Perikato tulee tänään

kohtalon.omainen

Nyt kaikki natsi saksan perinnöllä ajelevat illalla television ääreen. Tulee nimittäin VW:n alullepanijasta elokuva. ADOLF HITLERISTÄ nimittäin. Nimeltään PERIKATO. Kuinka osuva nimi onkin. Ihan niin kuin VW johtaa perikatoon siihen hairahtuneen. Niinhän sille perustajallekin kävi. Semmoista se karman lakin on. Huijataan ja petetään niin eihän siitä muuta voi seurata pitkässä juoksussa.

12

95

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aatteen.mies

Koppalakki on varattu ja aina kun aatu tekee tervehdyksen, karjaisen heil hitler ja ojennan oikea käden ylös. Samalla juoksen ikkunasta katsomaan VW.täni.

• rip100

Katso leffa ja havaitse millainen on uhomiehen kohtalo, ei raukka kestänyt totuutta vaan riisti hengen itseltään, taitaa olla sullaki se viimeinen spurtti tänä iltana, rest in pease

• opettelehistoriaa

Joo, historiaa pitäisi opetella jokaisen urponkin. Haukkuakin saat,koska ollaan nyt itsenäisiä.
      Kun kukaan muu ei meitä auttanut sodassa, mutta aatu auttoi, emmekä me nyt puhu venäjää, eikä ajeta itäautoilla. Paljon pahaa sai myös aikaan ja poltti lapin, mutta eipähän tarvi tänään puhua venäjää, kuten joku muu ilmeisesti haluaisi. Itse en ikinä halua sitä puhua, olkoon kiitos siitä kenen hyvänsä.
      Ole sinä, mitä mieltä aatusta haluat, mutta näppäimistön takaa voit nyt kirjoittaa, mitä itse haluat. Ilman hänen apuaan joutuisit turvautumaan kyrillisiin aakkosiin. Sillä asialla ei voi ylpeillä, mutta historiaa ei voi muuttaakaan. Ja autot on tässä jutussa sivuseikka.

• OpetteleTyönTekoa

Minäkin elän mielummin Suomalaisen sosiaaliturvan piirissä, kuin Venäläisen vastaavassa, jota selvästi tarkoitit. Jos et usko, niin käy katsomassa........

• opettelehistoriaa

En puhunut mitään sosiaaliturvasta, mutta jokainen voi täällä nykyään puhua mitä haluaa, toisin kuin naapurissa...

• OletNoloPoju

"Joo, historiaa pitäisi opetella jokaisen urponkin. Haukkuakin saat,koska ollaan nyt itsenäisiä."

Kyllä sinunlaisesi urponkin pitäisi opetella historiaa, kun emme TODELLAKAAN ole itsenäisiä!! EU sanelee politiikkaamme varsin keskitetysti, ja halu liitttyä NATOON leikkaa sitä itsenäissyyttämme vielä lisää......

• toivottavastilähdetäkkiä

Muuta venäjälle, siellä ei ole natoa eikä eu:ta. Saat olla, ajatella ja mennä miten Putin haluaa. Emme kaipaa sinua täällä Eu:ssa. Heippa.

• pysysiellä

Äläkä saatana tule ikinä takaisin.

• OletNoloPoju

Kyllä mä tulen takaisin, ja ohjusten kera.....

• AatosJalonen

Eihän Aatussa mitään vikaa ollut, kyllä ne syylliset oli niitä natseja, murhanhimoisia natseja jotka innolla lahtasi juutalaisia. Vai alkaisitko sinä tappaa ihmisiä jonkun vähämielisen idiootin käskystä ellet itse olisi murhanhimoinen tappaja, ne murhanhimoiset natsit laittoi kaiken vähämielisen Hitlerin piikkiin, tuskin se Hitler itse ketään tappoi, jokainen on itse vastuussa omista teostaan vaikka joku hullu yllyttäisi.

• surkeaa.on

Niinpä niin! Käskyt tulevat aina ylhäältä, ei koskaan toisin päin. Näinhän se meni siinä huijausjutussa,vaikka ensin muuta yritettiin väittää, muka jotkut työstekijät vaan olisivat olleet syyllisiä. Uskoiko joku? Todella kusetettava hölmö uskoo moisia selityksiä. EU:ssakin ollaan Saksan liekanarussa ja tiukassa. Ei siinä paljon löysää anneta ja kehdataan vielä juhlia jotain itsenäisyyttä, josta luovuttiin jo 1995 ilman laukaustakaan. Meni oma päätäntävalta ja raha ja nyt ei muuta tehdä kuin lisää velkaa.

• matkaanvain

Onneksi meillä on liikumisenkin vapaus. Eu maasta voi muuttaa mihin tahansa maailmasssa, jos ja kun ei meno täällä miellytä. Ei tarvitse jäädä tänne mieltä pahoittamaan, eikä menetettyä itsenäisyyttä murehtimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1640
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      97
      1153
    3. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      16
      1107
    4. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1060
    5. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      997
    6. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      923
    7. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      914
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      56
      854
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      132
      845
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      30
      818
    11. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      796
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      737
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      48
      668
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      13
      627
    16. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      597
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      588
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      86
      580
    19. Miksi et voi avata...

Meidän yhteyttä?
      Ikävä
      41