Ystäväni hakee huomiotani kuolemalla

SantusKristusBorreliosis

Haluan kertoa ystävästäni.

Hän saattaa olla kuollut. Keskipäivän aikaan tuli tuo ystäväni tohkeissaan kertomaan kuinka oli saanut borrelioosin siirtymään jalasta silmään. Hän näki kahtena kaiken eikä suostunut menemään lääkäriin. Kehoituksilleni hän vain nauroi. Olen tässä kotona nyt miettinyt että hän saattoikin olla pelkkä aave. Koska kukaan ei naura kuolemalle niin kuin hän. Tänään hänen puhelinnumerostaan on tullut minulle kryptisiä viestejä joissa hän ilmoittaa olevansa stressaantunut, vaikka onkin oikeasti kuollut. Asian puolesta puhuu myös se että hän normaalisti johtaa yrityksemme tuottoisinta osastoa ja viimeaikoina tuo osasto on tuottanut enemmän ja enemmän tappiota. Samoin pomoni kertoi viimeeksi kun näimme että minun täytyy mennä töihin hänen osastolleen työnjohtajaksi. Aloin liittelemään palasia kohdalleen ja tulin siihen tulokseen että hän on kuollut ja tuolla osastolla ei ole ketään töissä enää. Nuo näköhäiriöt ovat vain vihje siitä että hän on kuollut, koska kuolleenahan ei näe mitään. Viimeeksi kun epäilin hänen olemassaoloaan hän kääntikin asian päälaelleen väittäen että MINÄ olen hänen mielikuvitusystävänsä. Kuinka kieroa! En tiedä enää mihin uskoa. Samoin saan edelleen vilunväristyksiä hänen huudostaan paikallisen hautuumaan kohdalla.

Pitäisikö minun alkaa a)kantamaan valkosipulia kaulassa b)soittaa manaajalle c)soittaa ystävälleni ja varmistaa asianlaita ?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MajesticErectus

      Hei. Kutsut häntä ystäväksesi, siispä sinulla on vain yksi mahdollisuus. Sinun täytyy yrittää pelastaa tuo jo manalan portailla vuoroaan odottava ystäväsi. Olet ehkä jo saanut jonkin alitajuisen tai telepaattisen avunpyynnön tuonpuoleiseen haihtuvalta, sinuun kuitenkin lujasti luottavalta hahmolta. Tuo viesti on yhtähyvin voinut olla kuin unenomainen kuiskaus tai sitten pelkkä vanhalla Nokialla lähetetty tekstari. Yhtä kaikki, sinun pitää auttaa. Monesti tällaisessa tilanteessa pelkkä auttajan omaan vaimoonsa suoritettu yhdyntä(riittävän usein toistettuna) ja siitä tarkka raportointi(ystävällesi) auttaa tuonelaan vaipuvaa sielua kääntymään takaisin Styx-virran rantaan vievältä polulta. Aktin syvyydessä ja pituudessa ei pidä nuukailla ja runsaat ruumiinnesteiden määrät hikisillä kehoilla ovat varmasti eduksi. Fellaatiolla ja cunnilinguksella suoritettu erogeenisten alueiden jälkihyväily ja puhdistus pitkän aktin(sekä runsaan ejakuloinnin ja lukuisten squirttausten) jälkeen(ja siitä suoritettu raportointi) saa kuolevan ystäväsi räjäyttämään tuonelanvirran padon ja laskemaan kuiviin koko rotkon jolloin tuo kuuluisa lautturikin joutuu työttömyyskortistoon. Nauti tämän ihanan laupeudentyön jälkeen vaimosi kanssa raukeudesta virtsan, siemennesteen ja hien kastelemilla lakanoilla tiedostaen sen että olet jälleen tehnyt parhaasi, unohtamatta tarkkaa raporttia ystävällesi. Ahkerasti ohjeitteni mukaan toimien huomaat ennen pitkää kehittyneesi voittamattomaksi sekä ystävyyden että rakkaudenkin saralla. Myös ystäväsi pelastuu ja voitte taas iloisesti nauttia pöydän antimista työpaikkanne kahviossa.

      • Etkösitäjotiennyt

        Siinä sinulle kunnon ohjeet pölvästi miesrakastajatar.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe