkea ja myös käyttää toisen henkilön nimimerkkiä
        Lisäksi todella jos ja kun kuka tarvitsee nyt lääkettä on nimimnerkin varastaja Edelleen totean etten ole osallistunut moiseen keskusteluun nimelläni enkä millään nimimerkillä


    • varamootori

      Ja nyt putosi kultanenen mikki, kun näin noinkin vahvan provokatiivisen loukkkauksen kohtaani.
      Tuo sinkomies on saatettava linnaan. Teen tutkintapyynnön heti.

      • clein

        Tottahan toki se olinkin minä itse, jos näiltä muilta kysytään, mutta me kaksi tiedämme totuuden ja vain sillä on merkitystä. Ylipäätään totuus on se sana tässä maailmassa jota soisi kaikkien kunnioittavan ja elävän sen mukaisesti.


      • Jälleen nimimerkin kaappaus ja henkilö jatkuvasti haluaa loukata koska minulla on tuo palkinto nyt tuo henkilö käyttää nimimerkkiäni tietoisesti eli tahallista toimintaa jo vuosikymmenen eli todella katkera ja kaunainen henkilö on kyseessä eli sinkomies ja varamoottori jotka nyt esiintyvät palstalla ei edusta näkemystäni


      • Hutkimaton.tutkija

        Älä turhaan noista provosoidu Markku. Kaikki tietää, että ne ovat muita kuin sinä.

        Olisipa todella mukava nähdä vilpittömästi, minkälaista sakkia tälläkin palstalla hyörii ja pyörii.

        Aivan ilmeisen selvästi olet clein uudehko tai sopivan vanha koulutettu tai kouluttamaton täällä. Hienoa on tyylisi ja on myönnettävä noitten toisten epäsekalaisten nimimerkkien laajenemisesta huolimatta, että on tämä erittäin mielenkiintoista.
        Kuin kryptoja ratkaisisi tai muuta mukavaa peliä pelaisi. Omassakin tervepiirteisessä narsismissani parhaani mukaan pysyn aitojeni sisällä, että en ketään vaan tarkoituksella loukkaisi. Viihteenä tämän otan, ja oppiihan täältä aina jotain toisista ihmisistä, joskus eläimellisestäkin menosta;)

        Nykyinen tekniikka suo yhteiskunnallisia haasteita monin eri tavoin. Sitä voisi kutsua omahkoksi kulttuuri-ilmiöksi, mutta sen hallitsemisessa onkin sitten omat pirulliset ja hallittavat tai hallitsemattomat piirteensä. Niitä ei aina voi hyvällä tahdollakaan kutsua ainakaan rakentavan kulttuurin piiriin kuuluviksi. Siinä lienemme samaa mieltä, että paska foorumi mikä paska foorumi, mutta onhan sitä kompostissakin oltava herättäjiä, jotta sonta maatuisi;)


      • varaclein

        No kiva kun myönnät esiintyneesi nike cleininä. Keksihän uusia nikejä.


      • varaclein
        varaclein kirjoitti:

        No kiva kun myönnät esiintyneesi nike cleininä. Keksihän uusia nikejä.

        Ja kuinkahan tuo Hutkimaton.tutkija samaan aikaan pomppasi saitille. Pitipä taas sattua taas kertaalleeen. Kas kun ei sinkomies. On sulla huvit.


    • Hutkimaton.tutkija

      Tuollaiset pikkupiirteet varmaan puhuvat omaa kieltään osoittaen, minkälaisissa käsissä tämän suomi24 foorumin asiantila on nykyisin. Ainakaan nopeaa parannusta ei voitane palstalle saada aikaan. Useitten vuosien aikaan tuollaiset varaclein kirjoittelijat ovat ilmiönä huveinemme kera epärikastuttaneet asiallisen keskustelun sisältöä. Mutta minkäs yhtäkkiä teet. Kehityksen täten saama suunta on palstan kannalta mitä valitettavin. Sitä en kommentoi onko se joltakin muulta kanalta katsottuna vähemmän valitettavaa, tai jopa huvittavaa. Paras aines täällä ei kuitenkaan pääse nykymenolla oikeuksiinsa.

      Jatkakaa vaikkapa pohdiskelemalla, mitä tarkoittaa defektologia, heilpedagogiikka ja muut erityiset kasvatusopit. Minä olen saanut tältä illalta tarpeeksi oppia, ehkä palaan asiaan myöhemmin tänään, huomenna, tai en ollenkaan. Se on oma valintani. Nyt menen lepuuttamaan keskinkertaisia aivojani unen myötä.

    • apu.clein

      Päätarkoitus cleinillä on Markun kiusaaminen nyt kun kamuttaja ja muut loistaa poissaolollaan.

      • Hutkimaton.tutkija

        No ei todellakaan. Nämä muuthan sitä päätarkoituksenaan pitävät. Kiusaajia ja häiriköitä ovat. Sinäkin avustettava apu sanoja tuossa käyttelet.
        Nyt en viitsi enempää "helmiä sioille heittää", kuin noista keskinkertaisista aivoista.
        Tämä foorumi on sitä sorttia, että on syytä jättää ne paremmat aivot tänne tullessa silloin tällöin narikkaan. Näin ollen tuntee olevansa ikään kuin vertaistensa seurassa.


    • siniset.kaivataan

      Cleini on pelkkä pelle eikä ansaitse huomiota. Sama tyyppi on pyörinyt täällä koko ajan jo vuosia nikkiä jatkuvasti vaihdellen. Nauttii vedättämisestä.
      Aloittajan huoli on mielestäni erittäin aiheellinen.

      • Hutkimaton.tutkija

        Otan huomioon kommenttisi. Kiitos.
        Puolustuksellakin on puheenvuoronsa.


      • clein

        Nikki Siniset.kaivataan olet väärässä ja oikeassa. En ansaitse huomiota, mutta silti saan sitä. Pelleilen, mutta en ole pelle, kuten esimerkiksi sinä. On totta, että olen vaihtelevalla aktiivisuudella esiintynyt täällä ja esiinnyn vastakin ja kyllä, vaihtelen myös nikkejä. Minä voin vaihdella niitä, mutta siitä huolimatta erotun aina massasta, kuten yllättäen jopa sinäkin olet kaikesta päätellen huomannut.


    • guggenheimi

      Onko se nomikäänkarafi vai proteesimökinpoika vai vankkalieksalainen vai korppimake vai kaikkien kauhistusten äiti gamuuddaja Piiroislouhen Pääkalloluolasta.

      • Hutkimaton.tutkija

        Edellinen oli ihan asiallinen kysymys.
        Toivottavasti olemme huumori-immeisiä;) Muuten:

        Kylläpäs muuten tuli guggenheimille "moni-olettamus", pulma, ongelma eli vakava, ikävä ymmärrystä. Tähän on olemassa vähintään kaksi mahdollista vastausta. Vastaukset ovat usein epätyydyttäviä, mutta vastausten ei välttämättä pidä olla epätyydyttäviä, jotta ongelma voitaisiin luokitella sinun palstaongelmaksesi. Tyydyttävätkin vastaukset tekevät siis ongelmasta sinulle vaikean. Propositiologiikassa käytettävien palstaongelmien monnipulma voidaan esittää monessa eri muodossa.
        Esimerkkinä ongelmaasi oivallisesti kuvaa muna vai kana -kysymys. En tohdi välttämättä antaa totuudenmukaista vastausta.

        Seuraavaan kysymykseen on olemassa kaksi vaihtoehtoa, jotka tuottavat molemmat saman lopputuloksen: ”Milloin lakkaat tämän palstahäiriköinnin?” Oli vastaus mikä tahansa, kysymys vihjaa, että olet joka tapauksessa aiemmin häiriköinyt palstalla. Vaihtoehdoksi ei anneta sitä, ettei ole alun perinkään häiriköinyt palstalla.

        Ikävä on näköjään suuri sinisiä kohtaan;)

        Häpeä ja mene nurkkaan. Tai älä sittenkään. Nurkkarangaistus on opettajalle nykyisin sanktioita aiheuttava toimenpide.
        Painu hyvän lukemisen ääreen täältä!


      • clein

        Millaisesta kirjallisuudesta pidät Hutkimaton.tutkija? En voi tietää olemmeko kenties joskus väitelleet keskenämme tämän palstan melskeissä eikä sillä ole mitään merkitystäkään, mutta sinun tyylisi joka tapauksessa erottuu selkeästi tämän palstan massasta. Voisi jopa sanoa, että jos tämä palsta on pimeä taivas, niin sinä olet yksi sen aivan kirkkaimmista tähdistä. Minä olen se toinen ;-) Tietenkään tämä palsta ja sen aura ei ole paras mahdollinen mittari millekään eikä missään suhteessa, mutta tiedän sinun erottuvan eduksesi haasteellisemmassakin ympäristössä. Tiedät sen itsekin, mutta tulipahan sanottua. Ruma sana pitää sanoa niin kuin se on, mutta eihän kehujakaan saa pihdata silloin kun on aihetta.


      • ambulanssikuskit
        clein kirjoitti:

        Millaisesta kirjallisuudesta pidät Hutkimaton.tutkija? En voi tietää olemmeko kenties joskus väitelleet keskenämme tämän palstan melskeissä eikä sillä ole mitään merkitystäkään, mutta sinun tyylisi joka tapauksessa erottuu selkeästi tämän palstan massasta. Voisi jopa sanoa, että jos tämä palsta on pimeä taivas, niin sinä olet yksi sen aivan kirkkaimmista tähdistä. Minä olen se toinen ;-) Tietenkään tämä palsta ja sen aura ei ole paras mahdollinen mittari millekään eikä missään suhteessa, mutta tiedän sinun erottuvan eduksesi haasteellisemmassakin ympäristössä. Tiedät sen itsekin, mutta tulipahan sanottua. Ruma sana pitää sanoa niin kuin se on, mutta eihän kehujakaan saa pihdata silloin kun on aihetta.

        Kylläpä löytyi sopiva hengenheimolainen teille molemmille nopeasti ja kehuja virtaa puolin ja toisin. Niin se on kun itsensä kanssa keskustelee. Pelkällä viinallako tuo onnistuu vai pillereillä, et kai ole sekakäyttäjä.


      • clein

        Kukahan tässä nauraa ja kenelle? Olen ihan selvästi päässyt - vaikka en haluaisikaan - ihosi alle ;-) Nukkumaan siitä.


      • varamoottori-puputtaa-jo
        ambulanssikuskit kirjoitti:

        Kylläpä löytyi sopiva hengenheimolainen teille molemmille nopeasti ja kehuja virtaa puolin ja toisin. Niin se on kun itsensä kanssa keskustelee. Pelkällä viinallako tuo onnistuu vai pillereillä, et kai ole sekakäyttäjä.

        Helposti ilman pillereitä, kun ne jättää ottamatta. Eihän tuosta ole kuin viikonpäivät, kun kaikki nuo siniset niket uhosi lähtevän matkoille samana päivänä. Ja nyt tuli sama määrä erinikejä takaisin.
        Tuo tyyppi on sama persoonanjakaumasta kärsivä narsisti. Todella sairas henkilö.


    • missä.ovat

      On siitä ainakin kolme viikkoa kun häipyi.

    • munkkiposu

      Ei matkoille sanonut lähtevänsä muut kuin rotestimökinpoika. Cleini on eräs vanha huuhaa. Etkö muka tunnista. Pidän sinua sen verran älykkäänä jotta tunnistat kun vähän mietit. Se keskustelee itsensä kanssa.

      • Matkoilla on käyty ja kotimaahan tultu, viikko Maltalla. On 33. valtio jossa olen käynyt vuoden 1984 jälkeen kun kävin ensimmäistä kertaa ulkomailla.


      • maamoottoriTänään

        Ja maat sekäaikakohdat on samat kuin itsekehu Makella. Eikös vaan. Ja nyt puollustukselle puheenvuoro.


    • joos.on.samma

      Juu-u taisi käydä Rantalan koulua kuus seitkyt luvulla oli vähän etakoitunut tyyppi.

    • mottinestari

      Pitääkö paikkansa kamuttaja henkihieverissä Töölön sairaalassa??

    • hissanmaikk

      Vuoden paras uutinen kamutja henkihieverissää sille malja jopa kaksi

    • Hyper-filosofi

      Hyvä ketju! Pitkästä aikaa kohtalaisen järkevää kirjoittelua jokaiselta kommentoijilta.

      • Hyper-filosofi

        Älkää hyvät ihmiset haukkuko toisianne, jos ei ole mitään aihetta. Tätä toivoisin kaikilta kirjoittajilta. Kirjoittakaa asiallisia kirjoituksia! Tietenkin, jos haluatte kirjoittaa satiiria, niin otan haasteen vastaan!


      • clein

        Muut on anaalista paitsi minä, Clein ensimmäinen suuri, olen suvereeni suunnannäyttäjä ja henkinen johtaja. Narsistiseksi ja henkisesti erittäin epävakaaksi persoonallisuushäiriöiseksi leimatulta ihmiseltä se on ihan kelpo saavutus. Varsinkin, kun olen kaikkea tuota ja vielä enemmänkin! Älkää käsittäkö väärin, en tietenkään ole mestari pelkästään täällä vaan tarkoitin reaalimaailmassa. Koiran ulostekin kykenee kohoamaan älylliseksi mestariksi tällä palstalla, joten sitä ei voi suuren suureksi ansioksi laskea. En voi kuin ihailla tätäkin kirjoitustani. Miten joku pystyykin noin upeasti pujottamaan sanoja kauniiksi helminauhaksi? Vanha en ole kuten joku pulun pökkimä roskapussi tuolla veikkaili. Olen nuori, vireä ja superviriili ja sekös teitä seniilejä sylettää ja vetää kurppaisen turpanne norsunv.tulle. Viriiliydessäni taidankin tässä ottaa yhteyttä pariin naiseen saman tien. Eikös se olekin reilua, kun onhan teilläkin kaksi kättä? Niin että kivat illat teillekin!


      • hissanmaikk

        Milloinkas clein lähtee kehumaan Tsaarin armeijan Pielisjärveläisiä talonpoikia, ( jotka hän on haastatellut ) , jotka metsästivät cleinin ( Kamuttajan ) opastuksella ökyrikkaiden kartanolla.
        Ps. Niken nähtyään nämä neljä sinistä nikeä näkee punaista. Toinen ps. Älä lyö avoeukkoasia. Ekahan lähti sen takia.


      • Hyper-filosofi

        Niin olihan näin. Tsaarin armeijan tuntijat ( nimimerkit ) joutui alle viiskymppisenä eläkkeelle. Johtuen päänkopan sisällä tapahtuvista neuroottisista sekavuuksista, joissa useita sekavia persoonia alkoi olemaan maailmaan napoja. Eli nämä tietää kaiken ja osaavat kaiken sairaalloisen ytimekkäästi.
        Iroonosinta ( hoidoista huolimatta ) tässä on se, että vuosikymmeniä eteenpäin, samat oireet elää edelleen.


      • Super-filosofi
        clein kirjoitti:

        Muut on anaalista paitsi minä, Clein ensimmäinen suuri, olen suvereeni suunnannäyttäjä ja henkinen johtaja. Narsistiseksi ja henkisesti erittäin epävakaaksi persoonallisuushäiriöiseksi leimatulta ihmiseltä se on ihan kelpo saavutus. Varsinkin, kun olen kaikkea tuota ja vielä enemmänkin! Älkää käsittäkö väärin, en tietenkään ole mestari pelkästään täällä vaan tarkoitin reaalimaailmassa. Koiran ulostekin kykenee kohoamaan älylliseksi mestariksi tällä palstalla, joten sitä ei voi suuren suureksi ansioksi laskea. En voi kuin ihailla tätäkin kirjoitustani. Miten joku pystyykin noin upeasti pujottamaan sanoja kauniiksi helminauhaksi? Vanha en ole kuten joku pulun pökkimä roskapussi tuolla veikkaili. Olen nuori, vireä ja superviriili ja sekös teitä seniilejä sylettää ja vetää kurppaisen turpanne norsunv.tulle. Viriiliydessäni taidankin tässä ottaa yhteyttä pariin naiseen saman tien. Eikös se olekin reilua, kun onhan teilläkin kaksi kättä? Niin että kivat illat teillekin!

        Muistan sinut, olit siinä viereisellä roskatunkiolla kaivelemassa koiranpaskoja iltapalaksi; sanoit, että niistä saa hyvää iltateetä. Ovat kuulemma hyviä kaikenlaisiin hallusinaatioihin, ainakin sellaisiin, joista saa hyviä maailmanparannusutopiota. Minä muuten saan inspiraationi kärpässienistä, niistä tulee mahtava stondis. Kokeilkaa joskus ja maistelkaa näitä syötäviä sieniä, niin pääsee teistäkin paskakasoista eroon, ette kuitenkaan pärjää minulle tyhmyydessä. Ajatelkaa, minun kengännumeroni on pienempi kuin minun ÄO. Käyn huomenna suutarilla, kengät hankaa. Minä olen muuten kotoisin CLEINin naapurista, hän on minun se tyhmempi kaksoisveli, mutta ei se haittaa, hän pääsi uudestaan apukoulun toiselle luokalle.


      • clein

        Super-filosofi olet mestari kirjoittelijaksi, jos olet elämää kokenut sanotaanko vaikka noin nelikymppiseksi ja kouluttautunut henkilö. Vaatii nimittäin suurta lahjakkuutta kirjoittaa noin tökerö, tyhmä, vailla mitään pointtia oleva, vitsitön ja koukuton kirjoitus, joka vaikuttaa enemmän kuusitoistavuotiaan kuin parikymppisen älykääpiön kirjoittamalta. Vittuilu- tai älyllinen haaste on aina tervetullutta ja tasokkaita sellaisia on hauska lukea. Tuo sinun juttu oli oikeasti säälittävä yritelmä. Ellet ole alussa kuvailemani kaltainen sivistynyt ja kokenut henkilö, niin kehotan sinua lukemaan paljon kirjallisuutta ja opiskelemalla sivistämään itsesi. Tällä tavoin voit jonakin päivänä saavuttaa keskitason kirjoittajaan olevaa etumatkaa, joka tämän hetken tasosi huomioiden näyttäisi olevan vielä huomattavan pitkä. Voit kuitenkin olla ylpeä siitä, että uskalsit edes yrittää, se on jo hyvä alku!


      • Einste1n

        Terve CLEIN! Yllätit minut aikaisemmalla kirjoituksella, mutta sitten huomasin myöhemmin, että me kuulumme samaan ryhmään; nimittäin n.s. "Jaskan pauhajiin". Minä olen muuten nykyisin "Einstein". Terkut uudelle nikillesi.


    • sinkomies

      Vaan elä vittuile. Laulan paremmin kuin Grönin
      Eino.

      • exsinkomies

        Kirjoittaja käyttää tietoisesti tahallaan toisen henkilön nimimerkkiä


    • heitä.tarvitaan

      Voi kun rekatut palaisi.

    • antropologi

      Ei taida onnistua Kamun henkilöllisyyden selvitys keltään. Piiroislouhet kätkee synkän salaisuuden.

    • clein

      Nyt kun minut paljastettiin en voi älykkäimpänä kirjoittajana salata nerokasta persoonaani. Olen kamuttaja joka asuu Liksassa.

    • Liituraita

      Taitaa clein olla opettaja tai johtavassa asemassa.

    • mikä.lie.uuvelo

      Näkeehän sen kuka vaan että clein ja Kamutta on eri henkilöt. Kamun kirjoituksessa on kirjoitusvirheitä mutta ei kielioppivirheitä. Cleinin on täynnä molempia virheitä. Ei kukaan opettaja tai vähänkin pidemmälle lukenut ole noin taittamaton.

      • hyihittohai

        "Taittamaton"... todellakin olet vielä uuvelompi kuin clein...


      • Hyihittohai

        Teidän kahden tuottamien sanojen määrään suhteutettuna mikälieuuvelolla on isompi virheprosentti kuin cleinillä. Cleinin virheprosentti on sitä paitsi erittäin pieni huomioiden kaikki ketjun kirjoitukset.


    • uuvelo.se.on

      Uraa cleini löysi yhden virheen mutta omista ei yhtään.

      • Hyihittohai

        Uuvelo taisi vetää herneet kun cleini ihan aiheestakin vähän tukisti ;-)


      • aika.opettaa

        Hahaha nulikka uivelo sai kunnolla korville hahaha!


    • polki.miinaan

      Cleinin virheitä ei jaksais kenkään preferoida kun niitä löytyy joka lauseesta ja virkkeeseen monta. Uskokaa tai älkää mutta se kohjo on yksi sinisistä.

      • Reppana.änkyttää

        Nielisit vaan tappiosi turpaan tuli näkeehän tuon lapsikin.


      • Hutkimaton.tutkija

        Mukavaa ja auvoista huomata miten tässä ketjussa on ahkeroitu.

        Täällä kysymykset ja olettamukset etsivät ratkaisujaan. Vaikeaa on todellisen tiedon puute. Vai mitä? Mitä Te todella haluaisitte tietää tai ymmärtää itsestänne? Lisääkö tieto tuskaa, vai tietämättömyys? Ei, älkää vastatko, antakaa minun olla rauhassa:)

        Veikkaanpa ettei Clein ole yksi sinisistä. Yksi herra tarujensa kanssa sormusta etsien. Hän toki kirjoittaa aikalailla ilman sanassa olevia näppäimistömme käytön seuraamus virheitä, muuhun en vielä ole perehtynyt tarkemmin.

        Clein paljasti jo "nerokkuutensa" kyselemällä ja vedättämällä piiloprovosoinnillaan.
        Ihan hyvää lystiä, kuka jaksaa siihen ottautua. Minäkin nyt lyhyimmän kaavani mukaan jaksan ja kestän huumorillakin.

        Kyseli tuossa lukuharrastuksiani. Koraani suomenkielellä tällä hetkellä. Lukemisesta on jäljellä vain yksi neljännes. Luen kirjaa nurin päin. Opin siinä arabiaa samalla, ja siksipä puolen vuoden intensiivisen lukemisen jälkeen, minua on jo pyydetty tulkiksi Märenlähteen VUK- keskukseen. Kieliongelmat on tyystin pois pyyhitty, kun pääsen kääntämään tosi totuutta selkokielelle. Siksi minä olen ainoa tosimies;) Suorastaan Äijä.

        Mukavaa oli myös huomata, että palstalla kävi yksi rehellinen. Kiitos hänelle.

        Cleinille lisäterveisinä, että nipun, Sari Parasvuon luentomonisteita, olen myös innolla aikoinaan lukenut. Ne eivät kuitenkaan antaneet lopullista valoa elooni, monipuoliseen. Jos luulet olevasi paras vedättäjä, tai ihastuttaja, hassuttaja, saat minusta ehkä parin viikon sisällä kuulla lisää.

        Aina ei ole niin väliksi. Jos ei vähän väliä saa väliä. No, huumoria väliin!

        On aikamme aikana syytä tehdä joskus hyödyllisempääkin. Siksi meni pari vuorokautta, ihan tätä palstaa lukematta.

        Clein, en voi olla sinun fanisi, koska en oikein noin suuresti fanita itseänikään. Silti olen subjektiivisen näkemykseni kannalta parempi sinua, täällä. Lapinmiehenä inttelemäänkin.

        Voihan olla, että käyttää hän vaikkapa tiibetinspanielia oikolukijanaan. Koira, joka ei ole käynyt vielä kakillaan, on joskus nerokkaampi, kuin yksikään itseään ylistävä meistä:) Aistii, haistaa ja tuntee, joskus näkeekin heti, jos on näpätty tai täpätty väärin;)
        Tämän kirjoitin hitaasti, että voisit selkokielellä sen ymmärtää tiibetinspanielisi kanssa;) Älä Clein nolaa hyvää kirkkaintasi, taivaat ovat joskus tummissa pilvissä, saati ilme;) Ihme ilmeellinen olisi, jos olisit väittämäsi tosi.
        Muuten ihmisenä toisaalla toivotan sinulle lystiä ja oikeamielistä harkintaa.

        PS. Tämän kirjoittaminen vaati jo ambulanssikuskien suosittelemaa Jim Beamia näin perjantai iltana. Sekakäyttäjä en ole.


      • Hutkimaton.tutkija

      • Hutkimaton.tutkija

        Ja turha kuvitella, että, herkkyydestäni huolimatta, en osaisi olla armoton.
        Hyväkin läpirehellisille. Mutta vain sen tarpeen vaatiessa.


      • varamoottori

        Sen verran tulee korjata, että tämä kameleontti on sama sinisen sakki, joka täällä huseerasi.
        Herralla on hirvittävä esilläolontarve. Tälläinen MINÄ olen paras. Ja tämä palsta on enään ainut, jossa herra voi huseerata. Muualta hänet on poistettu.


      • exvaramoottori
        varamoottori kirjoitti:

        Sen verran tulee korjata, että tämä kameleontti on sama sinisen sakki, joka täällä huseerasi.
        Herralla on hirvittävä esilläolontarve. Tälläinen MINÄ olen paras. Ja tämä palsta on enään ainut, jossa herra voi huseerata. Muualta hänet on poistettu.

        Henkilö käyttää toisen nimimerkkiä ja esittää väärää todistusta solvaten selvä vainoaja


    • Palstan.älykkäin
    • Hutkimaton.tutkija

      Eli nopea johtopäätös.
      Poistettu ja poistamaton ajatus on unissasi olettamus näkymä. Minun unissani on jotain elämän jatkumon kannalta oikeamielisiä piirteitä. Piirteet ennustavat, osin muistelevat vanhaakin. Antavat paljon tulevan ymmärrykseen.

      • Hutkimaton.tutkija

        Pikku toive teille kaikille!

        Painukaa tähän aikaan pehkuillenne;)

        Kavereita olkaamme unissamme.


      • hissanmaikk
        Hutkimaton.tutkija kirjoitti:

        Pikku toive teille kaikille!

        Painukaa tähän aikaan pehkuillenne;)

        Kavereita olkaamme unissamme.

        Esitän tyhjän toiveen. Mene saamaan hoitoa sairauteesi.


      • Hutkimaton.tutkija

        Konitohtori hitonmaikkoineen ja maitoineen maitoilkoon, olkooon tyhjine tynnyreineen koliskoon, mutta clein. ( Sorry...

        Uskallatko ottaa haasteen, järjen ja ymmärryksen kanssa, vastaasi. Saati aitoon vuoropuheluun liittyen, johon saattaisi liittyä muitakin inhimillisiin tunteisiin liittyviä ulottuvuksia?

        Olet ihmeellinen kovien kivien jauhaja. Ajatuksesi hampaat ovat sen verran terävät, että tohdin hioa niitä vielä hieman terävimmiksi. Siksi varmaan ponnistat taitosi lähes parhaimmillesi oman palstauskottavuutesi tähden. Keskenäinen vuorovaikutuksemme kohdistuu tällä hetkellä tämän palstan kehitysetenemisen pohjattomaan johdannaissääntöön.
        Joka tapauksessa korostamme alinomaa, että pienikin, taholtasi tuleva epäisku, kautta täsmäisku, sanankäyttösi näennäisenä tosiymmärtäjänä ei anna palstan lukijoille lopullista tyydytystä.

        Väitit, että et välitä rekisteröityä. Väitit myös, että se ei ole tarpeen kohdallasi. Mitä ajattelet lopputulemaksesi. Mielestäni tulet olemaan narusta oikein kunnolla ja aidosti vedettävä (pässi) tahtosi mukaan, niin kuin itsekin jo totesit.

        Ei mene kauan kuin yksinkertaiset hassuttavat mennen tullen, sinuakin "parasta". Huvittaa pintapuolinen näkemyksemme. Huomioi myös se, että e n v i e l ä u i liiveihin.
        Tyylitajuni vaatii jopa alkaessaan ymmärryksen tiloja. Ne ovat haettavissa meille molemmille monin puolin.

        Lieksa. On. Pysyy. Pysy sinäkin järkevänä, tällä sinulle annetulla ymmärryksen voimalla. Elollakin jota nyt saat vielä elää.

        Uutta olisi se tällä palstalla, että ryhtiyttä löytyisi, jos clein olisi sinisellä samoja ajatuksiaan kirjoitteleva. Pelkuri näsäviisas on nyt, ei uskalla ottaa härkää sarvista.
        Minä en teille lupaa yhtään mitään. Normaaleja uomia kulkeva valmisteleminen tai toive, vähäinenkin, kaikuu täällä vastaamattomaan tyhjyyteen. Muutosta uutta on vain unissaan toivottava. Epäröimätön tunnustus, puoleen tai toiseen, olisi aivan hämmästyttävä piirre meissä kaikissa epäkeskosissa palstakirjoittelijoissa. Se olisi jopa ilmeisen hämmästyttävä herätys tunnustaa valkoista tai mustaa elämässämme. Saati hoitamaan mitään itseään paremmaksi. Vesiväritkin pysyvät paremmin paperilla, kuin tiettyjen "viisaitten" ajatukset tällä palstalla.

        Aikamme olemme saaneet, aikamme käytämme, miten kukin tahtoen.
        Osuvin toimenpide olisi rekisteröityä. Hyvä clein. Ei millään pahalla. Mutta, kuitenkin. Jos olet vanha, jota et mielestäni ole, voisit opetella pikkuhiljaa aikuiseksi.

        Mutta jättääkseni nämä vähemmän miellyttävät ilmiöt ja siirtyäkseni positiivisiin seikkoihin: niihin kuuluu epäilemättä se, että palstakeskustelu on mielenkiintoista kaikkine vivahteineen ja haasteineen. Kuten on todettu usein, tekevällä ei ole turhia ongelmia. Vähemmän vielä sillä, joka osaa olla puuttumata siihen mille ei mitään voi. Olisi paljon sanaa, paljon mielessäni sanottavaa. Aikaa on käytettävä toki muuhunkin kuin täällä kanssanne syviin ajatuksiin syventyen.

        Jatkakaa! Lepo! Joku Jumala olkoon kanssanne.


    • yliälykäs.tiedät.kuka

      Sinun on aika siirtyä sivuu älykkäiden joukosta sillä et yllä lähellekään tasoani ja keskustelen vain vertaisten kassa Hutkimaton.tutkija.

      • saakosanoa

        Liian paljon kirjoitusvirheitä ja muutenkin älyllisesti alinta tasoa oleva kirjoitus. Clein on ylivertainen ja hutkijakin tsiljoona kilometriä teitä muita edellä.


    • nettinörtti

      Clein kirjoittaa vaihtuvilla nikeillä. Tiedän syyn se tapahtui eilen illalla ja tiedän kellonajankin.

    • hoplaa.mummo

      Virheitä samaan tahtiin kuin cleinillä. Siispä hän.

    • onko.se.kamuttaja

      Miksi ei käytä cleiniä vaan vaihtelee avaa vähän.

    • jätkä.paljastu

      Nyt clein teki alituksen alkuperäisellä nikellään KAMUTAJA

    • aito.vai.ei

      Virtuaaliset sieraimeni aistivat naaraan virtuaalisia aromeja ja rivien välistä tunnistan hyvin hentoja värähtelyjä. Toisaalta vallalla on epäjärjestys, suoranainen sekasorto. Monien henkinen tasapaino on sekaisin ja palstalaiset hoippuvat sinne tänne kuin myrskyssä olevan valtamerialuksen kannella. Äärimpien tunnemyrskyjen vallassa olevat tarrautuvat kajuuttaansa kuin Cape Hornin ristiaallokossa. Pääpurje on jo aikaa sitten revennyt pamahtaen ja ulkopuolisen silmään epätoivoisimmat muistuttavat jo erään taidemaalauksen huutavaa hahmoa. Yhdistävä tekijä näille ääripäille on heidän huuliensa kautta vaimeasti, osin kiihkeän intohimon, osin epäuskoisen raivon voimin toistama outo nimi, jota he hokevat... clein...clein...oi clein...ooh clein...

      Veni, vidi, clein!

      t: minä, aito clein

      • ihmekameleontti

        Huippuälykäs ja multilahjakas tyyppi tää clein sen näkee noista kirjotuksista. Saattaa olla psykopaatti. Mahdotonta sanoo onko mies vai nainen kun se vedättää satanolla.


    • junttila

      Yksi hörhö tuli takaisin jote minähän poistun ikiajoiksihere

    • onkirjoitettuOIKEA

      Leini on multilhjakasbvalehteleva narsisti että muuta

      • eieespata

        Mitä se on sulle valehdellu? Mikäs sinä sitten olet?


    • Tällähän on ollut aika räläkkä.

      • khngkjmbnklnkk

        Joku sekopää pisti paikalliset palstareppanat kerralla nippuun. Sinäkö se olit?


    • palstareppana

      Mitä tarkoitat ja keltä kysyt palstareppanoista.

    • hyttilä

      Nää niket aivan varmasti tuntee toisensa ja sopii puhelimessa milloin tullaan ja milloin lähdetää. Nomikäänherffi kertoi minulle kännissä kun oltiin ryyppään. Markkukin on yksi heistä ja ja ccleini.

      • En tunne henkilökohtaisesti toisia nimimerkkejä ja tiedän kyllä ne henkilöt joilla on ollut asiaa, eli ei kuulu tälle palstalle oleville nimimerkeille.
        Eli pyyntö oli toimia Hämärän kaupan illassa jälleen tehtävissä kun paikalle saapui kuusi kansanedustajaa.
        Sattuma on ollut se että jos joku on ollut matkoilla samaan aikaan kuin minä jolloin vanhoja ketjuja on nostettu ja joku haluaa jatkuvasti vainota siten todella sairasta levittää omia mielikuvituksia henkilöistä.


    • naispower

      Ei nuo siniset ole kovin ihmeellisiä mutta kieltämättä tuo clein on toista maata. Ainakin erilainen kuin on totuttu. Missä olet tule äkkiä takaisin ilostuttamaan meitä!

    • on.lapsellista

      Clein kutsuu itseään takaisin mutta eri nikelä.

      • nikelä

        Sulla on jääny clein soimaan päässäs.


    • sekin.on.sininen

      Cleinikin on rekattu jos et satu tietämään.

      • Nikenpöllijä

        Yrititkö sitten kirjoittaa toisen nikillä vai mistä tiedät? Aijaij. Clein taisi olla nopeampi ja sittenkin älykkäämpi...


      • Kultainen.kaari

        Yllättävän nerokas pikku paskiainen tämä clein. Kusee teitä kulmaan paineella :-D


    • lippisHävisiMähköllä

      Mitä sinä nikenpöllijä kamuttaja oikein sekoilet vedä ittes vessasta alas murrehorisija

    • Hutkimaton.tutkija

      Eikös tämä aihe ole aikalailla nyt jo loppuun kaluttu luu. Näyttäisivät rekatut niket palanneen ja räläkkä sen kun jatkuu. Tuon räläkän arvelen tarkoittavan kiivasta, kiihkeää keskustelua usean eri osallistujan voimin.

    • Kyllä räläkkä on sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe