Lärvit paviaaninpersiillä.

Tämä_on_todettu

Tarkoitan otsikolla suurinta osaa kauppojen kassoista.
Onneksi käyn säännöllisesti Joensuussa muilla(kin) asioilla missä en ole vastaavanlaista huomannut yli 20 vuoden aikana, joten mikäpä pakko minun on kiteeläisissä S- tai K- kaupoissa asioida kun tarvitsemani saan muualtakin.

27

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäys
      • tyypillinenasiakas

        Olisko aloittajassa itsessään vika? Viinalle ja tupakalle haiseva krapulainen , luulisin myös olevan edellisen yön paskaa housuissa.


    • Iheootpaviaani

      Kuka nyt erityisen iloinen olis siut nähdessään. Ei kukaan.

    • juuuuuju

      Tervehtiminen unohtuu usein K-Supermarketin naisilta. Miehiltä kyllä tervehtiminen irtoaa.

      • palvelupelaa

        S-market - se edullisempi vaihtoehto.


      • puruvesi
        palvelupelaa kirjoitti:

        S-market - se edullisempi vaihtoehto.

        Kiteen keskusta taitaa olla Suomen ainoa paikka, jossa K-kauppa on myynniltään ykköskauppa. Kaikkialla muulla se on S-ketjun myymälä.


      • Toista_mieltä
        palvelupelaa kirjoitti:

        S-market - se edullisempi vaihtoehto.

        Vai että pelaa palvelu.

        Vähän huonolta on palvelun pelaaminen vaikuttanut S-Marketissa ihan useampaan kertaan -ettei peräti säännöllisesti- klo 11 aikaan kun asiakkaita on ollut vaikka kuinka, mutta vain yksi kassa toiminnassa!
        Kaikki muut on nähtävästi päättäneet viettää ruokatuntinsa juuri silloin, eikä millään ole malttaneet sopia kuka milloinkin käy ruokailemassa.
        Nykyisin olen jo viisastunut ja käyn Kupiaisessa ostoksilla jos ja kun joudun tuohon aikaan kaupassa käymään.


      • palveluykköstä
        Toista_mieltä kirjoitti:

        Vai että pelaa palvelu.

        Vähän huonolta on palvelun pelaaminen vaikuttanut S-Marketissa ihan useampaan kertaan -ettei peräti säännöllisesti- klo 11 aikaan kun asiakkaita on ollut vaikka kuinka, mutta vain yksi kassa toiminnassa!
        Kaikki muut on nähtävästi päättäneet viettää ruokatuntinsa juuri silloin, eikä millään ole malttaneet sopia kuka milloinkin käy ruokailemassa.
        Nykyisin olen jo viisastunut ja käyn Kupiaisessa ostoksilla jos ja kun joudun tuohon aikaan kaupassa käymään.

        No, mitä enemmän kassoja niin sitä enemmän se näkyy ruoan hinnassa.
        Klo 11 aikaan on työikäiset töissä, ne jotka ei töissä käy joutavat kyllä odottelemaan jonossa vähän pitempään.


      • Joku_raja_sentään
        palveluykköstä kirjoitti:

        No, mitä enemmän kassoja niin sitä enemmän se näkyy ruoan hinnassa.
        Klo 11 aikaan on työikäiset töissä, ne jotka ei töissä käy joutavat kyllä odottelemaan jonossa vähän pitempään.

        Kylläpä on ihmeellisiä ajatuksia!
        Asia sattuu nyt olemaan ihan päinvastoin, eli samalla lailla ne kassat nostaa palkkansa vaikka eivät työtä teekkään, vaan ovat tauolla siihen aikaan kun tösissä käyvät tulevat ruokatunnillaan hakemaan jotain syötävää kaupasta!


      • maksimaalinentuotto
        Joku_raja_sentään kirjoitti:

        Kylläpä on ihmeellisiä ajatuksia!
        Asia sattuu nyt olemaan ihan päinvastoin, eli samalla lailla ne kassat nostaa palkkansa vaikka eivät työtä teekkään, vaan ovat tauolla siihen aikaan kun tösissä käyvät tulevat ruokatunnillaan hakemaan jotain syötävää kaupasta!

        Noinhan se äkkinäinen työtön voi luulla asian olevan. Yrittäjänä olen kanssasi eri mieltä.


    • kupsiaista

      Jos joku moittii Kupiaisen kassoja, saa katsoa itseään peilistä ja etsiä vikaa sieltä. Ei voi olla iloisempia ja auttavaisempia kassoja, kuin Kupiaisen naiset. Muuten kupsa saisi lopetta tuon kenkäosaston ja sen tilalle kunnon lihatiski takaisin.

      • KöyhätKyykkyyn

        Älä huoli, jos yhtään on laskutaitoa kauppiaalla, niin kengät ja laaduttomat rätit hävii ensi keväänä. Ei edes 50% alennuksella ollut mitään laadukasta, mitä olis voinut ostaa. On kupsan henkilökunnan hymy kyllä hyytynyt entisestään, mutta vielä voittaa ääs ryhmän. Huomenna ostoksille jns Lidl ym. ja auton katsastus yksityisellä firmalla samalla.


      • Huutonaurua_

        "Ei voi olla iloisempia ja auttavaisempia kassoja"

        Tekstistä päätelleen näyttää joku koomikkokin luiskahtaneen tälle palstalle!
        Tai no, itseasiassa kyseessä on tietenkin K-Mikko omiaan mainostamassa,
        sillä K-ryhmän kaupastahan tässä on kysymys.


      • kurkunsyöjä

        miulekkii tuotiin kuppiiseen unohtunu kurkku töihin. kassa laitto kurkun miun työkaverin mukana.. onko muualla yhtä hyvää palvelua.


    • miinusta

      mie vein veikkauksia kupiaiseen, sai seistä siinä veikkauspisteellä kyllästymiseen asti. Ei tulleet palvelemaan. Menin sitten ärrälle.

      • 5virkaa6nälkää

        kassalla on kassan työ, veikkaus pisteellä ei ole kukaan työssä. kuppiiselle pelkkää tuloa vuokra veikkaus pisteestä. työntekijä kulut nolla, kun kassat tekee veikkaus pisteen työt sivu hommana. tulis kuppiiset ite veikkaus pistettä hoitamaan. tai palkkkais työntekijän.


    • näit.vaan.itsesi

      Se kaupan kassa on vähän niin kuin peili.

    • dsfsdfsdf

      Ja paskat. Itse ainan sanon huomenta ja sen sellaset mutta molemmista kaupoista löytyy myyjiä jotka ei reagoi. En tosin vedä asiasta hernettä neenään niin kuin toiset koska ei sillä ole loppujen lopuksi mitään väliä.

    • NythänOnNiinEttä_

      "tulis kuppiiset ite veikkaus pistettä hoitamaan"

      _kylläpä tuo tuosta töiltään joutas, mutta herroilla on herrojen elkeet.

    • Eikupiaiseenenää

      Kyllä se Kupiainen on paska paikka. Ahdistaa edes käydä siellä,kun niin tympeä asiakas palvelu. Mamuille oon nähnyt myyjän jopa pakkaavan ostokset.

    • kuppala

      kupiainen Pohjois-karjalan paras. Tuoreet hedelmät paljon tarjouksia ja hyvä henkilökunta. kyllä on miulle kertynyt plussa rahoja tilille.....

      • ÄssäTaitaaVoittaa

        S-market parempi.
        Ei turhia mainoksia ja tarjouksia. Silti ruoka halvempaa ja S-ketjun halpistuotteet Xtra on parempaa kuin vastaava Pirkka. Pirkan jauhelihaa ei voi edes syö, on niin oudon makuista.


      • onvaraostaa

        No, ei kiinnosta kummankaan kaupan halpa paska merkit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4445
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3284
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3152
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2987
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2925
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2726
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2649
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2391
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2206
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      2144
    Aihe