Yhtä en vain ymmärrä vielä

merkitseepaljon

Että menetinköhän mä sut nyt ikuisisksi ajoiksi? En vuodeksi, en kahdeksi, vaan for good?
Vaikken palstan perusteella eläkään.

60

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän_se

      Ole paljon susta itsestäkin kiinni?

      • Ei_pimittämiselle

        VIHREÄSILMÄINEN MIES (JOLLA ON LIKAISENVAALEA LYHYT TUKKA), jos olet nyt onnellinen jonkun kanssa,
        voisit kertoa sen minullekin reilusti.

        Olen jo pitemmän aikaa epäillyt VIESTIESI SISÄLLÖSTÄ,
        että olet ihastunut tai rakastunut johonkin psykologiin, psykologian opiskelijaan
        tai psykiatriseen sairaanhoitajaan, kun kirjoitat mm. "solmujen avaamisesta"
        ja "tunnelukoista".

        Nimeä en tarvitse.
        Mutta voisit kyllä kertoa minullekin, mikäli olet rakastunut oikeasti johonkuhun toiseen. (Vai nautitko ihmisten roikottamisesta täydessä epätietoisuudessa.)


    • Ei_tekaistu_viesti

      Sinulle on kerrottu, VIHREÄSILMÄINEN mies, että sitten kun tilanne täällä on
      ohi asioista keskustellaan, jos kumpikin vielä haluaa.

      Olen ainakin 10 kertaa sanonut, etten lakkaa arvostamasta Sinua, vaikken ikinä enää Sinua tapaisikaan. Olet ENERGINEN, ÄLYKÄS, ÄLYLLISESTI UTELIAS, INTUITIIVINEN, ROHKEA etkä JOKA HELMAN/TUULEN KEIKUTELTAVISSA.

      Muistan lämmöllä vihreiden silmiesi LEMPEÄÄ KATSETTA!

      • teittuntemuksenjoka

        vieläkin tuntuu sisäisesti. Asia, joka oli kuukausia sitten, jota ei voi järjellä selittää sori.


    • Vihreät.minullakin

      Sinä, joka vihreäsilmäisestä juttelet. En ole kaipaamaasi, mutta olet hieman pelottava ulosannissasi. Sori.

      • Joku_tässä

        Johtuu varmaan siitä, ettei täällä voi korostaa muutoin tekstiään, kuin ISOIN KIRJAIMIN.


      • lhfgjnbb

        Johtuu siitä että on täysin sairas ihminen kirjoituksineen.


      • Kyllä.voi
        Joku_tässä kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä, ettei täällä voi korostaa muutoin tekstiään, kuin ISOIN KIRJAIMIN.

        Kirjoitusta voi korostaa muutoinkin kuin isoilla kirjaimilla. K i r j o i t a s e n ä i n tai v-a-i-h-t-o-e-h-t-o-i-s-e-s-t-i n-ä-i-n. :)


    • eikööstoiasia

      oo susta itestä kii, miks menetit ja millanen olit, ne kai on merkkaavia asioita. kantsii olla aina mukava tloiselle niin ehkä sit ei menetä.

      • Eräälle_vihreäsilmäislle

        Ehkä se oli parempikin. Emme sopineet yhteen alkujaankaan. Mutta toisten edelleen saman asian: Arvostan kyllä sinua - tietyistä ominaisuuksista.

        En sitten ole Ap., koska KUOLEMAN kanssa on paha kilpailla.


    • mitenmunasit

      jutun?

    • ei.se.auttaisi

      Ikuisesti? ko

    • selkiöjuttu

      Se selviää kysymällä häneltä suoraan.

      • Eräälle_vihreäsilmäislle

        Niin minäkin luulen, vaikken ole ap eli aloittaja.


    • terkkujaJiille

      Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Ei kukaan katsele tuollaista törkeää käytöstä ja kusetusta ikuisesti...

      • Eräälle_vihreäsilmäislle

        Ei sovi tilanteeseeni, joten ei voi olla minulle.
        Pidän saman nimimerkin tunnistettavuuden vuoksi.


    • mihinkä

      menetit. tuskinpa vain

    • Sorgen

      Kyllä menetit. Olen onnellisesti naimisissa.

    • tunsinkehossani

      klo1040 jännää

    • vastapäätä

      Ihmeellistä kokemusta

    • terveysala

      Ei mun ala😉😉😉😉😉

    • ammattiamloista

      Tekniikka ja kaupallinen tekniikka

    • kysymysvastaa

      No kauanko aiot vielä seurustella?

      • näköjään

        Just niin kauan kuin se joka liitti mut johonkin piiripienipyöriikuvatsiinähyörii leikkiin pitää mut siellä väkisin. Seurustelen vain itseni ja mielikuvitukseni kanssa. Saa mitä tilaa.


    • enpäainakaanninä

      Seurustele😊😊😊😊

    • Ei_aloittaja

      Tämä ketju ei voi koskea minua, liian moni asia ei "natsaa".
      Mutta olisin kyllä halunnut tietää, josko VIHREÄSIMÄINEN, LIKAISENVAALEAT hiukset omaava mies seurustelee tai on naimissa, jättäisin ne vähimmätkin keskusteluyritykset. (Emme kylläkään sopineet alunperinkään yhteen, vaikka monia ominaisuuksia hänessä arvostinkin, ja arvostan edelleen.)

      Näitä Katziarynaa ja Annelisea vähän googlasin, muttei selvinnyt oikein mitään.
      Voiko joku siis ystävällisesti kertoa onko Texas naimisissa tai seurusteleeko(?)
      Olisi helpompi unohtaa, jos kuulisin varatuksi.

    • sinisilmäiselle

      En ymmärrä minäkään. On se kiinni sinustakin. Näin unta että olit polvillasi mun edessä boksereissasi. Olen nähny sut ennenkin boksereissa joten ei ollu muka mitään ihmeellistä siinä. Sitten jotain teit mun polvilleni. Otin sua kädestä kiinni. Pitelimme kädestä salaa ettei muut näe. Sitten istuit viereeni ja heräsin hengästyneenä.

    • forgood__

      Haluaisin olla sulle ystävä ja rakastettu ja ilo ja tuki ja turva. Mielellään vaikka heti eikä vuoden tai kahden päästä.

    • Punapäällenijokamuisto

      Riippuu siitä mitä teit? Jos valehtelit niin silloin menetit. Tämä sulle tiedoksi.

      • mustallejokamuisto

        No eipä tullu valeheltuu.. Joku muu sotki asioita ja sotku valmis. mut olkoot sit näi


      • Kukasotkijamitä
        mustallejokamuisto kirjoitti:

        No eipä tullu valeheltuu.. Joku muu sotki asioita ja sotku valmis. mut olkoot sit näi

        Joku muu? Kuka helvetti tähän kuvioon sitten tuli sun uusi?


    • Helvetinhankalaa

      Aloittajalle. Kirjoittamasi ajatuksesi sekä tapasi ja tyylisi kertoa tuntuivat niin tutuilta, että voinut vastustaa houkutusta kirjoittaa tänne vastausta. Olisiko niin, että viimekertaisen jälkeen tämä voisi hyvinkin olla viesti häneltä, jota kaipailen.? Toki voin turhiakin ihmetellä ja luulenkin tekeväni itsestäni hölmön jälleen. Aika säälittävää täällä on pyöriä, mutta minkäs teet. Kaikkihan me yritämme terapioida jollain tavalla asioitamme. Vastaus kuitenkin on, että haluan nähdä, koskettaa ja paljon muuta. Olen kuitenkin rehellinen sen suhteen, että ystävyys ei riitä, kun tiedän haluavani enemmän. Minun on myös laitettava omat asiani kuntoon ja se ei onnistu, jos olen sekaisin sinusta. Sitten, kun on toivottavasti helpompaa, kuka tietää mitä tapahtuu. Ihmettelen myös, mitä täällä teet, koska omat asiasihan vaikuttavat olevan kaikin puolin kunnossa ja tulevaisuuden suunnitelmat valmiina - eikö? Sinä et ole minua menettänyt, mutta minun on luovuttava sinusta ja turhista haaveistani. Tämä tunne on niin kauan kestänyt, että se ei noin vain katoa. Jos niin haluat, voimme olla yhteydessä milloin se ikinä sinulle sopii, minulla ei olisi sydäntä sitä estää.

      • ei_ap

        Millä tavalla asiasi ovat sekaisin?


      • Hkklgg

        Kuulostat häneltä. Tiedän, että tämän kaukaa haettua ja erittäin epätodennäköistä, että se olisit sinä.
        Olen yrittänyt olla onnellinen. Kaikki on ok. Ajoittain on mennyt pitkäänkin, etten ole sinua juuri ajatellut. Siitähän ei ole mitään hyötyä. ;)
        Et kuitenkaan lähde kulumallakaan minusta. Joudun antamaan ikävälle periksi, aina uudelleen. Ja sitten kasaamaan itseni. Kaipaan sinua, meitä, niin että se tuntuu fyysisenä kipuja.
        Toivon, että pärjäät. Kaikki on niin monimutkaista, on niin paljon rumaa. Mitä tahansa on sanottu puolin tai toisin, se ei muuta sitä, että meidän oli hyvä olla toistemme kanssa.
        Onneksi emme ole nähneet aikoihin silmästä silmään, vaikka olenhan sinut usein nähnyt vilaukselta. Näkemisesi häkellyttää.
        Naiselta tämä viesti.


    • Melkeinjoyö

      Et ole menettänyt mitään, sinullahan on kaikki. Minut mukaanlukien. Mielikuvitusrakas...mistä löytää voimaa pitää se sellaisena? Tekstisi ovat muodostaneet kuvan joka ei varmasti pidä todellisuuden kanssa yhtä. Kuitenkin...luen kaikki kirjoituksesi ja olen joskus onnellinen. Ehkä olen yksi monista. Joskus olen kysynyt itseltäni mitä sinä tunnet? Montako sielua sinä hoidat? Ajattelen sinua paljon. Liikaa.
      Mutta kyllä mä handlaan tän....

    • olenjokumies

      Et ole menettänyt hänet, mutta kun et ole puhunut ajoissa, niin kävi näin. Odotat yhteydennottoa turhaan eli kannattaa olla itse yhteydessä ja kysyä sen, mikä jäi vaivamaan. Ole seuraavan kerran rohkea kun tulee uusi mahdollisuus, niin voisit saavuttaa jotain.

      • EnköhänMiä

        Niitä yhteyksiä yrittän ottaa...Kannattaisiko vastata kun joku jotain kysyy?
        Minä en enää ota mitään yhteyksiä , joten olkoon se näkemiin...


      • ainaeivoiolla

        läsnä ja vastata


      • EnköhänMiä

        Ei voi olla läsnä edes sen verran että lukee viestin ja vastaa siihen?
        Jos ei edes sen vertaa intoa piisaa niin kyllä se on siinä sitten....


      • MinkäNimiselle
        EnköhänMiä kirjoitti:

        Ei voi olla läsnä edes sen verran että lukee viestin ja vastaa siihen?
        Jos ei edes sen vertaa intoa piisaa niin kyllä se on siinä sitten....

        Miehelle menee?


      • EnköhänMiä
        MinkäNimiselle kirjoitti:

        Miehelle menee?

        En mä nimeä tänne laita. Kyllä se henkilö tietää että yritin kysellä...


    • mustatuntuuettä

      palstailemme vielä kauan, Yrtän saada selvää asioista intuitiomme avulla.;))

      • palstaileyksinäsi

        Kokeile stalkkaamista välillä - pääset helpommalla (vitsi tai ei)


    • Kiva.kipale

      Hanna Pakarinen - Leave Me Alone

    • Kovatuomio

      en stalkkaa se ei kuulu tapoihini. sisäisesti tunnen joitakin asioita.
      Tiedän että törmäämme, ehkä voimme sitten paremmin keskustella.

    • näinköhänkävi

      olisi pitänyt keskustelukumppanina , hän on ihana.
      no viikonloppu menee matkalla, muuten harmittaa:(((

    • eijäähyväisiäeihän

      Vastaan josja kuin minulle olisi. En kykenisi jäähyväisiin, en voi elää ilman etten tiedä sinusta välillä jotain. Pelkään että sinulle tapahtuu jotain ja en saisi koskaan tietää. Voi en kestä ajatella tätä juttua, meidän kuuluisi olla yhdessä. Rakastin sinua aikoinaan oikeasti niin paljon etten koskaan osannut lakata tuntemasta samoin. Älä toivota hyvää loppuelämää, tiedät että kaivataan toisiamme! Mutta en häiritse, annan sinun olla, mutta tiedät että olet erityinen, kova on ikävä aina sinua.m-m

      • eijäähyväisiäeihän

        Ed meni n-m..kirjvirhe tuli..


      • veslintu
        eijäähyväisiäeihän kirjoitti:

        Ed meni n-m..kirjvirhe tuli..

        Liisa Tavi
        -Jäähyväiset Aseille


      • noei

        loppuviikosta automatka.


      • hyväeisitten

        jäähyväisiä-antaa toivoa


      • eijäähyväisiäeihän

        Sitten kun voit taas, laita viestiä tms.n-m..


    • pärjäilehän

      tämäkin päivä hyvin! ;=)

    • kuinmyös

      Mukavaa viikonloppua
      Ps katselen sin... ...........

    • runonpätkätähän

      Kuuntelen, katselen. En löydä mitään, annan sulle voimaa. Katso sinä.
      Annatko mulle mitään, alkumiehen voimaa. Katsotaan yhdessä peli loppuun.
      Rakkaudella ...........

      • alkaatuntuunettä

        Taidan itse olla se menettäjä.
        No ketään ei voi pitää, jos hän ei
        Its halua.
        Ystävyyteni ei nyt eikä koskaan
        Ole ollut kauppatavaraa.
        Niitä kaveri ja sukulaissuhteita
        Joita on hiipunut,jopa kauan sitten,
        Muistelen aina joskus.
        Pidän ovea raollaan, jopa sen vuoksi,
        Että säilyttäisin itsekunnioituksen.
        Tämä elämä on joskus niin vaikeaa
        Etenkin suhteet ja niiden säilyttäminen.
        Varsinkin silloin, kun ei voi, ystäväänsä ja itseään säästääkseen,
        Sanoa sitä mitä haluaisi, koska siihen loppuisi ystävyys
        Seuraisi epämääräisiä yrityksiä,
        Jotka johtaisivat katastrofiin.


    • nytitkettää

      Viikonlopun matka sitten peruuntui. Armoton flunssa puhkesi lauantaina.

    • HylättyN

      Taisin menettää minäkin tumman miehen. 6 vkoa sitten lähti ulkomaille. .Sen jälkeen ei sanaakaan . On vaikeaa jatkaa kun ei tiedä mitään. Mutta sen tiedän että edes kaverilleen ei ole ihan alun jälkeen vastannut myöskään mitään saati yhteyttä ottanu.

    • Tässäketjussatodettu

      Kyllä ihmiset on harhojensa vankeja.

    • On_virallista

      Joo, on se niin ikävää se, eikä minun tarvitse ryypätä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe