Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi pitäisi käyttää asiointitiliä?

eiasiointitiliäkiitos

Miksi minun pitäisi käyttää asiointitiliä UO-laitoksen työmäärän ja kulujen helpottamiseksi?
Eihän UO-viranomainen helpota minunkaan elämääni millään tavoin. Hän tiuskii ja pitää tollona. Ei tarkista perintätoimistojen laillisuutta (Lindorff m.m). Kaiken kaikkiaan hän vaikeuttaa jo muutenkin vaikeaa elämääni.
Viranomaista pitäisi kait kunnioittaa, mutta antavatko he siihen aihetta.
Taidan perua koko asiointitilin käytön.

11

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkjjjjj

      Ei sinun tarvitse käyttää asiointitiliä jollet tahdo.
      Itse otin sen käyttöön jotta kaikki paska menee sinne eikä posteljoonin tarvitse kiikuttaa paskaa postiluukkuuni.

    • 65hgf

      Palauta ne toisten rahat, eli maksa velkasi, niin pääset koko ongelmasta. Yksinkertaista, eikö?

      • äläuntanää

        "Älähän hättäile pätkä".
        Olette säätäneet lain jolla minulla on aika maksella 15 vuotta. Joten 2030- luvulla voit odotella likaisia rahojasi, jos silloinkaan.


      • 65hgf
        äläuntanää kirjoitti:

        "Älähän hättäile pätkä".
        Olette säätäneet lain jolla minulla on aika maksella 15 vuotta. Joten 2030- luvulla voit odotella likaisia rahojasi, jos silloinkaan.

        No älä sitten kitise ulosoton hankaluuksista, jos meinaat koko lakisääteisen 15 vuottasi käyttää sen alkuperäisen maksuaikataulun sijasta. Sitä saa mitä tilaa.


    • h0vm

      Jos ei halua että henkilötietoja sisältävä posti lähtee laatikosta tai postikonttorista jonkun varkaan matkaan niin kannattaa ottaa netposti ja asiointitili käyttöön. Sieltä ei henkilötunnuksia niin vain urkitakaan.

      • pppppppppppttt

        Henkilötunnuksia ei yleensä kyllä printtailla laskuihin..


      • h0vm

        Ulosotto printtaa henkilötunnuksen maksukehotuksiin kohtaan velallisen tunnus.


      • Vipstaaki1

        Ainakaan mun henkilötiedoista ei varas paljoa kostu. Sen verran monta maksuhäiriömerkintää ettei ihan äkkiä löydy lafkaa joka luottoa antaisi. Tosin voisin vaatia korvauksia jos tällaisen Varkauden kohteeksi joutuisin.


      • Jucuc
        Vipstaaki1 kirjoitti:

        Ainakaan mun henkilötiedoista ei varas paljoa kostu. Sen verran monta maksuhäiriömerkintää ettei ihan äkkiä löydy lafkaa joka luottoa antaisi. Tosin voisin vaatia korvauksia jos tällaisen Varkauden kohteeksi joutuisin.

        Hahahaha. Sama tääl.


      • 35jjj
        Jucuc kirjoitti:

        Hahahaha. Sama tääl.

        Tuolla logiikalla voisi kirjoittaa henkilötietonsa vaikka lähikaupan ilmoitustaululle tai facebookiin. Jos ei kerran mahdollinen postivarkaus haittaa niin samapa se vaikka koko maailma tietäisi henkilötiedot tunnusta myöten.


      • 346346346
        35jjj kirjoitti:

        Tuolla logiikalla voisi kirjoittaa henkilötietonsa vaikka lähikaupan ilmoitustaululle tai facebookiin. Jos ei kerran mahdollinen postivarkaus haittaa niin samapa se vaikka koko maailma tietäisi henkilötiedot tunnusta myöten.

        Noin just, ei nykyään henk.tunnuksella tee mitään, ainakaan että siitä voisi joku rikollinen hyötyä? Kaikissa paikoissa on verkkopankkitunnistautuminen tai vastaava, ei pelkälllä henk.tunnuksella mitään saa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe