Oletteko huomanneet miten

palsta_hiljenee

kun Toyota-palstalla trollaava ja solvaava maksettu trollipoju ja Vw-fani ei ole täällä ns. töissä puolustamassa Vw:n täydellisesti menetettyä mainetta. Tämänkään aamupäivän aikana ei uusia viestejä ole juuri lainkaan kun sitävastoin Toyota-palstalla on täysi rähinä päällä. Tämä kaikki vain yhden maksetun skitsofreenikon aikaansaannoksia.

33

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoitoonHeti

      Näetkö myös pieniä vihreitä miehiä kotinurkissa ja yöllä pelottaa, että joku naarmuttaa Corollaasi?

    • helppo.elämä.ei.seliseli

      Ainoastaan terot tarvitsevat viikottain hengenkohotusta kaikenmaailman listoista ja selitellä miksi ajaa tojolla. Muut autoilijat keskittyvät ajamiseen eivätkä lankea suuna päänä provosointeihin itkemään ja selittelemään.
      Kotona kaikki hyvin, duunissa kaikki hyvin ja auto toimii kuin unelma. Ei tarvii lähteä vedätyksiin.

    • Sieltähän_tulikin

      pojulta oikein kaksi vastausta jotka kummatkaan eivät liittyneet aloitukseen mitenkään. Kysymyshän oli kuinka trollipojun viihtyminen Toyotaa solvaamassa vaikuttaa Vw-palstan hiljenemiseen. Korrelaatio on selvä.

      • relaajoraisupoju

        Korralaatio lääkkeiden ja sinun mielenterveytesi välillä on selvä.


      • Toyota-palstan
        relaajoraisupoju kirjoitti:

        Korralaatio lääkkeiden ja sinun mielenterveytesi välillä on selvä.

        trollipojun vastaus oli taas kerran yhtä epäselvä kuin poju itsekin on. Kuinkahan tämä pitäisi oikein ymmärtää kun en käytä mitään lääkkeitä. Tarkoitat poju varmaan että silloin mielenterveyteni on kunnossa. Hyvä, niin kaikki muutkin ovat sanoneet. On vaarallista ja noloa verrata omaa terveydentilaa sellaisiin joista ei tiedä mitään. Tämä vinkiksi sinulle poju, ikään kuin jatkoa ajatellen. Olet jo uskottavuutesi menettänyt eikä se ainakaan tällä palstalla palaa enää koskaan. Eivätkä siihen auta enää nauttimasi mielialalääkkeet joiden käytön kyllä jotenkin ymmärtää tässä Volkswagenin kurjuudessa. Neuvostoliitossa ja Venäjälläkin otetaan masennukseen reippaasti viinaa. Mikset sinäkin kokeilisi vai eikö yh-äippä anna edes kokeilla.


    • suoraansanottua

      Nyt painu vittuun tältä palstalta trollipojuinesi. Miksi tojofani päivystää vw palstalla?
      Jos et kestä kirjoitusten tasoa kummallakaan palstalla, niin eikö olisi syytä luovuttaa?
      Ihme änkytystä, ilman järkeä, kun monikaan täältä ei käy siellä tojopalstalla mitään lukemassa, saati kirjoittamassa, vaan se on jostain ihmeellisestä syystä kateellisten ihmisten nautinto tulla tänne vw palstalle notkumaan. Jonkinmoinen kusipää saa olla jos ei itse tätä tilannetta ymmärrä.

    • perfenatsiinia_vaivaan

      En ole huomannut! Mutta sen olen huomannut, että sinun mielenterveytesi on pahasti järkkynyt. Vainoharhaisuutesi kaipaisi pikaisesti kunnon lääkityksen ja sen vuoksi kehotan sinua rohkeasti hankkiutumaan mielenterveysammattilaisten hoivaan.

