Todisteet Jumalan olemassaolosta

ilosofia

Ne löytyvät kaikesta siitä hyvästä filosofiasta, minkä apostolit ja Jeesus ovat puhuneet.

10

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalapelastaa

      Hyvä Jumala, rukoilen Sinulta vain yhtä. Pyyhkäise pois maailmankartalta tämä surkea maa nimeltä Suomi. Siunaa kuitenkin sen vähäväkisiä ihmisiä, niitä jotka eivät kuulu rikkaaseen eliittiin.
      Pelasta se kansanosa, ja käännä kasvosi heidän puoleensa, ja anna heille rauha.
      Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
      Amen.

      • Tanekos

        Miksi noin rukoilla?


    • JumalanKaltainenMINÄ

      Rukoilet Aloittaja:
      "Hyvä Jumala, rukoilen Sinulta vain yhtä. Pyyhkäise pois maailmankartalta tämä surkea maa nimeltä Suomi. "

      Olet Aloittaja Tosi Surkee!

      Oletko joku TosiUskisAmmattisaarnaaja vai muuten vain jonkinlainen Uskossaan Höyrähtänyt TosiUskisPakkopaitaMannekiini?

      Kun Sulla Rassukalla kerran on tollaset TosiUskisLahjakkuudet, Valta Määräillä Jumalaakin, niin sirräppäs kuule kultipienipikkupaskiainen ensteks Linnanmäki tonne Pohjoseen lappalaisten , eikunanteeksi ,saamelaisten iloksi!!!
      Taitaa lappilaisilla enään olla jalat maan päällä?!
      Tuon se tekee kun miekalla uhaten käännytetään idän uskontoihin!!!
      Onneks`on sentään olemassa Katumusjärvi, puhdistautumiseen kaiken maaliman jeesusepäjumalista!
      Jos sinulla olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, niin olisit nyt onnellinen asustelija omassa ikiomassa maassasi, eikä sinun tarvitseisi olla paskana kiltissä yhteiskunnassamme! Avosylin olemme ottaneet sinut skorppioonin syliimme ja nyt haluat heilutella ja pistää meitä myrkkypystölläsi?!
      Vai oletko vain muuten hullu ja vähäjärkinen suomalainen hullu? Kansakoulutpohjainen vähämielinen ja herkkäuskoinen pikku-uskis, jolla ei ole omia aivoja? Haluu keksin! Haluukko keksin? Aloittaja, jolla äy on sama kuin puolet mononsa kokonumerosta, haluu keksin!
      Kuka lukee ja kirjoittaa puolestasi? Ethän itse varmaan osaa edes luka tai kirjoittaa, noilla aivosurkastumilla?!
      Jostain pienestä sukurutsikylästä taidat raukka olla kotoisin?! Mee kuule raukka takas kottiis! (isäs on vaaris ja vaaris on veljes ja siskos on äitis ja äitis on isoäitis ja ....Toivottavasti sää oot vaan runkkari, senkin hullu luuseri, jatkamatta sukusi perintöjä! Mistä tommosia älykääpiöitä oikeen sikiää? Mun koiranikin on sua ressukkaa älykkäämpi!
      Ja sinä aivoinvaliidi toivot ja haluat Suomen tuhoa?!
      Hoitoon sinut pitäisi laittaa, jos et jo ole!
      Sitä saa, mitä huutelee!
      Minä olen kiltti ihminen!
      Ihmiset hyväksyvät minut, vaikka ääyyni on vain alle satasen! Ykkösellä eessä tai takana? Mitä väliä sillä sitten on? Älä välitä! Tarvitssit pienet haukkumiset!
      Jumalaa ei pienen pikkuroisen Suomen asioilla saa häiritä enään yhtään!
      Trumppi vääräsuu on hätää kärsimässä!
      Tukkakin sillä on ihan harvenemaan päin!
      Muureja tarvitaan ihmisten työllistämiseen!
      MUUREJA PITÄÄ RAKENTAA!
      MUURI HESAN JA TURUN VÄLILLE OLISI TOSI TARPEELINEN!
      JA MUURI HESAN JA PORVOON VÄLILLE!
      Puhut aloittaja osittain asiaa!
      Poistettakoon Suomesta pois kaikki parkkimittarit ja pistettäköön kaikki lappuliisat ammatikseen piiskaamaan sua takamuksiin!
      No hei!
      No juu!
      Nythän musta tuli kerta heitolla yhtä hullu kuin sääkin oot! No voihan jee sentään!
      KÄÄNNYN JA POISTUN! PAKENEN! OTAN HATKAT! SEURA TEKEE KALTAISEKSEEN! TILAAN HETI HUOMENNA SEURAN ... TAI SITTEN AVUN! TAI SITTEN METRON KESTOTILAUKSELLA! TAI SITTEN ... RUPEEN NYT HETI PAIKALLA KUUNTELEEN MUSAA, YRITTÄEN UNOHTAA TEIDÄT!
      Minähän tulen hulluksi teidän kanssanne!
      Tipalla jo on!

      • umalanKaltainenMINÄ

        They`ll coming to take me away hohoo
        They`ll coming to take me away hahaa
        Hihii Hahaa
        Ahaa


      • HihiiHahaa

        kielilläpuhumista


      • sekopäälle

        Muista ottaa rauhoittavat lääkkeesi jatkossa.


    • MinäOlenOnnellinen

      Mulla on kaikki hyvin tänään:D

      • niin minäkin :D ja tiedän että se ei riitä hänelle joka väittää että se ei todista mistään mitään.


    • Tämä_toimii

      Koitas pelastusrukousta, jossa pyydät syntejä anteeksi ja Jeesusta elämäsi Herraksi, niin huomaatte, että kohta alkaa elämäsi muuttumaan eri osa-alueilla, vaatii myös yhteistyötä! Siinä teille todiste, ja se pitää tehdä nöyrällä sydämmellä ja uskoa siihen, muuten ei toimi homma. Ja kun tuon teet, niin turha odottaa mitään salamaa taivaalta päällesi ja paranet heti kaikista vaivoistasi, se kun on prosessi, jossa opit tuntemaan Jumalaa, esim. raamatun ja rukouksen kautta.

    • Huumoria. Eikä taas ymmärrys palstalaisilla riittänyt tuotakaan havaitsemaan. Ei kyllä yllätä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe