Ufo elokuvassa Rio Grande

hirudo.medicinalis

Yksi parhaista todisteista ufojen olemassaololle on edelleen sellaisen ilmestyminen taustalle John Waynen elokuvassa Rio Grande vuonna 1950. Asia ei ole selitettävissä millään luonnollisella tavalla. Jos joku epäilee voi katsoa itse:

https://www.youtube.com/watch?v=DFE5HDjv598

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa.aaa

      Onko tuo tausta todellinen vai kulissi. Kyllähän siinä näkyy jotain outoa vasemmassa yläkulmassa.

      • wjwjwj

        Pahviseinässä on vain reikä. Ei sen mystisempää.


      • Adolf_Andro

        On mallia E147b.


      • supinsilmä
        wjwjwj kirjoitti:

        Pahviseinässä on vain reikä. Ei sen mystisempää.

        Liiterin mies näkee mitä itse tahtoo.


      • kohtalon_kulissi

        Selvä maalattu kulissi ja elokuvastudiossa kuvattu kohtaus.

        Jotain reikiä kulississa saattavat olla . Tuokin leffa on monesti nähty mutta eipä tuo ole ennen pistänyt silmään.


      • veljesi_Alfons
        Adolf_Andro kirjoitti:

        On mallia E147b.

        Minusta vasemman siivekkeen kaareva muoto viittaa vanhempaan malliin,
        esim. E226c-tyyppiin.


    • Olet_Idiootti

      Jos tuo on "paras todiste" se kertoo kyllä ufo-idioottien pään sisällöstä aika paljon. Ufoilussa ainoa kiinnostava asia on se, että miten ufo-idiootit pystyvät hengittämään tai ylipäätään elämään niin minimaalisella aivotoiminnalla.

      • jukolisten

        Hyvä kommentti!! Olen sataprosenttisesti samaa mieltä.


      • LKJLJLKLLLKJ

        Itselleni tuli mieleen vahvassa studiovalaistuksessa lentävä koisa tai vastaava hyönteinen. Ulkoavaruuden dirigenssi ei todellakaan ollut ensimmäinen mieleen tullut vaihtoehto.


    • zxzxzxzxzxzxzxzxzxzx

      John Wayne oli niin kova jätkä, että hän sai faneja myös muukalaisten joukosta.

      • dallaatidallaa

        Niinpä, ja siellä aidan takana näyttää olevan viljapeltokin.
        Jospa muukalaiset olisivat laskeutumassa pellolle kuvioita tallaamaan Johnin kunniaksi !


      • dallapee

        Dallasissa dallaillaan dallapeen dahdissa.


    • knightofthesun
      • maldeckian

        On muuten tasoilla tuon näkönen kuin kuvassa. Kanavoin tähän hänen repliiikkinsä tähän hetkeen. Wayne:"olen liikuttunut että minulla on näin paljon ystäviä, kiitos paljon ja hyvää jatkoa"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3277
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3104
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2047
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1932
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1844
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1681
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1420
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1243
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1163
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1152
    Aihe