mamut pilkkasi tv,ssä itsenäisyyspäivänvittoa

kaikenkarvaisia

nauroit mamut ko suomi viettää itsenäisyyspäivää ja kehtaava tänne tukkia sitte vielä lusmuileen, ei varmaan kato tuntematonta sotilasta.

20

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pdgkerpk

      Oppi sinaki kirjotta, mene koulu uudesta.Ota Mamu kainalo ja sylele

    • Andrusk

      Minä naura sinä itke, onko selvä vai mutä sinä satia.

      • Mustaatpaskat

        Paskaperse huomasi ko yks kirjain uupu ja sai siitä innoituksen ja tunsi itsensä jopa neroksi, asiaa ei ymmärtänyt.


      • Andrusla12

        Sinä pyyhki perä jos siinä olla kaka.Ei siinä tarvo olla nero muute perä haju.


      • Mustaatpaskat
        Andrusla12 kirjoitti:

        Sinä pyyhki perä jos siinä olla kaka.Ei siinä tarvo olla nero muute perä haju.

        Et osaa kirjoittaa mamu, ei ä vaan a pöljä paska😠


      • oskdfoke
        Mustaatpaskat kirjoitti:

        Paskaperse huomasi ko yks kirjain uupu ja sai siitä innoituksen ja tunsi itsensä jopa neroksi, asiaa ei ymmärtänyt.

        Ota SotaVeteraaniMamu kainalo ja elätä.Okei


      • antaapennunolla
        oskdfoke kirjoitti:

        Ota SotaVeteraaniMamu kainalo ja elätä.Okei

        Tollasia meillä kasvaa, suomen kansan tulevaisuus on noiden paskiaisten käsissä, tuokin pentu leikkii mamua eikä tiedä että mamut ei käytä (ä) kirjainta, mutta pöljiä riittää, isäni oli sotaveteraani joka menehtyi jälkeenpäin.


      • Ahmedösök

        Onko sinu isäää ruotsi armeija sotevegaani, ne olla kova sotalis.Kuoliko se luoti vai rasvamaksa vai mihinkää


      • kpewk
        antaapennunolla kirjoitti:

        Tollasia meillä kasvaa, suomen kansan tulevaisuus on noiden paskiaisten käsissä, tuokin pentu leikkii mamua eikä tiedä että mamut ei käytä (ä) kirjainta, mutta pöljiä riittää, isäni oli sotaveteraani joka menehtyi jälkeenpäin.

        mamu kayttä joskus ä kirja, moni ihmine menehty jälkepäin.


      • enäänestäketään

        Asiasta kolmanteen. Suomalainen kateellinen kouluja käymätön persu on susi lähemmäisilleen. Miksi? No koska suurin osa heistä on työttömiä tai muuten huonosti palkattuja. Kateus iskee kun ei nähdä kokonais kuvaa ja todellisuutta pakolaisista jotka persujen propakandan mukaan saa kaiken ilmaiseksi. Mut ei kaikkee voi laskea rahassa. Jos joutuu lähteen kotoaan kun henki on uhattuna niin mikä teidän mielestä on sen hinta? Vapautta ei voi laskea rahassa. Te ette saakelin tyhmät ymmärrä kuinka vasta valittu persujen puheenjohtaja ja kaikki hänen puoluetoverit kusettaa teitä. Ei teidän olot tuu persujen ansiosta koskaan paraneen vaikka te taukit kuinka äänestätte heitä. Kyllä puolue sen tietää, mut ei se oo heidän tarkoituskaan. He jakaa teille illuusion jonka te uskotte. Tarkoitus on kuten jo Vennamon aikaan pistää systeemit pyörimään niin, että raha tulee heidän omaan taskuun. Ja niinhän on jo käynyt. Kattokaa mitä teidän persu ministerit tienaa. Se riittää heille. He tietää myös sen et suurin osa heidän äänestäjistään on vähätuloisia. Ja siks te tartutte siihen korteen eli puolueeseen, joka puhuu parhaiten teidän omaa kieltä. Ja persut osaa sen taidon. Siihenhän heidät on opetettu, eiväthän he muuten olisikaan populistinen puolue. Mitä on populismi? Populismi tarkoittaa kansansuosioon usein kansankiihotuksellisin keinoin tähtäävää poliittista toimintaa. Populismin ilmenemismuodot poikkeavat toisistaan huomattavasti. Populismi tavoittelee laajaa kannatusta tarttuvilla iskulauseilla, vaatimalla asioita, joita enemmistö haluaisi, kehumalla ”todellista kansaa” ja pilkkaamalla räikeästi poliittisia vastustajiaan. Populismin toimintamalli perustuu suosion tavoitteluun helposti omaksuttavien, ja ei-tieteellisten, usein tunneperäisten ja asioita yksinkertaistavien tunnusten avulla Populismi esiintyy mielellään uutena voimana kaikkia vanhoja, rappeutuneita puolueita vastaan, mutta arvoiltaan se on yleensä konservatiivista ja johtajakeskeistä. Ai mistä mä tiedän tään?! No kun mun oma isä oli mukana täs jutussa kun hän luotti Vennamoon. Erosi kuitenkin puolueesta kun huomasi tämän kusetuksen. Avatkaa silmänne. Nähkää hyvät ihmiset kuinka törkeesti teitä käytetään hyväksi. Teidän avulla perussuomalaiset puolueena ja -ministereinä tienaavat hyvin, voivat paksusti ja se riittää heille.


    • olenparas

      miepä katoin tuntematonta ja join viinaa ,olen suomalainen.

      • AhmedOdin

        Sinä olla kova, jos myös juoda viina ja site tapella grillijonossa jos joku ohita sinu.


      • Poroassalakki

        Helppo niien on täälä nyt virnuuilla ku on päässeet eläteiks.


      • Mutiaisia

        On tosiaan jo vittumaisia että pikkaavat suomen itsenäisyysjuhliakin.


      • Lskfifk
        Mutiaisia kirjoitti:

        On tosiaan jo vittumaisia että pikkaavat suomen itsenäisyysjuhliakin.

        Pikkata


      • vituneläkeläistensurmat

        Olisi itsekkin taistelemassa kansansa puolesta eikä täällä makoilemassa ja valittamassa kun ei saa ihan kaikkea osoittavat mieltään kun tänne itse tulivat, nythän on muka joka suomisarjassa joku mamuraukka kokemassa vääryyttä se on sitä ihmisten mielenkääntöä kun vääristellään todellisuutta, kuten siinä uusi päivä on muka se raukka jota vainotaan taideopintojen vuoksi, kaikkea paskaa, ne on tehny isompia rikoksia jos ei uskalla kotiin mennä.


      • vääristelelijäolet
        vituneläkeläistensurmat kirjoitti:

        Olisi itsekkin taistelemassa kansansa puolesta eikä täällä makoilemassa ja valittamassa kun ei saa ihan kaikkea osoittavat mieltään kun tänne itse tulivat, nythän on muka joka suomisarjassa joku mamuraukka kokemassa vääryyttä se on sitä ihmisten mielenkääntöä kun vääristellään todellisuutta, kuten siinä uusi päivä on muka se raukka jota vainotaan taideopintojen vuoksi, kaikkea paskaa, ne on tehny isompia rikoksia jos ei uskalla kotiin mennä.

        "vääristellään todellisuutta" Itsehän sitä teet kaiken aikaa, tuossa kirjoituksessasi sitä teet antaumuksella.


      • Akburs
        vituneläkeläistensurmat kirjoitti:

        Olisi itsekkin taistelemassa kansansa puolesta eikä täällä makoilemassa ja valittamassa kun ei saa ihan kaikkea osoittavat mieltään kun tänne itse tulivat, nythän on muka joka suomisarjassa joku mamuraukka kokemassa vääryyttä se on sitä ihmisten mielenkääntöä kun vääristellään todellisuutta, kuten siinä uusi päivä on muka se raukka jota vainotaan taideopintojen vuoksi, kaikkea paskaa, ne on tehny isompia rikoksia jos ei uskalla kotiin mennä.

        Mikas taala olla makoila,Suomi-poika teha enempi tyota.


      • AliHassantörniöstä

        Juu, minä mrnnä nukkuma uunipanko ja nosta raha, äiti laitta ruoka ja pestä vaate.Minä tulla hyvä törniöläinen.


      • maijukangas

        Kusihousu täällä näkyy yksin kirjoittelevan,no hyvä se on että jotain saa aikaan muutakin kun paskapyykiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe