Onko kukaan ottanut valokuvaa Ufon sisältä ?
Missä on kuvat ?
17
71
Vastaukset
Heräsin kerran huonovointisena paikasta, jota en tunnistanut. Jo herääminen muualta kuin omasta sängystä on järkytys, mutta tässä tapauksessa silkkilakanat olivat tahmeat ja seinillä oleva taide kyseenalaisti moraaliset käsitykseni seksistä ja sen harrastamistavoista.
Olin selkeästi jossain muualla kuin kotonani, eikä minulla ollut mitään muistikuvaa, kuinka olin paikkaan päätynyt.
Oliko minut siepattu edellisenä yönä, en tiedä, muistissani oli suuri aukko koko iltaa koskien.
Näin vaatteeni lattialla, keräsin ne nopeasti ja puin ylleni mitä suurimmalla kiireellä. Etsin ulospääsytien ja juoksin raput kirjaimellisesti pää kolmantena jalkana. Jossain vaiheessa kompurointia alkoi nenästäni vuotaa verta.
Kadulle päästyäni rauhoituin ja aloin ynnäillä tapahtumia ja tuntemuksia. Katkenneet muistikuvat, herääminen oudosta paikasta, selittämätön nenäverenvuoto, kivut ja kolotukset kehossa, varsinkin takapuolessa.
Huomasin kokemallani yhtäläisyyksiä UFO-sieppauksiin.
Kaivoin puhelimeni housun taskusta esiin, onneksi se oli tallella. Ryhdyin heti selaamaan lähettämiäni viestejä.
Viestit antoivat ymmärtää, että jokin outo taho oli lähestynyt minua edellisenä iltana, enkä tiennyt miten asiaan olisi pitänyt suhtautua.
Ryhdyin kädet täristen selaamaan puhelimeeni tallentuneita kuvia. Yhdessä selfiessä olin pimeässä paikassa, jossa kuitenkin oli välähtäviä valoja taustalla. Minun ympärilläni oli outoihin asuihin, ikäänkuin nahkaan ja lateksiin pukeutuneita hahmoja.
Seuraavassa kuvassa vakuutuin UFO-sieppauksesta, makasin selälläni pinnalla, joka oli ikäänkuin päällystetty vaaleilla kaakeleilla. Vieressäni oli vieras elämänmuoto, joka näytti lähinnä oksennukselta.
Olen postannut varsinkin viimeistä kuvaa UFO-palstoille ja saanut paljon vertaistukea samanlaisia kokemuksia jakaneilta valituilta.- Pizzamamma
Nuo ovat eksoplaneetta proxima b:stä. Kun eivät kieltäsi osaa, he käyttävät rakkauden universaalia kieltä. Jos näitä lateksihahmoja oli 7 ja tuota uutta elämänmuotoa iso kasa, se tarkoittaa, että he pitävät sinusta paljon ja tulevat uudestaan! Onnittelut, olet valittu yhdyshenkilöksi!
- sieppausta_pelkäävä
Onko kaikki ufosieppaukset yhtä kamalia ?
En yhtään ihmettele, kun skeptismin yhdeksi syyksi sanotaan ufojen pelkoa !
Onko keinoa, millä ufosieppauksilta voi välttyä ? - henkisyys_kunniaan
Mielestäni ufotutkimuksessa paneudutaan nykyään liiaksi tekniikkaan. Puhutaan luotettavien liikennelentäjien havainnoista ufojen lento-ominaisuuksista, väreistä, muodoista jne.
Meidän pitäisi enemmän pyrkiä ymmärtämään avaruusrotujen henkistä luonnetta,
tarkoitusperiä ja heidän meille suuntaamaa henkistä sanomaa.
Kattavan agendan tämän tutkimiseen tarjoavat ufosieppaukset vaikeaselkoisine sisältöineen.
Tässä mielessä nimimerkin "rytmimunat" edellä esittämän kaltaisia tarkkoja ja yksityiskohtaisia kuvauksia ufosieppauksista soisi palstalla esitettävän enemmänkin.
Sieppauksien perimmäisten tarkoitusperin olemus ei varmasti aukene helpolla,
mutta niiden selvitys on ufotutkimuksen kokonaiskuvan kannalta ehdottoman tärkeää ! - Pizzamamma
Argh, niin loistava heitto. Olisin halunnut keksiä tämän. Mutta asiaan. Kehoitan kaikkia yksinäisiä poikia raportoimaan vastaavanlaisista kokemuksista. Jos olet löytänyt itsesi keskellä "tutkimuksia" ja on näyttänyt siltä että he ovat vain vanhoja setiä - ole avoin - he voivat olla tähtien takaa ja toteuttavat korkeampia "tarkoitusperiä". Varma merkki tästä on jos he heittävät oudon elämän muodon kasvoillesi, niin olet keskellä pyhää riittiä.
- ulaanival
ma luin jo kauvan sitten et kaksi ammattikuvaajaa oltii pyydetty kuvaamaan ufoa ja alus oli ollut n.10m halkaisilijalta oleva kiekko nama kun oli mennyt sisaan niin oli pikku yllatys ett sisatilat oli ollut noin jalkapallokentan kokoiset, tarkempaa ei kerrottu oliko eri huoneita ja millasta muuten oli ollut. kohta niita ilm alkaa nakya, meillakin ilmassa.
- Uffoffoo
Tuo on selvästi päivä ufo!
- Crashdown
Tässä kuvia ufon sisältä:
https://www.youtube.com/watch?v=d8ymgwnvdeM- wevewr
Päivän paras piristys!
- Kaatokänninen
YouTube: flegmaatikot- päiväkoomat. Alkaa meno paranee;>
- P_reiska
Jo ol aikakin
- Veteranfan
Mahtaakohan digikamerat toimia UFOn sisällä kun ne eivät toimi UFOn ulkopuolellkaan ???
- fanfanfaari
Hyvin toimii. Olen ottanut sisällä ja ulkona.
- awrgreg
http://www.vashta.com/ tässä kuvia serkuistamme.
- SeOnSiitäHyvä
Tykkään ottaa ufojen sisäkuvia päivä ufoista. Saa samalla maiseman kauniisti mukaan ufon ikkunasta.
- PersuDuunari
täytyy sanoa: etten... tosin toi mm. PhotoShoppi ollu hanskassa enemmin, ko joku on eläny, että ja joku After Effects shit
- Uso-älä.Uso
komppaa tohon, että... nähty, Livenä. Vituttaako, ko et itte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011