Helou rasistit

Sekaisinsinusta

Kuulkaas kaikki rasistit, koulukiusaajat, homofoobikot ja muut kastiin kuuluvat: Sukurutsatkaa rauhassa! Häviätte lopulta vähemmistönä niiden jalkoihin jotka osaa rakastaa ja pitää muiden puolia. Menkää metsään minne kuuluttekin jos haluatte "vahvat tappaa heikot-meinikiä". Sivilisaatio rules!

15

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisinsinusta

      Minäkin olen sitä mieltä että homot voivat sukurutsata rauhassa!

      • hjkhkuyuyuyyy

        Tottakai voivat


    • lflflfl

      En ole homofoobikko enkä koulukiusaaja, olen ehkä sinun mielestä rasisti kun en halua tänne ihmisiä jotka aiheuttavat erinäisiä ongelmia (raiskaavat, tappavat, eivät sopeudu, vaativat sharia lakia, huijaavat maahantulotiedoissa jne.) Jos sulautuvat toimivaksi osaksi yhteiskuntaa niin silloin maahantulo on ok. Kukaan tervejärkinen eurooppalainen ei halua Irakin, Syyria tms. mallista yhteiskuntaa ja elmää ihmisille.

    • Fuuuuu

      Jostain syystä täällä ei kyllä yleensä huutele rasistisia ainakaan sosiaalitieteiden maisterit, sosiologit tai kulttuuriantropologit... Käykää ihmiset kouluja, kun siihen on Suomessa mahdollisuus. Muuttuu elämänkatsomus huomattavasti vähemmän mustavalkoiseksi ja itsellekkin tulee helpompi olo, kun ei tarvitse olla vihainen asioista joista ei mitään tiedä. Ja hankkikaa niitä ulkomaalaisia kavereita. Voitaisiin sitä leimata kaikki suomalaisetkin perheväkivaltaisiksi juopoiksi. Kaikki suomalaiset ulos maasta, kun eivät sopeudu yhteiskuntaan vai miten se oli :-/.

      • allkukat

        Juuri näin,on epätodellista kun täällä kirjoitetaan:en ole rasisti mutta,ja sitten pitkä litania rasistisia mielipiteitä.


      • Äläkäännäselkääsi

        Kirjoituksestasi huokuu tietämättömyys.
        Ei pelkästään ulkolaisia kavereita hankkimalla ole maisteri.
        Rauha ja rakkaus, siinä tietosi.
        Elämä on raadollista vaikka kuinka hokisit sitä rakkauttasi. Selkään puukottajia löytyy vaikka kuinka rakastaa. Ei riitä, ei riitä, ei se vaan riitä.
        Vai suomalaiset ulos maasta ja muut tilalle. Hurjako olet.
        Kokeileppa mennä Irakiin ja huudat, menkää pois täältä, mä tulin nyt rauhan ja rakkauden kanssa. Sekunti, niin kaulasi katkeaa.
        Mulla on naapurina venäläisiä, virolaisia, brasilialaisia yms., tässä isossa kerrostalossa. Tässä eletään sopuisasti.
        Siitä huolimatta en kannata sitä, että tänne otetaan tuhottomasti pakolaisia.
        Suomi on muuttunut rauhattomaksi. Kansaa jaetaan kahtiaja,niinkuin edellä kirjoittaja haluaa, yhden osan kansasta pitäisi jättää maa.
        Paljon varmasti lähteekin täältä, pakoon juuri tuota suvaitsemattomutta, jota nyt tehdään omia kansalaisia kohtaan.
        Toivottavasti se koulutettu sakki lähtee aikanaan täältä ja jäljelle jäisi vain nämä rakkauden lähettiläät, jotka kumartuvat ja nöyristellen suutelevat uusien kansalaiten jalkoja.
        Luulenpa vaan, että Suomi olisi silloin jo pelkkää sotatannerta. Pommit paukkuisi . Veli veljeä vastaan.Selässä puukko.


      • historiatutuksi
        Äläkäännäselkääsi kirjoitti:

        Kirjoituksestasi huokuu tietämättömyys.
        Ei pelkästään ulkolaisia kavereita hankkimalla ole maisteri.
        Rauha ja rakkaus, siinä tietosi.
        Elämä on raadollista vaikka kuinka hokisit sitä rakkauttasi. Selkään puukottajia löytyy vaikka kuinka rakastaa. Ei riitä, ei riitä, ei se vaan riitä.
        Vai suomalaiset ulos maasta ja muut tilalle. Hurjako olet.
        Kokeileppa mennä Irakiin ja huudat, menkää pois täältä, mä tulin nyt rauhan ja rakkauden kanssa. Sekunti, niin kaulasi katkeaa.
        Mulla on naapurina venäläisiä, virolaisia, brasilialaisia yms., tässä isossa kerrostalossa. Tässä eletään sopuisasti.
        Siitä huolimatta en kannata sitä, että tänne otetaan tuhottomasti pakolaisia.
        Suomi on muuttunut rauhattomaksi. Kansaa jaetaan kahtiaja,niinkuin edellä kirjoittaja haluaa, yhden osan kansasta pitäisi jättää maa.
        Paljon varmasti lähteekin täältä, pakoon juuri tuota suvaitsemattomutta, jota nyt tehdään omia kansalaisia kohtaan.
        Toivottavasti se koulutettu sakki lähtee aikanaan täältä ja jäljelle jäisi vain nämä rakkauden lähettiläät, jotka kumartuvat ja nöyristellen suutelevat uusien kansalaiten jalkoja.
        Luulenpa vaan, että Suomi olisi silloin jo pelkkää sotatannerta. Pommit paukkuisi . Veli veljeä vastaan.Selässä puukko.

        Oletko kuullut kansalaissodasta,veli vastaan veli.


      • Kolmenäiti

        Jos mina pelkään tyttärieni puolesta ja kokemuksia tietäneenä, olenko rasisti???? En, vaan realisti. Kukaan ei voi kieltää faktaa, että suurin osa tänne tulleista pakolaisista on helppoa elämää etsisiviä työkuntoisia nuoria miehiä, jotka tietävät että täällä ei tarvitse tehdä mitään ja rahaa tulee siitä huolimatta.

        Vastaanottokeskuksissa loikoilee oppivelvollisuusikäisiä nuoria pakolaismiehiä, joita ei koulunkäynti kiinnosta. Hyvin harvaa kiinnostaa työnteko, saatikka oman maan jälleen rakentaminen.


    • Fuuuuu

      Minä syrjin kaikkia mulkkuja. Hyvät tyypit saa minulta hyväksyntänsä kansalaisuudesta tai ihonväristä riippumatta. Vihaajat vihaatkoon toisensa vaikka hengiltä ihan rauhassa. Olen mulkkurasisti. Ja tämän enempää en tuhlaa aikaani tähän keskusteluun.

    • realisti10

      Onneksi homot eivät lisäänny.

    • voivvoih

      Kyllä nyt alko pelottaa kun aloittaja noin sanoo!!!

    • Lappuliisat

      Jos sinun kirjoituksesi edustaa sivistynyttä maailmaa, niin onnekseni voin huokaista, en kuulu joukkoon.

    • dmwe93

      Niinpä niin.

    • Beelsepoob

      Aloittajan olisi äärettömän hyvä mennä jonnekkin arabimaahan katsomaan sitä "rauhaa ja rakkautta" joka siellä vallitsee.Suosittelisin vielä kristinuskon sanomaa levittämään....

    • eyiop

      Suvakit saa jossain vaiheessa sitä mitä tilaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe