Mitä Aki Palsanmäki tekee Talentissa

AlhainenTaso

Miksi tuo henkisesti lapsentasolle jäänyt, rivo, ruma, lahjaton ja ylipainoinen idiootti on tuomarina kykyohjelmassa?

45

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuapaljonparempi

      Varmaankin siksi kun sinua ei sinne huolittu :D

      • AlhainenTaso

        Missähän suhteessa Aki on minua paljon parempi? Sinä siis nähtävästi tunnet muka minut, kun kerta voit tuollaisen kommentin antaa?


      • SeSiitäSit
        AlhainenTaso kirjoitti:

        Missähän suhteessa Aki on minua paljon parempi? Sinä siis nähtävästi tunnet muka minut, kun kerta voit tuollaisen kommentin antaa?

        Eiköhän tuon johtopäätöksen jokainen viisas voi tehdä jo kirjoituksesi perusteella......


      • julkkis.tv

    • Akikooo

      Takoo kun rauta on kuumaa! Sen kandeis pysyä vaan lestissään eli autotallissa romujen keskellä pikkutuhmia "vitsejä"murjomassa.Aikas härski ukko ja vaimo kikattaa vierellä.Markku tajuaa vitsin viikon kuluttua ja naureskelee sitten.Siinä Ois talenttia noille ihan riittämiin!!!

      • ilonpilaajako

        Älä nyt oo noin tosikko, suuta hevosen kengälle vaan!


      • PalsanmäenHerra
        ilonpilaajako kirjoitti:

        Älä nyt oo noin tosikko, suuta hevosen kengälle vaan!

        Tunge hevosenkenkä perseeseesi ja syö heinää vajakki!!


      • älä.hermostu.pig
        PalsanmäenHerra kirjoitti:

        Tunge hevosenkenkä perseeseesi ja syö heinää vajakki!!

        Kiitti vaan ehdotuksestasi mutta kyllä jätän kuitenkin sinulle ehdottamasi asiat kun olet tehnyt sitä jo niin pitkään ja osaat jo homman XD. Ja sullahan on varsin mellevä nimi tuo vajakki, no ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä XD.


      • PalsanmäenHerra
        älä.hermostu.pig kirjoitti:

        Kiitti vaan ehdotuksestasi mutta kyllä jätän kuitenkin sinulle ehdottamasi asiat kun olet tehnyt sitä jo niin pitkään ja osaat jo homman XD. Ja sullahan on varsin mellevä nimi tuo vajakki, no ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä XD.

        Itseasiassa en ole koskaan tehnyt niin, ajattelin että annan sinulle tasoisesi ehdotuksen.
        Missä kohtaa minä edes vihjaan että minun nimeni olisi Vajakki, jos et tiennyt niin nimimerkki kohtaan kirjoitetaan oma käyttönimesi.
        Ethän sinä vajakki sitäkään näköjään ymmärtänyt....


      • hyvYötNulikka
        PalsanmäenHerra kirjoitti:

        Itseasiassa en ole koskaan tehnyt niin, ajattelin että annan sinulle tasoisesi ehdotuksen.
        Missä kohtaa minä edes vihjaan että minun nimeni olisi Vajakki, jos et tiennyt niin nimimerkki kohtaan kirjoitetaan oma käyttönimesi.
        Ethän sinä vajakki sitäkään näköjään ymmärtänyt....

        Menehän nulikka imeen äitis utareita ja muista ottaa unirätti ja vaippa ku meet pinkkiin pinnasänkyysi.;D


    • suomalainen_tavis

      Aki on mielestäni aivan yhtä hyvä arvioimaan talentteja kuin joku Halpa-Hallin kassa tai uraansa jäähdyttelevä tv-tähti. Hyvä Aki!

    • käsikirjoittaja

      Keisarissa on nykyään draivia, tekee melkosta tiliä ja
      on kysytty joka kinkereihin.
      Naisetkin ovat huomioineet tämän äkkirikastuneen komistuksen.
      Veikkaankin että akilla on tuotapikaa joku bikini fitnes vaaleaverikkö kainalossa.
      Heli tästä murtuneena lohtu syö itsensä lihavaksi.

      • NäinHommaMenee

        Enuustan tulevaisuuteen ettei Aki vaihda bikini fitness naiseen Heliä ja eikös pariskunta ole jo aika pulleita. Itse ennustan parin menevän parin vuoden kuluttua laihdutus ohjelmaan ja tiputtavat kumpikin painoa kuin tavaroiden myyjät pyyntihintaansa. MArkulle tulee ihan oma ohjelmansa. Kaikki nämä parin vuoden päästä kun huutokaupppa keisari ohjelma alkaa olla jo boring eli last season kamaa :)


    • Mgfdds

      Olisiko Maisa Torppa jo valmiina?

    • Pakialsanmäki

      Läski-Henna Kaalinainen haisee puheidensa mukaan sillille ja ex ukko käski usein Leuka-Hennan pesulle.

      Nyt ulvoo netissä että sille naureskellaan.

      Niin kuule nauretaan ja ihan syystä. Leuka-Henna on turha tyyppi.

    • 1.psykologi

      Aki Palsanmäki on pian keski-Suomen tavoitelluin eronnut poikamies.
      Kuuluisuus kihahtaa sänkitukan alle ja saa punkeron hevostelemaan.
      Siitä alkaa kurja etsikkoaika, kun kaikki käytönnön järkeä vaativat asiat hoiti Heli.

    • sivistetään

      Junttimainen Aki pitää vaihtaa Jari Tervoon.

    • hyväakijaheli

      Aki on ihan kiva tyyppi, oikein tyyppi esimerkki suomalaisesta miehestä! Harvalla komistuksella on niin ystävällinen ja lämmin vaimo, kuin Heli taas on! Luuletteko, että muovinainen Torppa, esim. on niin ahkera ja herttainen, kuin Heli on? Moni kakku päältä kaunis, silkkaa sontaa sisältä, pitää tässäkin asiassa paikkansa!

    • hirvaskangas

      Minusta Aki on loisto jätkä! Olen tavannut ja Helin myös. Eivät ole idiootteja. Vihaksi pistää tuollainen leimaaminen!!!! He ovat omalaisiaan, kuten meistä jokainen. On vaan hyvä, että ollaan kaikki erilaisia. Kulunut formaattihan tuo huutis jo on, mutta aina sitä vaan tulee kattoneeksi. Hyvä että nyt tekevät tiliä, olihan he jokin aika sitten konkan partaalla.

    • impisilli

      Loukkaus lapsia kohtaan.

    • ljsfljsfljsflj

      Aloittaja varmasti kertoi itsestään,....tuosta aloituskirjoituksesta ei voinut muuta päätellä...Aki on loistojätkä samaa mieltä, hyvä tyyppi joka suhteessa mutta aloittaja on pohjasakkaa.

      • surkealapsuus

        Eihän aloittaja sitä itse edes tajua mikä on toisten mielestä. Uskoo olevansa "kova jätkä" näillä kirjoituksillaan.


      • voisentään

        Loistojätkänä piilottaa ahneutensa, siinä onnistumatta,
        kun rahan makuun pääsee joka hiiskatin rihkamasta, ni se on
        sitä sitte, jou. Matami kyllä aika pas*antärkee.


      • tiedonpuute
        voisentään kirjoitti:

        Loistojätkänä piilottaa ahneutensa, siinä onnistumatta,
        kun rahan makuun pääsee joka hiiskatin rihkamasta, ni se on
        sitä sitte, jou. Matami kyllä aika pas*antärkee.

        Syököhän ne väriruiskutettua lohta?


    • semer1232210

      Ei mitäään, eikä myös Pingviiniä viitsi katsella. Siinä vasta tasapaksu hölmöiliä.

    • matuthelvetitin

      Hulluhan se on joka ei talenttiin tuomariksi mene jos kutsutaan.

    • Läskihelttaheiluu

      Hulluhan se on jos ei pelkillä puheillaan leipäänsä tienaisi kun kerran pystyy.

      • hommatkäy

        Just samaa mieltä. Tosin joutuvat huutokauppayrityksensä kanssa tekemään hyvin paljon muutakin, kun Talenttuomarointia.


    • hyväakijaheli

      Hulluhan se on, joka kateellisten valituksista välittää!

      • tygdfgfgf

        Hulluhan sinä olet, jos luulet että joku olisi kateellinen kahdella lihavalle idiootille.


    • akisprinter

      Akilla on Sprinter Mercedes. Kilometrejä tulee paljon, vuositasolla noin 21 000. Automaattivaihteisto puoltaa Akin kohdalla paikkansa. 6-pyttyinen kone lisää myös mukavuutta kummasti. Helillä autoa ei ole. Markulla ns väyrysmercedes. Harmaa farmari. 220 d.

      • OnkoHuuvaAuto

        No mitä sitten?


    • veronkiertäjä

      Mites tämän Markun työ hommelit. Tulee miten sattuu
      ja värkkää jotain kympin jalkalamppua puolipäivää.

      Meneeköhän tämäkin perus kaavalla. Työkkäri ja sosiaali korvaukset juoksee taustalla, pikkupuuhastelu
      tehdään luonnollisesti pimeenä.
      Tällä tavalla suurin osa työttömistä tekee lisäansiot.

      • teeppä.itekkin.jos.osaat

        Hulluhan se on jolle ei pimmee rahna kelepoo.


      • palstakiusaaja

        Sinähän sen tiedät.


      • järkisiuljäässä
        palstakiusaaja kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät.

        Minä tiedänkin, olenkin viisas toisin kun sinä :d


      • faktaaa

        Ottaisit hemmetti asioista selvää ennen kun väität joutavia! Markku on kaivinkoneenkuljettaja ja auttaa akia silloin kun töiltään ehtii. Ei juokse sosiaali____korvauset.


    • kuka.tietää

      Mikähän Aki on ammatiltaan, siis oikeesti?

      • hitsarii

        oliskohan ollu metallimies koulutukseltaan


    • mesuon

      Mesu

    • paskaohjelma

      No sama kai tuo kuka tuossa surku hupasassa suomi talentissa on tuomarina. Niin surkeita esiintyjiäkin että ei edes viitsi katsos. En edes tajua eiks suomesta löydy tosiaan parenpaa jotain tanssi esityksiä täysin eri tahtiin tosi talenttia. Kuka noita edes muistaa kun viimenen lähetys on tullut.

      • puhutpussiinitsesi

        No sinä kumminkin näyt muistavan, vaikka ensin sanot, ettet viitsi edes katsoa. Kuinkahan senkin väittämän kanssa on?


    • äitykkä

      Miksi pitää aina solvata , eikö olisi mukava katsoa myös taviksia televisiosta. Aki pääsi pinnalle omien avujensa kautta, annetaan miehelle mahdollisuus.Aki on mukava ja Heli myös.Terveisiä Hirvaskankaalle.

    • Miksei Aki ottais töitä vastaan, jos niitä kerran tarjotaan ?

    • Tehdaspenaa

      Akissa kaikkein huvittavinta on tatuoinnit, ei tee tästäkään läskistä miesmäistä, päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe