JUMALAN PALKKAPÄIVÄ

Faceboo

"Sillä Jumala ei ole väärämielinen, niin että hän unhottaisi teidän työnne ja rakkautenne, jota olette osoittaneet hänen nimeänsä kohtaan, kun olette palvelleet pyhiä ja vielä palvelette." - Heprealaiskirje 6:10

Jumala näkee kaiken ja muistaa sinun työsi, kun näyttää ettei kukaan huomaa työtäsi, tekemistäsi eikä arvosta palvelustyötäsi.

Seurakunnassa on monia siivoojia, miksereitä, kahvinkeittäjiä, uhraajia ja esirukoilijoita, joille kukaan ei anna kiitosta, mutta Jumala antaa.

Ja on monia palvelijoita, joiden työtä ei edes huomata tai muisteta, mutta Jumala näkee, muistaa ja palkitsee.
Monesti tässä ajassa itsekkäistä tarkoitusperistä itseänsä esille nostavat ovat jo Jumalan silmissä saaneet palkkansa, kun toisille palkkapäivä koittaa kirkkaudessa.

Kun luen päivityksiä Facebookissa Jumalan palvelijoilta, jotka kirjoittavat: "Olin siellä ja tein tätä. Autoin tuota ja tätä. Annoin tälle tämän verran. Rukoilin tuon puolesta ja näin monta tuli uskoon.", niin nämä Jeesuksen sanat nousevat mieleeni.

"Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä.
Totisesti minä sanon teille: HE OVAT SAANEET PALKKANSA...

Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: HE OVAT SAANEET PALKKANSA." - Matteus 6:2,5

Ne, jotka näin etsivät tämän maailman kunniaa, saavat palkkansa tästä maailmasta, mutta on toisenlaisia uskon sankareita, joiden nimiä sinä et tiedä, joiden teoista sinä et lue ja joiden palkka, kunnia ja kruunu ei tule tässä ajassa.

"Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee, että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, MAKSAA SINULLE...
Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, MAKSAA SINULLE." - Matteus 6:3,4,6

Jeesus lupaa, että Hän maksaa sinulle! Uskotko sen? Minä uskon, sillä
tiedän ettei Jeesus valehtele, sillä kun et etsi ihmisiltä palkkaa, vaan odotat Jumalalta palkkaa, niin Hän maksaa.
Älä kadehdi niitä, jotka ovat rikkaita, arvostettuja ja tunnettuja tässä ajassa, vaan kun teet Herran työtä hiljaisuudessa julkisuudelta useasti vailla kiitosta, täyttyy sinun iankaikkinen kirstusi.

"Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan." - Ilmestyskirja 22:12
On tulossa tasaus, jossa Jumala maksaa, Jumala muistaa ja Jumala kiittää.
Omistan tämän kirjoituksen rakkaalle vaimolleni, joka on pysynyt rinnalla, on tehnyt sen ulkopuolelle näkymättömän työn ja on kärsinyt minua nämä vuodet. Ilman sinua, minä en olisi jaksanut. Kelpo vaimo on totisesti miehensä kruunu.

Ole siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
(M.Mattila)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eimeen

      Amen.

    • sddff

      ok...

      • xccccc

        ok--


      • xcxcccx

        ok-


      • xxzzxxz

        ok---


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7001
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4031
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      63
      3953
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3379
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      174
      2621
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2392
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2010
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1690
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1659
    Aihe