    • toivottavstisaatapua

      En tiedä,mitä tarjoat, muka vaivoihini, Itse olet kai niihin tutustunut? Minua ei mikään vaivaa, enkä ole muiden huomannut oireilevan, kuin sinun. Miksi sinua vaivaa joku tojopalstan trolli? Eikö se ole oire, jostain ongelmasta? Muut keskustelijat ei ole maininnut tojopalstan trollia, kuin sinä. Miksi muut ei oireile? Olet ainoa siinä, mutta skitsofeenikothan ei valitettavsti tunnista ongelmiaan itse. Joten apu sinulle on tarpeen, ennekuin on liian myöhäistä. Jos et itse osaa apua pyytää, niin toivottvasti sinulla on läheisiä, jotka tunnistaa ongelmasi, muuten jäät yksin. Valitettavasti.

      • Toyota-palstan

        trollipoju vastasi tällä kertaa oikein kolmella viestillä. Sillä on pinna jo tosi tiukalla ja kun ei pysty enää mitenkään puolustamaan Vw-konsernin menetettyä mainetta, yrittää Toyotaa solvaamalla kääntää huomion muualle. Kyllä taitaa tässä tapauksessa maahantuojan maksama pieni palkka mennä Kankkulan kaivoon.


    • menehoitoonheti

      Missä se tojon solvaaminen tapahtui edellisissä viestissä, kun en ole vastannut kuin kahteen viestiin? Kyllä olet sekaisin, mutta mitäpä se minulle kuuluu? Pieni palkkio hulluille vastaamisesta olisi kyllä paikallaan, koska kukaan ei maksa tästä mulle mitään ja hulluthan/ skitsot ei koskaan ole väärässä. kuten viesteistäsi voi jokainen todeta.

      • Olet_oikeassa

        sairas skitsofreenikko ei tunnista omaa tilaansa. Me muut tunnistamme sinun tilasi ja viestiesi perusteella sinä olet skitsofreenikko. Tyypillistä potilaalle on takertuminen yhteen asiaan, Toyotan ja sellaisen omistavien sairas solvaaminen ilman mitään häveliäisyyttä. Ymmärrämme että yrität maksettuna trollina puolustella Vw-konsernin mennyttä mainetta mutta sensijaan että puolustautuisit faktoilla, alat valehdella ja solvata kilpailevaa merkkiä joka on noussut niskan päälle kaikilla osa-alueilla, etenkin vastuullisuudessa ja asiakkaiden kunnioittamisessa. Uskomme että Vw-konsernimerkkien omistajat tuntevat myötähäpeää puolestasi. Sellainen sana kuin häpeä näyttää olevan sinulle poju tuntematon.


      • Tämä_viesti
        Olet_oikeassa kirjoitti:

        sairas skitsofreenikko ei tunnista omaa tilaansa. Me muut tunnistamme sinun tilasi ja viestiesi perusteella sinä olet skitsofreenikko. Tyypillistä potilaalle on takertuminen yhteen asiaan, Toyotan ja sellaisen omistavien sairas solvaaminen ilman mitään häveliäisyyttä. Ymmärrämme että yrität maksettuna trollina puolustella Vw-konsernin mennyttä mainetta mutta sensijaan että puolustautuisit faktoilla, alat valehdella ja solvata kilpailevaa merkkiä joka on noussut niskan päälle kaikilla osa-alueilla, etenkin vastuullisuudessa ja asiakkaiden kunnioittamisessa. Uskomme että Vw-konsernimerkkien omistajat tuntevat myötähäpeää puolestasi. Sellainen sana kuin häpeä näyttää olevan sinulle poju tuntematon.

        hiljensi Toyota-palstalla trollaavan ja solvaavan pojun. Tunnistikohan se lopulta oman tilansa? Tuskin, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, se on tänäänkin ehtinyt aloittaa jo monta ketjua ja vastata 50-100 viestiin oksennellen omalla tunnistettavalla tyylillään.


      • fklhpopotgh
        Tämä_viesti kirjoitti:

        hiljensi Toyota-palstalla trollaavan ja solvaavan pojun. Tunnistikohan se lopulta oman tilansa? Tuskin, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, se on tänäänkin ehtinyt aloittaa jo monta ketjua ja vastata 50-100 viestiin oksennellen omalla tunnistettavalla tyylillään.

        "me muut" heh heh. Sullahan noita sivupersoonia riittää. Kymmenillä eri nimimerkeillä ylistät Tojoloodaa ja kehut omia kommenttejasi. Tyhmäkin tajuaa että kaikki tojon ylistyskommentit/-alotukset on sun, eli helkama raisu-miehen tekemiä.


    • fanaatikoille

      Olen täysin hämmennyksen vallassa, koska en ole koskaan vastaillut tojopalstalle. Nyt sekopäät sekoittaa asiat ja ihmiset.
      Jos tyylini on muka tunnistettavaa, niin miksi ette tunnista, vaan sekoitatte johonkin toiseen? En alennu haukkumaan mitään automerkkiä, koska peltilaatikoilla ei ole tunteita eikä kykyä puolustautua. Ihmisiä voin arvostella heidän umpityperyytensä vuoksi, kuten tällä palstalla 95% on niitä. Ja ne on niitä trolleja, rölleja tai muita urpoja. Yleensä ne on ketjun aloittajia, jostain syystä, jota en tiedä, niin niillä ei ole mitään asiallista sanottavaa. Pääasia on haukkua volkkarin omistavia ihmisiä, ja se ei ole oikeustajuni mukaista, vaikken itse merkkiä omistakaan.
      Vastaus tulee aina urpoille piditte siitä tai ette!!

    • Tuossa_yllä

      Toyota-palstan trollipoju käytti kaiken taitonsa esiintyessään jonain sivupersoonanaan joka ei koskaan vastaile eikä aloita oksennuksella uutta ketjua Tojopalstalla. Eipä niin, eipä tietenkään. Vain skitsofreenikko voi yrittää luoda nahkaansa aina tarpeen mukaan, tunnemmehan sinut poju jo vuosien takaa. Taitaa muuten vituttaa kovasti kun nimitämme sinua yhä pojuksi vaikka olet jo noin 30-vuotias. Sehän johtuu vain lapsellisuudestasi ja käsittämättömästä typeryydestäsi. Olen kyllä nähnyt muidenkin skitsofreenikoiden käyttäytyvän vastaavalla tavalla joten ei tämä yllätä. Mutta ne ovatkin välillä hoidossa kun alkaa kulkemaan liian lujaa. Ehkä sinunkin kannattaisi harkita asiaa vapaaehtoisesti, ennenkuin vievät väkisin, poju.

      • Toyota-palstan

        trollipojulla on taas tänään vaikeaa kun pitää yrittää muuntautua minuksi. Kyllähän tämä pojun epätoivo kertoo että vittuilu tehoaa skitsofreenikkoonkin kun sitä jatketaan aina tarvittaessa. Lieneekö yh-äippä pojusta enää ylpeä tämän epätoivoisen sekoilun jälkeen. Yhteiskuntaan integroituminen saattaa olla pojulle vuosien peräkammarijakson jälkeen mahdoton tehtävä.


      • Toyota-palstan
        Toyota-palstan kirjoitti:

        trollipojulla on taas tänään vaikeaa kun pitää yrittää muuntautua minuksi. Kyllähän tämä pojun epätoivo kertoo että vittuilu tehoaa skitsofreenikkoonkin kun sitä jatketaan aina tarvittaessa. Lieneekö yh-äippä pojusta enää ylpeä tämän epätoivoisen sekoilun jälkeen. Yhteiskuntaan integroituminen saattaa olla pojulle vuosien peräkammarijakson jälkeen mahdoton tehtävä.

        trollipoju varasti tämänkin viestin sille itselleen osoitetusta vittuilumielipiteestä suoraan. Itse ei kykene enää muuten edes vastaamaan. Säälittävä reppana jota kohtaan sääliä ei tulla tuntemaan kunhan nimi selviää.


    • sivupersoonatäällä

      Olen sitten sivupersoona tai en, en koskaan, kuten sanoin, ole tojopalstalla käynyt. Ei minua kiinnosta peltilaatikoiden mollaaminen, koska se on tyhmää. Miksi olisin typerä? Sen vuoksiko, etten mollaa kenenkään autoja, vaan typeriä kusipäitä, jotka luulevat olevansa tällä palstalla maailman napoja haukkumalla kanssaihmisiä? Luulen, että tätä palstaa seuraavat vähänkin älykkäämmät henkilöt ( ei siis koske trolleja) ovat huomanneet tuon ja naureskelevat aina lukiessaan typeriä aloituksia ja mollaamisia volkkarista, koska teidän typerät juttunne paljastuvat ja ihmiset ovat huomanneet miten tämä " sumutus" täällä toimii. Aion jatkaa tätä teidän paskanjauhamisen vastustamista, niin pitkään, kunnes asiallinen keskustelu palstalle palautuu. Ja jos ei palaudu, niin ei sitten.
      Keskustelu voi olla asiallista, vaikka siellä käsiteltäisiin päästöhuijausta, DSG:tä, jakopäätä tms.
      Ei tämä poikkea yleensäkään suomalaisesta nettikeskustelusta anonyyminä, koska yleensä aloitus on jo pelkkää vittuilua, ja vaikka ei olisikaan, niin kolmen ensimmäisen vastauksen joukossa on se vittuilija, joka pilaa koko ketjun, ja koska minä en ainakaan voi olla siihen vittuilematta takaisin, se jatkuu koko ketjun läpi. Siinä se.

      • Toyota-palstan

        omana trollipojuna et varmasti olekaan siellä koskaan käynyt. Joopa joo, kyllä me kaikki uskomme sen.


    • kiitoskysymättä

      Emme ole huomanneet.

    • anonyymitporukassa

      Ketkä olette te?

      • ne.raisumies

        No sepä juuri kun nuo "me" on helkama raisu-miehen sivupersoonia. "me vittulemme sinulle, poju, meidän pitäisi opettaa sinua, poju" jne. Ei siellä ole ketään muuta kuin raisumies. Peräkylän Arska ynnä muut on vaan raisumiehen sivupersoonia ja sitten "ne" kilpaa kehuvat paitsi toyotaa, myös toistensa kommentteja.


      • Näin_sekaisin
        ne.raisumies kirjoitti:

        No sepä juuri kun nuo "me" on helkama raisu-miehen sivupersoonia. "me vittulemme sinulle, poju, meidän pitäisi opettaa sinua, poju" jne. Ei siellä ole ketään muuta kuin raisumies. Peräkylän Arska ynnä muut on vaan raisumiehen sivupersoonia ja sitten "ne" kilpaa kehuvat paitsi toyotaa, myös toistensa kommentteja.

        voi olla ainoastaan Toyota-palstan aito ja oikea trollipoju. Tuo yh-äipän Helkama Raisulla ajeleva reppana joka potkittiin amiksestakin pois kahden ensimmäisen viikon jälkeen alisuorittamisen takia. 18 tuntia vuorokaudessa peräkammarin koneella on sekoittanut skitsofreenikon vajaan pään totaalisesti.


      • Toyota-palstan
        Näin_sekaisin kirjoitti:

        voi olla ainoastaan Toyota-palstan aito ja oikea trollipoju. Tuo yh-äipän Helkama Raisulla ajeleva reppana joka potkittiin amiksestakin pois kahden ensimmäisen viikon jälkeen alisuorittamisen takia. 18 tuntia vuorokaudessa peräkammarin koneella on sekoittanut skitsofreenikon vajaan pään totaalisesti.

        trollipoju varasti tämänkin viestin sille itselleen osoitetusta vittuilumielipiteestä suoraan. Itse ei kykene enää muuten edes vastaamaan. Säälittävä reppana jota kohtaan sääliä ei tulla tuntemaan kunhan nimi selviää


      • Toyota-palstan
        Toyota-palstan kirjoitti:

        trollipoju varasti tämänkin viestin sille itselleen osoitetusta vittuilumielipiteestä suoraan. Itse ei kykene enää muuten edes vastaamaan. Säälittävä reppana jota kohtaan sääliä ei tulla tuntemaan kunhan nimi selviää

        trollipoju paljastaa lapsellisuutensa ja typeryytensä varastelemalla muiden mielipiteitä teinipojun tyyliin kun oma äly ei viesteihin vastaamiseen riitä. Tiedoksi sinne Vw/Skoda maahantuojien suuntaan, kopioinnista ei kannata maksaa pojulle mitään.


      • penavaantäällä
        Toyota-palstan kirjoitti:

        trollipoju varasti tämänkin viestin sille itselleen osoitetusta vittuilumielipiteestä suoraan. Itse ei kykene enää muuten edes vastaamaan. Säälittävä reppana jota kohtaan sääliä ei tulla tuntemaan kunhan nimi selviää

        Ei tarvi nimeä kaivella.
        Olen Pentti Hirvonen


    • hölmöläiset

      Sivullisena tätä on hauska seurata kun näkyy selvästi ettei kukaan edes tiedä kenelle yrittää vittuilla. Mutta tarve on kova ja pimeään huidotaan lahjakkaasti.

      • hauskat.tojoterot

        Toyota-palstalla varsinkin on hauskaa näiden eräiden fanaatikkojen ansiosta. Tuo yksikin sankari näyttää tässä ketjussa riitelevän itsensä kanssa. On tainnut toyotan takaisinkutsut ja moottoriviat sekoittaa pojun pään lopullisesti XD


      • kaikkitietävät.teron

        "Hakusanoina Tolloloota, Tolloloora, Tojolooda, Tero, Terppa. Noilla sanoilla voi etsiä aidon ja oikean Toyota-trollipojun viestejä. Muut eivät niitä juuri käytä."

        Ainakin tero (kirjoitetaan pienellä) on siirtynyt jo kansankieleen ja hyvin yleisesti käytössä.


    • tätätuleeainalisää

      "hölmöläiset" ilmaisi asian, juuri niinkuin se on. Joku yrittää epätoivon vimmalla etsiä itselleen Tojota-palstan trollipojua, ikinä rakkauttaan löytämättä, ja muutkin trollipojut on jo aivan pihalla, kun meitä niiden sekoittajiakin on jo näköjään useita. Kiitos teille. Ei pysy trollipojut vähäisine älyineen millään perässä. Vittuilijoille vittuilua vittuilun vuoksi.
      Sitä saa, mitä tilaa. Ja saa vaikkei tilaisikaan.

    • päinvastoin

      Enpä ole nähnyt. Eniten on silmiin pistänyt apinan raivolla tehty hyökkäävä Toyotan "puolustaminen" jos joku erehtyy Toyotansa ongelmista kysymään tai autoaan moittimaan. Tässä kohtaa usein käytetään vastaiskuna kuvitteellista Skodan (skeida) tai Volkswagenin (vikavaagen) vikaa. Lisäksi nämä todennäköisesti samat tojohihhulit syytävät tauotta ala-arvoista ryönää kilpailevien merkkien nettikeskusteluihin.

      • MeniTäysinSekaisin

        Toyota-palstalla soolvaava trollipoju meni täysin sekaisin kun julkaistiin syyskuun ensirekisteröintitilasto, jossa Toyota oli eniten myyty henkilöautomerkki. Poju alkoi riehua aivan hermona, hyppiä seinille ja nostella vanhoja itse kirjoiitamiaan ketjuja ylös ja heitellä muita lapsellisuuksiaan.


    • ykkönensilti

      Olipa suuri uutinen tuo syyskuun tilasto, kun volkkari on jyrännyt koko alkuvuoden, mutta herrasmiehinä ei olla siitä pidetty meteliä. Onhan se suuri järkytys joillekkin kun täysi paska huijarimerkki jyrää myyntitilastoja, saati sitten kun lasketaan kaikki vag autot yhteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe