Paskaa-runkatessa

tuoksuva-orkku

Olen viisikymppinen mies,saan mahtavia orkkuja kun otan omaa paskaa käteeni ja runkkaan kivikovaa kaluani,ihanaa kun paljaaksi ajeltu kulli,perse ja pallit on aivan paskassa.Normaali runkkaaminen ei enää tunnu miltään.Onko muita ?

35

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkasen-lisää

      Pistä pievä suuhus. Ois mojova maku. Nii ja pikkasen nenääs ni saisit kunnon odöörit.

    • Uuuhhhjjj

      Tai työnnä vaan löylykauha perseeseen.

      • Miksi suosittelet löylykauhaa työnnettäväksi anaaliin? Onko sinulla itselläsi pitkäkin historia löylykauhan käyttämisestä seksileluna vai mistä ihmeestä sinun päähäsi moinen idea pälkähti?

        Mitä sinä yrität kommentillasi sanoa, sitäkö, että alkuperäisen viestin kirjoittajan tulisi lopettaa kyseleminen ja työntää anukseensa löylykauha, niinkö? Silläkö kaikki ratkeaisi? Toteamuksesi on epäselvästi muotoiltu.

        Miksi juuri löylykauha? Miksi ei vaikka kiulu, kiuaskivi tai jotain ihan muuta? Eikö siinä ole aikamoinen survominen, jotta saa kauhan rektumiin ja kuinka syvälle se tulisi työntää? Entä miten päin? Hienoa jos sinä saat jotain erityistä tyydytystä kauhailusta, mutta ihan vain vinkkinä kerron, että on olemassa seksileluja. Niitä voi ostaa alan liikkeistä tai tilata internetistä. Ne ovat varmasti käytännöllisempiä kuin löylykauha, mutta jokainen tyylillään. Minä tosin todella toivon, että et vieraile julkisissa saunoissa. Olisi siinä jollain satunnaisella isällä seliteltävää kun lapsensa tai lastensa kanssa saunaan astuessaan, sinä kiljuisit lauteilla nautinnosta, löylykauha takamuksestasi törröttäen.

        Olet sinä aikamoinen kirjoittaja, todella vastuutonta toimintaa. Annoit vain epämääräisen neuvon, mutta et minkäänlaisia ohjeita toimenpiteen suorittamiseen. Jos sinä olisit todella halunnut neuvoa alkuperäisen viestin kirjoittajaa, olisit kuvannut opetusvideon aktista ja linkannut sen sopivilla saatesanoilla. Ehkä sinulla oli vain niin kova kiire jakaa tämä omaperäinen ohjeesi, että et ehtinyt miettiä loppuun asti. Vaan onko tämä ihan sinun oma ideasi vai yritätkö olla vain trendikäs?

        Odotan innolla syväluotaavaa ja äärimmäisen tyhjentävää vastaustasi, joka huikaisee minut ryöppyävällä kirjallisten lahjojen todistetulvalla. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Uuuhhhjjj!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Merlin_72-

        Tapu tapu. Runkkupalstojen jaritervo iski taas. Luoja, mikä idoootti.


      • Merlin_72- kirjoitti:

        Tapu tapu. Runkkupalstojen jaritervo iski taas. Luoja, mikä idoootti.

        Hei nimimerkki Merlin_72-!

        Aivan ensimmäisenä haluan huomauttaa, että olisit kiinnittänyt huomiota käyttämääsi nimimerkkiin. Analyyttisena henkilönä sinun luovuutesi olisi varmasti riittänyt ihan oman nimimerkin keksimiseen. Olen toki mielissäni siitä kuinka paljon tykkäät minusta. Ihan niinkin paljon, että kirjoitat samankaltaisella nimimerkillä. Se on suuri kunnia, mutta yritä jatkossa keksiä ihan oma nimimerkki, sinä varmasti pystyt siihen.

        Entä tämä kommenttisi avaus? Mitä meinaat sillä, aplodejako? Hämmentävää, että ensin haluat osoittaa minulle suosiota, mutta sen jälkeen määrittelet minut idiootiksi. Sinun logiikkasi on varsin omaperäistä. Sitten tuo mahdollinen viittauksesi erääseen tunnustettuun kirjailijaan. Ihan vinkkinä vain, että se kirjoitetaan Jari Tervo, ei jaritervo. Opettele hieman kirjoittamisen alkeita. Vaan kerrohan, että miksi juuri Jari Tervo? En nimittäin ole ollenkaan hänen kirjalliseen tuotantoonsa perehtynyt, joten vaikutteiden saaminen häneltä on varsin mahdotonta. Ehkä joskus olen jonkun satunnaisen kolumnin häneltä lukenut, mutta siinä kaikki. Liitä seuraavaan minulle osoitettuun kommenttiisi muutamia lempikohtiasi jostain hänen teoksistaan ja erittele kaikki ne kohdat, joissa kirjoitustyylini kohtaa hänen verbaalisen leikittelynsä. Onhan se hieno kunnia tulla verratuksi noinkin kuuluisaan ja menestyneeseen kirjailijaan.

        Oletko todella sitä mieltä, että olen idiootti? Minut määrittelet idiootiksi, mutta henkilö, joka suosittelee löylykauhaa tungettavaksi anaaliin on ihan ok, niinkö? Ehkä sinä kuulut kauhailijoiden sankkaan joukkoon ja pahoitit mielesi kun klaanisi jäsenen julkaisuun puututtiin. Vai oletko peräti sama henkilö, joka lymyilee nimimerkin Uuuhhhjjj takana? Sehän se vasta hauskaa olisikin. Ensin sinä kirjoittaisit julkaisun, joka ei saa osakseen haluamaasi huomiota ja sitten kiukuttelisit toisen nimimerkin avulla älynväläystäsi analysoivalle henkilölle. Kerro ihmeessä minulle totuus, mikäli sinulle siihen aikaa liikenee. Odotan innolla vastaustasi.

        Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Merlin_72-!

        PS: Joulu on tulossa, pyydä lahjaksi Aapinen. Kyseisen teoksen avulla voisit opetella kirjoittamisen alkeita.


      • Vitunurpot

        Copy-paste idiootti taas vauhdissa.


      • Vitunurpot kirjoitti:

        Copy-paste idiootti taas vauhdissa.

        Hei nimimerkki Vitunurpot!

        Mitä yrität sanoa? Meinaatko, että minä olen olen idiootti eli tyhmä olento? Minkä ihmeen takia sellaiseksi minut määrittelet? Kun antaa noin jyrkän mielipiteen, niin olisi hyvä hieman perustella sitä. No jaa, ehkä sinulla oli vain kiire jo muualle kirjoittamaan toisia keskustelunavauksia.

        Entä miten tuo kopioiminen liittyy mihinkään? Jokainen kommenttini, jonka olen tänne kirjoittanut, on ollut erilainen, joten analyysisi ontuu. Vai yrititkö määritellä minut idiootiksi, joka ei osaa käyttää kopiointimahdollisuutta? Avaa ihmeessä ajatuksiasi, sinulla on varmasti paljon sanottavaa.

        Vai onko sinulla vain paha olla? Asioiden kunnollinen purkaminen on parempi keino käsitellä asioita kuin kiukutella internetissä satunnaiselle henkilölle. Edustamasi käytös voi tuoda hetkellistä helpotusta, mutta ei sillä tunnelukot aukea. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Keskustele läheistesi kanssa, mikäli se ei auta tai siiihen ei ole mahdollisuutta, niin suosittelen ammattiapua. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Vitunurpot!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Naapurinkirsi

        Hei ihan tosi. Kuka tämä typerys Merlin on ja mitä se oikein haluaa ?


      • tinakauha

        Minusta Merlin ei vaikuta ollenkaan typerykseltä. Luulisin että hän haluaa kiinnittää huomiota palstalla tulvivaan asiattomuuksien määrään, joista nuo äärimmäisen typerät löylykauhaviestit valitettavasti muodostavat suuren osan.

        Valitettavasti vain taitaa olla turhaa yrittää parantaa keskustelun tasoa. Joukkovoimaa ei koskaan voi aliarvioida, ja tuo löylykauhan hokija on saanut peräänsä niin suuren aivottoman tunkkijoukon että sen voimalla kyllä yksi keskustelupalsta saadaan tukittua.


      • Hei kaikille!

        Tässä terveiseni teille jokaiselle:

        Moi nimimerkki Naapurinkirsi!

        Olen vain satunnainen henkilö, jonka harrastuksiin kuuluu täällä kommentoiminen ja ajan viettäminen. Olisit ihmeessä tarkentanut kysymystäsi, vastaan kyllä mielelläni minua koskeviin mieltäsi hämmentäviin kysymyksiin. Vaan minkä ihmeen takia määrittelet minut typerykseksi? Typerys tarkoittaa ymmärtääkseni typerästi toimivaa henkilöä ja minä en mielestäni ole millään tavalla typerästi täällä toiminut. Olen kirjoittanut täysin asiallisesti. En ole solvannut ketään tai ollut törkeä vaan kohteliaasti tuonut asiani ilmi. Miksi minä olen mielestäsi typerys? Ihmeellistä, että et kauhailijoihin ota millään tavalla kantaa. Ovatko heidän kommenttinsa todisteita viiltävästä älykkyydestä ja poikkeuksellisesta lahjakkuudesta kirjoittamisen kentällä? Vai onko löylykauha sinunkin lempiseksilelusi? Ei siinä mitään väärää ole, kauhaile ihan rauhassa vaan jos mielesi tekee. Minusta vain on hämmentävää kun nykyään on niin paljon erinäisiä seksileluja hankittavissa, että miksi joku haluaisi käyttää löylykauhaa, mutta makunsa kullakin.

        Mitäkö haluan? Varsin laaja kysymys, joten en kykene vastaamaan, sillä yhden kommentin merkit eivät riittäisi siihen. Tekisin myös varmasti runsaasti turhaa työtä, sillä oletan sinulla olevan kiinnostusta jonkun tietyn haluni selväksi saamiseen, mutta et vain osannut sitä kunnolla muotoilla ja näin ollen joutuisin vastatessani analysoimaan läpi kaikki haluni elämäni osalta. Sitten sellainen ihan perusasia, että ihmisestä todetaan hän, ei se. Ihan todella, jos haluat tietää haluistani, niin osoita kysymyksesi tarkennnettuna suoraan minulle. Odotan innolla vastaustasi.

        Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Naapurinkirsi!

        PS: Voimia ja jaksamista!

        Moi nimimerkki tinakauha!

        Miellyttävää, että kaikkien niiden riittämättömyyden ja pahan olon tunteiden impulsoimien viestien joukosta löytyy joku asiallinenkin kommentti. On varsin hämmentävää kuinka monesta suunnasta täällä suositellaan löylykauhaa seksileluksi. On ymmärrettävää, että jokaisen kirjalliset taidot eivät ole samanlaiset, mutta suurin osa haluaa kuitenkin jotain todeta. Sitten kun ei synny mitään omaa, niin turvaudutaan klassikkorepliikkiin. Vaan mielenkiintoista on se, että kun niin monella on tarve suositella löylykauhaa seksileluksi, niin ikinä ei tule kunnollisia ohjeita. Se on varsin surullista ja vastuutonta. Sitten joku makuuhuoneeseen uutta virtaa kaipaava henkilö alkaa kauhailemaan ja luulee saaneensa oivallisen vinkin, mutta aiheuttaakin pahimmillaan vain suurta vahinkoa itselleen tai kumppanilleen.

        Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki tinakauha!

        PS: Kiitos!

        Moi nimimerkki Uuuhhhjjj!

        Oliko todella oikein sepustus, harmittaako kun kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä? Suosittelen, että haet seuraa treffipalstoilta. Sieltä löydät varmasti itsellesi kauhauilukaverin, hyvällä tuurilla jopa useammmankin. Ymmärrän todella hyvin, että sinulla on valtava tarve kertoa täällä himoistasi ja se on ihan ok. Ymmärrän todella hyvin jos olet epätoivoinen ja siksi julistat kauhasanomaasi siinä toivossa, että sinulle löytyisi kaveri tuon hieman kyseenalaisen aktin suorittamiseen.

        Vaan kiemurrellessasi kauhailukaverin kaipuun tuskissa, niin pura energiasi vaikka eroottisen novellin kirjoittamiseen. Kerro ihan vapaasti siinä, että kuinka löysit kauhailun ilot ja kuinka kauan olet moista toimintaa harrastanut. Mikäli oikein innostut, niin voisit kysellä muilta kauhailijoilta heidän kokemuksistaan ja tehdä todellisen suurteoksen.

        Vai onko sinulla vain paha olla? Mikäli purat täällä tuskaasi, niin suosittelen ammattiapua. Jos keskustelufoorumi todella on se kanava, jota käytät tunteidesi purkamiseen, minä todella säälin sinua ja koen puolestasi suurta surua. Onhan se ikävää jos ihmisellä ei ole läheisiä, joilta pyytää apua. Toivottavasti kohtalosi ei niin surullinen kuin oletan sen olevan.

        Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Uuuhhhjjj!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Assholedetector

        Vieläkö tämä idiootti jaksaa sepitellä satujaan täällä...?


      • Assholedetector kirjoitti:

        Vieläkö tämä idiootti jaksaa sepitellä satujaan täällä...?

        Hei nimimerkki Assholedetector!

        Kiitos kauniista palautteestasi. Hienoa, että onnistun näinkin pienellä panostuksella tuomaan elämääsi suurta sisältöä. Aivan todella miellyttävä ajatus, että sinä kodikkaan lämpimässä ja hyvällä maulla sisustetussa työhuoneessasi analysoit tekstejäni pienenä vapaa-ajan puhteenasi.

        Vaan älä vähättele itseäsi. Minä ymmärrän, että olen mielestäsi kirjallisesti erityisen lahjakas, mutta ei se sitä tarkoita, että sinun tulisi itseäsi alkaa mitätöimään. Lue vaan rohkeasti tekstejäni kun ne selvästi inspiroivat sinua, mutta usko samalla itseesi. Sinulla olisi varmasti taitoja muotoilla ajatuksiasi pidemmiksin teksteiksi jos vain rajusti yrittäisit. Kaikkea hyvää ja oikein ihanaa jatkoa sinulle nimimerkki Assholedetector!

        PS: Sinulla ei ole mitään hätää, voit jatkossa nauttia entistä laadukkaammista kirjoituksistani, sillä näin miellyttävän palautteen jälkeen en kestäisi ajatusta fanieni pettämisestä.

        PPS: Voimia ja jaksamista!


      • Voikunsäolettampio

        Kyllä tämä tyyppi on typerä. Olisikohan ennätys täällä.


      • Voikunsäolettampio kirjoitti:

        Kyllä tämä tyyppi on typerä. Olisikohan ennätys täällä.

        Hei nimimerkki Voikunsäolettampio!

        Olen todella otettu kauniista palautteestasi. Olen täysin samaa mieltä kanssasi kirjallisista kyvyistäni. Minusta tosin tuo neron tittelin antaminen on hieman liikaa, etenkin kun samassa lauseessa mitätöit itsesi niin hurjasti. Et sinä ole typerä, tylsä tai mitäänsanomaton nysvääjä. Usko vain rohkeasti itseesi, kyllä sinä varmasti jonain päivänä löydät itsellesi jonkin intohimon, jonka kautta voit toteuttaa itseäsi. Ymmärrän toki sen, että pahan olon vallitessa haet apua täältä, mutta en valitettavasti osaa auttaa. Suosittelen terapiaa.

        Sen tiimellyksessä kun keräät voimia totuuden myöntämiseen ja todellisen itsesi kohtaamiseen, niin voit hakea lohtua teksteistäni. Ne selvästi inspiroivat sinua ja tuovat sisältöä elämääsi. Ihanaa kun fanitat minua.

        Kaikkea hyvää ja oikein ihanaa jatkoa sinulle nimimerkki Voikunsäolettampio!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Hei nimimerkki Parahinparahin!

        Ole hyvä ja perustele väitteesi. Lukisin todella mielelläni tarkan kuvauksen siitä, että mikä johdatti sinut tähän selvästi tarkan pohdinnan tuloksena syntyneeseen päätelmääsi. Odotan innolla vastaustasi. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Parahinparahin!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Antimerlin
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki Parahinparahin!

        Ole hyvä ja perustele väitteesi. Lukisin todella mielelläni tarkan kuvauksen siitä, että mikä johdatti sinut tähän selvästi tarkan pohdinnan tuloksena syntyneeseen päätelmääsi. Odotan innolla vastaustasi. Siihen asti, oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Parahinparahin!

        PS: Voimia ja jaksamista!

        Vieläkö tämä kopio-ääliö jaksaa jauhaa paskaa täällä?


      • Antimerlin kirjoitti:

        Vieläkö tämä kopio-ääliö jaksaa jauhaa paskaa täällä?

        Hei nimimerkki Antimerlin!

        Ymmärrän tuskasi. Onhan se ikävää kun tekstini tuottavat sinulle harmia, mutta minulla on vinkki. Määrittelet minut ääliöksi, mutta kauhailijoista et totea mitään, joten oletan, että kuulut kauhailijoiden klaaniin. Joulu on tulossa, joten osta itsellesi etukäteen lahjaksi uusi kauha, jonka avulla voit viettää ihania hetkiä ja unhoittaa hetkeksi maailman murheet ja ikävyydet. Survo ahnaasti löylykauhaa anukseesi ja kilju sielusi kyllyydestä, se voisi auttaa sinua selviämään taas ainakin yhden päivän.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle rakas Antimerlin!

        PS: Huvittavaa, että kysyt vieläkö jaksan kirjoitella kun olet juuri lukenut useamman kommenttini. Sehän on ilmiselvää, että kyllä minä jaksan. Sinulla ei ole mitään hätää, tulen jatkossa olemaan entistä aktiivisempi, jotta sinun kaltaiset fanini eivät joutuisi pettymään. Voimia ja jaksamista!


      • Voimiajajaksamista

        Mikä typerys!


      • Voimiajajaksamista kirjoitti:

        Mikä typerys!

        Hei nimimerkki Voimiajajaksamista!

        Olet täysin oikeassa. Pahan olon purkaminen internettiin on typerää toimintaa. Se voi tuoda hetkellistä helpotusta, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Hienoa, että sinä uskallat rohkeasti myöntää totuuden. Olisit ihmeessä kuitenkin hieman avautunut, että mikä saa sinut kokemaan itsesi mitättömäksi ja mikä sinulle tuskaisia tunteita aiheuttaa. Ehkä olisin osannut auttaa. Ymmärrän toki sen, että mahdollisesti kirjalliset kykysi eivät riitä muotoilemaan ajatuksiasi selkeäksi tekstiksi, mutta olisit edes yrittänyt. Älä ole hädissäsi, eiköhän se elämä vielä jonain päivänä muutu paremmaksi. Sitä odotellessasi, voit hakea lohtua teksteistäni, joiden suuri fani selkeästi olet. Kaikkea hyvää ja oikein ihanaa jatkoa sinulle nimimerkki Voimiajajaksamista!

        PS: Joulu on tulossa, toivottavasti saat hyviä lahjoja, josko se vaikka hieman piristäisi. Voimia ja jaksamista!


      • Merlinfani

        Merlin_72 paras! <3


      • Avohoitoonmoinenjoutaa
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki Voimiajajaksamista!

        Olet täysin oikeassa. Pahan olon purkaminen internettiin on typerää toimintaa. Se voi tuoda hetkellistä helpotusta, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Hienoa, että sinä uskallat rohkeasti myöntää totuuden. Olisit ihmeessä kuitenkin hieman avautunut, että mikä saa sinut kokemaan itsesi mitättömäksi ja mikä sinulle tuskaisia tunteita aiheuttaa. Ehkä olisin osannut auttaa. Ymmärrän toki sen, että mahdollisesti kirjalliset kykysi eivät riitä muotoilemaan ajatuksiasi selkeäksi tekstiksi, mutta olisit edes yrittänyt. Älä ole hädissäsi, eiköhän se elämä vielä jonain päivänä muutu paremmaksi. Sitä odotellessasi, voit hakea lohtua teksteistäni, joiden suuri fani selkeästi olet. Kaikkea hyvää ja oikein ihanaa jatkoa sinulle nimimerkki Voimiajajaksamista!

        PS: Joulu on tulossa, toivottavasti saat hyviä lahjoja, josko se vaikka hieman piristäisi. Voimia ja jaksamista!

        Vieläkö tämä ääliö suoltaa täällä näitä kopioituja juttujaan


      • Avohoitoonmoinenjoutaa kirjoitti:

        Vieläkö tämä ääliö suoltaa täällä näitä kopioituja juttujaan

        Hei nimimerkki Avohoitoonmoinenjoutaa!

        Kenelle sinun kommenttisi on suunnattu? Olisit ihmeessä kirjoittanut selkeät ja kunnolliset terveiset. Nyt sinun tekstisi jää mysteeriksi. Oletan kuitenkin, että suuntasit sen näille kauhailijoille, jotka vankkumattomasti suoltavat tätä kulahtanutta repliikkiään. Onhan se ikävää, että joillakin henkilöillä on niin tylsää tai paha olla, että he päättävät alkaa sabotoimaan muiden keskustelua. Toivottavasti nämä kauhailijat saavat jossain vaiheessa tarvitsemaansa apua ja voivat näin ollen lopettaa täällä kiukuttelemisen. He voisivat apua saatuaan keskittyä hedelmälliseen ja asialliseen keskusteluun, jossa he eivät ruikuttavan lapsen tavoin jankkaisi vain yhtä ja samaa asiaa, joka on tullut jo monesti selväksi. Kyllä kauhailijoiltakin varmasti löytyisi jotain fiksuakin sanottavaa jos vain todella yrittäisivät.

        Ymmärrän, että sinua harmittaa kovasti tällä foorumilla toimivat häiriköt, mutta heillä ei ilmeisesti vain ole mitään muuta tekemistä. Kun sosiaalinen elämä pyörii vain internetissä, niin sitten sitä helposti suoltaa sinne kaiken päähänsä pälkähtävän mössön. Kun voi kirjoittaa anonyymisti, ei tarvitse ottaa vastuuta mistään. Sellaisia ne itseään pelkäävät ruikut ovat. He eivät uskalla kohdata itseään tai ongelmiaan vaan pakenevat tunteitaan, projisoiden ne muihin. Sitten kun tulee vastaan jonkinlaista hämmentävää, niin siihen suhtaudutaan sillä kapasiteetilla, joka käytettävissä on. Henkilö, joka suosittelee löylykauhaa survottavaksi anukseen, ei ole oletettavasti erityisen älykäs yksilö, joten tokkopa lienee kovinkaan hämmentävää, että miksi he toimivat juuri edustamallaan tavalla. Kaikki poikkeuksellinen koetaan uhkana tai pelottavana ja siksi se tuomitaan epämääräisten solvausten saattelemana. Vaan entä se kun kauhailijalle tulee vastaan kunnollista, sisällöllistä ja ajatuksella kirjoitettua tekstiä? Siitähän hän romahtaa täysin. Kaltaiseni kirjoittajan tuotokset toimivat kauhailijalle muistutuksena hänen omista heikoista kirjallisista lahjoistaan ja muutenkin mitättömistä kyvyistään muotoilla tunteitaan sanoiksi tai käsitellä niitä. On hienoa, että on olemassa Suomi24. Uskon nimittäin tämän sivuston olevan todellinen henkireikä joillekin ihmisolennoille. Täällä voi jokainen vapaasti ja huoletta melskata valitsemallaan tyylillä. Ikävää tosin, että se aiheuttaa sitten niin paljon näitä kauhailijoiden kaltaisia lieveilmiöitä.

        Voimme vain yhdessä toivoa parempaa huomista ja taistella rakkauden sekä toisiaan kunnioittavan vuorovaikutuksen avulla paremman maailman puolesta. Sellaisen maailman puolesta, jossa jokainen uskaltaa avoimesti kertoa tunteistaan ja hakea apua. Maailman, jossa kenenkään ei tarvitse kauhailla vaan he voivat todeta avoimesti: "Olen heikko, epävarma ja pelokas ihminen. Minulla ei ole valmiuksia kohdata itseäni tai totuutta ja tarvitsen apua. Kiitos!"

        Minä olen onnellinen siitä, että kykenen olemaan itselleni ja muille rehellinen. Pyrin päivä päivältä olemaan kauniimpi, mutta helppoahan se ei ole. Taistelen kuitenkin ahkerasti. Tietenkin joskus tulee vahingossakin siirrettyä pahaa oloaan muille, mutta siinä kohtaa kun sitä tekee internetissä, se on kyllä täysin harkittua toimintaa. Kommentin kirjoittamiseen menee kuitenkin sen verran aikaa, että siinä ehtii punnita sen tarpeellisuuden.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki Avohoitoonmoinenjoutaa!

        PS: Voimia ja jaksamista!


      • Hei nimimerkki PalstanSeriffi-!

        Ymmärrän todella hyvin, että sinulla on paha olla. Itsetunto-ongelmien kanssa joutuu varmasti jokainen jonkin verran elämänsä aikana painimaan, mutta harmittavaista, että sinulla on noin raskasta. Suosittelen sinua hankkimaan ammattiapua. Sillä tavoin saisit varmasti uuden suunnan elämällesi. Hienoa, että uskalsit kertoa avoimesti tunteistasi. Ehkä sinunkin elämääsi vielä joskus löytyy rakkautta ja todellista sisältöä, jonka myötä voit lopettaa täällä kiukuttelemisen. Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki PalstanSeriffi-!

        PS: Pian on joulu, toivottavasti saat hyviä lahjoja, se voisi hieman piristää. Voimia ja jaksamista!


      • kauhavalmiina-josiellä

        Juuri näihin löylykauha tyyppeihin/tyyppiin ei pidä reakoida millään tavalla, saa vain haukut niskaansa. Antaa näiden kauhoa perseitänsä


    • suklaapatukka

      Sama täällä, paska tuntuu lämpöiseltä ja kulli luistaa hyvin. Orkku tulee ihan räjähtämällä.

    • ruskapankki

      Paskannan joskus kondomiin ja vedän sen kaluni päälle. Sillä on mukava runkata kun lämmin massa velloo kondomin sisällä. Voi laittaa vielä kumirenksulla juuresta kiinni, niin paska ei valu ulos ja kyrpäkin pysyy hyvin tanassa.

    • kakkaakakkaaa

      Kiva vetää tyttöystävää anaaliin kun sillä paskahätä. Tuntuu mahtavalta kun kyrpä osuu paskaan suolessa.Jatkan panemista ja paska alkaa pursuaan ulos ja leviää sen perseelle ja mun nivusii.Sitten kun alan laukeen kiskasen kalun ulos perseestä ja sillä lentää loput paskat vauhdilla mun kalulle ,sitt ruikin spermat sen paskaselle perseelle.Ei saa olla liian kovalla sellanen ruikkupaska on paras!

      • kaakkaak

        Kyllä parasta on vähän kovempi, niin että saa oikein kunnolla porautua sen paskan läpi ja kyrvän pää on kuumassa puristuksessa.


      • paskarunkkarit

        Haistakaa paska


      • pökylätpönttöön

        Ne on haistaneet jo paskan, kun kerran dippailevat vehkeitänsä sonnassa. :)


    • Järkyttynyt

      Sairasta ei voi olla totta!!!!!!!

      • avomieli

        Niin no, tämähän on fetissipalsta, eikä mikään inhimillinen ole täällä vierasta. Tutustumme toistemme fetisseihin avoimin mielin, vaikka emme itse niistä välittäisikään tai jopa inhoaisimme niitä. Ulosteisiin liittyvät fetissit taitavat lisäksi olla aika yleisiä, päätellen siitä että niihin liittyviä sivustoja on netissä hyvin paljon.


      • drtsjtdey
        avomieli kirjoitti:

        Niin no, tämähän on fetissipalsta, eikä mikään inhimillinen ole täällä vierasta. Tutustumme toistemme fetisseihin avoimin mielin, vaikka emme itse niistä välittäisikään tai jopa inhoaisimme niitä. Ulosteisiin liittyvät fetissit taitavat lisäksi olla aika yleisiä, päätellen siitä että niihin liittyviä sivustoja on netissä hyvin paljon.

        itseasiassa aika normaaliakin jopa?!


    • Herkut-ulos

      Tällä palstalla on varmasti liioiteltuja töppäyksiä ja osa takuulla keksittyjäkin, mutta tämä tarina on sitten tasan tosi.

      "Hauskin" minulle koskaan tapahtunut juttu. Muutama kuukausi sitten päätettiin vaimon kanssa mennä Turussa pizzeria Raxiin syömään. Jonotettiin kassalla, maksettiin ja haettiin paikat ja alettiin mättämään safkaa naamariin. Niille jotka eivät tiedä, RAX on tämmöinen "all-you-can- eat" ravintola eli yhdellä kertamaksulla saat syödä ja juoda niin paljon ja niin kauan kuin haluat.

      Olin sitten jo viidettä lautasellista pizzaa ja pastaa ja kanansiipiä kiskomassa sisuksiini ja alkoi maha olemaan TODELLA täynnä - ehkä liiankin. Noh, minulla oli koko päivän ollut hiukan ilmavaivoja, ja nyt alkoi taas mahassa kiertää ja tuntui niin hirveä paine että oli vaikeuksia hengittää.. ja samalla peräpäässä paine kasvoi.

      No, ajattelin tietenkin että se on vain kaasua ja voin siinä huomaamatta päästää pihalle pienissä erissä ilman sen kummempaa hässäkkää.. mutta ikävä kyllä asia ei ollut niin. Tajusin että minulla oli räjähtämispisteessä oleva ripuli. Joten nousin pöydästä ja lähdin vessaan. Siinä vaiheessa kun pääsin perille ja olin lukinnut paskahuussin oven, paine anaalissa oli jo noussut jo suorastaan raamatullisiin mittoihin. Aloitin "liikkeen" suorittamisen.

      Tiedoksi niille naisille jotka lukevat tätä: Selitän pikaisesti mikä "liike" on. Miehet jostain syystä tietävät mitä heidän suolistonsa puuhaa minä tahansa hetkenä.. ja kun tulee tyhjennyksen hetki, alkaa ennaltamäärätty fysiologisten tapahtumien sarja jota ei voi keskeyttää missään olosuhteissa. Tässä "liikkeessä" yhtä aikaa lähestytään vessaa, käännetään ruumiin takapäätä kohti WC-pönttöä, tartutaan sormilla housujen vyötäröön vetäen housuja alaspäin samalla kun aletaan kumartua istuma-asentoon. Kaikenkaikkiaan se on hyvinkin sujuva liikesarja joka - oikein tehtynä - johtaa virheettömään paskantamiseen sekunnilleen sillä hetkellä kun perse on mukavasti asettuneena WC:n istuimelle.

      No, olin noin puolessa välissä "liikettä", kun satuin katsomaan lattialle ja huomasin läjän oksennusta kopin nurkassa. Normaalisti tuollainen ei olisi pahemmin haitannut, mutta olin syönyt niin tajuttomasti ja paine suolistossa ja koko vatsan alueella oli niin kestämätön että koin minulle varsin harvinaisen yökkäys-refleksin. Ja kun tuo refleksi alkoi, yhdistettynä vatsassa vallinneeseen turvotukseen, neljä lautasellista pizzaa ja pastaa alkoi nousta ylös uusintaotteluun.

      Seuraavaksi asiat etenivät niin nopeasti että tarkka tapahtumien kulku on hiukan epäselvää, mutta yritän konstruoida ne parhaani mukaan. Tuona hetkenä kun yrjöt alkoivat tulvia suuhun, huomioni tietenkin hetkellisesti siirtyi pois takapään tapahtumista. Eli pysäytyskuvana: Olin puoliksi kumartuneena paskalle, housut polvissa, ruokatorvi ja suu täynnä oksennusta.

      Useimmathan tietävät että yrjöäminen vie keskittymisen paskantamiselta, aivan sama mitä peräpäästä olisi tulossa pihalle.. se on ilmeisesti joku evoluutioon liittyvä juttu. Paskantaminenhan ei voi tappaa, mutta yrjöäminen vaatii täyden huomion jotta ei tule vetäneeksi tavaraa keuhkoputkiin ja mahdollisesti tukehdu kuoliaaksi. Joten huomioini siirtyi... ja sillä samalla sekunnilla, perseeni räjähti kuin varpusparvi. Jonkinlainen hieman kovempi "tulppa" paksua mutamaista paskaa ja sen perässä rasvaista ripulia alkoi lentää takapäästäni.

      Ahaa, mutta muistakaa - olin vasta puolessa välissä pytyllä siinä vaiheessa. Ripuliaalto oli niin voimakas, ja osui ilmesesti sellaisessa kulmassa pystyssä olevan WC-kannen kaarteeseen, että se "kimposi" kannesta ja roiskui ympäri seiniä. Osa paskasta levisi tietenkin istuimelle jonka päälle samassa istuuduin.

      No, takaisin oksennukseen. Eli samalla kun ripulit olivat tulleet, yrjö teki edelleen tuloaan. Siinä vaiheessa kun olin lysähtänyt istumaan pöntölle, suu oli täyttynyt vastasyödyllä pizzalla. OK, mitä ihmisruumis yleensä tekee vaistomaisesti kun oksentaa? Kumartuu. Joten kumarruin. Mutta istuin edelleen pytyllä, joten kumartuminen aiheutti sen että pääni painui polvieni väliin, suoraan housujeni yläpuolelle. Ainiin, en tainnutkaan mainita että jalassani ei ollutkaan ihan tavalliset housut, vaan elastiset pyöräilyhousut. Yhdellä pitkällä yökkäyksellä, semmoinen kilon verran pizzaa, pastaa, pari-kolme kokista ja pizza-taikinasta tehtyä sämpylää lensivät housuihini.. sisäpuolelle... eikä ulospääsyä lahkeista. Seuraavan muutamaan sekuntiin sisältyi kourallinen pieruja, pari paskapökälettä - ja tapahtuma oli ohi. Ja siinä istuin pöntöllä housut täynnä oksennusta, selkä ripulissa joka oli kimmonnut kannesta, roiskunut kolmelle kaakeliseinälle parin metrin korkeuteen.. riittävällä voimalla jotta oli vielä satanut takaisin selkääni niin että paita oli ripulipisaroita täynnä.

      Ja perkele, siellä ei ollut edes vessapaperia. En enää voinut muuta kuin nauraa. Kuulostin varmaan täysin mielipuolelta sille tyypille joka samalla tuli vessaan. Hän kysyi kopin ulkopuolelta että "onko kaikki kunnossa" kun

    • joopajoogi

      Minulla on ruskaa pakkasessa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe