Sulevitulevi

Viita78907

Kauppakeskus?Kannattaako tulla ostoksille

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kosken.jamppa

      Kannattamisesta on ulkopuolisen vaikea sanoa yhtään mitään. On parasta luotaa omaan harkintaan ostopäätöstä tehdessä.

    • Suvitulevi

      Toivotaan että mahdollisimman moni muualta Äänekoskella töissä käyviä muuttaa Äänekoskelle. Toivotetaan kaikki veronmaksajat tervetulleiksi niin palveluita tulee lisää tänne.

      • TämäOnOikeaSuunta

        Pois äänekoskelta kaikki kenellä on siihen mahdollisuus, se on oikea suunta. Hyvävelikylässä voi hyvin vain hyvät veljet :)


      • Konsulentti

        Toivottakaamme kaikki nettoveronmaksajat Äänekoskelle sydämmellisesti tervetulleiksi. Muista ei oo niin väliä juu!


      • KiitosMuttaEi

        Kuuluuko palveluihin paskanen juomavesi? Siitäkö pitää maksaa ekstraa?


    • Työssäkäyvä

      No ei todellakaan kannata! Ei miään uutta

      • Kauppakeskus

        Kai jotain uutta kun niin mainostettiinkin?


    • EiIkinäTonne

      Vain hullu muuttaa Äänekoskelle johonkin jumalan seläntaakse...jos lapsi tonne syntyy sillä on heti joku adhd...en muuttaisi sinne vaikka saisin palkkaa 10th kuussa!

    • sanantikari

      Eikös meillä ole "veronmaksajia" ,nämä lakerikengät ja pepulle taputtelijat ?Kovaa työtä pelkäämättömät teryleenipöksyt.

    • kissanrusetti

      Pepun näpsijällä olen Citymarketissa nähnyt kuluneet keskiruskeat pitkänokkaiset kengät ja lökäpöksyt, vaimo ei ollut muistanut laittaa kulmia housuihin. Mutta tukka kiilsi ja jakaus oli suora. Kaikesta huolimatta tykkäsin kuunnella puistossa kesällä tätä pukumiestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4365
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3234
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2967
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2905
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2676
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2623
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2347
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2176
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2097
    Aihe