Kokemuksia Tokmannista!

AikaHiljaistaSielläOn

Mitä mieltä olette kyseisestä paikasta? Itse olen ainakin huomannut sen ettei sinne kannata tarjouksien perässä mennä. Tarjouslehtisessä ei ole siitä ilmoitusta, että mitkä tuotteen numerot ovat tarjouksessa.
Hyvä esimerkki tältä päivältä:mainoksessa lukee, että casting hiusvärit 6,50€, mutta kun menet liikkeeseen niin TARJOUS mainoslapussa lukee tussilla lisättynä ja ympyröitynä että 635 asti tmv.

Siis hetkinen.. Jossain noissa kusetus paikoissa on ollut ean koodin loppuosa siihen mainokseen lisättynä paikanpäällä, en jäänyt taas asiakkaana arvuuttelemaan, että tarkoittiko toi niiden viesti päävärin numerosarjaa vai ean koodia koska kotiin asti tungetussa lehdessä ei ollut taaskaan siitä mainintaa, että oliko se tarjoushiusväri nytr sitten ainostaan oranssin värinen!

En minä ainakaan enää kertaakaan lähde kääntelemään tokmannilla tuotteita, että mikäs koodi täällä takana on, joskus olen siihenkin alentunut.

Prismassa on monet tuotteet halvempia normi hintasenakin ja saa samalla ostettua kaikki muutkin tuotteet ja bonukset päälle.

22

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wr4werw

      Hyvä huomio. Tuo sama "myyntitaktiikka" on tullut huomattua jo aiemminkin useaan kertaan.

      • Tarjousaprillia

        Tokmanni on ottanut mallia natsisiwasta.


    • mannitok

      Tämä sama on havaittu myös muissa liikkeissä, isoissakin ketjuissa.

    • eineosaahommaansa

      Jos Anttilan jälkeen menee joku konkkaan niin veikkaan Tokmannia.

    • Kaskaskummaa

      NOOOO ongelmaannehan olette löytäneet ratkaisun . Joten sitä latua sitten ja turhat mölyt mahasta

      • saakeskustella

        Käsittääkseni tämä on keskustelupalsta.


    • hyllumies

      Tokmanni on täyskusetuspaikka. Kassalle kun menee niin ei olekaan koneella tarjoushinnalla vaikka lehdessä niin mainostetaan ja hyllyssä niin lukee.
      Ja onko siellä koskaan muita työntekijöitä kuin yksi tai kaksi kassalla. En ole kertaakaan myymälästä myyjää löytänyt kun pitäisi jotain kysyä.

      • sekainenkauppa

        Sama vika on Kauhavan tokmannilla, et harvoin on tarjoustuotteet koneella. Kuulemma sitä on monissa muissakin tokmanneissa. Onkohan myyntikikka vai onko muka kaikissa tokmanneissa niin osaamatonta henk.kuntaa. Ei luulisi olevan noin vaikeeta ja helpommalla ne pääsis itekkin, ettei tarvitse aina vämmätä asiakkaan kanssa, että oliko tämä tarjouksessa. Myös niin on käynyt, että hyllyissä on vanhat tarjouslaput.


    • 3456789876545678

      kissaihmisten ja purkkiruokia syövien taivas....ei siellä oikeen tavallisille kansalaisille mitää oo

    • sinapihvi

      Todella halpaa sika-nautatölkkiä usein tarjouksessa mutta se on aina juuri sitä pahanmakuista.

    • huuhaagdg

      Ilmajoen tokmannissa oli joku vuosi sitten tarjoushinta korkeampi kuin normaali hinta..

      • italialainen_lakko

        Ja mikä ihmeen italilainen hidastuslakko niillä kassoilla on koko ajan

        Eikö johtajat hoida hommaan


      • jonoaonjoskus
        italialainen_lakko kirjoitti:

        Ja mikä ihmeen italilainen hidastuslakko niillä kassoilla on koko ajan

        Eikö johtajat hoida hommaan

        Samaa on havaittu s-joella, joko on pitkä jono tai sitten liike on melkein tyhjä asiakkaista. Eipä se yksi kassa oikein riitä jos asiakkaat menee yhtä aikaa kassalle.


    • asdasdaasdsadas

      Menkää sopurahaan

    • VeijoJoupista

      Sopurahasta on helppo pölliä tavaraa.

      • Ei_saa_pölliä

        Ei saa pölliä enää


    • 34567876546

      nykyään se sikanauta säilyke maistuu ja haisee ihan kissanruualle...ei söisi kovin äkkiä

    • Kysyensin

      Kaikille tämän ketjun hinta- laatu- palvelu- yms. mäkättäjille voi vain ihmetellä, miksi h"""tissä te sitten siellä alvariinsa ramppaatte, jos kerran kaikki palvelut, hinnat, tavarat, työntekijät ja kassaväki ja koko firma ihan perseestä?

      • ty54654

        Mistäs nyt kenkä puristaa? Henkilökuntaako? Vaiko muuten vaan huono päivä?


      • mitäsluet

        En enää käykkään, kait silti täällä saa keskustella asiasta koska tämä on keskustelupalsta.


    • gahsjdku

      Säilykeruoat on epäterveellisiä. Ne happamoittaa elimistön. Eikä niissä ole mitään ravintoa. Lisäksi bakteerivaara. Jumalattomasti säilöntäaineita. Melkoista e-koodia koko sisältö. Täyttä myrkkyä. Hyi kamalaa. En syö. YÄK!!!

    • Kokenutoonsen

      Tokmannissa saa olla tarkkana hinnoissa. Hyllyssä usein eri hinta kuin kassalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4425
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3274
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3142
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2977
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2915
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2716
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2649
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2377
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2196
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      2134
    Aihe