Yksinäinen nainen miehen silmissä

Armeliaatmiehetmissä

Alkaa epätoivo hiipua ajatuksiin. Treffeillä kävin aiemmin, mutta nyt on tullut joku blokki enkä uskalla enää mennä. Miten kukaan mies haluaisi 29-vuotiasta naista, jolla ei ole yhtäkään ystävää eikä kaveria?

43

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faierlk

      Miehet välittää vain ulkonäöstä. Älä projisoi omia ajatuksiasi miehiin. Lähde: mies.

      • demgrr

        Juurikin näin. Se on naisten juttuja välittää tollasista asioista, et paljonko miehellä on kavereita ja muutenkin miehen "statuksesta". Miehet ei välitä tollasista pätkääkään. Näin siis yleisesti ottaen.

        Joten huolesi on turha. Miehet on yksinkertasia näissä asioissa: Jos oot hyvännäkönen, lähes kaikki miehet haluaa olla kanssas, olitpa sit millanen tahansa muuten.


      • 436436436
        demgrr kirjoitti:

        Juurikin näin. Se on naisten juttuja välittää tollasista asioista, et paljonko miehellä on kavereita ja muutenkin miehen "statuksesta". Miehet ei välitä tollasista pätkääkään. Näin siis yleisesti ottaen.

        Joten huolesi on turha. Miehet on yksinkertasia näissä asioissa: Jos oot hyvännäkönen, lähes kaikki miehet haluaa olla kanssas, olitpa sit millanen tahansa muuten.

        Eikä oo pakko olla niin hyvännäköinenkään, monet miehet eivät oo niin ronkeleita


      • kuin.karkkikaupassa
        436436436 kirjoitti:

        Eikä oo pakko olla niin hyvännäköinenkään, monet miehet eivät oo niin ronkeleita

        Tuossapa se jo tulikin, naiselta ei vaadita yhtikäs mitään pariutumisen maailmassa.
        Ruma nainen tekee tinderiin profiilin ja siellä on jopa komeat miehet kiinnostuneena viestittämässä.


    • 30v.mies

      Mä voin ehkä lähteä sun kanssa treffeille, mistä päin olet?

    • Antons

      Hei mistäpäin olet, mullakaan ei hirveästi ole kavereita, ja olisi kiva tutustua?

      • amiehetmissä

        Tampereelta... sinä?


      • en.ole.Antons

        Helsingistä. Tervetuloa tänne.
        Voin minäkin tulla T:reelle. Vuosia kulunut edellisestä käynnistä.


      • Amiehetmissä
        en.ole.Antons kirjoitti:

        Helsingistä. Tervetuloa tänne.
        Voin minäkin tulla T:reelle. Vuosia kulunut edellisestä käynnistä.

        Mihin sulle voisi kirjoittaa?


      • amiehetmissä kirjoitti:

        Tampereelta... sinä?

        Vantaalta, laita sn maili?


    • ignorance.is.bliss

      Naisilla on paljon harhaluuloja mikä miehiä kiinnostaa naisessa.
      Aika monesti naisilta kuulee voivotteluja ihan vääristä aiheista:
      "miehet ei varmaan kiinnostu minusta kun minulla on niin matala koulutus/huono työ"
      "miehet ei varmaan kiinnostu minusta kun minulla ei ole kavereita"

      Toisaalta aika monesti kuulee naisten suusta tulevan:
      "en halua miestä jolla ei ole kavereita"
      "haluan miehellä olevan amk tai yliopisto -koulutus ja koulutusta vastaava työ"
      "en halua kokematonta miestä"

      Pelkkää ajatusten projisointia kuten aiemmin jo sanottu täällä, koska naisia kiinnostaa miehen sosiaalinen status ja koulutus ja työ niin naiset luulevat että miehiäkin kiinnostaa naisen vastaavat.

      Ainoa mikä merkitsee naisessa on ulkonäkö, luonne ja ikä.
      Jos olet söpö, hoikka, mukava, hyväsydäminen ja alle 30v niin olet aina kiinnostava siitä huolimatta vaikka olisit miten yksinäinen tai ilman koulutusta tai työtä.

    • tytsy22v

      Omasta kokemuksestani yksinäisenä, kaverittomana naisena voin sanoa että kyllä sillä on ollut väliä. Ne vähäiset mieskokemukset mitä mulla on ovat aina kyselleet ystävien yms. perään ja sitten kun on tullut ilmi että oon tälläinen kaveriton kotihiiri niin juttu on sitten kuihtunut pois.

      Ja edelliselle, on aika paljon vaadittu että pitää olla "söpö, hoikka, mukava, hyväsydäminen" ja tietynikäinen. Ainakin omalla kohdallani ulkonäkökriteerit ei ollenkaan kohtaa ja sitten kun luonnekin on vielä tälläinen erakkomainen...

      Toivon kuitenkin joskus löytäväni itselleni sen kumppanin joka voisi olla mulle myös paras ystävä, jonka kanssa tehdä kaikenlaista. Introverttinä ihmisenä en paljon muuta kaipaisikan työelämän ja oman lapsuudenperheen lisäksi.

      • fhfghfghf

        " Ne vähäiset mieskokemukset mitä mulla on ovat aina kyselleet ystävien yms. perään ja sitten kun on tullut ilmi että oon tälläinen kaveriton kotihiiri niin juttu on sitten kuihtunut pois. "

        Olet selvästi tapaillut vain niitä suosittuja jännämiehiä/pelimiehiä.
        Ihmetyttää aina naisten miesongelmat, esim että mies kohtelee huonosti tai jättää naisen, tuollainen käytös on mahdollista vain niillä suosituimmilla miehillä.
        Tässäkin ketjussa on kaikki miehet sanoneet että naisen ystävillä ei ole merkitystä.

        Minkälaiset kriteerit sulla on miehelle?


      • tytsy22v

        Ei mulla sen kummoisempia kriteerejä ole miehelle, kyllä sen tietää kun sattuu joku omalle kohdalle. Totta kai luotettavuus ja rehellisyys, jonkinlainen maanläheisyys ja se että tunnutaan olevan samalla aaltopituudella on tärkeää.

        Ei nää mun tuntemani miehet miten "jännämiehiä" ole ollut, ihan tavallisia ihmisiä. Hyviä tyyppejä, en kai niistä muuten olisikaan kiinnostunut.


      • fhfghfghf
        tytsy22v kirjoitti:

        Ei mulla sen kummoisempia kriteerejä ole miehelle, kyllä sen tietää kun sattuu joku omalle kohdalle. Totta kai luotettavuus ja rehellisyys, jonkinlainen maanläheisyys ja se että tunnutaan olevan samalla aaltopituudella on tärkeää.

        Ei nää mun tuntemani miehet miten "jännämiehiä" ole ollut, ihan tavallisia ihmisiä. Hyviä tyyppejä, en kai niistä muuten olisikaan kiinnostunut.

        Laita vaikka kuvaesimerkkejä miehistä jotka sinua kiinnostaisivat. Ikävaatimukset?
        Olen huomannut että kun nainen sanoo tavallinen niin se voi tarkoittaa mitä tahansa.
        En vain millään usko tuota että miehet olisi sinut hylänneet kaverittomuuden takia, ei tavalliset miehet vain tee tuollaista, rehellisesti puhuen miehillä ei todellakaan ole varaa tehdä noin.


      • tytsy22v

        No jos ajattelet että haen miehissä jotain näytteli/mallityyppiä niin olet todella väärässä. Olen aina ollut se ihminen joka kavahtaa kaikkia ns. ("liian") hyvännäköisiä ja timmissä kunnossa olevia, jotenkin haen niitä maanläheisiä ihmisiä myös ulkonäön perusteella ja kiinnostun sellaisista rauhallisen, fiksun oloisista miehistä. Ikävaatimuksena tietysti että lähelle omaa ikääni, eli siinä 20-30 v. Ja mielestäni julkkisten kuvien laittaminen on aika turhaa, koska no, ne on julkkiksia ja myös siis sen näköisiä, ei niitä oikeassa elämässä tule vastaan. On eri asia se mitä on kiva "katella" ja se minkälaista miestä todellisuudessa haen, tai kiinnitän huomiota.

        Eikä nyt kellään se pelkkä kaverittomuus syynä ehkä ole ollut, vaan kai nekin on vaan alkanut miettiä että mikä mussa on vikana kun ei niitä ole, vaikkeivat ehkä ole itse ehtineet huomata mitään vikaa. Ja se kun en tee mitään ihmeellistä vapaa-ajallani, vaan töiden lisäksi oleskelen kotona tietokoneella tai patikoin. Olen introvertti luonteeltani.

        Sori, kun tulee vähän sekavaa tekstiä kiireessä.


    • xxxxxxzz

      Pakko laittaa tähän keskusteluun tosi hyvä artikkeli, mikä lienee jo tuttu monille, mut niin hyvä kuvaus nykymaailmasta:

      http://www.imatralainen.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

      Suosikkokohtiani oli mm. nämä:

      "Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet, sanoo Laasanen ja kärjistää:

      – Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

      Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

      Erityisen huolissaan Laasanen on miehistä, sillä sekä seksi- että parisuhdemarkkinoilla valta on tutkijan mukaan naisilla.

      –  Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää."

      Täyttä asiaa, yrittipä käännellä tota miten lystää. Miehet on aika heikoilla nyt...toivottavasti joskus saadaan asia korjattua. En tiiä miten, mut kyllä miesten yksinäisyys on hyvin suuri ongelma ja aina vaan pahemmaks käy.

      • jep.jep

        Vaikka miesten yksinäisyys ja pariutumisen ongelmat ja naisten vaatimukset on todella suuri ongelma niin asiasta ei puhuta koskaan julkisuudessa.
        Vähän aika sittten oli telkkarissa se joku lisääntymisilta niin siellä ei puhuttu ollenkaan todellisesta ongelmasta eli että pariutuminen on hirveän epätasa-arvoista, nainen sentään saa aina seksiä mikä on ihmisen perustarve, mies ei saa edes sitä.
        Miehen pitää aina pariutua alaspäin jos haluaa ikinä päästä suhteeseen.


      • khylnäinon

        Tuo naisen ainainen seksin saaminen on kyllä jonkinlainen myytti. Parisuhteesta puhumattakaan. Minulla on useasti ollut netissä (ja tinderissä) ilmoituksia.. Olisin lähtenyt monta kertaa ikäiseni, terveen ja ok näköisen miehen kanssa harrastamaan kivaa seksiä, mutta harvassa ovat. Seksiä olisi saanut joo, mutta jos ei halua tulla esim kuristetuksi tai kolmanneksi pyöräksi 50v pariskunnalle, lähettää alusvaatteitaan jonnekin tai alastonkuviaan ennen tapaamista niin vähän hiljaista on...

        Sitten tapailuvaiheeseen kun olen päässyt sen tavallisen ja kivan miehen kanssa, jonka kanssa perheen haluaisin, menee muutama viikko tai kuukausi niin mies ilmoittaa ettei halua sitoutua. (on saanut seksiä tarpeeksi) kyllä mies tekee vähintään yhtä paljon sitä parinvalintaa ja päätöksen perheestä... ei ole helppoa olla se nainen, joka olisi kyllä ihan kiva, mutta ei mikään missi.


      • jep.jep
        khylnäinon kirjoitti:

        Tuo naisen ainainen seksin saaminen on kyllä jonkinlainen myytti. Parisuhteesta puhumattakaan. Minulla on useasti ollut netissä (ja tinderissä) ilmoituksia.. Olisin lähtenyt monta kertaa ikäiseni, terveen ja ok näköisen miehen kanssa harrastamaan kivaa seksiä, mutta harvassa ovat. Seksiä olisi saanut joo, mutta jos ei halua tulla esim kuristetuksi tai kolmanneksi pyöräksi 50v pariskunnalle, lähettää alusvaatteitaan jonnekin tai alastonkuviaan ennen tapaamista niin vähän hiljaista on...

        Sitten tapailuvaiheeseen kun olen päässyt sen tavallisen ja kivan miehen kanssa, jonka kanssa perheen haluaisin, menee muutama viikko tai kuukausi niin mies ilmoittaa ettei halua sitoutua. (on saanut seksiä tarpeeksi) kyllä mies tekee vähintään yhtä paljon sitä parinvalintaa ja päätöksen perheestä... ei ole helppoa olla se nainen, joka olisi kyllä ihan kiva, mutta ei mikään missi.

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen?


      • Khylnäino
        jep.jep kirjoitti:

        Mistä päin olet ja minkä ikäinen?

        Tampereelta ja 28


      • yksin41-

        Noin se just menee. Nainen kyllä saa kumppanin aina jos vain halua mutta normi mies ei saa kumppania koska tavis naiset haluaa niitä pitkiä komeita malli miehiä


    • Ei kai sillä niin väliä ettei ole. Hieman vaan ihmettelen että miksei ole? No jos ei paljoa liiku. Kyl kotihiiri kelpaa itsekin oon pyrkimässä sellaiseksi kunhan olis isompi asunto edes niin vois viihtyykin. Parempi se kaksin on olla. Mutta hyvä niitä kavereitakin olis hankkia.

    • miesporukanmielipide

      Tämä on mainittu jo monta kertaa ketjussa, mutta naisten kaverittomuus ei haittaa miehiä ollenkaan. Joskus olen seurustellutkin sellaisen naisen kanssa ja oli vaan ihan hyvä, ettei hänellä ollut ärsyttäviä kavereita joiden kanssa joudun hengailemaan ja joiden kanssa hän voi juoruta meidän suhteestamme.

      Tosin jos tämä naisen kaverittomuus näkyy takertumisessa mieheen niin sitten se on huono asia. Jos sinulla on oma elämä tai tykkäät viettää aikaa myös yksin niin ei ole mitään huolta. Suurinta osaa miehistä kiinnostaa tasan kaksi asiaa: 1) olet mukava 2) ja viehättävän näköinen. Miehillä ei ole mitään valtavaa kriteerilistaa naisista millainen pitää olla, kunhan nuo kaksi asiaa täyttyvät.

      • villi.ja.vapaa

        Tuo on totta, että yleiseen hengailuun ja ehkä seurusteluunkin nuo kaksi kriteeriä riittävät hyvin. Omalta osaltani vielä sanoisin tuohon kakkosvaatimukseen, että viehättävyys on katsojan silmissä. Minulla se tarkoittaa sitä, että suurin osa nuorista naisista on tarpeeksi viehättäviä itselleni.

        Jos ajatellaan pelkkää seksiseuraa, kriteerit ovat vielä alhaisemmat. :D


      • ggggge

        Täytyy siinäkin sentään joku kriteeri olla.


      • sexseura69
        ggggge kirjoitti:

        Täytyy siinäkin sentään joku kriteeri olla.

        Tiukka pillu riittää.


      • vvvvvvvvz
        villi.ja.vapaa kirjoitti:

        Tuo on totta, että yleiseen hengailuun ja ehkä seurusteluunkin nuo kaksi kriteeriä riittävät hyvin. Omalta osaltani vielä sanoisin tuohon kakkosvaatimukseen, että viehättävyys on katsojan silmissä. Minulla se tarkoittaa sitä, että suurin osa nuorista naisista on tarpeeksi viehättäviä itselleni.

        Jos ajatellaan pelkkää seksiseuraa, kriteerit ovat vielä alhaisemmat. :D

        "Omalta osaltani vielä sanoisin tuohon kakkosvaatimukseen, että viehättävyys on katsojan silmissä. Minulla se tarkoittaa sitä, että suurin osa nuorista naisista on tarpeeksi viehättäviä itselleni."

        Jep, sama täällä. En tiiä kuinka ronkeleita muut miehet sit on ulkonäön suhteen, mut veikkaisin et suurin osa miehistä aattelee just näin. Voisin omalta kohdaltani sanoo, et 90% tai yli näkemistäni nuorista naisista täyttää kyllä ulkonäkö"kriteerit" oikein hyvin. Lähes kaikki. En tiiä, miten naiset näkevät miehet tässä asiassa yleensä. Veikkaisin, et noin 10% miehistä täyttää naisten ulkonäkökriteerit ;) Ehkä 20, jos ei oo niin ronkeli. Ongelmaa ei olis, jos kriteerit loppus siihen, mut kun se on vasta alkusoittoa pitkälle listalle :O Miehille taas...niinku tos aiemmin sanottiin, ulkonäkö ja luonne, siinäpä se.

        On harmi, et kriteerit on niin kaukana toisistaan. Se on harmi, et naiset on niin kriittisiä ja se on myös harmi, et miehet niin sallivia ja haluuvat hypätä lähes kaikkien kans sänkyyn nyt ainakin. Miehille enemmän kriittisyyttä peliin ja naisille enemmän sallivuutta, niin tää maailma ois mun mielestä parempi paikka suhderintamalla. Naisten kriittisyys johtuu just siitä, kun halukkaita miehiä on niin paljon. Jos halukkaita miehiä ei ois niin paljon, niin rupeis rima alenemaan. Kuten yleensä käy sillon, kun naiselle tulee ikää enemmän.


    • Acedia

      Öh..

      Yksi mies tässä ketjussa sanoo, että:

      "Tuossapa se jo tulikin, naiselta ei vaadita yhtikäs mitään pariutumisen maailmassa."

      Toinen mies sanoo, että:

      "Ainoa mikä merkitsee naisessa on ulkonäkö, luonne ja ikä.
      Jos olet söpö, hoikka, mukava, hyväsydäminen ja alle 30v niin olet aina kiinnostava - -"

      Tuossa alemmassa on jo aikamoinen vaatimuslista, jonka vain varsin pieni osa naisista täyttää. Joten jospa vain sovitaan, että helppoa ei ole pariutumisen maailmassa kellään. Se toisen osa vain tuppaa usein näyttämään omaa helpommalta.

    • Joubq

      Hmm...ihan ajatusleikkinä sit vielä sellanen, et entä jos yhtäkkiä miehet ei enää tekis alotteita naisten suhteen? Kaikki miehet lopettais tosta noin vaan sen touhun. Tai en sanos, et täysin, vaan olisivat kuin naiset. Rohkeimmat, kovimmat jätkät ja hiljaiset hissukat, komeimmat ja rumimmat, kaikki käyttäytyis kuin naiset miesten suhteen. Ei tekis alotteita. Ei olis enää lääpällään naisiin, ei minkäänlaista seksuaalista halua.

      Ois kiinnostavaa nähä naisten reaktio tuossa tilanteessa. Mitä veikkaatte? Ottaisko naiset sit enemmän yhteyttä miehiin? Vai tulisko kaks eri ryhmää entistä selvemmin, miehet ja naiset. Molemmat omissa oloissaan. Rupeaisko miehet kiinnostamaan naisia enemmän, kun koko ajan ei ois joku lääppimässä? Mun veikkaus ois se, et tällainen "strateginen veto" sais naiset ryntäämään miesten luo. Miehistä tulis arvokkaita ja ehkä vähän salaperäisiäkin hahmoja naisten silmissä. Naiset ois aivan ihastuksissaan, et "Nyt se MIES hymyili minulle, iih! Voitteko kuvitella?" Ja toiset naiset ois ihan kateellisia, kun joku olis onnistunu saamaan miehen. Kuulostaa mukavan naiselliselta touhulta. Ihan niinku asian kuuluis ollakin niin. Mut mitä näemme nykymaailmassa? Näemme miesten olevan aivan ihastuksissaan, jos joku nainen vähän hymyilee heille. Näemme miesten kateutta toisiin miehiin, joilla on nainen. Näemme miehissä paljon naismaisia piirteitä. Näemme miesten palvovan naisia, aivan kuin se satujen "komea prinssi" olisikin nainen ja mies olisi joku höyrähtänyt nainen vaaleanpunaisissa vaatteissaan.

      Kiva ajatus sinänsä toi roolien kääntäminen takaisin ns. oikeille urilleen. Jos se ois mahdollista, niin neuvoisin laittamaan sen kortin tässä vaiheessa pöytään. Jos oisin joku jumalolento, millä on voimia, niin painasin nappia et niin tapahtus. Ihan vaan mielenkiinnosta, jos ei muuten xD

      • Toi vois olla aika hauska ja hyväkin, ei miehen tartte olla se joka tekee aina aloitteen. Niin ne asiat muuttuu. Ennen kai naisetkin oli häveliäämpiä ja kainostelevia...ei sillä, miksei siis olisi edelleenkin tänä päivänä. Uuvuttaa tää feminismi hössötyskin. Kyllä kai feminismillä on joku hieno periaate, mut kyl itelle tullu huono kuva siitäkin. Ja nyt tietty saan muiden naisten vihat päälleni kun oon heikko enkä pidä puoliani. -.- vaan ei se feminismi takaa sitä että sulla on luonnetta ja oot lujaluontoinen.


      • Joubq

        Peukunnostot sulle. Hienoja ajatuksia ja tykkään tosta kapinasta. Omilla aivoilla ajattelusta senkin uhalla, että saa toisten vihat päälleen. Sellasta vaan enemmän, sekä miehille että naisille.

        Juuh, feminismi. Se tuntuu musta kummalta...turhalta. Sama kun perustais jonkun kunnossa olevien laitteiden korjaamon. Eri asia jos se keskittyis vaikka muiden maiden naisten asemaan pelkästään, sillon ymmärtäsin paremmin. Täällä ei sellasta tarvita. Käyttäsivät energiansa johonkin, mistä ois oikeesti hyötyä ja mikä oikeesti edistäis sitä heidän unelmaansa, tasa-arvoa. Tai no...se heidän "tasa-arvonsa" tiedetään.

        Ihan mielenkiinnosta, sattuuko joku tietämään mikä arvo on miesfeministeillä? Onko sellasia? Ja jos on, niin onko ne samassa porukassa naisten kans? Jossain kadulla kylttien kanssa huutamassa naisille parempaa asemaa. Jos feministit hyväksyy miesfeministit ilman mitään vastarintaa, niin...sit aate ois kyllä aika vahvoissa kantimissa ja jopa minä joudun nostamaan aatteelle hattua.


      • vvvvvvvmvmvm

        miesfeminismi on tietty epäaitoa


    • kaveritonmies

      vain yksi kysymys aloittajan kaltaisille naisille,mistä teitä löytää?
      baareissa ei kauheasti kaverittomia näy ja lenkkipolulla tms. sellaista on vaikea tunnistaa(useimmat yksin) tai mennä tekeen aloitetta.

      • Yksinäinennainenmoi

        Vaikea sanoa muiden puolesta, mutta minut löytää koulusta, lenkkipolulta, salilta, leffasta jne :D


      • yksinäinenmiesmoi
        Yksinäinennainenmoi kirjoitti:

        Vaikea sanoa muiden puolesta, mutta minut löytää koulusta, lenkkipolulta, salilta, leffasta jne :D

        Oletkos mistä päin?
        Harrasteet kohtaa, mutta itse olen työelämässä.


      • kaveritonmies
        Yksinäinennainenmoi kirjoitti:

        Vaikea sanoa muiden puolesta, mutta minut löytää koulusta, lenkkipolulta, salilta, leffasta jne :D

        minäkin olen työelämässä,joten koulussa tapaaminen jää pois.

        mutta miten elokuvissa tai lenkkipolulla tekisi sen aloitteen.elokuvissa istutaan hiljaa paikallaan ja lenkillä..."kiva pipo sulla"-kommentti ei taida suurta vaikutusta tehdä :D


    • näillämennään1

      Nämä ovat asioita jotka vaikuttavan miehen haluttavuuteen naisten silmissä, mutta jotka eivät yleensä ole kriteereitä, kun etsitään naista:
      - Palkka
      - Koulutustaso
      - Työala
      - Pituus
      - Sosiaalisuus
      - Ystäväpiiri
      - Ääni
      - Kokeneisuus / seksipartnereiden suuri määrä

      Jos olet hoikka, osaat hieman kaunistautua, et ole täysi lutka ja olet ystävällinen miehelle niin kaikki muu on vain plussaa

      • Notenough1

        Aika hyvä lista, mut aaaaaaaiiiivan liian lyhyt!! Jos noi on kaikki kunnossa, niin saa ehkä korkeintaan naisen sanomaan "moi". Mut onhan toi kai ihan sellanen ok aloitus asioille, vaikkei se mihinkään riitäkään. Taso 1 niinsanotusti. Perinteinen nainen on tasolla 100. Siihen on vielä hivenen verran matkaa. Ja ei riitä, että pääset sinne tasolle, naisen kiinnostus alkaa pikkuhiljaa heräilemään, kun lähestyt tasoa 1000.


      • yksin41-

        miehellä pitää olla työ, rahaa, auto, hyvä ulkonäkö ja noin 50 kaveria että nainen kiinnostuu


    • yksin41-

      Miten kukaan nainen haluaisi miestä jolla ei ole yhtäkään kaveria. Nainen pääsee aina treffeille ja saa mahdollisuuden mutta naiset ei halua yksinäisen miehen kanssa treffeille.

    • pretty_woman

      No eipä se ihan noin mene, että vaikka nainen ois ulkonältään riittävä, mukava ym. niin sais helposti miehen! :D Itte käyn harvoin baareissa, mut lähestulkoon jokaikinen kerta niissä käydessä miesten päät kääntyilee, kehutaan ulkonäköö ja kaveritkin sanonu näyttäväks ja vetävän näköiseks. Ja ihan kunnollinen "ei kevytkenkänen" nainen oon ja kuulemma oon mielenkiintonen, fiksu ja hyvän luonteen omaava. Ihailijoita toki välillä on, mut eri juttu ovatko he mua varten, kun tavoittelen kuitenkin sitä suurta rakkautta ja rivitalonpätkää koiralla. Kyllä se vaan niin on, että samanhenkisyys eli ts tietynlainen"sielun yhteys", natsaavat persoonat, miellyttävä ulkonäkö ja se kuuluisa kemia on tärkeimpiä seikkoja. Ittelle ainakaan tulotasolla, statuksella ym. turhanpäiväsellä ei oo merkitystä, koska olenhan jo vanha sielu.. Vissiin olenkin sen verran erilainen nainen, ettei omalta pienehköltä paikkakunnalta oo vaan löytyny ketään "hengenheimolaista", joten ei auta kuin muuttaa isommille apajille! :)

    • yksinäinen-mies

      Minä etsin halailu ja seksiseuraa. Onko ihan mahdotonta löytää. Naiset ei halua parisuhdetta joten haluaako naiset sitten seksisuhteen? Parisuhteet on naisille liian monimutkaisia joten yksinkertainen seksisuhde olisi parempi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe