Kysyn sulta naiselta

Ihanvilpittimästi

Miksi reagoin suhun niin kuin reagoin? Tiedän tähän ikään mennessä miten reagoin ihmisiin. Ja jotain tässä ollut koko ajan sellaista, mitä en ole ymmärtänyt...

18

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähdet.tähdet

      Tämä meidän juttu on kosmista, muut oli maallisia.

    • KysynSinulta

      Kysyn sulta mieheltä? Miksi reagoit kuten reagoit? Miksi et selvittänyt sitä mitä et ymmärtänyt? Miksi et?

    • turhaenääselvittää

      Niin ainakin yhteen nuorempaan liittyen tuli vain sellainen tunne, että mikään ei ole niin kuin alunperin ymmärsin. Se alkoi pikku hiljaa nakertaa luottamusta ja lopulta tunteita ei enää ollutkaan.

      • Nainenvaintäältä

        Minulla taas niin päin, että vaikea lähtökohtaisesti luottaa kehenkään. Tämä ihminen taas on päässyt hyvin lähelle ja minulla on paljon tunteita. Luottamusta ei kuitenkaan olla päästy rakentamaan, joten se aiheuttaa ristiriitoja minussa.


    • ettunnetarpeeksi

      Kaikki ei aina ole niin mustavalkoista ja samanlaista kuin sinulla, ehkä siksi.

    • Vastaatkotähän

      Olisi kyllä hyvä tietää, mitä yleensä ajattelit ja halusit minusta.
      Minusta tuntuu, että viestini eivät ole enää toivottuja ja että jostain syystä haluat tätä asiaa kuitenkin vielä hämmentää. Ajattelen sinua hyvällä, joskus olet kommenteillasi saanut minut suuttumaan, mutta se ei koskaan kestä kauan. Ilkeyttä en vain enää oikein jaksa. Kun en ymmärrä miksi. Olet kuitenkin mielessäni edelleen ihana, ihmeellinen, kummallinen muisto. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Tämä palsta on kauhea paikka. Väärinymmärrysten mekka. Ei tarvitse olla huolissaan, osaan kyllä käsitellä tämän. Ei minun pitäisi tänne tulla, mutta uteliaisuus ja ikävä tänne vaan vieläkin tuo.
      Olisin todella iloinen jos joskus olisi mahdollisuus kohdata. Ajattelen sinua paljon mutta en odota mitään.
      Miten olet sitten reagoinut, oikeasti?

      • Ruusujasaitm

        Mitäkö halusin etkö vielä sitä ratkaissut? No jos nyt jatkaisit tuota esitystäsi lisää niin kyllä se valkenee sulle ajan kanssa. Itsehän kuule aloitit täällä kiukuttelun aikanaan ja selkeästi ilmoitit täällä mitä minun pitäisi tehdä ja mitä ei pidä tehdä. Ne sinun jutut olivat niin säälittäviä. En kiusaa sinua sen vähempää kuin itse sitä teet. En toki voi vannoa että olisit kohteeni mutta omin näitä vihjeistä mitä meidän jutuista löytyy. Se mikä minua jäi mietityttämään miksi vaadit kertomista kun ei meistä olisi alunperinkään tullut mitään. Ymmärrät varmaan etten ala yksin asumaan kerrostalossa omaisuuteni ja ystäväni menettäneenä ja vielä perääsi itkemään kun jättäisit kuitenkin kostoksi minut katkerana tekemisiäni takia ja sen tiedän. Siihen en ryhdy tiedä se. Et saa sitä iloa että tuhosit minut. Hyvällä ajattelet minua tuota mitenkähän tuohon uskoisi? Kai nyt ymmärrät etten luota sinuun vähääkään. Se sinun viesti tuli esille se miksi siitä ei tullut sen enempää on se ettei se vastaa tuntemattomiin numeroihin. Näytti se sen. Mitä ihmettä ajattelit kun sen teit? En tule kertomaan sille ikinä sinusta. Ole siis rauhassa ei se osaa epäillä sinua tai ketään.


      • Ruusujasaitm kirjoitti:

        Mitäkö halusin etkö vielä sitä ratkaissut? No jos nyt jatkaisit tuota esitystäsi lisää niin kyllä se valkenee sulle ajan kanssa. Itsehän kuule aloitit täällä kiukuttelun aikanaan ja selkeästi ilmoitit täällä mitä minun pitäisi tehdä ja mitä ei pidä tehdä. Ne sinun jutut olivat niin säälittäviä. En kiusaa sinua sen vähempää kuin itse sitä teet. En toki voi vannoa että olisit kohteeni mutta omin näitä vihjeistä mitä meidän jutuista löytyy. Se mikä minua jäi mietityttämään miksi vaadit kertomista kun ei meistä olisi alunperinkään tullut mitään. Ymmärrät varmaan etten ala yksin asumaan kerrostalossa omaisuuteni ja ystäväni menettäneenä ja vielä perääsi itkemään kun jättäisit kuitenkin kostoksi minut katkerana tekemisiäni takia ja sen tiedän. Siihen en ryhdy tiedä se. Et saa sitä iloa että tuhosit minut. Hyvällä ajattelet minua tuota mitenkähän tuohon uskoisi? Kai nyt ymmärrät etten luota sinuun vähääkään. Se sinun viesti tuli esille se miksi siitä ei tullut sen enempää on se ettei se vastaa tuntemattomiin numeroihin. Näytti se sen. Mitä ihmettä ajattelit kun sen teit? En tule kertomaan sille ikinä sinusta. Ole siis rauhassa ei se osaa epäillä sinua tai ketään.

        No. Minä en ole ainakaan KENENKÄÄN puolisolle tai kumppanille mitään viestejä lähetellyt.

        Eikä minulla ole tuntematonta numeroa!

        En ole myöskään olemattomasta suhteesta
        eli SUUSANALISESTA jutustelusta pyytänyt KENELLEKÄÄN kertomaan.


      • Aivanniin
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        No. Minä en ole ainakaan KENENKÄÄN puolisolle tai kumppanille mitään viestejä lähetellyt.

        Eikä minulla ole tuntematonta numeroa!

        En ole myöskään olemattomasta suhteesta
        eli SUUSANALISESTA jutustelusta pyytänyt KENELLEKÄÄN kertomaan.

        Todelakitodellakitodellakitodellaki...


    • Vastaanvilpittömästi

      tähän hyvin mielelläni, mutta vain irl.. Pus.

    • oipikkusta

      Ehkäpä sulla on hyvä mielikuvitus joka menee asioiden edelle 😊. Saan vieläkin"sähköiskuja" vatsaan kun ajattelen...

    • Nainenvaintäältä

      Miten reagoit häneen? Jos olisi minulle, niin vastaisin, etten tiedä. Mutta ihmettelen myös, miksi reagoin häneen niin kuin reagoin. En ole ikinä reagoinut kehenkään niin. Enkä niin voimakkaasti.

    • yks-kaipaava-nainen

      Samaa voisin kysyä eräältä tietyltä mieheltä...tai ei sittenkään, taidan jo tietää, mistä outo käytökseni aina joskus vahingossa kohdatessamme johtuu.

    • Joskus joku tuntuu ihan oikealta

    • Toinenpuolikasjuuon

      Oot mun kaksoisliekkini.

    • Olet varmaan (Toni, Petri, JuhaR-68, Marko, Mika, M-mies, Sam, Sami, Risto jne.)
      ihastunut tähän naiseen palavasti!

    • Eräsnainenjostain

      Ehkä tämä nainen on kaksoisliekkisi.
      http://www.kuudesaisti.net/meilta-ja-maailmalta/oletko-kohdannut-kaksoisliekkisi

      Miten kaksoisliekkisuhteen sitten erottaa voimakkaasta sielunkumppanuudesta, jossa on usein kyse romanttisesta rakkaudesta? Kaksoisliekkisuhteisiin liittyy monenlaisia tunnusmerkkejä, kuten seuraavat:

      - Olet nähnyt unia tai visioita tästä henkilöstä kauan ennen tapaamistamme tässä ajassa

      - Henkilön tapaaminen tuntuu paluulta kotiin – ja tavattuanne mieleesi nousee muistoja toisista ajoista ja paikoista, joissa olette tavanneet (toisissa elämissä)

      - Henkilö peilaa omia ongelmiasi, huoliasi ja epätasapainoisuuksiasi, mutta myös täydennätte toisianne monilla tavoilla

      - Tunnette toistenne sairaudet tai tunnetilat, vaikka ette ole yhteydessä

      - Kun olet yhteydessä häneen ja suhteenne on tasapainossa, tunnet itsesi voimakkaamaksi ja vahvemmaksi kuin koskaan ennen. Koette, että teillä on missio, tai että teidän on autettava muita.

      - Rakkautesi tätä henkilöä kohtaan on ehdotonta – tällä henkilöllä on todennäköisesti tapa, ominaisuus tai ”taakka”, jota et toisessa ihmissuhteessa kestäisi. Tässä tapauksessa olet valmis kohtaamaan tai elämään sen kanssa.

      - Tapasit henkilön, kun molemmat tai jompi kumpi teistä oli varattu – tavalla tai toisella. Tapasitte todennäköisesti silloin, kuin vähiten moista odotitte.

      - Molemmat, tai jompi kumpi teistä pelkäsi yhteytenne voimakkuutta ja pakeni suhteesta. Voi kestää vuosia, että suhde saa varauksettoman huomion molemmilta. Joskus se tapahtuu vaikean henkilökohtaisen tilanteen myötä.

      - Vahvat voimat tuntuvat työntävän teitä yhteen eroista huolimatta. Näet merkkejä yhteydestänne jaktuvasti.

      - Suhdettanne luonnehtii äärimmäiset hyvät ja vaikeat hetket – tasolla, jota et ole ennen kokenut

      - Tasapainoa hakiessanne testaatte toistenne rajoja, mutta äärimmäisten hyvien hetkien ja kokemusten määrä kasvaa jatkuvasti

      - Perhe, ystävät ja sukulaiset eivät ymmärrä suhteenne luonnetta, ja pyrkivät johdattelemaan teidät pois siitä

      - Ymmärrät, että aiemmat sielunkumppanit ja muut suhteet valmistivat sinua kaksoisliekkisi kohtaamiseen. Kaksoisliekilläsi voi hyvin olla epätavallisia piirteitä, joita aiemmilla kumppaneillasikin oli.

      - Koet, että tämä on henkilö, jota olet odottanut koko ikäsi. Kun katsot taakse päin, huomaat miten aiemmat suhteet, tilanteet ja jopa sairaudet ovat johtuneet siitä, että odotit ja etsit vielä tätä suhdetta.

      - Tunnet syvästi, että henkilö on kohtalosi – ei ainoastaan tässä elämässä, mutta myös kun palaatte ”kotiin” ja yhdistytte ikuisuudessa

    • siivoojaneiti

      Olen siivonnut mun wc:n hyvin. Pöntön jokapuolelta. Erikoisharjalla seinät ja lattian kaakelit. Ja peilikaapin sisältä. Wc:n ovet ja kaikki ylimääräinen on viety pois. Tuoksuraikasteet on erikseen. Ja valkoiset pyyheliinat. Lisäksi kiillotan aina erikseen hanat ja suihkun jälkeen kuivaan kaikki. Kerran päivässä tarkistan kaikki. Ja desinfionti pyyhkeellä kerran viikossa pönttö ja seinät. Ja kaunis kuva näkyy peilin kautta, missä on merimaisema ja teksti:
      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei uistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee otuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe