Mikä on hyvä toimintaleffa, joka sopii molemmille?

Myös naisille sopiva toimintaleffa, jonka molemmat sukupuolet katsovat mielellään? Onko sellaisia olemassa? Yhdessä laulussa nainen vihaa typerää toimintaleffaa?

http://lyricstranslate.com/en/essi-wuorela-naimisiin-lyrics.html

"Sä soitit maanantaina - et siskolle, vaan mulle
pyysit kaupungille, elokuviin tai jotakin
Ja mä vihasin sitä typerää toimintaleffaa
mutta sinua, sinua mä rakastin"

106

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffojen.rakastaja

      http://www.imdb.com/list/ls076503982/

      Tuossa listassa on viisikymmenen toimintaelokuvaa, mutta vaikea sanoa näistä amerikkalaisista, sillä ei ole nähnyt kuin muutaman. Pitääkö elokuvassa olla myös romantiikkaa actionin lisäksi?

      http://www.finnkino.fi/

      Tuolta näkee minkälaisia leffoja pyörii tällä hetkellä Suomen teattereissa, kaikki eivät tietysti Finnkinon teattereita, mutta sieltä näkee mitä on tarjolla.

      Sopisiko X-men 2 molemmille sukupuolille, myös naisille?

      • Kenties ehdottomasi elokuva sopii, mutta mikä olisi tarkemmin ajattuna hyvä elokuva katsoa kotona kahden kesken? Ei tarvitse välttämättä olla toimintaelokuva? Mikä on semmoinen elokuva, jonka haluaisi katsoa sen toisen kanssa ja saattaisi vaikka johtaa niin kuin aloituksen laulussa "naimisiin"?


      • leffojen.rakastaja: "Pitääkö elokuvassa olla myös romantiikkaa actionin lisäksi?"

        Voisihan siellä olla romantiikka. Itselleni tulee mieleen vanha elokuva, joka tuli tässä vähän aikaa sitten televisiosta "Vihreän timanttin metsästys". Siitä on myös jatko-osa.

        http://www.leffatykki.com/elokuva/vihrean-timantin-metsastys


    • Indiana Jones elokuvat..
      Niissä on toimintaa ja romantiikkaa.

      Medusan verkko.
      Suomensukusella mangina Matt Damonilla on siinä leffassa hellu.
      Jason Bourne on aika näppärä aseiden kanssa..

      • Kiitos vinkistä! :) Indiana Jones elokuvat taitavat sopia molemmille sukupuolille. :D Niissä on tiukkia tilanteita ja viihdyttävää toimintaa, seikkailua ja vähän romantiikkaakin.

        Meduusan verkosta en nyt tiedä. Itse en siitä ainakaan oikein innostunut, vaikka olen katsonut sen. Kirjana taitaa olla parempi. Suosittelen enemmänkin kirjaa molemmille sukupuolille.


      • Ehkä sen ei tarvitse olla elokuva vaan se voi olla toiminnallinen sarja esimerkiksi Game of Thrones tai Star Trek, joita mies ja nainen voivat katsoa yhdessä? Onko Game of Thrones liian raaka ja Star Trek liian scifi?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Ehkä sen ei tarvitse olla elokuva vaan se voi olla toiminnallinen sarja esimerkiksi Game of Thrones tai Star Trek, joita mies ja nainen voivat katsoa yhdessä? Onko Game of Thrones liian raaka ja Star Trek liian scifi?

        Star Trek - The next generationissa on sellanen virtuaali halli joka toimii kuvailemallas tavalla. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Star Trek - The next generationissa on sellanen virtuaali halli joka toimii kuvailemallas tavalla. :D

        Sinä siis olet Star Trek-fani? Mikä siinä viehättää? Miksi Star Trek voisi sopia naisen ja miehen yhdessä katseltavaksi? Onko se liian scifi?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Sinä siis olet Star Trek-fani? Mikä siinä viehättää? Miksi Star Trek voisi sopia naisen ja miehen yhdessä katseltavaksi? Onko se liian scifi?

        Viime jouluna katoin ensimmäistä kertaa.. Ihan kohtuu hyvä sarja..
        Tykkään scifi leffoista ja sarjoista.

        Star Trek kertoo ihmiskunnan "tulevaisuudesta" kun taas esim. StarWars kertoo asioista jotka tapahtu kauan aikaa sitten kaukaisessa galaksissa.
        Star Trekissä selitetään miten kaikki toimii...

        Riippuu mistä nainen tykkää... Se oli nainen joka suositteli mulle Star Trekiä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Viime jouluna katoin ensimmäistä kertaa.. Ihan kohtuu hyvä sarja..
        Tykkään scifi leffoista ja sarjoista.

        Star Trek kertoo ihmiskunnan "tulevaisuudesta" kun taas esim. StarWars kertoo asioista jotka tapahtu kauan aikaa sitten kaukaisessa galaksissa.
        Star Trekissä selitetään miten kaikki toimii...

        Riippuu mistä nainen tykkää... Se oli nainen joka suositteli mulle Star Trekiä.

        Ihan tosi - nainen suositteli sulle Star Trekiä? Mikä Star Trek oli kyseessä? Itse olen katsonut sitä 60-luvun sarjaa, mutta hetken vähän seurannut ilmeisesti 90-luvun sarjaa tai jotain muuta missä oli se virtuaalihuone.

        Mikä Star Trekissä viehättää?

        Anteeksi, kävin tässä kaupassa ostamassa jäätelöä, Ben&Jerryä, siksi en ollut heti täällä netissä vastaamassa.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Ihan tosi - nainen suositteli sulle Star Trekiä? Mikä Star Trek oli kyseessä? Itse olen katsonut sitä 60-luvun sarjaa, mutta hetken vähän seurannut ilmeisesti 90-luvun sarjaa tai jotain muuta missä oli se virtuaalihuone.

        Mikä Star Trekissä viehättää?

        Anteeksi, kävin tässä kaupassa ostamassa jäätelöä, Ben&Jerryä, siksi en ollut heti täällä netissä vastaamassa.

        Joo-o.. Nainen..
        Sillä on niitä Star Trek pukuja..

        Star Trek - The next generation.. Sitä tehtiin 1987-1994.

        Ne seikkailut/mysteerit viehättää.. "optimistinen kuvaus maan tulevaisuudesta"..

        No en mie ootakkaan että koko ajan istutaan passissa koneen ääressä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo-o.. Nainen..
        Sillä on niitä Star Trek pukuja..

        Star Trek - The next generation.. Sitä tehtiin 1987-1994.

        Ne seikkailut/mysteerit viehättää.. "optimistinen kuvaus maan tulevaisuudesta"..

        No en mie ootakkaan että koko ajan istutaan passissa koneen ääressä. :D

        Minulle ei olekaan hirvittävän tuttu tämä Star Trek The Next Generation. Jotain neuvotteluja ja tapaamisia muitten rotujen kanssa muistan ja pätkiä sieltä. Ei ole hajua ollenkaan minkä ikäisenä olen nähnyt niitä pätkiä. Nyt kun tarkistin niin huomasin, että olin ihmetellyt vähän sitä rauhanomaista tapaamista Klingoneiden kanssa Uudessa Sukupolvessa, sillä ekassa ne olivat verivihollisia. Ehkä olen nähnyt niitä vasta tällä vuosikymmenellä?

        Onko sarjasta tehty hyviä elokuvia. Ainakin viime vuosikymmenellä on tehty ainakin Star Wreck. Kävin katsomassa ystävän kanssa osin samantekijöiden Iron Sky -elokuvan. Se oli toimintaelokuva jossain määrin myös naisille. :)

        Minkälaisia pukuja sillä naisella oli Star Trekiin liittyen, muistatko?


      • mullesopisi
        TÄHTI92 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! :) Indiana Jones elokuvat taitavat sopia molemmille sukupuolille. :D Niissä on tiukkia tilanteita ja viihdyttävää toimintaa, seikkailua ja vähän romantiikkaakin.

        Meduusan verkosta en nyt tiedä. Itse en siitä ainakaan oikein innostunut, vaikka olen katsonut sen. Kirjana taitaa olla parempi. Suosittelen enemmänkin kirjaa molemmille sukupuolille.

        Minä katsoisin Indiana Jonesia.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Minulle ei olekaan hirvittävän tuttu tämä Star Trek The Next Generation. Jotain neuvotteluja ja tapaamisia muitten rotujen kanssa muistan ja pätkiä sieltä. Ei ole hajua ollenkaan minkä ikäisenä olen nähnyt niitä pätkiä. Nyt kun tarkistin niin huomasin, että olin ihmetellyt vähän sitä rauhanomaista tapaamista Klingoneiden kanssa Uudessa Sukupolvessa, sillä ekassa ne olivat verivihollisia. Ehkä olen nähnyt niitä vasta tällä vuosikymmenellä?

        Onko sarjasta tehty hyviä elokuvia. Ainakin viime vuosikymmenellä on tehty ainakin Star Wreck. Kävin katsomassa ystävän kanssa osin samantekijöiden Iron Sky -elokuvan. Se oli toimintaelokuva jossain määrin myös naisille. :)

        Minkälaisia pukuja sillä naisella oli Star Trekiin liittyen, muistatko?

        Sillä oli/on Deanna Troin asu.
        Ja myöskin ite tehty Boba Fettin haarniska. :D Tosi tarkka kopio alkuperäisestä.
        http://3.bp.blogspot.com/-Exs8AYICdFI/U6GJiUqR9pI/AAAAAAAAoy4/Kg57U0IKtRw/s1600/tumblr_inline_mozp99lZIh1qz4rgp.jpg

        Uusi Sukupolvi sijoittuu joku sata vuotta eteenpäin alkuperäsestä sarjasta.
        Klingonit ja federaatio on rauhassa..

        Star Trekistä on tehty pikku budjetti elokuvia.. En oo kattonu niitä kuin pari..

        Onhan nyt tullu 3 uutta suuren luokan leffaa.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Minulle ei olekaan hirvittävän tuttu tämä Star Trek The Next Generation. Jotain neuvotteluja ja tapaamisia muitten rotujen kanssa muistan ja pätkiä sieltä. Ei ole hajua ollenkaan minkä ikäisenä olen nähnyt niitä pätkiä. Nyt kun tarkistin niin huomasin, että olin ihmetellyt vähän sitä rauhanomaista tapaamista Klingoneiden kanssa Uudessa Sukupolvessa, sillä ekassa ne olivat verivihollisia. Ehkä olen nähnyt niitä vasta tällä vuosikymmenellä?

        Onko sarjasta tehty hyviä elokuvia. Ainakin viime vuosikymmenellä on tehty ainakin Star Wreck. Kävin katsomassa ystävän kanssa osin samantekijöiden Iron Sky -elokuvan. Se oli toimintaelokuva jossain määrin myös naisille. :)

        Minkälaisia pukuja sillä naisella oli Star Trekiin liittyen, muistatko?

        Sillä oli/on Deanna Troin asu.
        Ja myöskin ite tehty Boba Fettin haarniska. :D Tosi tarkka kopio alkuperäisestä.
        http://3.bp.blogspot.com/-Exs8AYICdFI/U6GJiUqR9pI/AAAAAAAAoy4/Kg57U0IKtRw/s1600/tumblr_inline_mozp99lZIh1qz4rgp.jpg

        Uusi Sukupolvi sijoittuu joku sata vuotta eteenpäin alkuperäsestä sarjasta.
        Klingonit ja federaatio on rauhassa..

        Star Trekistä on tehty pikku budjetti elokuvia.. En oo kattonu niitä kuin pari..

        Onhan nyt tullu 3 uutta suuren luokan leffaa.


      • mullesopisi kirjoitti:

        Minä katsoisin Indiana Jonesia.

        Etkö oo ennen kattonu?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sillä oli/on Deanna Troin asu.
        Ja myöskin ite tehty Boba Fettin haarniska. :D Tosi tarkka kopio alkuperäisestä.
        http://3.bp.blogspot.com/-Exs8AYICdFI/U6GJiUqR9pI/AAAAAAAAoy4/Kg57U0IKtRw/s1600/tumblr_inline_mozp99lZIh1qz4rgp.jpg

        Uusi Sukupolvi sijoittuu joku sata vuotta eteenpäin alkuperäsestä sarjasta.
        Klingonit ja federaatio on rauhassa..

        Star Trekistä on tehty pikku budjetti elokuvia.. En oo kattonu niitä kuin pari..

        Onhan nyt tullu 3 uutta suuren luokan leffaa.

        Joo luin sen, että Klingon ja federaatio ovat rauhassa keskenään.

        Katsoiko se Boba Fettin haarniskassa Tähtien sotaa? Siinähän on hyvä leffa mennä naisen kanssa elokuviin. Palkionmetsästäjä haarnikassa olevan naisen kanssa jonnekin leffateatteriin ensinäytökseen. Minä kävin yönäytöksessä ensi-illassa vuonna 2003 Taru sormusten herrasta. Siellä yksi tyttö oli pukeutunut esimerkiksi Frodoksi ja oli melko samanlaisessa asussa leffateatterissa paljain jaloin niin kuin hobitti. Jos sinä olet tosissaan 199 cm niin sinä olisit voinut olla ms Fettin seurassa Chewbaccana pituuden suhteen. :)

        Siinä taas yksi elokuva - Tähtien sota! Naisetkin diggaavat.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Joo luin sen, että Klingon ja federaatio ovat rauhassa keskenään.

        Katsoiko se Boba Fettin haarniskassa Tähtien sotaa? Siinähän on hyvä leffa mennä naisen kanssa elokuviin. Palkionmetsästäjä haarnikassa olevan naisen kanssa jonnekin leffateatteriin ensinäytökseen. Minä kävin yönäytöksessä ensi-illassa vuonna 2003 Taru sormusten herrasta. Siellä yksi tyttö oli pukeutunut esimerkiksi Frodoksi ja oli melko samanlaisessa asussa leffateatterissa paljain jaloin niin kuin hobitti. Jos sinä olet tosissaan 199 cm niin sinä olisit voinut olla ms Fettin seurassa Chewbaccana pituuden suhteen. :)

        Siinä taas yksi elokuva - Tähtien sota! Naisetkin diggaavat.

        Klingonit on meikäläisen suosikki rotu Star Trekissä..
        Kunnon sotureita. :D

        Ne on alunperin tarkotettu heijastamaan neukkuja.. Kylmän sodan aikaan..

        Frodoksi pukeutuneena.. Tosi fani. :D
        Mulla taitaa löytyä Frodon miekka tuolta hyllystä.. Tuliainen..

        Chewbacca/Peter Mayhew on ainaki 20senttiä mua pidempi.. Ja Chewbacca ei ole oikein väleissä Boba Fettin kanssa.
        Voisin olla Darth Vader. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Klingonit on meikäläisen suosikki rotu Star Trekissä..
        Kunnon sotureita. :D

        Ne on alunperin tarkotettu heijastamaan neukkuja.. Kylmän sodan aikaan..

        Frodoksi pukeutuneena.. Tosi fani. :D
        Mulla taitaa löytyä Frodon miekka tuolta hyllystä.. Tuliainen..

        Chewbacca/Peter Mayhew on ainaki 20senttiä mua pidempi.. Ja Chewbacca ei ole oikein väleissä Boba Fettin kanssa.
        Voisin olla Darth Vader. :D

        "Chewbacca ei ole oikein väleissä Boba Fettin kanssa."

        Mutta nytkän kyseessä naisesta Miss Fettistä. Tiedä vaikka karvaturri olisi ihastunut Star Wars-faniin. Darth Vader hammossa on ongelmana se kypärä, sillä ei varmaan ole mukava olla se päässä leffateatterissa?

        Rillit huurussa sarjaa olen joskus katsontut. Siinä ne viittaa monesti Klingoneihin ja Star Trekiin. Oletko katsonut sitä sarjaa! :)

        Vastaan vielä yhteen viestiisi ja tähän mahdolliseen vastaukseesi vasta huomenna aamulla johonkin aikaan!

        Nähdään!


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        "Chewbacca ei ole oikein väleissä Boba Fettin kanssa."

        Mutta nytkän kyseessä naisesta Miss Fettistä. Tiedä vaikka karvaturri olisi ihastunut Star Wars-faniin. Darth Vader hammossa on ongelmana se kypärä, sillä ei varmaan ole mukava olla se päässä leffateatterissa?

        Rillit huurussa sarjaa olen joskus katsontut. Siinä ne viittaa monesti Klingoneihin ja Star Trekiin. Oletko katsonut sitä sarjaa! :)

        Vastaan vielä yhteen viestiisi ja tähän mahdolliseen vastaukseesi vasta huomenna aamulla johonkin aikaan!

        Nähdään!

        Palkkionmetsästäjä se siltikkin on.. Chewbaccalla on huonoja kokemuksia. :D

        Niin se kypärä saattaa olla epämukava mutta niin on kyllä chewbaccan pääki ja turkis... Tulee tukala. :D

        Rillit huurussa on hauska sarja.. Samalta tuottajalta kuin miehen puolikkaat.

        Star Trek houkuttelee paljon tuommosia korkeasti koulutettuja nörttejä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Palkkionmetsästäjä se siltikkin on.. Chewbaccalla on huonoja kokemuksia. :D

        Niin se kypärä saattaa olla epämukava mutta niin on kyllä chewbaccan pääki ja turkis... Tulee tukala. :D

        Rillit huurussa on hauska sarja.. Samalta tuottajalta kuin miehen puolikkaat.

        Star Trek houkuttelee paljon tuommosia korkeasti koulutettuja nörttejä.

        "Rillit huurussa on hauska sarja.. Samalta tuottajalta kuin miehen puolikkaat"

        Yhdessä vaiheessa katsoin sitä vähän sitä jälkimmäistä. Rillit huurussa seurasin myös jossain vaiheessa vähän, kun se oli ennen Simpsoneita. Pidän simpsoneista paljon. Sarjana se sopisi hyvin naisten ja miesten yhdessä seurattavaksi. On siinä toimintaakin monesti, vaikka se on jonkinlainen perhesarja. Pitätkö keltaisesta perheestä? .


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        "Rillit huurussa on hauska sarja.. Samalta tuottajalta kuin miehen puolikkaat"

        Yhdessä vaiheessa katsoin sitä vähän sitä jälkimmäistä. Rillit huurussa seurasin myös jossain vaiheessa vähän, kun se oli ennen Simpsoneita. Pidän simpsoneista paljon. Sarjana se sopisi hyvin naisten ja miesten yhdessä seurattavaksi. On siinä toimintaakin monesti, vaikka se on jonkinlainen perhesarja. Pitätkö keltaisesta perheestä? .

        Simpsonit on enemmän sellanen aikuisten piirretty..

        Ei sitä huumoria ymmärtäny pikkulapsena.

        Simpsonit on hyvä sarja.. Ei viitti alkaa kattomaan ihan alusta saakka kun ne hahmot on ihan erilaisia niissä vanhoissa tuotantokausissa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Simpsonit on enemmän sellanen aikuisten piirretty..

        Ei sitä huumoria ymmärtäny pikkulapsena.

        Simpsonit on hyvä sarja.. Ei viitti alkaa kattomaan ihan alusta saakka kun ne hahmot on ihan erilaisia niissä vanhoissa tuotantokausissa.

        Kaksi ensimmäistä kautta on vähän erilaisia. Sitten tyyli muuttuu ja vähän paranee. Kaudet 3.-4. ovat ehkä kaikkein parhaimpia. Niissä on monta klassikkojaksoa. Minusta ne sopii koko perheelle. Jonkin aikaa sitten skidit kysy minulta katsonko minä Simsoneita. Ne oli Bart Simpson ikäisiä 10-vuotiaita poikia suunnilleen. Olin ollut heidän luokallaan opettajansijaisena. Ne kokevat Simpsonit eri tavalla. Kyllä skidit niitä katsoo, vaikka osin huumori sarjassa aikuisille pääasiassa tarkoitettu. Aluksi Bart oli päähahmo, mutta sitten Homerista tuli se ykköshahmo. Minä pidän eniten Lisasta. :) Onko sinulla suosikkihahmoa - Moe?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Kaksi ensimmäistä kautta on vähän erilaisia. Sitten tyyli muuttuu ja vähän paranee. Kaudet 3.-4. ovat ehkä kaikkein parhaimpia. Niissä on monta klassikkojaksoa. Minusta ne sopii koko perheelle. Jonkin aikaa sitten skidit kysy minulta katsonko minä Simsoneita. Ne oli Bart Simpson ikäisiä 10-vuotiaita poikia suunnilleen. Olin ollut heidän luokallaan opettajansijaisena. Ne kokevat Simpsonit eri tavalla. Kyllä skidit niitä katsoo, vaikka osin huumori sarjassa aikuisille pääasiassa tarkoitettu. Aluksi Bart oli päähahmo, mutta sitten Homerista tuli se ykköshahmo. Minä pidän eniten Lisasta. :) Onko sinulla suosikkihahmoa - Moe?

        Kyllähän ne kattoo mutta se on vähän niinkuin sivarit kattomassa uuno turhapuro - armeijan leivissä..

        Ei niitä vitsejä ymmärrä jos ei oo kokemusta.

        En oo paljoa miettiny asiaa mutta varmaan Barney Gumble, Moe, Snake Jailbird tai Fat Tony..
        Krusty on kans hieno hahmo.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllähän ne kattoo mutta se on vähän niinkuin sivarit kattomassa uuno turhapuro - armeijan leivissä..

        Ei niitä vitsejä ymmärrä jos ei oo kokemusta.

        En oo paljoa miettiny asiaa mutta varmaan Barney Gumble, Moe, Snake Jailbird tai Fat Tony..
        Krusty on kans hieno hahmo.

        No ei tulisi ensimmäisenä mieleen, että Snake, vankilakundi ja rikollinen, olisi jonkun suosikki tai Fat Tony, mafiooso, kummisetä! :)

        Tarkemmin sanottuna minä pidän Apusta, siitä intialaisesta marketin pitäjästä. Tunnen jonkun veran intialaisia naisia ja miehiä. Apu ja hänen perheensä on hyvä pilakuva heistä. Olen nähnyt muutaman intialaisen elokuvan, sillä lainasin yhdeltä intialaiselta nuorelta naiselta niitä, kun tämä oli vaihto-opiskelijana Suomessa.

        Seuraava intialainen elokuva ei ole toiminta-elokuva, mutta sellainen, josta suomalainenkin nainen pitäisi. Joku on sanonut sitä parhaimmaksi intialaiseksi elokuvaksi.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Dilwale_Dulhania_Le_Jayenge


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        No ei tulisi ensimmäisenä mieleen, että Snake, vankilakundi ja rikollinen, olisi jonkun suosikki tai Fat Tony, mafiooso, kummisetä! :)

        Tarkemmin sanottuna minä pidän Apusta, siitä intialaisesta marketin pitäjästä. Tunnen jonkun veran intialaisia naisia ja miehiä. Apu ja hänen perheensä on hyvä pilakuva heistä. Olen nähnyt muutaman intialaisen elokuvan, sillä lainasin yhdeltä intialaiselta nuorelta naiselta niitä, kun tämä oli vaihto-opiskelijana Suomessa.

        Seuraava intialainen elokuva ei ole toiminta-elokuva, mutta sellainen, josta suomalainenkin nainen pitäisi. Joku on sanonut sitä parhaimmaksi intialaiseksi elokuvaksi.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Dilwale_Dulhania_Le_Jayenge

        Snakeen voi jonku verran samaistua. :D

        Intialaisissa elokuvissa ja sarjoissa on se hyvä puoli että Intia ei ole feminismin valtaama..

        Näet vain super kauniita naisia niiden tuotannoissa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Snakeen voi jonku verran samaistua. :D

        Intialaisissa elokuvissa ja sarjoissa on se hyvä puoli että Intia ei ole feminismin valtaama..

        Näet vain super kauniita naisia niiden tuotannoissa.

        Se intialaisen elokuvan kenttä on aika laaja eli on siellä kaikenlaista muutakin kuin superkauniita naisia. Ne intialaiset elokuvat ovat aika pitkiä ja niissä laulu sekä tanssi kohtauksia jonkinverran.

        Muuten tässä ystävä kävi seitsemästä lähtien vierailulla niin en päässyt nettiin aiemmin kuin nyt.

        Katsoimme ystäväni kanssa Simpsoneitten aivan ensimmäisen jakson, josta molemmat tykkäsimme. Se oli tosi hauska, miksi taidan ostaa itselleni Simpsoneitten ensimmäisen kauden DVD-pakettina, jos edullisesti saa. :)

        Lisäksi näytin ystävälleni yhden kolmesta sensoroitusta Muumilaakson tarinoita jaksosta. Japanissa se oli aikoinaan noin kymmenes Muumi-jakso. Ne sensuroidut jaksot sopivat hyvin nuorille pareille keskustelunaiheeksi siitä, mitä lapsille saa näyttää. Ensimmäisessä Suomessa sensuroidussa jaksossa merirosvo uhkaa olevinaan Niiskuneitin henkeä ja näyttää uhkaavasti veitseä jaksossa. Lisäksi poliisipäälikkö sanoo "paska". Ilmeisesti molempien takia emme Suomessa ole nähneet kyseistä jaksoa, joka on tietysti elämys niin naiselle kuin miehelle. Toisessa hylätyssä Pikku Myy käyttäytyy huonosti syntymäpäivänään, miksi se on huononkäytöksen takia ilmeisesti sensuroitu suomalaisilta. Kolmannessa on pelottava pahahenki puussa, mikä on ilmeisesti sensoreitten takia liian pelottava jakso lapsille. Näitä toimintajaksoja voi katsoa mielenkiinnolla molemmat sukupuolet! :D

        Olisiko Muumit hyvää katsottavaa yhdessä sarjana tai vaikka "Muumit Rivieralla"-elokuva?


    • Tjaahas, pahan pistit. Mutta se varmaan olis vanha kunnon krokotiilimies. :D

      • Miksi juuri se? Oikestaan Paul Hoganin Krokotiilimies ei ole toimintaelokuva ellei sitä voisi pitää toimintakomediana. Miksi juuri sen naisen kanssa haluaisit katsoa? Minkälaisen naisen kanssa meinasit sen katsoa?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Miksi juuri se? Oikestaan Paul Hoganin Krokotiilimies ei ole toimintaelokuva ellei sitä voisi pitää toimintakomediana. Miksi juuri sen naisen kanssa haluaisit katsoa? Minkälaisen naisen kanssa meinasit sen katsoa?

        No siis se on vanhanaikaisen mukava toimintaelokuva. Paul Hoganin esittämä hahmo on tavallisen erityinen mies. Ei mikään lihaskimppu, mutta etevä ja taitava. Ja vaikka on kaupungissa täysin ummikko, silti sopeutuu sinnekin. Jotenkin samaistun siihen ukkeliin. Ja naiskauneuskin elokuvassa sellaista luonnollista. Muistan, kun ekassa jaksossa se nainen tekeytyi siivoojaksi siellä hotellissa ja näytti pohjettaan kulman takaa... todella tihkuvan seksikästä. Ja onpa siinä myös sellaista romantiikkaakin. Mutta taatusti minun ikioma nainen siitä pitäisi. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No siis se on vanhanaikaisen mukava toimintaelokuva. Paul Hoganin esittämä hahmo on tavallisen erityinen mies. Ei mikään lihaskimppu, mutta etevä ja taitava. Ja vaikka on kaupungissa täysin ummikko, silti sopeutuu sinnekin. Jotenkin samaistun siihen ukkeliin. Ja naiskauneuskin elokuvassa sellaista luonnollista. Muistan, kun ekassa jaksossa se nainen tekeytyi siivoojaksi siellä hotellissa ja näytti pohjettaan kulman takaa... todella tihkuvan seksikästä. Ja onpa siinä myös sellaista romantiikkaakin. Mutta taatusti minun ikioma nainen siitä pitäisi. :)

        Millainen on ikioma naisesi? Kuvaile häntä lyhyesti?

        Ryhdyn tässä nukkumaan eli luen vastauksesi huomenna ja vastaan sitten siihen!

        Hyvää yötä! :)


    • No hän on minusta tietenkin maailman kaunein nainen. :) Kun hän näkee minut jossain, saan sellaisen hymyn, mikä sulattaisi jään -273,15 asteessakin.

      Hän rakastui minuun ihan yhtä päätäpahkaa kuin minäkin häneen. Meillä on samanlaiset elämänarvot. Hän osaa jatkaa lausetta jonka jätän kesken. Voitettas tuttu-juttupelit mennentullen. Osaan jo hänestä paljon ja hän minusta, mutta haluamme kaivaa kaiken nippelitiedonkin esiin. Kuitenkin niin, että ei ahdista kumpaakaan. Haastamme toisiamme ja kyseenalaistetaankin, mutta mistään ei olla hermostuttu. Se pieni ongelmakin meni ilman yhtään äänenkorotusta. Siis kertakaikkisen upea nainen...olen onnenpekka. :)

      Ja hyvää yötä, takautuvasti, jos kerta aamulla luet. :)

      • Täytyy sanoa, että kertomasi perusteella SINÄ OLET RAKASTUNTUT. :D

        Itsekin olen ollut kerran tosi rakastunut ja yhden kerran vähän samaan tapaan pari kuukautta onneni kukkuloilla. Ihanaa aikaa! :)

        "Mistä on kyse?

        Väestöliiton tutkimusprofessorin Anna Rotkirchin mukaan rakkauteen kuuluu usein 3 eri tasoa eli romanttinen rakkaus, seksuaalinen intohimo ja kumppanuusrakkaus.
        Romanttinen rakkaus on vahva voima, joka saattaa kumppanit yhteen.
        Kun alkuhuuma hälvenee, romanssi voi syventyä pitkäkestoiseksi kumppanuusrakkaudeksi.
        Seksuaalinen kiinnostus voi kohdistua useisiin ihmisiin yhtäaikaa, mutta romanttinen rakkaus vain yhteen."

        http://yle.fi/uutiset/3-8662216

        Onko olemassa sellaisia romanttisia elokuvia tai yleensä elokuvia, joita halusit rakkaimpasi kanssa katsoa? Vai meneekö teillä aika silmiin katsomiseen, kuherteluun ja muuhun? ;)

        Hyvää päivää tai iltaa yövuoron jälkeen!


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että kertomasi perusteella SINÄ OLET RAKASTUNTUT. :D

        Itsekin olen ollut kerran tosi rakastunut ja yhden kerran vähän samaan tapaan pari kuukautta onneni kukkuloilla. Ihanaa aikaa! :)

        "Mistä on kyse?

        Väestöliiton tutkimusprofessorin Anna Rotkirchin mukaan rakkauteen kuuluu usein 3 eri tasoa eli romanttinen rakkaus, seksuaalinen intohimo ja kumppanuusrakkaus.
        Romanttinen rakkaus on vahva voima, joka saattaa kumppanit yhteen.
        Kun alkuhuuma hälvenee, romanssi voi syventyä pitkäkestoiseksi kumppanuusrakkaudeksi.
        Seksuaalinen kiinnostus voi kohdistua useisiin ihmisiin yhtäaikaa, mutta romanttinen rakkaus vain yhteen."

        http://yle.fi/uutiset/3-8662216

        Onko olemassa sellaisia romanttisia elokuvia tai yleensä elokuvia, joita halusit rakkaimpasi kanssa katsoa? Vai meneekö teillä aika silmiin katsomiseen, kuherteluun ja muuhun? ;)

        Hyvää päivää tai iltaa yövuoron jälkeen!

        No jokseenkin joo. Ja kyllä menee romanttisen rakkauden puolelle tuo homma. Kesäkuun alusta asti ollut tälläistä liitoa. Laitetaan päivittäin viestejä, jos ollaan erillään, puhutaan jos ollaan kahden.

        Katsottiin myö ihan kahdestaan muistaakseni Hiljaiset sillat. Meryl Streep on kaunis nainen. Ja Clintin sanat, jotka hän sanoi sanovansa vaan kerran, olivat huigeet. "voit olla jostain asiasta varma vain kerran elämässäsi." Olen samaa mieltä. Ja takuulla käytän tämän varman rakkauden mahdollisuuden. Merylillä ja Clintillä ei ollut mahdollisuutta. Mulla on.

        Pitäis herätä ja lähtee vaihtaa talvirenkaat. :-S


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että kertomasi perusteella SINÄ OLET RAKASTUNTUT. :D

        Itsekin olen ollut kerran tosi rakastunut ja yhden kerran vähän samaan tapaan pari kuukautta onneni kukkuloilla. Ihanaa aikaa! :)

        "Mistä on kyse?

        Väestöliiton tutkimusprofessorin Anna Rotkirchin mukaan rakkauteen kuuluu usein 3 eri tasoa eli romanttinen rakkaus, seksuaalinen intohimo ja kumppanuusrakkaus.
        Romanttinen rakkaus on vahva voima, joka saattaa kumppanit yhteen.
        Kun alkuhuuma hälvenee, romanssi voi syventyä pitkäkestoiseksi kumppanuusrakkaudeksi.
        Seksuaalinen kiinnostus voi kohdistua useisiin ihmisiin yhtäaikaa, mutta romanttinen rakkaus vain yhteen."

        http://yle.fi/uutiset/3-8662216

        Onko olemassa sellaisia romanttisia elokuvia tai yleensä elokuvia, joita halusit rakkaimpasi kanssa katsoa? Vai meneekö teillä aika silmiin katsomiseen, kuherteluun ja muuhun? ;)

        Hyvää päivää tai iltaa yövuoron jälkeen!

        Muuten.. Tää menee mun kuulusteluks. :-D

        Miten sulla menee? Onko opiskelut mallillaan?
        Lähinnä aina se Moti? Vieläkö löytyy? Mun peskat aina marmattaa, että on Motivaatio hukassa. :-D

        Mut nyt lähettävä vaihtaa talvirenkaat autoon. :-) eikä ois motia, mut eilinen liukastelu yhdistettynä älyttömään rakkauteen lapsia ja tuota naista kohtaan, tuo jotain. :-)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Muuten.. Tää menee mun kuulusteluks. :-D

        Miten sulla menee? Onko opiskelut mallillaan?
        Lähinnä aina se Moti? Vieläkö löytyy? Mun peskat aina marmattaa, että on Motivaatio hukassa. :-D

        Mut nyt lähettävä vaihtaa talvirenkaat autoon. :-) eikä ois motia, mut eilinen liukastelu yhdistettynä älyttömään rakkauteen lapsia ja tuota naista kohtaan, tuo jotain. :-)

        "Miten sulla menee? Onko opiskelut mallillaan?
        Lähinnä aina se Moti? Vieläkö löytyy? Mun peskat aina marmattaa, että on Motivaatio hukassa. :-D "

        Hieno se, että sulla menee rakkaudessa hyvin. Mulla ei täysin huipusti opiskelussa mene, vaikka yleensä olen saanut parhaimpia arvosanoja. Jotenkin se mainitsemasi motivaatio ei ole aina huipussaan. Mulla oli tässä kehitteillä gradu eli yliopiston lopputyö, mutta motivaatio sen kirjoittamiseen lähti ilmeisesti monestakin syystä. Hylkäsin aiheen, josta olin suorittanut viimeisen seminaarin eli graduseminaarin. En jaksa selittää. Pääaineesta minulla on suorittamatta kaksi tenttiä syventävistä opinnoista, mutta motivaatio niiden tenttimiseen ei ole katossa. Jotenkin tuntuu siltä, että tämän lukuvuoden jälkeen viihdyn vielä kaksi vuotta yliopistolla. Oikeastaan en halua keskustella opinnoistani, vaikka mieluummin elokuvista.

        "Hiljaiset sillat" on siis hieno ja hyvä elokuva, jota suosittelet pareille?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        "Miten sulla menee? Onko opiskelut mallillaan?
        Lähinnä aina se Moti? Vieläkö löytyy? Mun peskat aina marmattaa, että on Motivaatio hukassa. :-D "

        Hieno se, että sulla menee rakkaudessa hyvin. Mulla ei täysin huipusti opiskelussa mene, vaikka yleensä olen saanut parhaimpia arvosanoja. Jotenkin se mainitsemasi motivaatio ei ole aina huipussaan. Mulla oli tässä kehitteillä gradu eli yliopiston lopputyö, mutta motivaatio sen kirjoittamiseen lähti ilmeisesti monestakin syystä. Hylkäsin aiheen, josta olin suorittanut viimeisen seminaarin eli graduseminaarin. En jaksa selittää. Pääaineesta minulla on suorittamatta kaksi tenttiä syventävistä opinnoista, mutta motivaatio niiden tenttimiseen ei ole katossa. Jotenkin tuntuu siltä, että tämän lukuvuoden jälkeen viihdyn vielä kaksi vuotta yliopistolla. Oikeastaan en halua keskustella opinnoistani, vaikka mieluummin elokuvista.

        "Hiljaiset sillat" on siis hieno ja hyvä elokuva, jota suosittelet pareille?

        No en sit puutu opintohin jos ne ahdistaa. :-)

        Joo. Hiljaiset sillat kertoo rakkaudesta, ei siitä, että rakastavaiset saa toisensa. Elämässä on muutakin tärkeää, vaikka ne lapset ja elämänkumppani. :-)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No en sit puutu opintohin jos ne ahdistaa. :-)

        Joo. Hiljaiset sillat kertoo rakkaudesta, ei siitä, että rakastavaiset saa toisensa. Elämässä on muutakin tärkeää, vaikka ne lapset ja elämänkumppani. :-)

        Ei ne opinnot niin ahdista, mutta en niistä halua niin kauheasti puhua.

        Onko lähimpinä öinä vielä yötyötä tiedossa, esimerkiksi tänään?

        Ei niitä talvirenkaita taida oikein lähipäivinä tarvita, kun lämpenee, mutta tulevaisuudessa ehkä. Oliko todella vaikeaa ajaa liukkailla eilen? :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Ei ne opinnot niin ahdista, mutta en niistä halua niin kauheasti puhua.

        Onko lähimpinä öinä vielä yötyötä tiedossa, esimerkiksi tänään?

        Ei niitä talvirenkaita taida oikein lähipäivinä tarvita, kun lämpenee, mutta tulevaisuudessa ehkä. Oliko todella vaikeaa ajaa liukkailla eilen? :)

        No, mutta siis et haluu niistä puhua. Se riittää. :)

        Joo, just tulin töihin... :)

        No jos en nyt ois laittanut, niin ois saattanut taas yllättää. Mulla tää elo on vähän sellaista, että jos jotain jättää tekemättä, se saattaa jäähäkin niin sit. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No, mutta siis et haluu niistä puhua. Se riittää. :)

        Joo, just tulin töihin... :)

        No jos en nyt ois laittanut, niin ois saattanut taas yllättää. Mulla tää elo on vähän sellaista, että jos jotain jättää tekemättä, se saattaa jäähäkin niin sit. :)

        Niin ja oli tosi kettumainen keli. Hirvitti ihan minuakin. Ja jotenkin mulla nyt varsinkin on aika paljon liossa tässä elämässä. Joskus ei niin haitannut, vaikka ois käynyt mitä. En ollut itsetuhoinen, mutta elämä tuntui paskalta. Kun se tuntuu elämisen arvoiselta, on jokainen päivä kuin se viimeinen. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin ja oli tosi kettumainen keli. Hirvitti ihan minuakin. Ja jotenkin mulla nyt varsinkin on aika paljon liossa tässä elämässä. Joskus ei niin haitannut, vaikka ois käynyt mitä. En ollut itsetuhoinen, mutta elämä tuntui paskalta. Kun se tuntuu elämisen arvoiselta, on jokainen päivä kuin se viimeinen. :)

        Ymmärrän kokemuksesi.

        Minä kerran kesätoimittajana ajoin asfaltilla suoralla jotain 170-180 kilometriä tunnissa vauhtia. Sen jälkeen käännyin maaseudulla soratielle. Nopeus ei tietenkään ollut enää lähemmäs kaksisataa vaan 60 kilometriä tunnissa, mikä sekin oli liikaa. Hurjasteluni loppui siihen, että löysin itseni ojasta. Vähän säikähdytti, kun lensi kaaressa soratieltä ojaan jyrkässä risteyksessä, joka tuli mäen jälkeen sokkona yllättäin. Siihen loppui hurjastelu ja en ole tainut ajaa juuri kymmentä kilometriä enempää enää sen jälkeen ylinopeutta ja sekin vain hetkellisesti. Muutama pykälä vain ylinopeutta ja sekin saattaa olla siinä, että mittari näyttää vähän enemmän kuin todellinen nopeus. Varsinkin liukkaalla olen talvella varovainen.

        Ei ole kiva kokemus se, että lentää tieltä pois ja auto ei ole kontrollissa. Onneksi et joutunut tieltä pois tai kolariin! Yksi kertoi, että eilen hänellä Joensuu-Kuopio välillä matka kesti kuusi tuntia linja-autolla, sillä joku rekka oli poikkittain tiellä liukaitten takia. Varaa seuraavalla kerralla paljon aikaa siihen, että varmasti kerkiät töihin sadan kilometrin päästä tyttöystävän luota. Suomessakin runsas sata kilometriä voi kestää huonolla tuurilla kuusi tuntia. Tai minulla se toimittajana ohjaan menon jälkeen runsas sata kilometriä kesti pitkälti yli kaksi tuntia, kun en omin voimin ojasta tielle päässyt vaan traktorilla minun autoni piti sieltä vetää. :/

        En kerro minkä lehden toimittaja ja missä olin liikkeelle. Onko sinulla lähi piti tilanteita ollut?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Ymmärrän kokemuksesi.

        Minä kerran kesätoimittajana ajoin asfaltilla suoralla jotain 170-180 kilometriä tunnissa vauhtia. Sen jälkeen käännyin maaseudulla soratielle. Nopeus ei tietenkään ollut enää lähemmäs kaksisataa vaan 60 kilometriä tunnissa, mikä sekin oli liikaa. Hurjasteluni loppui siihen, että löysin itseni ojasta. Vähän säikähdytti, kun lensi kaaressa soratieltä ojaan jyrkässä risteyksessä, joka tuli mäen jälkeen sokkona yllättäin. Siihen loppui hurjastelu ja en ole tainut ajaa juuri kymmentä kilometriä enempää enää sen jälkeen ylinopeutta ja sekin vain hetkellisesti. Muutama pykälä vain ylinopeutta ja sekin saattaa olla siinä, että mittari näyttää vähän enemmän kuin todellinen nopeus. Varsinkin liukkaalla olen talvella varovainen.

        Ei ole kiva kokemus se, että lentää tieltä pois ja auto ei ole kontrollissa. Onneksi et joutunut tieltä pois tai kolariin! Yksi kertoi, että eilen hänellä Joensuu-Kuopio välillä matka kesti kuusi tuntia linja-autolla, sillä joku rekka oli poikkittain tiellä liukaitten takia. Varaa seuraavalla kerralla paljon aikaa siihen, että varmasti kerkiät töihin sadan kilometrin päästä tyttöystävän luota. Suomessakin runsas sata kilometriä voi kestää huonolla tuurilla kuusi tuntia. Tai minulla se toimittajana ohjaan menon jälkeen runsas sata kilometriä kesti pitkälti yli kaksi tuntia, kun en omin voimin ojasta tielle päässyt vaan traktorilla minun autoni piti sieltä vetää. :/

        En kerro minkä lehden toimittaja ja missä olin liikkeelle. Onko sinulla lähi piti tilanteita ollut?

        No ajelin itsekin sitä kyseistä tietä, mutta ei ollut siinä pätkällä vielä silloin esteitä. Mutta matkalla oli kyllä autoja poikittain ja ojassa.

        No kokemuskin tuo järkeä ja järki sanoo, että kaikki ei ole aina itsestäkään kiinni. Enemmän mäkin pelkäsin oikeastaan muita, kuin omaa kulkinetta. Omaan voit vaikuttaa itse, mutta vastustajiin ei.

        No on mulla ollut läheltäpititilanteita useita. Isommilta kolareilta olen välttynyt. Ja välillä on ollut itselläkin alla isompaa kalustoa, että osaan senkin näkökulman tuolla liikenteessä nähdä. Eilenkin huomasin taustapeilissä isomman auton tulevan takaa ja saavuttavan minua, niin ajoin ajoissa levikkeelle ja päästin ohi. Koska en voi hidastaa sitä mäkiin. Se tarviaa niihin vauhtia. Noin 20-30 km matka saattaa viedä siltä isommalta autolta tuollaisen vuoksi jopa kymmeniä litroja enemmän polttoainetta... Ja tuo auttoi minua rikkomalla sohjon edessä. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No ajelin itsekin sitä kyseistä tietä, mutta ei ollut siinä pätkällä vielä silloin esteitä. Mutta matkalla oli kyllä autoja poikittain ja ojassa.

        No kokemuskin tuo järkeä ja järki sanoo, että kaikki ei ole aina itsestäkään kiinni. Enemmän mäkin pelkäsin oikeastaan muita, kuin omaa kulkinetta. Omaan voit vaikuttaa itse, mutta vastustajiin ei.

        No on mulla ollut läheltäpititilanteita useita. Isommilta kolareilta olen välttynyt. Ja välillä on ollut itselläkin alla isompaa kalustoa, että osaan senkin näkökulman tuolla liikenteessä nähdä. Eilenkin huomasin taustapeilissä isomman auton tulevan takaa ja saavuttavan minua, niin ajoin ajoissa levikkeelle ja päästin ohi. Koska en voi hidastaa sitä mäkiin. Se tarviaa niihin vauhtia. Noin 20-30 km matka saattaa viedä siltä isommalta autolta tuollaisen vuoksi jopa kymmeniä litroja enemmän polttoainetta... Ja tuo auttoi minua rikkomalla sohjon edessä. :)

        Oletko muuten nähnyt Gladiaattori-elokuvan? Aloin nyt vähän vailla kello 23 katsomaan sitä. Alkua en muista, mutta joskun olen katsonut. Tiedän mitä siinä tapahtuu pääosin, mutta alun gladiaattoritaistelu oli jännä.

        Kiitos tarinastasi. Epäilinkin sen, että sata kilometriä on joko väli Kuopio-Joensuu tai toinen vaihtoehto aiemmin oli Helsinki-Lahti. En kysele tarkemmin, sillä annan sinun olla anonyymi jossain yötöissä. Työvuoroko päättyy kello 6 loppuyöstä?

        Lopetin muuten sen Gladiaattorin katsomisen, sillä alkoi palautua mieleen miten se meni. Ei sitä toiseen kertaan kannata katsoa, mutta ehkä ensimmäiseen kertaan nähtynä se voi olla elämys jossain määrin ainakin miehille! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Oletko muuten nähnyt Gladiaattori-elokuvan? Aloin nyt vähän vailla kello 23 katsomaan sitä. Alkua en muista, mutta joskun olen katsonut. Tiedän mitä siinä tapahtuu pääosin, mutta alun gladiaattoritaistelu oli jännä.

        Kiitos tarinastasi. Epäilinkin sen, että sata kilometriä on joko väli Kuopio-Joensuu tai toinen vaihtoehto aiemmin oli Helsinki-Lahti. En kysele tarkemmin, sillä annan sinun olla anonyymi jossain yötöissä. Työvuoroko päättyy kello 6 loppuyöstä?

        Lopetin muuten sen Gladiaattorin katsomisen, sillä alkoi palautua mieleen miten se meni. Ei sitä toiseen kertaan kannata katsoa, mutta ehkä ensimmäiseen kertaan nähtynä se voi olla elämys jossain määrin ainakin miehille! :)

        En ole varma, oon saattanut katsookin? Siinähän se soturin vaimo tapetaan ja lapset ja sit siitä tehdään gladiaattori joka sit muistaakseni tappaa koko tapanilan kun sitä se alkuperäinen paskuus ketuttaa. :D
        No onhan siinä jotain sellaista epäoikeudenmukaisen oikaisua maskuliiniseen tapaan mutta ei se oikein silleen iske...tosin voi sen joskus joutessaan katsoa. :)

        No Kuopio-Joensuuväliä ajan pikkuisen pätkän matkan varrella. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        En ole varma, oon saattanut katsookin? Siinähän se soturin vaimo tapetaan ja lapset ja sit siitä tehdään gladiaattori joka sit muistaakseni tappaa koko tapanilan kun sitä se alkuperäinen paskuus ketuttaa. :D
        No onhan siinä jotain sellaista epäoikeudenmukaisen oikaisua maskuliiniseen tapaan mutta ei se oikein silleen iske...tosin voi sen joskus joutessaan katsoa. :)

        No Kuopio-Joensuuväliä ajan pikkuisen pätkän matkan varrella. :)

        Hyvää yötä! Lopettelen tässä! Kirjoitin sinulle jo tähän viestin, mutta jäi lähettämättä ja poistuin tästä. Silloin viestini hävisi lähettämättä. Ehkä et menettänyt mitään suurta! Ehkä näin on parempi! :D

        Kyselin viestissäni sitä - minkälaista on olla yötöissä ja kuinka tottuu siihen, miten yöllä valvotaan ja päivällä nukutaan? Mitä yötyö oikein merkitsee Sinulle? Luen sitten aamulla! :)

        Hyviä töitä ja öitä!


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hyvää yötä! Lopettelen tässä! Kirjoitin sinulle jo tähän viestin, mutta jäi lähettämättä ja poistuin tästä. Silloin viestini hävisi lähettämättä. Ehkä et menettänyt mitään suurta! Ehkä näin on parempi! :D

        Kyselin viestissäni sitä - minkälaista on olla yötöissä ja kuinka tottuu siihen, miten yöllä valvotaan ja päivällä nukutaan? Mitä yötyö oikein merkitsee Sinulle? Luen sitten aamulla! :)

        Hyviä töitä ja öitä!

        No tällä mennään... Liekö ollut jotain enemmänkin, kun kirjoitit, että EHKÄ en menettänyt suurta? No ehkä toiste sit tulee mieleen suuremmat.

        No siinähän tää menee. Täällä töissä voin aika vapaasti itse määrätä mitä teen mitenkin, niin voin ottaa nokoset, kunhan hommat hoituu, että sikäli on erikoisempi paikka. Mutta joskus on senverran tekemistä, että on valvottava ja kyllä se menee. Ja rytmi on oikeastaan pidettävä päällä, kun periaatteessa ei aina tiedä ennen töihin tuloa, meneekö koko yö valvoessa, niin kannattaa siksi olla valmiudessa. No yövuoro merkitsee lihavampaa tilipussia ainakin. Ja on tämä toisaalta parempi kuin iltavuoro 14-22, kun tässä kerkeää vuorojen välissäkin tekemään jotain. Iltavuorosta kun tulee kotiin, ei saa heti unta ja sit herää vasta 9-10 niin kerkee just ruuan tehdä ja syödä kun jo joutuu taas töihin. Tässä yövuorossa nukun siitä 6:30-12:00 suurinpiirtein ja sit loppupäivä jää kivasti muihin hommiin. Aamuvuoroon taas joutuu heräämään ennen kukonpierasua, niin se vituttaa... Ja sit on kokopäivän väsynyt... Ehkä tää on kivoin vuoro oikeesti... Vaikka ehkä töiden osalta tylsin...

        No sit hyvää huomenta sulle, kun luet aamulla. Ja valmiiks jo hyvää yötä täks illaks, niin ei jää toivottamatta. :D


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No tällä mennään... Liekö ollut jotain enemmänkin, kun kirjoitit, että EHKÄ en menettänyt suurta? No ehkä toiste sit tulee mieleen suuremmat.

        No siinähän tää menee. Täällä töissä voin aika vapaasti itse määrätä mitä teen mitenkin, niin voin ottaa nokoset, kunhan hommat hoituu, että sikäli on erikoisempi paikka. Mutta joskus on senverran tekemistä, että on valvottava ja kyllä se menee. Ja rytmi on oikeastaan pidettävä päällä, kun periaatteessa ei aina tiedä ennen töihin tuloa, meneekö koko yö valvoessa, niin kannattaa siksi olla valmiudessa. No yövuoro merkitsee lihavampaa tilipussia ainakin. Ja on tämä toisaalta parempi kuin iltavuoro 14-22, kun tässä kerkeää vuorojen välissäkin tekemään jotain. Iltavuorosta kun tulee kotiin, ei saa heti unta ja sit herää vasta 9-10 niin kerkee just ruuan tehdä ja syödä kun jo joutuu taas töihin. Tässä yövuorossa nukun siitä 6:30-12:00 suurinpiirtein ja sit loppupäivä jää kivasti muihin hommiin. Aamuvuoroon taas joutuu heräämään ennen kukonpierasua, niin se vituttaa... Ja sit on kokopäivän väsynyt... Ehkä tää on kivoin vuoro oikeesti... Vaikka ehkä töiden osalta tylsin...

        No sit hyvää huomenta sulle, kun luet aamulla. Ja valmiiks jo hyvää yötä täks illaks, niin ei jää toivottamatta. :D

        Onko niitä yövuoroja sitten monta peräkkäin, kun kerran on yörytmiin päästy?

        Lähetin minä sen viestin aikaisemmin, mutta se jäi jotenkin odottamaan sitä lähennystä ja lähdin saniteettitiloihin hampaanpesulle. Takaisin tullessa luulin lähetetyn menneen perille, mutta näin ei ollut. Poistuin siitä kohdasta, mutta en kopioinut tekstiä, jonka olisi voinut lähettää uudelleen yrityksenä. Näin Suuri ja Mahtava viesti jäi sinulla saamatta.

        Nyt kaverilta tuli puhelinsoitto ja pitää lopettaa! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Onko niitä yövuoroja sitten monta peräkkäin, kun kerran on yörytmiin päästy?

        Lähetin minä sen viestin aikaisemmin, mutta se jäi jotenkin odottamaan sitä lähennystä ja lähdin saniteettitiloihin hampaanpesulle. Takaisin tullessa luulin lähetetyn menneen perille, mutta näin ei ollut. Poistuin siitä kohdasta, mutta en kopioinut tekstiä, jonka olisi voinut lähettää uudelleen yrityksenä. Näin Suuri ja Mahtava viesti jäi sinulla saamatta.

        Nyt kaverilta tuli puhelinsoitto ja pitää lopettaa! :)

        Joo. Näitä on neljä peräkkäin.

        No niin... Suuri ja mahtava viestini siis tulehtui dentaalihuollon takia...hampaanhoito on kyllä tärkeää.. :-P

        No munkin pitäis tässä herätä ja käydä suihkussa, sit porukoilla piipahtaa, pojan joukkuueen turnaukseen palkintoja ois siellä. Sit parturi ja säbää ois itsellekin tiedossa illalla. Mietin vaan, että mahtaakohan flunssa vaivata vielä? Kolme viikkoa jo ollut.. Jos varovasti vähän...


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Näitä on neljä peräkkäin.

        No niin... Suuri ja mahtava viestini siis tulehtui dentaalihuollon takia...hampaanhoito on kyllä tärkeää.. :-P

        No munkin pitäis tässä herätä ja käydä suihkussa, sit porukoilla piipahtaa, pojan joukkuueen turnaukseen palkintoja ois siellä. Sit parturi ja säbää ois itsellekin tiedossa illalla. Mietin vaan, että mahtaakohan flunssa vaivata vielä? Kolme viikkoa jo ollut.. Jos varovasti vähän...

        "No niin... Suuri ja mahtava viestini siis tulehtui dentaalihuollon takia...hampaanhoito on kyllä tärkeää.. :-P "

        Ei se johtunut hammashoidosta vaan siitä, että täällä on häiriöitä tai ainakin minulla on tänne sivuille. Samanlainen häiriö tuli aamulla joskus kello 11 aikaan tänään. Silloin tänne sivuille ei päässyt. Lähetys jäi silloin samalla tavalla kesken kuin aikaisemmin, kun täällä oli häiriöitä myös?

        Tulen joskus kello 21 jälkeen tänään vielä nettiin eli ilmeisesti Sinulla on aikaa rupatella työaikanasi?


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Näitä on neljä peräkkäin.

        No niin... Suuri ja mahtava viestini siis tulehtui dentaalihuollon takia...hampaanhoito on kyllä tärkeää.. :-P

        No munkin pitäis tässä herätä ja käydä suihkussa, sit porukoilla piipahtaa, pojan joukkuueen turnaukseen palkintoja ois siellä. Sit parturi ja säbää ois itsellekin tiedossa illalla. Mietin vaan, että mahtaakohan flunssa vaivata vielä? Kolme viikkoa jo ollut.. Jos varovasti vähän...

        Nytkö yövuoro on taas alkanut? Onko Sinulla flunssa, joka ei ole kolmessa viikossa lakannut? Saitko vaihettua ne talvirenkaat autoon, en muista sanoitko jo tehneesi niin?

        Itse roikun täällä taas puolille öille mitä ilmeisemmin. :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Nytkö yövuoro on taas alkanut? Onko Sinulla flunssa, joka ei ole kolmessa viikossa lakannut? Saitko vaihettua ne talvirenkaat autoon, en muista sanoitko jo tehneesi niin?

        Itse roikun täällä taas puolille öille mitä ilmeisemmin. :)

        No on se alkanut, mutta puhelinviestiliikennettä on paljon... :/


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No on se alkanut, mutta puhelinviestiliikennettä on paljon... :/

        No, kirjoittele sitten paremmalla ajalla. Itse kyllä menen runsaan puolen tunnin päästä nukkumaan tai ehkä vähän myöhempään, sillä huomenna ei ole mitään erityisempi luentoja koulussa! :)

        Joku oli tuolla antanut punaista peukka minun vastausviestiini sinulle. Pitäisikö täällä jotain sanoa elokuvista, jos joku protestoi aiheen viereistä kirjoittelua? Mitä pidät Taru sormusten herrasta elokuvista. Voisitko katsoa niitä rakkaimpasi kanssa? Ne toimintaseikkailuja ja minusta hyviä sellaisia! :D


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        No, kirjoittele sitten paremmalla ajalla. Itse kyllä menen runsaan puolen tunnin päästä nukkumaan tai ehkä vähän myöhempään, sillä huomenna ei ole mitään erityisempi luentoja koulussa! :)

        Joku oli tuolla antanut punaista peukka minun vastausviestiini sinulle. Pitäisikö täällä jotain sanoa elokuvista, jos joku protestoi aiheen viereistä kirjoittelua? Mitä pidät Taru sormusten herrasta elokuvista. Voisitko katsoa niitä rakkaimpasi kanssa? Ne toimintaseikkailuja ja minusta hyviä sellaisia! :D

        No voinhan mä tässä välissäkin oikeestaan yrittää. Nyt ei ole kuin yksi viestikaveri enää. :)

        Niin ja edellistä viestistä jäi vastaamatta, että on ollut sellainen nuha ja köhä, mutta kävin jo tänään sähläilee pitkästä aikaa. :) Ja on nyt talvirenkaat alla autossa.

        Ja mitäs noi peukut haittaa? Tarut on kyllä ihan kivoja, olen lukenut ne kirjanakin. Ollaan katsottukin ja taitaa se mun nainenkin niitä katsella. Ja katselis varmaan mun kainalosta vaikka vapaapainia. :D Joo, niissä on oma viehätyksensä. Samoin kuin jotkut scifi-seikkailut. En muista mikä oli se ukko, mitä van diesel esitti. Joku avaruusankari... Se oli kans kiva. Silmänruokaa ainakin naiselle. :D


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No voinhan mä tässä välissäkin oikeestaan yrittää. Nyt ei ole kuin yksi viestikaveri enää. :)

        Niin ja edellistä viestistä jäi vastaamatta, että on ollut sellainen nuha ja köhä, mutta kävin jo tänään sähläilee pitkästä aikaa. :) Ja on nyt talvirenkaat alla autossa.

        Ja mitäs noi peukut haittaa? Tarut on kyllä ihan kivoja, olen lukenut ne kirjanakin. Ollaan katsottukin ja taitaa se mun nainenkin niitä katsella. Ja katselis varmaan mun kainalosta vaikka vapaapainia. :D Joo, niissä on oma viehätyksensä. Samoin kuin jotkut scifi-seikkailut. En muista mikä oli se ukko, mitä van diesel esitti. Joku avaruusankari... Se oli kans kiva. Silmänruokaa ainakin naiselle. :D

        " Samoin kuin jotkut scifi-seikkailut. En muista mikä oli se ukko, mitä van diesel esitti. Joku avaruusankari... Se oli kans kiva. Silmänruokaa ainakin naiselle. :D "

        Ilmeisesti muistelet Riddickin aikakirja -elokuvaa tai jotain sinnepäin, jossa Vin Diesel oli pääosassa. Ei se Vin Diesel niin sexy ainakaan minusta ole! :)

        Tätäkö tarkoitit?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riddickin_aikakirja


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        " Samoin kuin jotkut scifi-seikkailut. En muista mikä oli se ukko, mitä van diesel esitti. Joku avaruusankari... Se oli kans kiva. Silmänruokaa ainakin naiselle. :D "

        Ilmeisesti muistelet Riddickin aikakirja -elokuvaa tai jotain sinnepäin, jossa Vin Diesel oli pääosassa. Ei se Vin Diesel niin sexy ainakaan minusta ole! :)

        Tätäkö tarkoitit?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riddickin_aikakirja

        Just se! Siinä on jotain sellaista, mistä minä tykkään. Ja toisaalta pidän myös marvel-jutuistakin. Hulkki on jotenkin hauska. Ehkä ne x-menitkin menee... Mutta ne ei välttämättä ole ainakaan kaikkien naisien mieleen.

        Minusta sellaiset älyttömät mäiskintäelokuvat ei ole kovin kivoja, mutta tuollaiset uskomattomat on tavallaan asia erikseen.

        Joskus oli sellainen kuin pimeyden armeija. Sekin oli hauskan hirvittävä ja täysin älyvapaa. Nythän siitä tais tulla uusi osa. Ei ole tullutkaan mieleen katsoa, joko löytyy filmivuokraamosta. Mulla on kotona valkokangas ja tykki, lisäksi pieni kotiteatterisarja, niin on ihan kiva katsella sillä elokuvia. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Just se! Siinä on jotain sellaista, mistä minä tykkään. Ja toisaalta pidän myös marvel-jutuistakin. Hulkki on jotenkin hauska. Ehkä ne x-menitkin menee... Mutta ne ei välttämättä ole ainakaan kaikkien naisien mieleen.

        Minusta sellaiset älyttömät mäiskintäelokuvat ei ole kovin kivoja, mutta tuollaiset uskomattomat on tavallaan asia erikseen.

        Joskus oli sellainen kuin pimeyden armeija. Sekin oli hauskan hirvittävä ja täysin älyvapaa. Nythän siitä tais tulla uusi osa. Ei ole tullutkaan mieleen katsoa, joko löytyy filmivuokraamosta. Mulla on kotona valkokangas ja tykki, lisäksi pieni kotiteatterisarja, niin on ihan kiva katsella sillä elokuvia. :)

        https://www.youtube.com/results?search_query=see you again wiz khalifa

        Oletko nähnyt Vin Dieselin muita elokuvia? Itseäni ei ole kiinnostanut hänen Fast&Furious -filmit, mutta sieltä on tuo hitti peräisin. Ehkä pian maailman katsoin nettivideo, vaikka muutama muu henkittää pian niskaan. Itselleni tulee mieleen lapsekas Vin Dieselin actionfilmi, joka on "Tuttisoturi". Se voisi sopia myös naisille! :)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Pacifier_–_Tuttisoturi


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/results?search_query=see you again wiz khalifa

        Oletko nähnyt Vin Dieselin muita elokuvia? Itseäni ei ole kiinnostanut hänen Fast&Furious -filmit, mutta sieltä on tuo hitti peräisin. Ehkä pian maailman katsoin nettivideo, vaikka muutama muu henkittää pian niskaan. Itselleni tulee mieleen lapsekas Vin Dieselin actionfilmi, joka on "Tuttisoturi". Se voisi sopia myös naisille! :)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Pacifier_–_Tuttisoturi

        Joo, olen katsonut. Mutta varastaa vähän ison Arskan lastentarhakyttäidean.

        Mutta en niinkään ole Dieselfani, vaan tuollainen riddikin tapainen henkilö kiinnostaa.
        Joskus oli joku elokuva, missä oli ihmissusia ja vampyyrejä, ei twilight, mutta siinä päähenkilö sai molempien verta ja oli sit joku hybridimalli. Joku nainen tais sit olla sen kaverina, joka oli sit vamppyyri itse... :D Sekin oli ihan kiva. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo, olen katsonut. Mutta varastaa vähän ison Arskan lastentarhakyttäidean.

        Mutta en niinkään ole Dieselfani, vaan tuollainen riddikin tapainen henkilö kiinnostaa.
        Joskus oli joku elokuva, missä oli ihmissusia ja vampyyrejä, ei twilight, mutta siinä päähenkilö sai molempien verta ja oli sit joku hybridimalli. Joku nainen tais sit olla sen kaverina, joka oli sit vamppyyri itse... :D Sekin oli ihan kiva. :)

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Varjojen_valtakunta

        Elokuva jota haet on Varjojen valtakunta. Englanniksi "Underworld" on sopiva elokuva naiselle, sillä siinä toinen sankari on nainen. Se voisi olla filmi, jota katsotte videotykillä yhdessä naisystäväsi kansa valkokankaalta! :) Se on vuodelta 2003, mutta todella hyvä actionfilmi! :)

        Hyviä töitä ja öitä, sillä minä menen nukkumaan nyt! Huomenna on aikaa kirjoitella jopa päivällä vähän! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Varjojen_valtakunta

        Elokuva jota haet on Varjojen valtakunta. Englanniksi "Underworld" on sopiva elokuva naiselle, sillä siinä toinen sankari on nainen. Se voisi olla filmi, jota katsotte videotykillä yhdessä naisystäväsi kansa valkokankaalta! :) Se on vuodelta 2003, mutta todella hyvä actionfilmi! :)

        Hyviä töitä ja öitä, sillä minä menen nukkumaan nyt! Huomenna on aikaa kirjoitella jopa päivällä vähän! :)

        Joo. Kyllähän sitä aina jotain kerkee. :)

        Hyvää yötä. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Kyllähän sitä aina jotain kerkee. :)

        Hyvää yötä. :)

        Hyvää huomenta. Joko on herätty kunnolla vai jäikö unet aamulla liian lyhyeksi yövuoron jälkeen. Oletko muuten nähnyt gansterielokuvia esimerkiksi Kummisetä tai "Once Upon Time in America" (Suuri gansterisota)? Mitenkä gansterielokuvat sopivat kahden katsottavaksi, miehen ja naisen?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Joko on herätty kunnolla vai jäikö unet aamulla liian lyhyeksi yövuoron jälkeen. Oletko muuten nähnyt gansterielokuvia esimerkiksi Kummisetä tai "Once Upon Time in America" (Suuri gansterisota)? Mitenkä gansterielokuvat sopivat kahden katsottavaksi, miehen ja naisen?

        Herätty ihan järjellisenä kai? :-D

        Ei tuu mieleen noi leffat? Ja en hirmusesti ganstoja diggaa. :-D


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Herätty ihan järjellisenä kai? :-D

        Ei tuu mieleen noi leffat? Ja en hirmusesti ganstoja diggaa. :-D

        Mitäs elokuvia sinä sitten katselet tai suosittelet? :)

        Taas yövuoro kello 22-6?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Joko on herätty kunnolla vai jäikö unet aamulla liian lyhyeksi yövuoron jälkeen. Oletko muuten nähnyt gansterielokuvia esimerkiksi Kummisetä tai "Once Upon Time in America" (Suuri gansterisota)? Mitenkä gansterielokuvat sopivat kahden katsottavaksi, miehen ja naisen?

        Aika onnistunut juttu toi yöllinen kirjoitus. Kivasti on tullut mielipiteitä puolin ja toisin. On vaan luurilla haastavaa nähdä kokonaisuutta.

        Miten sä ajattelet miehistä noin ylipäänsä? Sähän olet mukava ihminen. Onko sulla kuitenkin käsitys, että miehet on vaan seksin perään tms.?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mitäs elokuvia sinä sitten katselet tai suosittelet? :)

        Taas yövuoro kello 22-6?

        No kyllähän mä katson vaikka mitä, kun sillepäälle satun. Joskus esmerkiks on kiva katsoa jotain ranskalaista tai venäläistäkin elokuvaa jostain teemalta. Niissä on monesti ajatusta enemmän kuin kaupallisessa Hollywood-leffoissa.

        Ja, kyllä pitäis vääntäytyy töihin vielä. :-(


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No kyllähän mä katson vaikka mitä, kun sillepäälle satun. Joskus esmerkiks on kiva katsoa jotain ranskalaista tai venäläistäkin elokuvaa jostain teemalta. Niissä on monesti ajatusta enemmän kuin kaupallisessa Hollywood-leffoissa.

        Ja, kyllä pitäis vääntäytyy töihin vielä. :-(

        "Miten sä ajattelet miehistä noin ylipäänsä? Sähän olet mukava ihminen. Onko sulla kuitenkin käsitys, että miehet on vaan seksin perään tms.?"

        Mies tai yleensä ihminen on seksin sijasta enemmän rakkauden perään. Sen perään, että hän olisi hyväksytty, rakastettu, arvostettu ja hänellä olisi kiva oma paikka maailmassa sekä ihmisten mielissä. Jotkut nuoret miehet ravintolassa humalassa saattavat olla seksin perään. Kyllä täällä palstalla joillakin miehillä on juttujen perusteella tämä mielessä (I), mutta pohjimmiltaan useimmin miehiä kiinnostaa joku enemmän sen lisäksi. Teinipojilla seksi taitaa olla paljon mielissä, mutta niistä ei aina vielä ole kaatajiksi.

        Vai katsot sinä venäläisiä ja ranskalaisia elokuvia. Mitä aihetta nämä filmit käsittelevät?

        Hyvää työpäivää, siis työyötä! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        "Miten sä ajattelet miehistä noin ylipäänsä? Sähän olet mukava ihminen. Onko sulla kuitenkin käsitys, että miehet on vaan seksin perään tms.?"

        Mies tai yleensä ihminen on seksin sijasta enemmän rakkauden perään. Sen perään, että hän olisi hyväksytty, rakastettu, arvostettu ja hänellä olisi kiva oma paikka maailmassa sekä ihmisten mielissä. Jotkut nuoret miehet ravintolassa humalassa saattavat olla seksin perään. Kyllä täällä palstalla joillakin miehillä on juttujen perusteella tämä mielessä (I), mutta pohjimmiltaan useimmin miehiä kiinnostaa joku enemmän sen lisäksi. Teinipojilla seksi taitaa olla paljon mielissä, mutta niistä ei aina vielä ole kaatajiksi.

        Vai katsot sinä venäläisiä ja ranskalaisia elokuvia. Mitä aihetta nämä filmit käsittelevät?

        Hyvää työpäivää, siis työyötä! :)

        Joo. Siis monet miehet on minusta jopa enemmän sen rakkauden perään täälläkin, kuin naiset. Kirjoituskin kiinnosti montaa miestä. Naisetkin ottivat kirjoituksen aika hyvin, mutta harva tarttui mihinkään enää.
        Minun suhde naiseen on paljon muutakin kuin tuo. Siihen kuuluu myös olla sellainen henkinen johtaja. Jos on työpari, niin aina toinen on sellainen, joka kertoo mitä tehdään ja toinen vaan tekee mukana. Ja ei sillä, etteikö se toinen jotain voisi ehdottaa, että tehtäs paremmin, mutta jos kumpikin vaan johtaa, niin ei tuu hyvä soppa. Ja tuo minun nainenkin sanoi sitä, että on hyvä olla tässä suhteessa, kun voi olla nainen rauhassa. Jos joskus pitää jotain päättää, se uskoo sen minulle.... Siinä on jotain sellaista eläimellisen ja ylevän oloista huminaa...

        No siis ihan vaan heitin. Mutta pinnistän muistia... joskus katselin jotain tälläistä vastaavaa ja se oli oikeastaan dokumenttielokuva venäläisistä ihmisistä jotka asuivat kaatopaikalla... aika pysähdyttävää...samoin jonkun vankilajutun oon kahtonut venäjältä. Mutta olen mä fiktiivisiäkin kahtonut ja joskus on ollut vaikea keskittyä, kun on ollut niin taiteellinen elokuva. Mutta kaikesta oppii jotain. Vaikka huumorielokuvasta. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Siis monet miehet on minusta jopa enemmän sen rakkauden perään täälläkin, kuin naiset. Kirjoituskin kiinnosti montaa miestä. Naisetkin ottivat kirjoituksen aika hyvin, mutta harva tarttui mihinkään enää.
        Minun suhde naiseen on paljon muutakin kuin tuo. Siihen kuuluu myös olla sellainen henkinen johtaja. Jos on työpari, niin aina toinen on sellainen, joka kertoo mitä tehdään ja toinen vaan tekee mukana. Ja ei sillä, etteikö se toinen jotain voisi ehdottaa, että tehtäs paremmin, mutta jos kumpikin vaan johtaa, niin ei tuu hyvä soppa. Ja tuo minun nainenkin sanoi sitä, että on hyvä olla tässä suhteessa, kun voi olla nainen rauhassa. Jos joskus pitää jotain päättää, se uskoo sen minulle.... Siinä on jotain sellaista eläimellisen ja ylevän oloista huminaa...

        No siis ihan vaan heitin. Mutta pinnistän muistia... joskus katselin jotain tälläistä vastaavaa ja se oli oikeastaan dokumenttielokuva venäläisistä ihmisistä jotka asuivat kaatopaikalla... aika pysähdyttävää...samoin jonkun vankilajutun oon kahtonut venäjältä. Mutta olen mä fiktiivisiäkin kahtonut ja joskus on ollut vaikea keskittyä, kun on ollut niin taiteellinen elokuva. Mutta kaikesta oppii jotain. Vaikka huumorielokuvasta. :)

        Huumorileffathan se saattaisi olla parempia kuin toimintaleffat vastakkaisten sukupuolten yhteisessä seurassa. Huumorileffalla tuskin et tarkoita mitään Uuno Turhapuro-elokuvaan vaan jotain Forest Gumpia tai sellaista, jossa huumori on vähän hienosyisempää? Minkälainen on hyvä huumorielokuva?

        Minä menen nyt nukkumaan, mutta kiitos vastauksesta ja päivä se on huomennakin! Yövuoro taisi olla vielä huomenna vai oliko tänään se viimeinen neljän sarjasta?

        Hyviä öitä muille ja hyviä yötöitä Sinulle! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Huumorileffathan se saattaisi olla parempia kuin toimintaleffat vastakkaisten sukupuolten yhteisessä seurassa. Huumorileffalla tuskin et tarkoita mitään Uuno Turhapuro-elokuvaan vaan jotain Forest Gumpia tai sellaista, jossa huumori on vähän hienosyisempää? Minkälainen on hyvä huumorielokuva?

        Minä menen nyt nukkumaan, mutta kiitos vastauksesta ja päivä se on huomennakin! Yövuoro taisi olla vielä huomenna vai oliko tänään se viimeinen neljän sarjasta?

        Hyviä öitä muille ja hyviä yötöitä Sinulle! :)

        No mä oon niin kaikkiruyokainen, että menee uunotkin. :) Mutta ehkä mulle sellainen näyttelijävetoinen huumori vetää paremmin. Jotenkin ei oikein alapäähuumori enää iske niin. Se on vanhanaikaista. Lemmikkieläindekkarit oli huippuja ja Steven Martinin tuotanto oli hyvää. Sekä se yks, mikä näytteli jotain terroristeja jahtaavaa Israelilaista ja sit kuitenkin tykkäs olla kampaaja...50 eka treffit-elokuvassa tais barrymoren kanssa näytellä.... No kuitenkin. :D

        On se huomennakin joo. :) Joo, ei ois enää tän jälkeen toviin aikaan...sit seuraavaks iltaa taas... :)

        Ja hyviä öitä, vaikka taisit jo mennä. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No mä oon niin kaikkiruyokainen, että menee uunotkin. :) Mutta ehkä mulle sellainen näyttelijävetoinen huumori vetää paremmin. Jotenkin ei oikein alapäähuumori enää iske niin. Se on vanhanaikaista. Lemmikkieläindekkarit oli huippuja ja Steven Martinin tuotanto oli hyvää. Sekä se yks, mikä näytteli jotain terroristeja jahtaavaa Israelilaista ja sit kuitenkin tykkäs olla kampaaja...50 eka treffit-elokuvassa tais barrymoren kanssa näytellä.... No kuitenkin. :D

        On se huomennakin joo. :) Joo, ei ois enää tän jälkeen toviin aikaan...sit seuraavaks iltaa taas... :)

        Ja hyviä öitä, vaikka taisit jo mennä. :)

        Steve Martin on tehnyt muutaman hyvän komedian, mutta mitä erityisesti tarkoitat? Kaikki Martinin elokuvat eivät sentään niin hyviä ole, sillä itse en oikein perusta hänen Punaiseen pantteriin esimerkiksi. :)

        Kun aikaisin menee nukkumaan niin pystyy heräämään ennen kahdeksaa pirteänä ja olemaan täällä netissä aamulla aikaisin! :)

        Hyvää päivää ja iltapäivää.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Steve Martin on tehnyt muutaman hyvän komedian, mutta mitä erityisesti tarkoitat? Kaikki Martinin elokuvat eivät sentään niin hyviä ole, sillä itse en oikein perusta hänen Punaiseen pantteriin esimerkiksi. :)

        Kun aikaisin menee nukkumaan niin pystyy heräämään ennen kahdeksaa pirteänä ja olemaan täällä netissä aamulla aikaisin! :)

        Hyvää päivää ja iltapäivää.

        Eilen en kerennyt tänne ja nyt on parilla kirjoitusaloituksella älyttömästi kommentteja. :-D

        Tuo Forest Gump on kyllä hyvä. Tosin siinäkin Tom Hanks tekee siitä elokuvasta 50 %.


        Pitää lukaista kirjoituksia.

        Maanantaina iltavuorossa taas kerkee kirjoitella.:-)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Eilen en kerennyt tänne ja nyt on parilla kirjoitusaloituksella älyttömästi kommentteja. :-D

        Tuo Forest Gump on kyllä hyvä. Tosin siinäkin Tom Hanks tekee siitä elokuvasta 50 %.


        Pitää lukaista kirjoituksia.

        Maanantaina iltavuorossa taas kerkee kirjoitella.:-)

        Mitenkä sinä näin aikaisin hereillä olet? Eikö yövuoro sotkenut rytmiäsi?

        Joo Forest Gump on hyvä. Hyvä ajankuva Elviksineen esimerkikisi. Oletko lukenut kirjan, josta se on tehty?

        Itse eilen ostin 10 eurolla kolme elokuvaa, jotka olivat käyttämättömiä valmistajan kääreissään. Elokuvat on Noah, Exodus: Gods and Kings ja Labyrintti. Jostain syystä alennusmyynnistä osti ne 3,33 euroa kappaleelta. Oletko nähnyt jonkin niistä?

        Iltavuoroko on kello 14-22 välillä? Törmäillään huomenna maanantaina! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mitenkä sinä näin aikaisin hereillä olet? Eikö yövuoro sotkenut rytmiäsi?

        Joo Forest Gump on hyvä. Hyvä ajankuva Elviksineen esimerkikisi. Oletko lukenut kirjan, josta se on tehty?

        Itse eilen ostin 10 eurolla kolme elokuvaa, jotka olivat käyttämättömiä valmistajan kääreissään. Elokuvat on Noah, Exodus: Gods and Kings ja Labyrintti. Jostain syystä alennusmyynnistä osti ne 3,33 euroa kappaleelta. Oletko nähnyt jonkin niistä?

        Iltavuoroko on kello 14-22 välillä? Törmäillään huomenna maanantaina! :)

        Joo. Naisen täytyi herätä aikaisin ja halusin aamukahville hänen kanssaan. :-)

        En sitä, mutta siitähän on tehty jatko-osa kirjana, missä on se poikakin, mikä Forestille jäi. Se on fiksu ja katsoo tomppelin isänsä perään. Sen oon lukenut kyllä. :-)

        Joo. 14-22. :-) kirjotellaan vaan.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo. Naisen täytyi herätä aikaisin ja halusin aamukahville hänen kanssaan. :-)

        En sitä, mutta siitähän on tehty jatko-osa kirjana, missä on se poikakin, mikä Forestille jäi. Se on fiksu ja katsoo tomppelin isänsä perään. Sen oon lukenut kyllä. :-)

        Joo. 14-22. :-) kirjotellaan vaan.

        Nähdään sitten jossain kello 19-22 välillä netistä. Aikaisemmasta en voi luvata onko minulla aikaa roikkua täällä netissä.

        Muuten siinä alkuperäisessä kirjassa Forrest on kaksi metrinen kolossi, joka on loistava jalkapallossa ja monessa muussa asiassa, vaikka muuten on vähän tyhmä.

        Elokuva on erilainen kuin kirja. Elokuva sopii hyvin molemmille sukupuolille varsinkin, jos ei ole nähnyt aikaisemmin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Forrest_Gump_(romaani)

        Nähdään! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Nähdään sitten jossain kello 19-22 välillä netistä. Aikaisemmasta en voi luvata onko minulla aikaa roikkua täällä netissä.

        Muuten siinä alkuperäisessä kirjassa Forrest on kaksi metrinen kolossi, joka on loistava jalkapallossa ja monessa muussa asiassa, vaikka muuten on vähän tyhmä.

        Elokuva on erilainen kuin kirja. Elokuva sopii hyvin molemmille sukupuolille varsinkin, jos ei ole nähnyt aikaisemmin.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Forrest_Gump_(romaani)

        Nähdään! :)

        No mä kirjoitan tänne vapaalla satunnaisesti. Ja työssä taas kerkeen " roikkua" paremmin. :-D

        No kirjat parempia yleensä kuin elokuvat, niissä ei ole ohjaajaa, joka antaa oman näkemyksen elokuvalleen.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No mä kirjoitan tänne vapaalla satunnaisesti. Ja työssä taas kerkeen " roikkua" paremmin. :-D

        No kirjat parempia yleensä kuin elokuvat, niissä ei ole ohjaajaa, joka antaa oman näkemyksen elokuvalleen.

        No siinä kirjassa Forrest Gump on jalkapallotähti yliopistosarjassa, sotasankari, pingistähti, shakkimestari ja muistaakseni astronauttikin. Katkarapu-busineksensä se oppii Vietnamissa joltain paikalliselta. Se kasvattaa vesistöalueella katkarapuja eikä pyydystä niitä laivoilla toisin kuin elokuvassa. Seksiäkin kirjassa taitaa olla kuvattuna toisin kuin elokuvassa. Se kirjan jatko-osa ei kylläkään ole hyvä. Se saman-talon-miesystävä sai kirjan ilmaiseksi antivariaatin vapaitten kirjojen osastosta ja on lukenut sitä. Ei pitänyt siitä niin kuin en minäkään, mutta mielestäni se ensimmäinen Forrest Gump on ihan hyvä!

        Elokuvan Forrest Gump sai ansaitusti monta Oscaria ihan ansaitusti ja sopii hyvin kaikille! :)


    • Blade Runner...

      Siinä on klassikko..

      • Erehdyin lainaamaan kirjastosta ohjaajan leikkauksen Blade Runnerista - se oli ainakin minusta liian pitkä, eikä minusta elokuvana naisten makuun. Monella on tietysti eri maku kuin minulla, mutta minä en sitä niin mykistävänä klassikkona pitäisi kuin jotkut kriitikot ja fanit.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Erehdyin lainaamaan kirjastosta ohjaajan leikkauksen Blade Runnerista - se oli ainakin minusta liian pitkä, eikä minusta elokuvana naisten makuun. Monella on tietysti eri maku kuin minulla, mutta minä en sitä niin mykistävänä klassikkona pitäisi kuin jotkut kriitikot ja fanit.

        Tänään tulis TV5:selta gladiaattori.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tänään tulis TV5:selta gladiaattori.

        Se Gladiaattori, jossa roomalaisesta kenraalista tehdään orja, joka ylenee taitavaksi gladiaattoritaistelijaksi? No pääosan esittäjä on Crowe on filmissä aika komea, miksi silmäkarkkina hän voisi sopia myös naisille. Filmi taitaa olla vuosituhannen vaihteesta?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Se Gladiaattori, jossa roomalaisesta kenraalista tehdään orja, joka ylenee taitavaksi gladiaattoritaistelijaksi? No pääosan esittäjä on Crowe on filmissä aika komea, miksi silmäkarkkina hän voisi sopia myös naisille. Filmi taitaa olla vuosituhannen vaihteesta?

        Joo 2000 vuonna tullu ulos..

        Siinä ei paljoa naiskauneutta ole.. Muutakuin ehkä Connie Nielsen.. Ei oo oikein mun makuun..

        Taistelut on aina kivaa katottavaa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo 2000 vuonna tullu ulos..

        Siinä ei paljoa naiskauneutta ole.. Muutakuin ehkä Connie Nielsen.. Ei oo oikein mun makuun..

        Taistelut on aina kivaa katottavaa.

        Mikäli oikein muistan sen niin siinä lopussa tällä gladiatorilla oli vaimo ja lapsi, poika sekä heidät piti auttaa pakoon hänen kanssaan. Muistanko väärin? Ei kannata juonta paljastaa, jos joku haluaa tänään katsoa sen filmin, mutta ei ole aikaisemmin nähnyt. :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Mikäli oikein muistan sen niin siinä lopussa tällä gladiatorilla oli vaimo ja lapsi, poika sekä heidät piti auttaa pakoon hänen kanssaan. Muistanko väärin? Ei kannata juonta paljastaa, jos joku haluaa tänään katsoa sen filmin, mutta ei ole aikaisemmin nähnyt. :)

        Sen vaimo, lapsi raiskataan ja hirtetään pretoriaanien toimesta siinä leffan alkupuolella..

        Homma meni sen jälkeen henkilökohtaiseksi. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sen vaimo, lapsi raiskataan ja hirtetään pretoriaanien toimesta siinä leffan alkupuolella..

        Homma meni sen jälkeen henkilökohtaiseksi. :D

        En minä muista tuollaista. Älä pilaa toisten elokuvakokemusta. Se elokuva on parhaillaan menossa televisiossa.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        En minä muista tuollaista. Älä pilaa toisten elokuvakokemusta. Se elokuva on parhaillaan menossa televisiossa.

        Se on ihan siinä alussa...


      • Eräkettu kirjoitti:

        Se on ihan siinä alussa...

        No, minä en muista sellaista kohtausta ja lähinnä olin sitä vastaan, että jotain negatiivista paljastetaan elokuvasta. Tuollainen paljastus saattaa joillakin naisilla harata vastaan niin, että heitä ei kiinnosta sellaista elokuvaa nähdä. Toisaalta tänään siinä Oulun insestioikeudenkäynnissä televisiokuvan perusteella yleisönä oli paljon nuoria naisia, joita se ilmeisesti kiinnosti. Naisia on moneen lähtöön! :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        No, minä en muista sellaista kohtausta ja lähinnä olin sitä vastaan, että jotain negatiivista paljastetaan elokuvasta. Tuollainen paljastus saattaa joillakin naisilla harata vastaan niin, että heitä ei kiinnosta sellaista elokuvaa nähdä. Toisaalta tänään siinä Oulun insestioikeudenkäynnissä televisiokuvan perusteella yleisönä oli paljon nuoria naisia, joita se ilmeisesti kiinnosti. Naisia on moneen lähtöön! :)

        Insestioikeudenkäynti... Se musta eukko näyttää lähemmäs 50-vuotiaalta kuin 26-vuotiaalta.

        Kunnon leffassa on aina julmuuksia..
        Kyllähän sieki tiiät kun game of thronesia katot... Ramsay Bolton nylkee ihmisiä elävältä ilman syytä vain koska nauttii siitä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Insestioikeudenkäynti... Se musta eukko näyttää lähemmäs 50-vuotiaalta kuin 26-vuotiaalta.

        Kunnon leffassa on aina julmuuksia..
        Kyllähän sieki tiiät kun game of thronesia katot... Ramsay Bolton nylkee ihmisiä elävältä ilman syytä vain koska nauttii siitä. :D

        En minä jaksanut katsoa sitä Gladiaattori-elokuvaa loppuun. Taisi se olla, että muistelemani poika ja nainen olivat Keisarin sisko sekä siskon poika. Lopussahan se kohtaa... sensuroin, sillä jos joku haluaa katsoa kyseisen elokuvan. :)

        En tiedä oikein sitä, että onko kunnon leffan mittari oikein julmuudet. MInä mieluummin katselen Muumeja ja Simpsoneita kuin mitään julmuuksia. Muumit Riviera on ihan hyvä filmi ilman julmuuksia ja eikä niitä ole oikeastaan Simpsoneista tehdyssä elokuvassa. :)

        Romantiikka ja rakkautta mieluummin julmuuksien tilalle! :)

        Mitäs puuhasit tänä iltana muuta kuin kirjoittelit tänne?


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        En minä jaksanut katsoa sitä Gladiaattori-elokuvaa loppuun. Taisi se olla, että muistelemani poika ja nainen olivat Keisarin sisko sekä siskon poika. Lopussahan se kohtaa... sensuroin, sillä jos joku haluaa katsoa kyseisen elokuvan. :)

        En tiedä oikein sitä, että onko kunnon leffan mittari oikein julmuudet. MInä mieluummin katselen Muumeja ja Simpsoneita kuin mitään julmuuksia. Muumit Riviera on ihan hyvä filmi ilman julmuuksia ja eikä niitä ole oikeastaan Simpsoneista tehdyssä elokuvassa. :)

        Romantiikka ja rakkautta mieluummin julmuuksien tilalle! :)

        Mitäs puuhasit tänä iltana muuta kuin kirjoittelit tänne?

        Julmuudet tekee hyvän leffan. :D

        Tein jauheliha, vihannes, riisi sekotusta ja söin. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Julmuudet tekee hyvän leffan. :D

        Tein jauheliha, vihannes, riisi sekotusta ja söin. :D

        Minä en jostain syystä oikein jauhelihaan perusta. Syön miluummin kalaa ja broleria. Monesti käyn Subwayssä syömässä, kun en jaksa tehdä itse ruokaa. Oletko käynyt ikinä Subwayssa syömässä?

        Hyviä öitä, sillä lopettelen taas puolille öin. Tuli jo uusi päivä kellon mukaan. :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Minä en jostain syystä oikein jauhelihaan perusta. Syön miluummin kalaa ja broleria. Monesti käyn Subwayssä syömässä, kun en jaksa tehdä itse ruokaa. Oletko käynyt ikinä Subwayssa syömässä?

        Hyviä öitä, sillä lopettelen taas puolille öin. Tuli jo uusi päivä kellon mukaan. :)

        Joo on tullu muutaman kerran syötyä...

        Yli kympin maksava leipä.. Helevetti.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo on tullu muutaman kerran syötyä...

        Yli kympin maksava leipä.. Helevetti.

        Päivän subleipä maksaa viisitoista senttisenä vain 3,90 ja kolmekymmentä senttisenä 6,90 - vai onko Rollossa extrahinnat ulkomaalaisten turistien takia? Salaatti on 5,90 e. Ei ne yli kymppiä maksa ellei ota lisätäytteitä ja juomia.

        '"Joo on tullu muutaman kerran syötyä..."

        Maistuiko hyvältä? :)

        Tänään mulla on menoja ja tulen nettiin vasta kello 21 jälkeen uudemman kerran. Nähdään!


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Päivän subleipä maksaa viisitoista senttisenä vain 3,90 ja kolmekymmentä senttisenä 6,90 - vai onko Rollossa extrahinnat ulkomaalaisten turistien takia? Salaatti on 5,90 e. Ei ne yli kymppiä maksa ellei ota lisätäytteitä ja juomia.

        '"Joo on tullu muutaman kerran syötyä..."

        Maistuiko hyvältä? :)

        Tänään mulla on menoja ja tulen nettiin vasta kello 21 jälkeen uudemman kerran. Nähdään!

        Kyllä se patonki maksaa kympin verran..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Kyllä se patonki maksaa kympin verran..

        Minä maksan monesti opiskelija-alennuksella 6 runsaat euroa 15 subleivästä hana Coca-Colan kanssa. Subwayssa kolmekymppinen maksaa minulle juomankin kanssa alle kympin. Jos en ota alennusta niin kallein 30 senttimetrinen leipä maksaa tasan 9 euroa ilman juomaa.

        Mitäs sinulle kuuluu?


    • mieletön_juttu

      Out of sight. George Clooney ja Jennifer Lopez. Siinä molemmille silmänruokaa. Loistavasti näytelty sivurooleja myöten ja kohtuulisen hyvä juoni.

    • sukupuolethuomioitu

      Van Dammen leffa" musta kotka" puhuttelee aina.

      • Minkälainen tämä elokuva on ja miksi se soveltuu molemmille sukupuolille?


      • yksi.kysymys.ensin

        Mitä teet työksesi?


      • yksi.kysymys.ensin kirjoitti:

        Mitä teet työksesi?

        Opiskelen yliopistossa. Olen opiskelija, vaikka teoriassa muutaman vuoden päästä se gradu voisi olla valmiina ja tutkinto kourassa. Olen opintojeni loppupuolella. Yhtä tenttiä vaille se, että minulla olisi tutkintoon vaadittavat sivuaineet tehty. Sen tarkemmin en kerro. Miksi tämä kysymys piti kysyä ensiksi?


    • Oceans eleven..

      Scarface.. Arpinaama..

      • Ocean Eleven on ihan hyvä raina, jossa keskiössä on myös nainen. Ocean Twelve ei sen sijaan minusta oikein hyvä leffa ole. Casinon ryöstö on ihan hieno elokuvan aihe ja hyvin filmattu

        Arpinaamaa en oikein muista. Onko se joku gansterielokuva?

        Tuolla palstalla savolainen trolli arvosteli lappilaisia. Aloitin vastauksen , sillä minä olen täällä palstalla jutellut yhden hyvä lappilaisen kanssa ja tunnen niitä useamman muunkin. Pistä sille savolaiselle lappilaisista inhottavasti kirjoittajalle luukurkkuun! :)



      • Taitaa nuo gangsterit olla sellasta väkeä että viljelevät kirosanoja aika tiuhaan. :D

        Se on hyvä leffa.. Kuuluu yleissivistykseen..


      • Eräkettu kirjoitti:

        Taitaa nuo gangsterit olla sellasta väkeä että viljelevät kirosanoja aika tiuhaan. :D

        Se on hyvä leffa.. Kuuluu yleissivistykseen..

        En tiedä riittääkö yhteiseksi illaksi naisen ja miehen välillä "kiroilu elokuva". Se ei taida olla kovin romanttinen ja en oikein tiedä kuuluisiko se yleissivistykseen. Ei se mikään suuri menestys ollut niin kuin Kummisetä. Siinä on parempi gansterielokuva. Kummisetä on parempi kirjana ja sellaisenaan se sopii myös naisille mielestäni. Olen lukenut, mutta sinä olet katsonut vain elokuvan? Mielestäni tuo Arpinaama ei välttämättä ole yleissivistys niin kuin ei myöskään "Suuri gansterisota". Se voisi olla hyvä elokuva ilman muutamaa "raiskausta" joista en pidä elokuvassa ollenkaan. Miksi sellaisia raakuuksia elokuvaan oli pitänyt laittaa mukaan. :( Tietysti se perustuu yhden elämäkertakirjaan eli jos niitä on tapahtunut ihan tosielämässä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suuri_gangsterisota


    • Tyhmäalotus
      • Pitää ehkä katson kerran antamasi filmi. Aloitukseni oli ensimmäiseni, miksi se ehkä oli tyhmä. Piti liittää aihe tunteisiin, sillä tämä on tunne palsta (tunteet).


        Andie Anderson (Kate Hudson) on kirjoittaja, joka työskentelee lehdelle Compusuere niin sanottuna "Kuinka..." tyttönä. Häntä kyllästyttää ja hän toivoo että voisi kirjoittaa enemmän tärkeistä asioista, sellaisista kuten politiikka, talous, uskonto, köyhyys; aiheista joista hän itse asiassa välittää. Pian hän löytää itsensä kirjoittamasta artikkelia "Kuinka hukata kundi kymmenessä päivässä". Idea tulee Andien ystävältä Michelleltä (Kathryn Hahn)...

        Andie Anderson (Kate Hudson) is a writer who works for a magazine called Composure as the "How to..." girl. She is bored and wishes she could write more about important things, such as politics, economics, religion, poverty; stuff she actually cares about. She soon finds herself writing an article called "How to Lose a Guy in 10 Days". The idea comes about when Andie's friend, Michelle (Kathryn Hahn), experiences a minor breakdown after yet another break-up. Using her friend as inspiration, Andie reveals how she will actually start dating a guy and drive him away but "only using the classic mistakes women make".

        https://en.wikipedia.org/wiki/How_to_Lose_a_Guy_in_10_Days

        Kiitos kuulostaa mielenkiintoiselta elokuvalta.

        Mitenkä olisi pitänyt aloittaa tämä aihe, jotta olisi hyvä aloitus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe