http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201612160085849_v0.shtml
Hurja vaaratilanne Espoossa - peräkärry ja pakettiauto heittelehtivät holtittomasti
Perjantai 16.12.2016 klo 08.58
Iltalehden lukijan kuvaamalla videolla pakettiauto vetää ylikuormitettua perävaunua Kehä III:lla ja ajo ei suju liikennesääntöjen mukaan.
LISÄÄ AIHEESTA
Hurja video: Ylikuormitettua perävaunua vetänyt pakettiauto heittelehti holtittomasti Espoossa
Jere Siirilä kuvasi torstai-iltana Espoossa Kehä III:lla järkyttävän tilanteen. Pakettiauto heittelehtii videolla Siirilän edessä pahannäköisesti.
- Minua tilanne ei yllättänyt yhtään. Huomasin jo kaukaa, että vaunussa on selvä ylikuorma ja jäin taakse seuraamaan tilannetta muutaman kilometrin verran, Siirilä kertaa.
VAIN ESPOOLAISET VOIVAT KUORMATA NOIN JA OLLA NOIN VÄLINPITÄMÄTTÖMIÄ MUIDEN TURVALLISUUDESTA LIIKENTEESSÄ !!!
Espoolaiset autoilee
Kortti.pois
2
<50
Vastaukset
- gh56t4yhu
Tai uraiset tiet, ainakin kehä I ja länsiväylällä on hirmuisia ajouria asfaltilla
- Manse..boikotissa
Kaikki tiet menevät rikkaiden Espoohin.
Tukholmankadulla kaikki kaistat länteen ja vain bussikadun kautta sisä-Suomeen Manseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118