Kommentoi korkkarifriikkiä!

Matteuspa

Ystäväni kodin eteiisessä näin tämän tyttären ihania piikkikorkokenkiä, joista vähän kuumuin. Onko se normaalia, että mies kiihottuu korkkareista ja tietävätkö naiset sen? Vaimolleni olen tämän kertonut, muttei hän usko, että korkkareista olisi mitään iloa miehelle tai hyötyä naiselle. Muilta naisilta en ole voinut asiasta henk.kohtaisesti kysyä. Miten on? Aikooko nainen kiihottaa miehiä korkkareitä käyttäessään?

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matteuspa

      Onpa kumma, kun tölläkään palstalla ei kukaan osaa/halua kysymyksiini vastata.

    • asdasdasdasf

      Mun mieheni kaverilla on hirveästi kenkiä, jotka joskus saa sydämen lepattamaan. On maihareista sporttisiin ja prätkäbuutseista sisäpelikenkiin.
      Tietääkö miehet, kuinka seksikkäältä esimerkiksi prätkävaatteet ja kengät näyttävät?
      Mun mies sanoo, ettei niistä olisi mitään hyötyä minulle tai hänelle.
      Muilta miehiltä en ole voinut henkilökohtaisesti kysyä.
      Miten on? Aikooko mies kiihottaa naisia pukeutumisellaan?

      Niin, että mitä nyt oikein halusit kommentoitavan?

    • että.näin

      Kengät ovat osa muotia. Ei niitä käytettäessä ajatella toisia, vaan niitä käytetään siksi, että itse halutaan. Korkokengät sopivat esimerkiksi hameen kanssa paremmin kuin tennarit, kyseessä on siis ihan puhdas tyyliasia. Businesstyyliin naiselle kuuluu korkokengät, ei siinä miesten mielipidettä kysytä. Ellei sitten nainen tiedä, että juuri joku tietty mies pitää korkkareista ja käyttää niitä juuri sen takia. Mutta kaikki miehethän eivät pidä korkkareista, joku pitää eniten tennareista ja jotkut eivät välitä mistään kengistä.

      Miehet ovat monesti aika itserakkaita ja luulevat että naiset pukeutuvat heitä varten. Useimpia naisia ei kiinnosta miesten mielipiteet tyylistä lainkaan. Joillakin miehillä on kenkäfetissi. Ihmetyttää, jos vaimo ei ymmärrä sitä, että näin on. Jokainen kiihottuu ihan mistä nyt kiihottuu ja ei ole mitään merkitystä, mikä on normaalia, koska se on oma asia.

    • Anssi6000sux

      Kyllähän naiset on usein sanoneet että tuntevat olonsa super naiselliseksi korkokenkiä käyttäessään. Aika erikoista että sun vaimo dumaa korkkarit, jos vaikka ostaisit hänelle semmoiset jos siis suostuu käyttämään vaikka sängyssä niin kyllä varmaan huomisi sinusta että niissä on sitä taikaa! I feel you buddy, oon itekin omannu hc-luokan korkkarifetissin 5-vuotiaasta saakka.

      Tulee osteltua netissä naisilta korkokenkiä ja saappaita, sitten laitan niitä hyllyyn esille yms. ei o heleppoa jos on korkkarifetissi. Mä olen tästä asiasta puhunut todella monelle naiselle yleensä netin kautta, moni ymmärtää kyllä asian. jotkut ei halua puhua siitä ollenkaan, mutta ne on semmosia naisia jotka painaa yli 100kg ja korkokengät he ovat mahdoton yhtälö. Naiset on suhtautunut ylensä ottaen asiaan tosi suvaitsevaisesti.

      Mä toivoisin joululahjaks että te naiset käyttäisitte nyt "talvella" saappaita joissa olis vähän enemmän korkoa, lähetäänkö siitä 8cm liikkeelle..

      Hyvää joulua kaikille ja suukkoja korkkareillenne hyvät naiset

      T:Anssi-83.

      :)

    • ihanaajoulua

      Anssille,tosiaan ei ole helppo olla kenkäfetissinä..nykyään menee jo paremmin;). Tänäänkin naiseni piti saappaita joissa 9 cm piikkikorot. Käytiin anoppilassa syömässä ja lopuksi haudoille kynttilöitä...Olihan se mukavaa katsella,vaikka oli jo hämärää,kun vaimo siellä asteli melko pehmeissäkin olosuhteessa..tietäen että kuitenkin puhdistan saappaat mielelläni perusteellisesti kotona...koska se mun fetissin erikoisuus...

      • Anssi6000suxx

        Hieno juttu että teillä toimii asiat noin hyvin, olet onnekas kaveri! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe