Tämä olkoon esimerkki tyhmyydestä, jonka ihminen voi tehdä.
Tapasin unelmieni miehen vuosia sitten. Elin muuten vaikeita aikoja itseni kanssa ja omasta ahdistuneisuudestani johtuen hain syyt siihen toisesta vaikka kaikki johtuikin vain omasta väsymyksestä jne.
Aloin pyytää ennustuksia tätä kautta ja muualtakin jotka ottivat siitä maksun. Kerroin tilanteeni, mitä tunsin ja lähes kaikki kirjoittivat että jätä mies, uusi onni on jo lähellä ja hän tuo valoa elämääsi jne.
Tein päätöksen ja erosimme. Tunsin itseni voimakkaaksi ja voittajaksi. Kului aikaa kuukausia, vuosia, ketään en löytänyt ja kukaan ei löytänyt minua. Olen edelleen eri treffipalstoilla, mutta turhaan.
Minulla oli se kaikki mitä nyt kaipaan mutta en nähnyt sitä hyvää ympärilläni vaan näin vain sen mitä minulle ennustettiin.
Nyt olen yksinäinen ollut jo vuosia. Vielä välillä kysyn minulle katsontaa kunnes taas totean senkin olevan turhaa.
En syytä ketään muuta kuin itseäni.
Nyt tämä unelmien mies on toisen oma ja myönnän, että rakastan häntä edelleen, varmaan loppuelämäni.
Haluan kertoa tarinani lyhyesti
24
138
Vastaukset
- Keltavahveroita
Surullinen juttu :-(
En ole näkijä, mutta tuli sellainen mieleen, että jos nuo ennustajat
ovatkin sekoittaneet miehiä keskenään? Eivät olekaan nähneet
sitä elämäsi miestä siinä tilanteessa, kun hän jo oli elämässäsi,
vaan näkivät olevan vasta tulossa.
Ainakin itselleni on käynyt niin, että näkijä on sekoittanut kaksi
miestä, joilla on ollut samojakin piirteitä, olivat samaa horoskooppiakin.
Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäni :-)
PS. Toisaalta, kaikille ei ole tarkoitettu kumppania,
itse ilmeisesti kuulun niihin ihmisiin. Mutta
toivottavasti sinä et kuulu siihen porukkaan. - YksinäinenÄiti
Kiitos Keltavahveroita.
Vielä lisäisin alkuperäiseen viestiini seuraavaa. En tiedä kuinka moni tämän lukee mutta jos joukossa on henkilöitä jotka haluavat rukoilla asiani puolesta niin otan kaiken sen vastaan. Kiitos- sinettisormus777
Tuo oli lohduttavaa kuulla, että haluat rukous apua ja sitä voit tehdä myös itse sellaisena kuin olet, astuen Jeesuksen kasvojen alle. Hän Rakastaa sinua. Minä kehoittaisin sinua lähtemään tästä ennustajien maailmasta, sillä siinä on väärä henki. Tiedän tämän kokemuksesta, sillä aikanani tutkiskelin näitä New Ages asioita ja oli onni etten jäänyt niihin kiinni, vaan se kuului vain osaksi tähän hengiseen kasvuun ja Jumalan tuntemukseen. Eräillä enkeli messuilla kysyin, tuteeko nämä heidän enkelinsä Jeesusta ja sain vastaukseksi: EI!
Lähdin siltä seisomalta kotiin enkä koskaan enää mennyt noille messuille. Sitten eräs tuttu mies kertoi, kuinka oli löytänyt itselleen naisystävän Turusta ja tällä oli kaikenlaista hoitomuotoa, ennustuksista, reikihoitoon. Mies sanoi, että yläkerrassa naisen talossa, oli omituinen energia ja ihokarvat nousivat siellä pystyyn ja sieltä kuului outoja ääni, vaikka siellä ei ollut ketään. Mies ei kestänyt tätä pitkään, vaan jätti naisen,mikä oli häneltä oikea ratkaisu, sillä talossa oli demonisia henkiä ja tarttuvat hoidettaviinkin ja vahvistuvat ajan myötä. Eli älkää leikkikö näiden asioiden kanssa.
Rakas Jeesus Kristus. Sinä näet tämän yksinäisen äidin. Ohjaa hänet uudelle tielle, sinun tiellesi. Anna hänen löytää sinun sovituksen siltasi. Vapauta hänet ja päästä hänet anteeksiantosi piiriin. Anna hänen löytää sinussa, elämänsä RAKKAUS, sillä sinäkin RAKASTIT ennen meitä. Kiitän Jeesus sinua, että tästä yksinäisestä äidistä, tulee kauttasi RAKAS siskoni, iloitsen siitä jo nyt, vaikka siihen olisi vielä matkaa.
Amen.
(ps. jos haluat keskustella lisää, tule Pelastussanomien keskustelu sivuille, siellä on enempi kirjoituksiani ja voin vastailla siellä lisää, täällä olen vain läpikulku matkalla :) ).
t. sinettisormus - sinettisormus777
Rukoilemme tänään itsemme puolesta, jotta saamme voimaa elää Jumalan tahdon mukaan. Tässä sinulle rukous, jonka voit rukoilla aivan itse jotta saisit Jumalan tahdon mukaisuutta elämääsi, niin kuin Isä meidän rukouskin kehoittaa:
Oi, Pyhä Henki, tule avukseni tänään, että voin valvoa rukouksessa ja vaeltaa hengessä, olla Kristukselle kuuliainen. Vain sinä voit todella ottaa Kristuksen omasta ja antaa minulle, siksi pyydän: anna minulle Kristuksen tuntemisen rikkautta, että en jäisi köyhäksi ja alastomaksi. Kirjoita Jumalan sana minun sydämeeni, että minä noudattaisin sitä. Tule, Pyhä Henki, sisimpääni ja asu minussa. Tuo Kristuksen täydellinen siunaus mukanasi, että minusta tulee Kristuksen kaltainen. Elä, Jeesus, minussa tänään. Haluan ajatella sinun ajatuksiasi, torjua omat ja vihollisen syöttämät ajatukset ja tunteet. Auta minua tahtomaan kuin sinä, haluamaan samoja asioita, tekemään sinun tekojasi. Haluan olla sinun seuraajasi. Käytä minua miten haluat, missä haluat ja kuinka haluat. Haluan elämälläni palvella sinua.
Puhdista sydämeni, sinä Vapahtaja, kalliilla verelläsi. Puhdista minut kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja valaise se, mikä sydämessäni on pimeää - anna sanasi valaista minun ymmärrykseni. Murra se, mikä minun sydämessäni on kovaa ja paatunutta ja vastustaa Pyhää Henkeä - murra se sanasi vasaralla. Anna minulle särjetty ja nöyrä henki, arka tunto sinun sanasi edessä.
Älä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi. Synti riippuu minussa kiinni ja niin helposti se minut kietoo, niin huomaamattani saatan murehduttaa sinun henkesi tai tuottaa surua vanhurskaalle - armahda minua. Anna minulle anteeksi ja tule Pyhä Henki tuoreena ja kirkkaana, voimallisena ja murtavana minun sisimpääni, sillä haluan taivuttaa itseni Jumalan tahtoon. Tee minut kykeneväksi olemaan uuden liiton palvelija ja auta minua vaeltamaan hengen vapaudessa. Anna minun sydämeeni rauha ja ilo, tue minua alttiuden hengellä ja suo minun tänäkin päivänä iloiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä. Vie minut kirkkaiden vuoripurojen ääreen, juomaan puhdasta vettä. Anna minun ruokailla ja levätä aina sinun läheisyydessäsi, ravita itseäni elämän leivällä. Sinulta tulee kaikki hyvä.
Vapauta minut pahoista ihmisistä ja varjele minua eksymästä pois sinun tieltäsi. Älä anna minkään ihmisviisauden minua kiehtoa, pidä maailman rakkaus minusta kaukana. Haluan puhdistautua ja erottautua sinulle, jättää taakseni turmeluksen tiet, visusti välttää himojen mukaan elämistä ja itserakkautta, oman voiton tavoittelua. Neuvo minua ja vahvista sisäistä ihmistäni, että voin palvella toisia. Ahneus olkoon minusta kaukana. Siunaa minua ja kotiani, varjele läheisiäni, uudista meitä ja pelasta, sinä Armon Jumala.
Anna minulle tänäkin päivänä voimaa valvoa ja rukoilla ja lukea sanaasi. Avaa ymmärrykseni käsittämään kirjoitukset. Auta minua kasvamaan sinuun, joka olet Pää, niin että minusta tulee hengellisesti aikuinen. Älä anna minkään kiireen tai mukavuuden, laiskuuden tai viihteen riistää minulta aikaa, joka tarvitaan jumalasuhteen hoitamiselle.
Kiitän sinua, rakas Jeesus, tänäänkin, että olet antanut henkesi minun puolestani. Olet sankarini, olet kaikista paimenista ylivertainen - ihailen sinua. Sinulle kuuluu sydämeni, sinulle kuuluu koko elämäni, sinua haluan palvella. Kiitos, että olet kutsunut minut yhteyteesi, antanut minun tulla osalliseksi kasteesta ja seurakuntayhteydestä, ehtoollisen siunauksesta ja Pyhän Hengen lahjoista. Kiitos, että paras on vielä edessäpäin. Kiitos, että tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistukseni tuottaa minulle äärettömän suuren, ikuisen kirkkauden. Ylistän sinua, Jeesus! Aamen.
- elämäonnäin
Juurikaan tästä syystä en luota ihmissuhdenäkemisiin lainkaan. Et voi tietää kuka oikeasti vastaa, oikeita näkijöitä on tosi harvassa. Puhutaan mitä tahansa vailla mitään vastuuta toisen elämästä. Valitettavasti monetkin luottavat näihin näkemisiin vaikka ei pitäisi.
- sinettisormus777
Minäkin näen enneunia ja saan näkyjä, mutta ne eivät ole kuitenkaan sama kuin nämä maksulliset ennustajat jne.
Minulle on pari evakelistaa ja pappiakin sanoneet, että olen saanut Jumalalta Profetaalisen armolahjan ja moni unistani ja näyistäni on toteunut, mitä Herra on minulle antanut ja olen itsekkin tietoinen tästä lahjastani. Minulle on moni esittänyt kysymyksiä elämästään, mutta vastaan heille, ettei tämä mene niinkuin noilla ennustajilla, vaan saan sen minkä Herra on sillähetkellä katsonut tärkeäksi ilmoittaa, eikä nekään aina heti toteudu. Näitä ei koskaan tule sotkea keskenään, siis profetaalista armonlahjaa ja ennustaja eukkoja. Nämä ovat kaksi eriasiaa ja aivan eri hengistä lähtöisiä.- YksinäinenÄiti
Olisiko sinulla jotain viestiä minulle, yksinäiselle äidille?
Varmaan en saa enää takaisin tätä rakastamaani miestä mutta jos olisi joku ketä rakastaisi myös minua - sinettisormus777
Minun sydämeni viesti sanoo sinulle näin: Jeesus on Hän, joka Rakastaa sinua yli kaiken ja jos tunnustat Hänet Herraksesi ja pyydät Häneltä syntisi anteeksi, astuen tälle ihanalle uskon tielle, Voi Herrasi sinut iloisesti yllättää.
Jos tämä puhuttelee sinua, ala lukea Raamattua ja mene johonkin seurakuntaan, jonka tunnet kodiksesi, kunhan tuo seurakunta tunnustaa Jeesuksen, se on tärkeintä. Tiedätkö, noissa seurakunnissa on paljon yksinäisiä miehiä, ehkä tämä olisi tie löytää myös puoliso, samalla kun saisit itsekkin pääsyn pelastukseen. Olet jo nyt RAKAS minulle, siskoni. Kun Jeesus tulee sydämeen, saat kokea myös itsessäsi tuon ihanan Jeesuksen RAKKAUDEN! Tuo RAKKAUS on tärkeintä, mitä koskaan voit saavuttaa! Ota kiinni siitä. - sinettisormus777
... tässä tuonne foorumiin linkki, jossa oleskelen. Valitettavasti sinne nykyään täytyy kirjautua, sillä haluamme pitää foorumin siistinä ja trollit saa äkkilähdön, eikä meillä ole mainoksiakaan, vaan ihana yhteisö, jolla on yhteys Jeesuksen kautta ja foorumilla on tapahtunut ihania ihmeitäkin. Olisi ihanaa siskoni, jos uskaltaudut joukkoomme. Olemme avoimia ihmisiä ja kuin yhtä perhettä ja sitähän me olemmekin Jumalan lapsina, siskoja ja veljiä ja taitaapa siellä olla joku vapaakin ... :D : http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/index.php
- YksinäinenÄiti
Niin, olisihan se mukava jos löytyisi n. 40-50 vuotias, todella pitkä mies Uudenmaanalueelta ja joka olisi "se oikea". Olen vain niin väsynyt enää etsimäänn pettymyksiä on niin paljon.
- sinettisormus777
... avasin aloituksen tästä tarinastasi ja keskusteluistamme tuonne foorumiimme : http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=17&t=520&p=7732#p7732
- YksinäinenÄiti
Voi kiitos, jos vaikka sitä kautta joku kunnollinen mies ottaisi yhteyttä.
Jään odottamaan... - sinettisormus777
Tiedätkö, olen aina sanonut ja uskon, että mikään ei ole sattumaa, vaan Jumalan ihanaa suunnitelmaa, meidän elämäämme.
Yleensä en näihin vastaa, enkä edes liioin käy näillä sivuilla, mutta jostain syystä minut tänne johdatettiin. Enkä varmaankaan olisi vastannut, mutta tuo rukous pyyntösi sai minut pysähtymään sinun lähellesi. - sinettisormus777
.... jos tartut tähän, tänään voi olla sinun loppu elämäsi ensimmäinen päivä :)
- Kristalliboltsi
Teillä on uskikset omat sivut, joten voitte lopettaa tällä sivustolla kirjoittelun rukouspyyntöineen. En ole lukenut ,että kukaan näkijä olisi suoraan kehoittanut avioeroon katsanta pyynnössä jos puoliso on kunnollinen . Sellaista näkyä ei voi tulla jossa kehoitetaan avioeroon , mielummin näky voisi olla kehoitus käydä ammattiauttajan luona avioliiton säilymisen vuoksi.
- uksikusumus
Onko sinulle tullut profetiaa missä ennustajat on todettu olevan paholaisesta??? Tai jotain muuta selkeää viestiä Jumalalta että jokin juttu on väärin???
- sinettisormus777
En ole saannut. Mutta Raamattu tuomitsee voimakkain sanoin spiritismin, salatieteet ja meediot (3. Moos. 20:27; 5. Moos. 18:10-13). Horoskoopit, Taro-kortit, astrologia, povarit, kädestä ennustajat ja spiritistiset istunnot kuuluvat tähän samaan kategoriaan. Nämä toiminnat perustavat siihen käsitteeseen, että on jumalia, henkiä ja kuolleita omaisia, jotka voivat antaa meille neuvoja ja ohjeita. Nämä "jumalat" tai "henget" ovat riivaajia (2. Kor. 11:14-15). Raamatun mukaan ei ole mitään syitä uskoa, että kuolleet omaisemme pystyvät olemaan yhteydessä meihin. Jos he olivat uskovia, he ovat taivaassa nauttien sen ihanuuksista rakastavan Jumalan seurassa. Jos he eivät olleet uskovia, he ovat helvetissä kärsien loputtomasta tuskasta, koska he hylkäsivät Jumalan rakkauden ja kapinoivat häntä vastaan.
Jos omaisemme eivät pysty olemaan meihin yhteydessä, kuinka sitten meediot ja spiritistit saavat tarkat tietonsa? Monet meediot on todistettu pettureiksi. Meediot pystyvät hankkimaan todella paljon tietoja henkilöstä tavanomaisin menetelmin. Joskus he käyttävät puhelinnumeroa ja Internetin hakupalveluja saaden tietoonsa nimiä, osoitteita, syntymäaikoja, avioliiton solmimisaikoja, perheenjäsenten nimiä, jne. On kuitenkin totta, että meediot tietävät joskus sellaisia asioita, joita heidän ei oikeastaan pitäisi tietää. Mistä meediot saavat nämä tietonsa? Vastaus kuuluu: Saatanalta ja riivaajilta. "Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun" (2. Kor. 11:14-15). Ap. t. 16:16-16 kuvaaa orjatyttöä, joka pystyi ennustamaan tulevaisuuden, kunnes Paavali käski henkeä lähtemään tytöstä.
Saatana teeskentelee olevansa ystävällinen ja auttavainen. Hän yrittää osoittaa olevansa hyvä. Saatana ja hänen riivaajansa antavat meediolle tietoja henkilöstä niin, että tuo henkilö alkaa uskomaan spiritismiin, jonka Jumala kieltää. Alussa se vaikuttaa viattomalta, mutta pian heistä tulee riippuvaisia meedioista ja vastoin heidän tahtoaan Saatana alkaa hallita ja tuhota heidän elämäänsä. Pietari julisti, "Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä" (1. Piet. 5:8). Joissakin tapauksissa meediotkin joutuvat petoksen kohteeksi, eivätkä tiedä tietojensa todellista alkuperää. Kaikissa tapauksissa ja riippumatta tietolähteestä, mitään spiritismiin, noituuteen ja astrologiaan liittyvää ei voi pitää Jumalan hyväksymänä menetelmänä tietojen hankkimiseksi. Kuinka Jumala haluaa meidän tuntevan tahtonsa elämäämme varten? Jumalan suunnitelma on yksinkertainen ja samalla tehokas: opiskele Raamattua (2. Tim. 3:16-17) ja rukoile viisautta (Jaak. 1:5). - sinettisormus777
.. nyt poistun täältä, etten aiheuta enempää närää ennustajien keskuudessa, mutta löydätte minut halutessanne tuon antamani linkin kautta.
- 8888444
Ennustus, jonka minulle kertoi luotettava ennustaja, on toteutunut. Kuulin saavani kokea suuria asioita. Kuvittelin mielessäni vähintään lottovoittoa. Eipä tullut sellaista. Suuret asiat ovat olleet rankkoja vastoinkäymisiä. Ihmissuhteiden kariutumisia ja taloudellisia menetyksiä. No, oikeassa oli hän, suuria ovat olleet asiat.
- Effenaatti
No, jos se mies on jo toisen oma, niin ei kai hän sitten SINUA rakasta. Olisi varmaan jättänyt sinut ennemmin tai myöhemmin. Turha siitä on itseään syytellä.
- Yekater
Älä syytä itseäsi. On ymmärrettävää, että rakastat miestä edelleen. Kyllä sellainen ihminen, joka todellakin kolahtaa, säilyy mielessä.
Voimia sinulle. - Näinpänäin
Onni ei tule toisesta ihmisestä vaan itsestä.
- Kommenttia__
Minusta tuntuu vähän siltä, että ilman ennustajia olisi lopputulos ollut sama. Olit tyytymätön jne. Tarvitsit sen suhteen omaan kasvuusi. Jälkikäteen olet tullut katumapäälle ja nyt haet syytä eroon toisen aiheuttamaksi. Eikö? Enkä usko että etenkään kumppanin löytämisessä se "etsimällä etsiminen" auttaa. Lopeta etsiminen niin se joku saattaa silloin tulla vastaan. Nyt myös tietyllä tavalla menneeseen kiinni jääminen voi tiedostamatta olla oma esteesi löytää ketään.
Ja kuten tuossa joku muukin totesi, vain sinä itse olet oman onnesi seppä. Ei kukaan toinen sinulle sitä tuo. - sinäolettärkeä
ai se mies olisi ollut se "onni"?
etkä arvosta sitä, että olet selvillä vesillä?
eli se että olit väsynyt ja elämäsi oli sotkussa
usein ihmissuhteet kuormittavat sitä ja
ero tai etäisyyden ottaminen kasvattaa itseä ja selkiyttää asioita
Joo ei hyviä puolisoita kasva puussa,
mutta ei ihmissuhteet ole niin ongelmattomia kuin kuvitellaan.
Mistä tiedät, että hän olisi se onni/ kulta siinä suhteessa?
Arvosta omaa rauhaasi ja pidä silmäsi auki
Ihmiset kohtaavat toisensa eri elämänsä vaiheessa
ja silläkin on tarkoitus.
toinen on valmiimpi kuin toinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943672
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453030Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.852578- 612368
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512331Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172307- 1172208
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202207Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642050