Miks helkkarissa kaikki kauniit naiset on varattuj

dsffsdfsdfdsf

Salilla on ihan turha edes yrittää iskeä niitä kauniita fitnessmimmejä, AINA sama juttu... VARATTU! Sama baareissa (miks helvetissä ees menee baariin tiukka toppi ja lyhyt hame päällä jos on jumalauta varattu -.-), bileissä ym. Kauniita naisia kyllä pyörii mutta lähes aina saatana sama juttu.

22

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiMeitä

      Joo täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Miksi varatut hyvännäköiset naiset lähtevät baariin ym. illanviettopaikkoihin? Täytyy olla joku venus-planeetan pimeä puoli. Tästä syystä pitää jututtaa ja tanssittaa PALJON naisia. Tehdä ns. jalkatyötä eli jaksaa kiertää ja käydä paikoissa, mistä naisia löytyy. Lopulta tärppää. Itse uskon, että naisesta jotenkin oppii näkemään, milloin tämä on vapaa, mutta pitäisi osata tulkita katsetta, ruumiinkieltä jne. Lisäksi joskus voi vapaa nainen olla ensi kertaa uudessa paikassa, mikä saa hänet ensi alkuun hiukan varautuneeksi. Tuon taas voi vahingossa tulkita varattu-signaaliksi. Eli vaikeeta ja monimutkaista. Mutta kohteliaisuus on hyve ja tiedustelut pitää tehdä sivistyneesti ja huumorilla.

      • ei_feministi_mutta

        No jos naiset jäisi kotiin verskoissa niin täällä olisi sovinistit valittamassa kun nainen muuttunu, tarvii varmaan jättää se! Koittakaas ny sitte miehet päättää mitä naisilta haluatte! Naisilla on täysi oikeus laittaa itsensä nätiksi lähteä ulos ja saada ihailua osakseen. Pysykää sitten varatut miehet myös kotona. Samanlailla heistä tiedä ellei vasemmassa nimettömässä ole sormuksen painauma näkyvillä...


    • retorisesti

      Tarve rajoittaa naisen vapautta, mistä se syntyy.
      Miksi länsimainen varattu nainen ei saisi käydä bilettämässä siinä missä varattu mieskin.
      Ilmeisesti uskonnollisista syistä vielä 2000 luvullakin.
      Koska miehet eivät kestä vain katsella muiden miesten kauniita kumppaneita.
      Kyse on siis olemattomasta itsekurista ja kunnioituksen puutteesta.

      • jfdlkflsdjfklfjlk

        Tai jonkinasteisesta narsismista ko. naisilla. Kaikki tietää että yökerhojen maine on vahvasti seuranhakukeskeinen. Nää naiset jotka laittautuu ja pukeutuu seksikkäästi ja menee baariin aivan varmasti ymmärtää että iskuyrityksiä tulee. Jos on varattu, niin minkä helvetin takia toimii em. tavalla? Ihan vaan siksi että nauttii siitä, että saa huomiota ja saa torjua ison joukon iskuyrityksiä? Eikös tommonen ole narsismia jo.


      • jfdlkflsdjfklfjlk kirjoitti:

        Tai jonkinasteisesta narsismista ko. naisilla. Kaikki tietää että yökerhojen maine on vahvasti seuranhakukeskeinen. Nää naiset jotka laittautuu ja pukeutuu seksikkäästi ja menee baariin aivan varmasti ymmärtää että iskuyrityksiä tulee. Jos on varattu, niin minkä helvetin takia toimii em. tavalla? Ihan vaan siksi että nauttii siitä, että saa huomiota ja saa torjua ison joukon iskuyrityksiä? Eikös tommonen ole narsismia jo.

        Collareissa ei useimpiin baareihin pääse sisään ;)


      • jsdflksjdlfkj
        neitokainen.1983 kirjoitti:

        Collareissa ei useimpiin baareihin pääse sisään ;)

        Nyt ei puhuta hienostoravintoloista vaan baareista...


      • jsdflksjdlfkj kirjoitti:

        Nyt ei puhuta hienostoravintoloista vaan baareista...

        No kerroppa mulle missä lähiöpubissa näitä pyntättyjä nuoria naisia käy.. Ihan perus yökerho ei collareissa huoli sisään en puhu vain Tigeristä, Börssistä tms..


      • naisen.valta.valita
        jfdlkflsdjfklfjlk kirjoitti:

        Tai jonkinasteisesta narsismista ko. naisilla. Kaikki tietää että yökerhojen maine on vahvasti seuranhakukeskeinen. Nää naiset jotka laittautuu ja pukeutuu seksikkäästi ja menee baariin aivan varmasti ymmärtää että iskuyrityksiä tulee. Jos on varattu, niin minkä helvetin takia toimii em. tavalla? Ihan vaan siksi että nauttii siitä, että saa huomiota ja saa torjua ison joukon iskuyrityksiä? Eikös tommonen ole narsismia jo.

        Ei ole kyse narsismista, vaan täysin normaalista nautinnosta, kun saa nähdä kuinka ukko ei pysy enää housuissaan. Se on naisen valtaa, ns. kauniimman sukupuolen oikeus, jota kukin meistä käyttää tyylillään.
        Mies ei tietenkään voi käsittää sitä, koska miehellä on synnynnäinen tarve tulla naaraan valitsemaksi ja päästä siten pukille.
        No hitto vaan kun ihmisnaaras vaatiikin valitsemaltaan urokselta paljon enemmän kuin vain kyvyn naida.


      • sdjflksdjflskjfdlk
        naisen.valta.valita kirjoitti:

        Ei ole kyse narsismista, vaan täysin normaalista nautinnosta, kun saa nähdä kuinka ukko ei pysy enää housuissaan. Se on naisen valtaa, ns. kauniimman sukupuolen oikeus, jota kukin meistä käyttää tyylillään.
        Mies ei tietenkään voi käsittää sitä, koska miehellä on synnynnäinen tarve tulla naaraan valitsemaksi ja päästä siten pukille.
        No hitto vaan kun ihmisnaaras vaatiikin valitsemaltaan urokselta paljon enemmän kuin vain kyvyn naida.

        Toihan on ilmiselvää narsismia. Nautitaan huomiosta ja siitä että saadaan torjua miehiä yksi kerrallaan.


    • Mies25weee

      Minulla on kaksoissisko ja ymmärtääkseni se on jotenkin standardi olla suhteessa naisille. Ja baariin mennään ihan vain koska kenenkään kämpässä ei saa pitää ääntä niin myöhään, saatetaan tavata tuttuja ja siitä on tullut tapa teini-iästä. Ja jos tulee tarve panna jotakuta, niin sitten lähetään johonkin kaverinbileisiin niin ei tuu jotain friikkiä mukaan.

      Tietääkseni harvemmin ne pitemmänajan suhteet alkaa baarista, enemmän työpaikoilta, harrastuksista ja muualta.
      Turha se on itse etsiä naista, teet vaan mikä itseäsi kiinnostaa siten että on mahdollisuus tavata naisia. Kyllä sieltä joku vapaa jonka kanssa klikkaa löytyy. Vaikka olisi varattu, kunhan se ei ole baarissa, ainahan sitä voi olla vain ystävä jos oikeesti pidät häntä hauskana. Liian hyvännäköiset naiset kasvavat kuitenkin sellasessa MTV ympäristössä jossa kehenkään ei voi luottaa.

      Ja suurin pointti on kai se että naiset sanovat olevansa varattuja jos ei kiinnosta, ei ne voi sanoa suoraan päin naamaa "et ole minun tyyppiä", koska osa miehistä on vähän raivoaltiita sen suhteen.. Ja valta-osa naisista on suhteessa sillä asenteella että se suhde päättyy joskus, joten jos niitä oikeesti kiinnostaa, ne jättää sen toisen niin voi sanoa että "moraali" on tallella. Kevytkenkäisyys on aika hyvin piilotettu.

      Sori, tuli vähän liikaa tekstiä ja varmasti enemmänki sais, ongelma on se että me miehet ja naiset kasvetaan vähän eri ympäristöissä niin pitää selittää vähän useammalla sanalla..

    • EdesUnissa

      Mistähän tama aloitus on saanut alkunsa ? Samalla tavalla niitä kauniita naisia on vapaalla jalalla kuin vähemmän kauniita. Katselepa seuraavan kerran siellä baarissa asiaa seuraavasta näkökulmasta. Moniko nainen on kaunis mielestäsi ja onko se enemmistö vai vähemmistö ?

    • fernando69

      Eivät ne varattuja juuri silloin ole. Kysymyksessä vain Se aika kuukaudesta. You know...

    • näinnaisilla

      Tai sit "oon varattu" on vaan kohtelias karkoite jolla halutaan sanoa että "sä et oo tarpeeks hyvännäköinen, ei kiinnosta".

    • 0901

      Hyvät ihmiset, te etsitte niitä puolisoita aivan vääristä paikoista. Saleilla ja ravintoloissa olevilla naisilla ajatusmaailma on kieroutunut minä-kuvasta pahemman kerran minä-minä-kuvaan. Etsikää niitä tulevia puolisoita vaikka lenkkeilyn parista. Tai ratsastuksen tai purjehduksen tai...

      • Micce52___

        Ratsastuksesta ei ole kokemusta, mutta purjehduksen parissa ei vapaita naisia erityisemmin liiku. Vesillä liikuu pariskuntia, lapsiperheitä, miesporukoita ja yksinäisiä miehiä. Ainakin siltä näyttää noin 15v kokemuksella, olen itse vesillä 80-90 päivää vuodessa josta puolet Suomen ulkopuolella Itämerellä.


      • Antaavieläkaasusta

        Johan siinä saa poliisit peräänsä ja friikin maineen kun lähtee jotain naista pururadalla "jahtaamaan"


      • jsfklajfks
        Antaavieläkaasusta kirjoitti:

        Johan siinä saa poliisit peräänsä ja friikin maineen kun lähtee jotain naista pururadalla "jahtaamaan"

        En itse ainakaan halua että minua lähestytään lenkkipolulla tai salilla. Lenkkipolulla jopa pelottavakin ajatus että joku jätkä tulee iskemään! Mieluummin siellä baarissa, mistä on kyllä löytynytkin monenlaista seuraa. Jopa nykyinen aviomies.
        (miksi pyörin naisten isku palstalla -no muuten vain)

        Joskus kun nyt näin varattuna ollessa joku mies on lähestynyt minua salilla, tunnen oloni pelkästään kiusaantuneeksi, siinä hikisenä ja treenikuteisssa, en tykkää ollenkaan. En siis tykkäisi vaikka olisin vapaakin.

        Yhteen aikaan lenkkipoluilla nämä mamut lähestyivät naisia ja tiedustelivat puhelinnumeroa, sen tunsin aika epämiellyttäväksi kun keskellä metsää joku mies lähestyy ja vielä eri kulttuurin omaavasta. Se ilmiö on vähentynyt täällä päin ainakin. En tiedä moniko niille antoi sitten (numeronsa tai jotain muuta, hehheh).


    • turhautunutnaisiin

      Kauniit ja timmit naiset eivät useinkaan ole mukavia. Miettikääpä tätä, jos on hyvännäköinen mies ja baarissa ja muuallakin jokainen nainen katsoo hymyillen ja rohkeimmat tulee jutulle niin kyllä siinä kusi kihahtaa päähän. Ja vielä se ISO miinus naisista, kun seksin perään he eivät ole niin minkä sitten? Tätä olis jokaisen pillunkipeän äijän syytä miettiä..

    • Nainen20weeee

      Olen parisuhteessa ja kyllä menen välillä baareihin ja juhlimaan tiukka toppi tai napapaita ja kireet farkut päällä, mitä ihmeellistä siinä on😂 Ei sen takia että ketään miestä iskisin vaan koska itse näytän mielestäni hyvältä niin..

    • Kesä.tulee

      Lakatkaa yrittämästä !! Olen ollut sinkkuna JO 22-vuotta , polte rinnasta on sammunut etsiäkseen naista sillä silmällä rinnalleni joten olen päättänyt että omaisuuteni lahjoitan hyväntekeväisyyteen kuoltuani. Siihen saakka elän täysillä ja yksin.
      Kiva seurata kuinka on kiire saada/ löytää nainen kirjoittajilla on ;D
      Onnea vaan etsintöihin "teille " joilla on kiire .

      • paradoxi

        >>Jos tuomioistuimen käsiteltävänä olevassa asiassa lain säännöksen soveltaminen olisi ilmeisessä ristiriidassa perustuslain kanssa, tuomioistuimen on annettava etusija perustuslain säännökselle.>>

        Kerro salaisuutesi meille. Miten teet tuon, eli kuoltuasi vielä lahjoitat jotakin? Nouset arkusta ja sanot: hei, muuten SPR:lle sitten ne rojut joita multa jäi :D


    • soidinmenot

      Tuo: "oon varattu", on helppo ja kohtelias tapa sanoa: Ei kiinnosta!

      Ei silti välttämättä kannata heti kääntyä kannoillaan pois, vaan voi pienen hetken jatkaa kohteliasta keskustelua suht'koht neutraaliin sävyyn. Rennosti vaan jututtaa kaunista naista ja tämä on usein parasta harjoittelua sitä varten, kun sitten joskus pääsee nokatusten vapaan hyvännäköisen naisen kanssa ja on 'tositoimissa'.

      Naiset myös vaihtavat miestä usein ns. 'lennosta'. Joten, jos kevyessä keskustelussa nainen alkaa mollata nykyistä miestään ja kehua sinua, voit olla juurikin se hänen seuraava miehensä. Tämä siis on mahdollista, jos pelaat korttisi oikein.

      Vink vink! Varaudu toki mahdolliseen tappeluun exän kanssa muiden kilpakosijoiden...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe